Kongolo over meningsverschil met Jansen: ''Een lastige situatie''

30
Kongolo over meningsverschil met Jansen: ''Een lastige situatie''

Rodney Kongolo heeft na de winterstop veel op de reservebank gezeten bij SC Heerenveen. De 23-jarige middenvelder had gehoopt op meer speelminuten van trainer Johnny Jansen, maar kreeg die gewenste speelminuten niet.

"Je wilt spelen, daarom ben je voetballer", zo begint Kongolo in gesprek met FeanFan Magazine. "Het is een lastige situatie, want de trainer heeft een mening en ik heb ook een mening. Ik vind dat ik moet spelen om mezelf te verbeteren en verder te komen in mijn loopbaan. Daarom is het lastig om te zeggen dat ik me in het besluit van de trainer kan vinden."

"Ik heb hier drie goede jaren gehad en ik heb nog een jaartje. Wie weet hoe het loopt. Ik droom ervan terug te keren in de Premier League, maar het lijkt me ook mooi om in de Duitse of Franse competitie te spelen. Je weet het alleen nooit in het voetbal, dat verandert altijd", aldus Kongolo.

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2021 om 20:45
    • Quote van 13 Jun 2021 om 20:39
      Off topic:
      In de Leeuwarder Courant een artikel waarin Ole Tobiasen bevestigt dat er met hem is gesproken over de functie van assistent.
    Dat zou een heel goede zijn wat mij betreft.
  • 13 Jun 2021 om 20:39
    Off topic:
    In de Leeuwarder Courant een artikel waarin Ole Tobiasen bevestigt dat er met hem is gesproken over de functie van assistent.
  • 11 Jun 2021 om 12:31
    • Quote van 11 Jun 2021 om 12:12
      Hahaha wat een mantsje. Wat bazel je nou, ik heb het totaal niet over het verleden. Of je moet al je aannames die je de afgelopen weken in veel topics over Jansen schreef en nu ook weer al als verleden tijd zien. Ik reageerde even op hoe je wederom een topic verkracht. Dat jij trainingen bezoekt geloof ik geen snars van. Dat blijkt uit niks van je teksten en aannames. Maar goed dat maakt ook niet uit. Niet na te checken bij anonieme accounts. Volgens mij waren de trainingen ook niet openbaar met de Corona maar dat kan ik mis hebben. Kongolo was het HOOFD ONDERWERP niet Jansen. Maar goed reageer maar weer even, mag jij het laatste woord hebben haha.
    Ik verkracht het topic? Jij bent het hier die continu op mij reageert maar niet met mij inhoudelijk in discussie wil gaan. Kap dan ook met reageren op mij want idd daardoor verkracht JIJ dit topic.
    Kongolo heeft een meningsverschil met Jansen dus het gaat hierover 2 personen. JJ en Kongolo. Maar goed dan ga je het nu verpakken als hoofdonderwerp. Hoe zielig. Maar prima joh als jij je daardoor beter voelt. Jij hebt gelijk!
    Nou voortaan niet meer op mij reageren want je bent meer met mij bezig dan met het topic en daardoor wordt het voor anderen idd niet meer leuk om te lezen.
    En aangezien ik het laatste woord mocht hebben is het bij deze nu klaar. Doei
  • 11 Jun 2021 om 12:12
    • Quote van 11 Jun 2021 om 11:36
