Jansen: ''Je mag gerust weten: ik vind er op deze manier niets aan''

18
Jansen: ''Je mag gerust weten: ik vind er op deze manier niets aan''

SC Heerenveen kan deelname aan de play-offs definitief vergeten. De ploeg van Johnny Jansen verloor op bezoek bij FC Emmen met 3-1. De trainer baalt flink van de nederlaag en legt de vinger op de zere plek.

"Waar het fout ging? Het initiatief naar voren was matig", zo vertelt Jansen in gesprek met Voetbal International. "De energie was onvoldoende, er zat twijfel in. Dat is ook een punt van kritiek. We speelden nog ergens voor. We hadden afgesproken dat we initiatief zouden tonen, zouden doorstappen, maar dat heb ik veel te weinig gezien."

"Wisselvallig", zo noemt Jansen dit seizoen. "Omhoog en weer omlaag, omhoog en weer omlaag. Tegen PSV lukte het wel en hier weer niet. Kijk eens op welke manier we het seizoen begonnen zijn, kijk eens hoe we nu eindigen. Je mag het gerust weten: ik vind er op deze manier niets aan", aldus Jansen. 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 21:56
    Wellicht zegt JJ dit omdat hij er mee gaat stoppen. Als je ergens geen lol in hebt kan je er beter mee kappen.
  • 14 May 2021 om 13:19
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Serieus? Dus je wilt Jansen de kans geven omdat we hem in het begin hoog hadden zitten? En omdat hij bij de jeugd misschien leuk voetbal liet spelen?

    Hij heeft twee jaar aangemodderd. Vorig jaar geluk gehad dat na Ajax de competitie werd stilgelegd, daarvoor hadden ze al wedstrijden niet gewonnen. Dit seizoen goed begonnen, maar nou erg slecht..
    Elke andere trainer zou allang ontslagen zijn.

    En dat jij Jansen en Foppe met elkaar vergelijkt is natuurlijk hilarisch. Ten eerste: Foppe probeerde wel altijd aanvallend te voetballen. Ten tweede: Hij heeft in het begin een stap teruggezet omdat het niet ging. Ten derde: Jij hebt het over een half jaar waarin het niet liep bij Foppe. Bij Jansen heeft het nooit goed gelopen.

    Tevens is het een jankverhaal, dat totaal niet rekening houdt met waar het nu wel op afstevent, namelijk dat onder Jansen Heerenveen degradeert. Hoe kun je daar nou van genieten? Even serieus?

    Moeten we blij zijn met een zeldzame actie? Met die zeldzame spelers die blij zijn met het spelletje? Heerenveen verdient veel meer.
  • 14 May 2021 om 10:18
    • Quote van 14 May 2021 om 09:23
      Volledig eens maar zou er wel een persoonlijkheid naast willen, type Bosveld. Daar zit karakter in!! Zorg voor een tandem die elkaar aanvult. Heb nl niet de indruk dat JJ ook maar enig tegengas krijgt van Spijkerman en Talan.
    Precies. Met alle respect je ziet de assistenten de hele wedstrijd schrijven, maar tactisch lijkt het nergens op. Je hebt meer het idee dat ze kruiswoordpuzzels aan het maken zijn.
  • 14 May 2021 om 10:04
    Johnny liet zijn teams altijd leuk en initiatiefrijk voetballen voor hij hoofdtrainer werd. Dat is er nu niet meer aan af te zien. Danwel zijn idee is verandert, of de spelers willen of kinnen het niet uitvoeren. Dat is wel mijn groitste teleurstelling na twee jaar Johnny. Het is al net zo apatisch als onder bijvoorbeeld JOR.
  • 14 May 2021 om 10:01
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Bart Kingma zei het al in zijn doc, "bûter brea en zwarte bladzijden" Pier heeft weinig bereikt voor de Friezen . Net als Schoorstra zijn vraagtekens zet bij het romantiseren ván. Als dan hier iemand met een lap tekst en dezelfde nickname net zo probeert recht te lullen te romantiseren cq het iconiseren ( net als met pier) van JJ. Zeg ik " kijk naar de geschiedenis en trek daar lering uit, vanaf toen is men "vijfhonderd jaar voor de gek gehouden" :)!
  • 14 May 2021 om 09:57
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Het zou mooi zijn wanneer JJ eens goed in de spiegel kijkt en het afgelopen seizoen samen met de desbetreffende technische staf evalueerde, wanneer hij vind dat hij met zijn assistenten aan moet blijven, dan denk ik dat er van hoger hand ingegrepen moet worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er volgend seizoen iets zal veranderen onder de huidige staf, je bent 1,5 miljoen aan tv geld kwijt geraakt met deze heren. Wanneer we op deze manier door blijven knoeien, dan zie ik ons volgend seizoen ook niet boven Sparta of Heracles eindigen.
  • 14 May 2021 om 09:23
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Volledig eens maar zou er wel een persoonlijkheid naast willen, type Bosveld. Daar zit karakter in!! Zorg voor een tandem die elkaar aanvult. Heb nl niet de indruk dat JJ ook maar enig tegengas krijgt van Spijkerman en Talan.
  • 14 May 2021 om 09:21
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Je weet dat Foppe in zijn begin periode ook een pauze heeft genomen? Dit omdat het op dat moment niet liep onder Foppe. Dus als je die vergelijking maakt. Tjah dan is het wellicht voor JJ nu ook wel verstandig dat hij net als Foppe even een stapje opzij doet. Laat JJ maar even bij een andere club ervaring op doen. Niks mis mee. Verder een magere half jaar is wel wat anders als al 2 jaar drama voetbal zonder enige vooruitgang. Hoe lang moet je met iemand geduld hebben?
  • 14 May 2021 om 08:52
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Ben het helemaal met je eens. Al zou ik hilarisch veranderen in lyrisch want denk dat je dat bedoeld :).

