Selectie SC Heerenveen woensdag voor de lens op fotopersdag

7
Selectie SC Heerenveen woensdag voor de lens op fotopersdag

Woensdagmiddag staat voor de eerste selectie van SC Heerenveen de jaarlijkse fotopersdag op het programma. Vanaf 16:30 krijgen landelijke en lokale pers de mogelijkheid om portret-, team- en actiefoto's te maken in het Abe Lenstra Stadion.

Hetgeen betekent normaal gesproken ook dat de nieuwe wedstrijdshirts van de Friezen snel bekend zullen worden - iets dat waarschijnlijk nog voor woensdag zal gebeuren. De selectie zelf keert zover bekend woensdag ook terug op het trainingsveld na een break van vier dagen, dat volgde na een vijfdaags trainingskamp.

De komende twee weken staan er nog twee oefenduels op het programma. Komende zaterdag zal er om 18:45 uur in het MAC³PARK stadion gespeeld worden tegen PEC Zwolle. Het weekend erop - een week voordat de Eredivisie van start gaat - zal er nog eenmaal geoefend worden.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jul 2021 om 16:14
    • Quote van 26 Jul 2021 om 11:58
      Oké, ben erg benieuwd! Was al bang dat ereventueel nieuwe aanwinsten zouden komen na Zwolle. Met vervolgens geen enkele oefenwedstrijd... Bedankt voor je reactie Lauwietje
    Wanneer krijgt Stefanovic zijn werkvergunning?Hij kan dus nog niet op de foto?
  • 26 Jul 2021 om 12:42
    Die dag kunnen ze toch beter op 1 september organiseren…
  • 26 Jul 2021 om 12:41
    • Quote van 26 Jul 2021 om 11:58
      Oké, ben erg benieuwd! Was al bang dat ereventueel nieuwe aanwinsten zouden komen na Zwolle. Met vervolgens geen enkele oefenwedstrijd... Bedankt voor je reactie Lauwietje
    Dat ging vorig jaar prima. Toen kwam er ook nog aanwinsten na de laatste oefenwedstrijden en de start was meer dan prima :-). Tegenstanders niet wijzer maken dan dat ze al zijn ;-)
  • 26 Jul 2021 om 11:58
    • Quote van 26 Jul 2021 om 11:16
      Ze zijn nog op zoek als het goed is!
    Oké, ben erg benieuwd! Was al bang dat ereventueel nieuwe aanwinsten zouden komen na Zwolle. Met vervolgens geen enkele oefenwedstrijd... Bedankt voor je reactie Lauwietje
  • 26 Jul 2021 om 11:16
    • Quote van 26 Jul 2021 om 10:44
      Er staat dat er nogmaals na PEC Zwolle wordt geoefend... Dit is niet bekend in het schema? Iemand enig idee welke tegenstander?
    Ze zijn nog op zoek als het goed is!
  • 26 Jul 2021 om 10:44
    Er staat dat er nogmaals na PEC Zwolle wordt geoefend... Dit is niet bekend in het schema? Iemand enig idee welke tegenstander?
  • 26 Jul 2021 om 09:54
    Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze in de oude tenues op de foto gaan. Of dat de fotopersdag wordt uitgesteld. Triest
Sunday 26 September 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›