      Gek voor iemand die niet met mij in discussie wil wel continu op mij blijft reageren. Inhoudelijk 0,0 maar weer over dingen in het verleden begint etc etc. Mij verwijten over aannames en ze zelf ook gewoon maken. Even voor jou weten, ik ben behoorlijk vaak aanwezig geweest bij trainingen. Zit je er alweer naast. Maar goed jij wil nooit met mij inhoudelijk in discussie gaan dus kan je al die aannames ook niet over mij doen. Je verwijt dingen over JJ die jij precies hetzelfde over mij doet. Overigens kan je een voorspelling ook doen op basis van aannames. En volgens mij is JJ hier juist het onderwerp. Het staat nota bene zelfs in de titel.
    Hahaha wat een mantsje. Wat bazel je nou, ik heb het totaal niet over het verleden. Of je moet al je aannames die je de afgelopen weken in veel topics over Jansen schreef en nu ook weer al als verleden tijd zien. Ik reageerde even op hoe je wederom een topic verkracht. Dat jij trainingen bezoekt geloof ik geen snars van. Dat blijkt uit niks van je teksten en aannames. Maar goed dat maakt ook niet uit. Niet na te checken bij anonieme accounts. Volgens mij waren de trainingen ook niet openbaar met de Corona maar dat kan ik mis hebben. Kongolo was het HOOFD ONDERWERP niet Jansen. Maar goed reageer maar weer even, mag jij het laatste woord hebben haha.
  • 11 Jun 2021 om 11:36
    • Quote van 11 Jun 2021 om 11:30
      Grote jankerd haha! Ach gos het gescheld is alweer begonnen. Gek toch dat jij hier met regelmaat in de clinche ligt met medeforumleden. Ik maak geen aannames over jou. Het is feitelijk terug te lezen dat je bijna elk topic weet te verkrachten met aannames over Johnny Jansen. Zelf als Jansen niet het hoofdonderwerp van het topic is. Als je nou goed geïnformeerd was, regelmatig trainingen bezocht, eens met Jansen sprak zouden je aannames nog hout snijden. Maar nee. Overigens is een aanname niet een voorspelling. Een aanname is denken hoe het zit maar het niet weten. Een voorspelling is iets wat je denkt dat het gaat worden. Niet hoe het is. En voor jouw informatie ik voorspel elke week een uitslag met mijn mede companen in RC. Zit je er al weer naast.
    Gek voor iemand die niet met mij in discussie wil wel continu op mij blijft reageren. Inhoudelijk 0,0 maar weer over dingen in het verleden begint etc etc. Mij verwijten over aannames en ze zelf ook gewoon maken. Even voor jou weten, ik ben behoorlijk vaak aanwezig geweest bij trainingen. Zit je er alweer naast. Maar goed jij wil nooit met mij inhoudelijk in discussie gaan dus kan je al die aannames ook niet over mij doen. Je verwijt dingen over JJ die jij precies hetzelfde over mij doet. Overigens kan je een voorspelling ook doen op basis van aannames. En volgens mij is JJ hier juist het onderwerp. Het staat nota bene zelfs in de titel.
  • 11 Jun 2021 om 11:30
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:48
      De arrogantie ook toch. Jij mag wel aannames over mij maken. Maar ik niet over JJ.

      We zitten hier op een forum. Daar kan je een discussie houden met argumenten en beweegredenen. Dus ja daar zitten aannames bij. Als je geen aannames wilt hebben in de voetballerij kan je elke praat programma of elk forum wel sluiten over voetbal.

      Jij bent ook iemand die nooit voor de wedstrijd een uitslag durft te zeggen zeker? Want dat is gebaseerd op aannames.