    Ik hoop ook echt dat we vertrouwen houden in JJ. Al is verandering in de technische staf wel nodig. JJ als hoofdtrainer en ik zie graag een stevige persoonlijkheid als assistent naast JJ komen. Volgend jaar de nadruk op aanvallen en niet meer op verdedigen. Dus hopelijk weet een Ferry een goede assistent te vinden voor naast Johnny. Kan hem al wel een tip geven. Ene Ole Tobiasen heeft geen werk en zou in mijn ogen de perfecte man naast JJ zijn. Houdt van aanvallend voetbal en kan spelers echt beter maken.
  • 14 May 2021 om 05:55
    • Quote van 14 May 2021 om 02:09
      Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
    Ik ben het zò met je eens. Alleen is er bij mij de twijfel of JJ volgend seizoen opeens wèl de competentie heeft om een andere spelopvatting te implementeren. En heeft hij het gezag waardoor spelers voor hem door het vuur gaan en keihard werken? Dat zijn twijfels die los staan van de wenselijkheid iemand meer credits te geven dan hier op het forum gebeurt.
  • 14 May 2021 om 02:09
    Ik veronderstel, begrijp en verwacht dat dit een inmiddels controversiële reactie is en wil juist daarom nog eens herinneren aan de gemiddelde reactie bij- en tot een jaar na JJ zijn aanstelling. Die reacties verschilden nogal ten opzichte van andere recente trainers. Veelal omdat Johnny een clubman is, een herkenbare voetbalvisie heeft, de traditie kan voortzetten en tevens vriendelijk/positief, goed met de media is. 6 maanden geleden maar was Johnny hét uithangbord van Heerenveen. Hij was de voorman, de symbolisatie van een nieuwe cultuur. Warm, sociaal en stond voor het Clubgevoel, er was hoop op Stabiliteit. NU, ik ben het volledig met de meeste reacties eens hier. Net als 60% van de spelers viel ook JJ dit seizoen tegen maar eigenlijk vooral pas het tweede deel. Maar als wij een clubcultuur willen, stabiliteit, herkenbaar en aantrekkelijk voetbal willen, dan is het toch juíst nodig om niet direct de trainer er uit te schoppen? Ik begrijp dan ook helemaal niets van de supporters die eerst hilarisch zijn en 6 maanden later lopen te klagen. Foppe zat er 16jaar!!! Dat is ook wel eens een half jaar slecht geweest. Sterker nog, de eerste jaren was dat steevast. Foppe is er ook in gegroeid. Hij kreeg de rust en het vertrouwen. Mijn oproep is dan ook; Geef Johnny Jansen de tijd, ons respect en het benodigde vertrouwen. Vaak genoemd als het 'voordeel van de twijfel'. Deze rust levert heeft (ook elders) opvallend vaak geresulteerd in grote successen. Dat is toch alom geweten en bekend? Zoek het op!! Zoek een bezigheid voor jezelf , een uitweg voor je frustraties maar aub; stop het afzeiken van de 'Oude3', JJ, Hamstra, Roozemond, het oude of nieuwe bestuur en het verleden. Geef JJ de kans, het team, het bestuur maar vooral jezelf op een mooie erfenis en een fijne geschiedenis ipv van gezaag en gezeur. Laten we genieten van die ene zeldzame actie, blij zijn met spelers die plezier aan het spelletje hebben, supporteren voor degenen die werken voor de club, applaudisseren voor zij die vrijwilligen en vooral samen het allerbeste er uit halen! Alleen dán is het fijn, gezellig, plezierig, spannend en een avond om naar uit te kijken....
  • 13 May 2021 om 22:27
    Ik vind er ook niks aan op deze manier. Alleen is Jansen wel de hoofdreden dat er niks aan is. Maar zoveel zelfreflectie heeft hij kennelijk nog niet. Hopelijk leest hij mee op de verschillende fora zoals twitter, facebook, feanonline en sc.heerenveen.org en komt hij tot de conclusie dat er bij de supporters geen vertrouwen meer is in zijn functioneren.
  • 13 May 2021 om 22:25
    Zo jammer dit.. Maar die reacties van JJ zijn al net zo “leeg” als het spel wat ze week op week vertonen. Grijp alsjeblieft in! Zet een ervaren trainer voor de groep. De nieuwe De Haan heeft vast een netwerk waar wel een trainer te vinden is..
  • 13 May 2021 om 22:24
    Nou Johnny ik vind er zo ongeveer al 2 jaar niets meer aan.
  • 13 May 2021 om 22:20
    Dit is niet eenmalig dit seizoen het is bijna structureel deze speelwijze. Ook vorig seizoen was het zo maar toen kwam de stop van de competitie als geroepen. Dus JJ twee jaar aan modderen kan niet langer, ga eens stage lopen bij Emmen en vraag Lukkien hoe het moet.
  • 13 May 2021 om 22:13
    Niemand vind er nog iets aan zo.....