      Nogmaals als je er niet tegen kan, lees je het lekker niet de tering he jankerd
    Grote jankerd haha! Ach gos het gescheld is alweer begonnen. Gek toch dat jij hier met regelmaat in de clinche ligt met medeforumleden. Ik maak geen aannames over jou. Het is feitelijk terug te lezen dat je bijna elk topic weet te verkrachten met aannames over Johnny Jansen. Zelf als Jansen niet het hoofdonderwerp van het topic is. Als je nou goed geïnformeerd was, regelmatig trainingen bezocht, eens met Jansen sprak zouden je aannames nog hout snijden. Maar nee. Overigens is een aanname niet een voorspelling. Een aanname is denken hoe het zit maar het niet weten. Een voorspelling is iets wat je denkt dat het gaat worden. Niet hoe het is. En voor jouw informatie ik voorspel elke week een uitslag met mijn mede companen in RC. Zit je er al weer naast.
  • 11 Jun 2021 om 11:08
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:54
      Precies dit. Ook gewoon de laatste jaren ! Alleen wat Frank hier ook al even aanstipte. Het verloop van de "gewone" spelers is ook erg groot. Zo kun je geen basis aan spelers meer aanhouden. Wat het voor de TS elk jaar weer een huzarenklus maakt.
    Is dat ook niet een beetje inherent aan de tijd waarin we leven? Waar spelers vroeger over het algemeen ook langer in Nederland bleven, vertrekken ze nu veel jonger naar het buitenland.
    Zodra een speler bij zijn club een jaar goed presteert komt er tegenwoordig heel snel een club, want hey nu is hij "nog goedkoop" als hij nog een jaar zo presteert is hij al 2x zo duur.
    De prijzen voor goede spelers rijzen de pan uit dus clubs willen vaak die stap voor zijn om zo spelers goedkoper te kunnen kopen.

    Maar hey dit is een aanname hoor, het is hoe ik nu hardop denk, geen idee of Frank dat goed vindt hoor. Kan zijn dat ik dit niet hier mag typen want ik weet dit niet zeker, ik vind het gewoon leuk om hier met jullie over te ventileren. Daarom zit ik hier op het forum.
  • 11 Jun 2021 om 10:54
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:42
      We hebben toch juist elk jaar wel een speler die een enorme klapper maakt? Juist bij ons groeien spelers! Niet allemaal, maar Ejuke, Vlap, Pierie, Veerman, Lammers, Dumfries werden allemaal veel beter hier en vertrokken voor grote sommen geld. Het probleem is juist dat het team als geheel niet beter presteert mét deze topspelers, want het collectieve presteren valt onder de gehele Hamstra-periode heel erg tegen.
    Precies dit. Ook gewoon de laatste jaren ! Alleen wat Frank hier ook al even aanstipte. Het verloop van de "gewone" spelers is ook erg groot. Zo kun je geen basis aan spelers meer aanhouden. Wat het voor de TS elk jaar weer een huzarenklus maakt.
  • 11 Jun 2021 om 10:48
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:38
      Voorspelbaar. Wederom onzin want ik verwijder nooit posts. Zwets niet zo man. Het verwijderen ging per ongeluk door dat mijn bericht dubbel gepost wordt. Wat ik over jou zeg is geen aanname. Je grijpt elke post aan om over JJ te beginnen. Vervolgens komt er dan een bak aannames. Dingen waar je geen weet van hebt. Dat is van mij geen aanname. Dat is een feit want dagelijks hier te lezen. En nee ik ga geen inhoudelijke discussie met je aan. Zoals ik al eerder zei ik ga niet in op je aannames. Ik ga in gesprek met JJ voor, tijdens en na de podcast. Zoals met elke gast die wij hebben. Jij lult alleen maar hier op forum over hem in plaats van tegen hem.
    De arrogantie ook toch. Jij mag wel aannames over mij maken. Maar ik niet over JJ.

    We zitten hier op een forum. Daar kan je een discussie houden met argumenten en beweegredenen. Dus ja daar zitten aannames bij. Als je geen aannames wilt hebben in de voetballerij kan je elke praat programma of elk forum wel sluiten over voetbal.

    Jij bent ook iemand die nooit voor de wedstrijd een uitslag durft te zeggen zeker? Want dat is gebaseerd op aannames.

    Nogmaals als je er niet tegen kan, lees je het lekker niet de tering he jankerd
  • 11 Jun 2021 om 10:42
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:44
      Uit de verhalen van Foppe in de laatste podcast van Radio Camataru ontstaat ook het beeld dat er 'vroeger' meer tijd en energie gestoken werd in het verbeteren van de individuele speler. Spelers bleven toen ook langer bij een club dan nu dus je had die tijd ook. Toch zou dat ook een speerpunt bij ons moeten zijn: spelers beter maken en niet alleen op basis van huidige kwaliteiten zo goed mogelijk benutten. Ook dat is iets om naar te kijken bij de invulling van de nieuwe staf. Het maakt je als club ook aantrekkelijker voor spelers.
    We hebben toch juist elk jaar wel een speler die een enorme klapper maakt? Juist bij ons groeien spelers! Niet allemaal, maar Ejuke, Vlap, Pierie, Veerman, Lammers, Dumfries werden allemaal veel beter hier en vertrokken voor grote sommen geld. Het probleem is juist dat het team als geheel niet beter presteert mét deze topspelers, want het collectieve presteren valt onder de gehele Hamstra-periode heel erg tegen.
  • 11 Jun 2021 om 10:38
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:29
      Ja en die aanname mag jij wel over mij maken maar ik niet over JJ. Dat is het hypocriete van jou. Inhoudelijk er op reageren? Nee dat is te ingewikkeld voor Frank, want stel je voor dat hij iets negatiefs zegt. Dan durft hij JJ niet meer aan te kijken in zijn podcast. edit: oh toch maar weer snel je reactie aanpassen/verwijderen? hahaha ook zo voorspelbaar.
    Voorspelbaar. Wederom onzin want ik verwijder nooit posts. Zwets niet zo man. Het verwijderen ging per ongeluk door dat mijn bericht dubbel gepost wordt. Wat ik over jou zeg is geen aanname. Je grijpt elke post aan om over JJ te beginnen. Vervolgens komt er dan een bak aannames. Dingen waar je geen weet van hebt. Dat is van mij geen aanname. Dat is een feit want dagelijks hier te lezen. En nee ik ga geen inhoudelijke discussie met je aan. Zoals ik al eerder zei ik ga niet in op je aannames. Ik ga in gesprek met JJ voor, tijdens en na de podcast. Zoals met elke gast die wij hebben. Jij lult alleen maar hier op forum over hem in plaats van tegen hem.
  • 11 Jun 2021 om 10:38
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:29
      Ja en die aanname mag jij wel over mij maken maar ik niet over JJ. Dat is het hypocriete van jou. Inhoudelijk er op reageren? Nee dat is te ingewikkeld voor Frank, want stel je voor dat hij iets negatiefs zegt. Dan durft hij JJ niet meer aan te kijken in zijn podcast. edit: oh toch maar weer snel je reactie aanpassen/verwijderen? hahaha ook zo voorspelbaar.
    Voorspelbaar. Wederom onzin want ik verwijder nooit posts. Zwets niet zo man. Het verwijderen ging per ongeluk door dat mijn bericht dubbel gepost wordt. Wat ik over jou zeg is geen aanname. Je grijpt elke post aan om over JJ te beginnen. Vervolgens komt er dan een bak aannames. Dingen waar je geen weet van hebt. Dat is van mij geen aanname. Dat is een feit want dagelijks hier te lezen. En nee ik ga geen inhoudelijke discussie met je aan. Zoals ik al eerder zei ik ga niet in op je aannames. Ik ga in gesprek met JJ voor, tijdens en na de podcast. Zoals met elke gast die wij hebben. Jij lult alleen maar hier op forum over hem in plaats van tegen hem.
  • 11 Jun 2021 om 10:32
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:14
      Dat spelers vroeger langer bij de club bleven vond ik ook zo'n steek onder water, en dan noemen ze (meende ik) Jan de Visser.
      Met alle respect, maar dat was geen hoogvlieger maar voor Heerenveen wel een hele waardevolle speler.

      Ook toen bleven de échte toppers niet lang, 2 jaar was dan al "lang". Toen was er niet de noodzaak om ze te verkopen, maar ze werden wél verkocht.
      Om een paar te noemen; Allback, Huntelaar, Sulejmani, Van Nistelrooy.
      Allemaal na een jaar/anderhalf weg.
    Om die toppers was een vaste kern. Van jongens als Hansma, Vonk, De Visser, De Nooijer, Klompe. Die wisten wat er gevraagd werd. Nu gaan zelf hele doodgewone voetballers al naar 2 jaar weg. Juist een vaste kern zorgt voor een hiërarchie in een elftal die niet steeds wisselt. Jonge talenten konden floreren door deze vaste kern die de basis bewaakten.
  • 11 Jun 2021 om 10:29
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ja en die aanname mag jij wel over mij maken maar ik niet over JJ. Dat is het hypocriete van jou. Inhoudelijk er op reageren? Nee dat is te ingewikkeld voor Frank, want stel je voor dat hij iets negatiefs zegt. Dan durft hij JJ niet meer aan te kijken in zijn podcast. edit: oh toch maar weer snel je reactie aanpassen/verwijderen? hahaha ook zo voorspelbaar.
  • 11 Jun 2021 om 10:27
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:09
      Maar waarom plaats je dan al die aannames ? Het heeft toch geen nut ? Je kan trouwens de documentaire van JJ nog eens opnieuw kijken om te zien hoe druk JJ juist in de weer is met spelers en alles evalueert na een wedstrijd. Het lijkt wel een persoonlijke hetze of iets dergelijks.
    Dat is het ook inmiddels. Geen kans wordt benut om onder welk topic dan ook over JJ te beginnen. Met vooral alleen maar aannames. Ik had het al voorspeld.
  • 11 Jun 2021 om 10:22
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:53
      Als je na drie jaar nog geen stappen hebt gemaakt, moet je ook een bij je zelf te rade gaan en je afvragen wat/waar gaat het fout.
    Ik ben vanaf het begin skepties geweest over Kongolo. Volgens mij is hij alleen maar achteruit gegaan. Daarbij komt het gebrek aan zelfreflectie en zelf overschatting (ook bij Van Bergen en Floranus). Ook ontbreekt de wil om te winnen. Ik zou zeggen strik erom en snel verkopen!
  • 11 Jun 2021 om 10:20
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:09
      Maar waarom plaats je dan al die aannames ? Het heeft toch geen nut ? Je kan trouwens de documentaire van JJ nog eens opnieuw kijken om te zien hoe druk JJ juist in de weer is met spelers en alles evalueert na een wedstrijd. Het lijkt wel een persoonlijke hetze of iets dergelijks.
    Ga je nou die docu als voorbeeld nemen? Die docu is niet echt in het voordeel van JJ.
    Want juist daar zie je dat hij eigenlijk niks inhoudelijks zegt. En welke evaluaties heb jij gezien in die docu?

    Maar nu ga jij weer zeggen dat het aannames zijn want ik weet niet wat er buiten de camera om gezegd wordt.




  • 11 Jun 2021 om 10:14
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:44
      Uit de verhalen van Foppe in de laatste podcast van Radio Camataru ontstaat ook het beeld dat er 'vroeger' meer tijd en energie gestoken werd in het verbeteren van de individuele speler. Spelers bleven toen ook langer bij een club dan nu dus je had die tijd ook. Toch zou dat ook een speerpunt bij ons moeten zijn: spelers beter maken en niet alleen op basis van huidige kwaliteiten zo goed mogelijk benutten. Ook dat is iets om naar te kijken bij de invulling van de nieuwe staf. Het maakt je als club ook aantrekkelijker voor spelers.
    Dat spelers vroeger langer bij de club bleven vond ik ook zo'n steek onder water, en dan noemen ze (meende ik) Jan de Visser.
    Met alle respect, maar dat was geen hoogvlieger maar voor Heerenveen wel een hele waardevolle speler.

    Ook toen bleven de échte toppers niet lang, 2 jaar was dan al "lang". Toen was er niet de noodzaak om ze te verkopen, maar ze werden wél verkocht.
    Om een paar te noemen; Allback, Huntelaar, Sulejmani, Van Nistelrooy.
    Allemaal na een jaar/anderhalf weg.
  • 11 Jun 2021 om 10:09
    • Quote van 11 Jun 2021 om 10:04
      En jij bent wel bij de gesprekken aanwezig om vast te kunnen stellen dat wat ik zeg niet klopt?

      Ik citeer,

      Maar zo zit jj volgens mij niet in elkaar.
      VOLGENS MIJ.

      Dus ja dat is een aanname daarom typ ik dat ook zo.

      Lastig hè lezen
    Maar waarom plaats je dan al die aannames ? Het heeft toch geen nut ? Je kan trouwens de documentaire van JJ nog eens opnieuw kijken om te zien hoe druk JJ juist in de weer is met spelers en alles evalueert na een wedstrijd. Het lijkt wel een persoonlijke hetze of iets dergelijks.
  • 11 Jun 2021 om 10:05
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:00
      Warempel en het gaat alweer over Johnny Jansen hahaha
    Warempel je maakt weer een niks zeggende opmerking. Hahaha
  • 11 Jun 2021 om 10:04
    • Quote van 11 Jun 2021 om 08:59
      Lieve help. Ben jij altijd bij alle besprekingen en trainingen ? Wat een boel aannames. TS en spelers evalueren regelmatig hoor.
    En jij bent wel bij de gesprekken aanwezig om vast te kunnen stellen dat wat ik zeg niet klopt?

    Ik citeer,

    Maar zo zit jj volgens mij niet in elkaar.
    VOLGENS MIJ.

    Dus ja dat is een aanname daarom typ ik dat ook zo.

    Lastig hè lezen
  • 11 Jun 2021 om 10:03
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:44
      Uit de verhalen van Foppe in de laatste podcast van Radio Camataru ontstaat ook het beeld dat er 'vroeger' meer tijd en energie gestoken werd in het verbeteren van de individuele speler. Spelers bleven toen ook langer bij een club dan nu dus je had die tijd ook. Toch zou dat ook een speerpunt bij ons moeten zijn: spelers beter maken en niet alleen op basis van huidige kwaliteiten zo goed mogelijk benutten. Ook dat is iets om naar te kijken bij de invulling van de nieuwe staf. Het maakt je als club ook aantrekkelijker voor spelers.
    Beetje onzin. Heel veel spelers uit de jeugdopleiding worden wel beter. Kijk maar naar Michel Vlap o.a. In de tijd van Riemer en Foppe slaagden er ook heel veel spelers niet trouwens.
  • 11 Jun 2021 om 10:02
    • Quote van 11 Jun 2021 om 09:53
      Als je na drie jaar nog geen stappen hebt gemaakt, moet je ook een bij je zelf te rade gaan en je afvragen wat/waar gaat het fout.
    Bij o.a. Van Bergen en Kongolo het geval. Maar niet iedere aankoop is een schot in de roos zoal bij Ejuke of Joey Veerman.
  • 11 Jun 2021 om 09:53
    Als je na drie jaar nog geen stappen hebt gemaakt, moet je ook een bij je zelf te rade gaan en je afvragen wat/waar gaat het fout.
  • 11 Jun 2021 om 09:44
    Uit de verhalen van Foppe in de laatste podcast van Radio Camataru ontstaat ook het beeld dat er 'vroeger' meer tijd en energie gestoken werd in het verbeteren van de individuele speler. Spelers bleven toen ook langer bij een club dan nu dus je had die tijd ook. Toch zou dat ook een speerpunt bij ons moeten zijn: spelers beter maken en niet alleen op basis van huidige kwaliteiten zo goed mogelijk benutten. Ook dat is iets om naar te kijken bij de invulling van de nieuwe staf. Het maakt je als club ook aantrekkelijker voor spelers.
  • 11 Jun 2021 om 09:30
    • Quote van 11 Jun 2021 om 08:53
      Ligt ook een beetje aan de type trainer die je hebt.
      Een type van gaal zou veel harder en duidelijker zijn tegen zijn spelers dan een JJ.
      Zoveel spelers binnen onze selectie die wat dat betreft een beetje zweven maar totaal niet het niveau hebben om te mogen zweven.
      Kongolo, van bergen, floranus.
      Een trainer die een beetje lef heeft zegt dit ook gewoon tegen zijn spelers.
      Maar zo zit JJ volgens mij niet in elkaar en dat is in mijn ogen nou ook precies het probleem, te lief en niet zakelijk genoeg.
    Goed geanalyseerd. Daar zit in mijn idee ook voor negentig procent het probleem.Tactisch niveau de andere tien.
  • 11 Jun 2021 om 09:00
    • Quote van 11 Jun 2021 om 08:53
      Ligt ook een beetje aan de type trainer die je hebt.
      Een type van gaal zou veel harder en duidelijker zijn tegen zijn spelers dan een JJ.
      Zoveel spelers binnen onze selectie die wat dat betreft een beetje zweven maar totaal niet het niveau hebben om te mogen zweven.
      Kongolo, van bergen, floranus.
      Een trainer die een beetje lef heeft zegt dit ook gewoon tegen zijn spelers.
      Maar zo zit JJ volgens mij niet in elkaar en dat is in mijn ogen nou ook precies het probleem, te lief en niet zakelijk genoeg.
    Warempel en het gaat alweer over Johnny Jansen hahaha
  • 11 Jun 2021 om 08:59
    • Quote van 11 Jun 2021 om 08:53
      Ligt ook een beetje aan de type trainer die je hebt.
      Een type van gaal zou veel harder en duidelijker zijn tegen zijn spelers dan een JJ.
      Zoveel spelers binnen onze selectie die wat dat betreft een beetje zweven maar totaal niet het niveau hebben om te mogen zweven.
      Kongolo, van bergen, floranus.
      Een trainer die een beetje lef heeft zegt dit ook gewoon tegen zijn spelers.
      Maar zo zit JJ volgens mij niet in elkaar en dat is in mijn ogen nou ook precies het probleem, te lief en niet zakelijk genoeg.
    Lieve help. Ben jij altijd bij alle besprekingen en trainingen ? Wat een boel aannames. TS en spelers evalueren regelmatig hoor.
  • 11 Jun 2021 om 08:53
    • Quote van 10 Jun 2021 om 23:51
      Hij wil beter worden, maar presteerde minder dan spelers die ook niet geweldig speelden , de huidige generatie spelers heeft echt geen enkel zelf kritiek en ook al scoren ze meerdere onvoldoendes op een rij ze moeten in hun ogen blijven staan.
    Ligt ook een beetje aan de type trainer die je hebt.
    Een type van gaal zou veel harder en duidelijker zijn tegen zijn spelers dan een JJ.
    Zoveel spelers binnen onze selectie die wat dat betreft een beetje zweven maar totaal niet het niveau hebben om te mogen zweven.
    Kongolo, van bergen, floranus.
    Een trainer die een beetje lef heeft zegt dit ook gewoon tegen zijn spelers.
    Maar zo zit JJ volgens mij niet in elkaar en dat is in mijn ogen nou ook precies het probleem, te lief en niet zakelijk genoeg.
  • 10 Jun 2021 om 23:51
    Hij wil beter worden, maar presteerde minder dan spelers die ook niet geweldig speelden , de huidige generatie spelers heeft echt geen enkel zelf kritiek en ook al scoren ze meerdere onvoldoendes op een rij ze moeten in hun ogen blijven staan.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›