MATCHDAY | SC Heerenveen opnieuw met Van Ottele in de basis

229
MATCHDAY | SC Heerenveen opnieuw met Van Ottele in de basis

SC Heerenveen speelt vanmiddag in de 33ste speelronde van de Eredivisie tegen FC Emmen. De wedstrijd begint om 14.30 uur in de Oude Meerdijk.

Sherel Floranus begint op de bank bij de Friezen. Hij wordt vervangen door Syb van Ottele. Henk Veerman begint weer in de basis bij SC Heerenveen. Vorige week tegen FC Utrecht begon de spits nog op de bank.

SC Heerenveen hoopt nog op een plek in de play-offs om Europees voetbal. Hiermee concurreren de Friezen met Sparta Rotterdam en Heracles Almelo. FC Emmen strijdt nog altijd tegen degradatie en heeft de punten ook hard nodig.

229 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2021 om 22:06
    • Quote van 13 May 2021 om 18:02
      Joh !! Hoe gelijk heb je. Maar er zitten hier een paar op t forum ( je weet ongetwijfeld wie ik bedoel) die door hun " goedgepraat , jj veren in zijn ...te steken" mede meehelpen déze club naar de kloten helpen....en waarom?..vraag het mij niet. Ik heb nu er schoon genoeg van iig.
    Yep. Ik snap precies wat bedoeld. Met Jansen gaat het niet beter worden. Het wordt elk jaar slechter. Ik hoor iedereen roepen, dat het zo'n aardige kerel is. Zal best een gezellige kerel zijn. Maar met Jansen nog een jaar aan het roer, gaat Heerenveen heel veel geld en supporters kosten. Ik denk dat we volgend seizoen eerder nacompetitie dan play offs spelen. Waarschijnlijk moeten we weer een paar ton tv geld inleveren. Heerenveen heeft nog schulden openstaan vanwege achterstallig stadionhuur. Nu kan Heerenveen J. Veerman voor enkele miljoenen verkopen. Daarmee zal een flinke schuld afbetaald worden. Blijft niet erg veel over voor nieuwe spelers. Als Ferry niet snel een paar leuke parels uit de KKD weet te vissen, vrees ik het ergste. Mijn inziens moet er ook een sterke tactische trainer voor de groep staan. Probeer W. Jonk eens. Kijk eens hoe hij Volendam laat voetballen. Ik verwacht wel dat Heerenveen binnen 2 dagen met een statement komt. Ik ga in ieder geval volgende week met Sibbele lekker bier drinken op het terras ;-)
  • 13 May 2021 om 20:47
    Er zit domweg totaal geen verbetering in onder JJ. Dit kan zo niet langer.
  • 13 May 2021 om 19:48
    • Quote van 13 May 2021 om 18:30
      Nygren is in mijn ogen ook de dribbelende tien, die enorm doelgericht is, die we missen. Moet Jansen echt eens proberen!
    Voor mij hoeft Jansen niets meer te proberen. Ben klaar met JJ
  • 13 May 2021 om 18:50
    • Quote van 13 May 2021 om 18:35
      Discrimineer jij nu JJ?
    Jezus Dirk, doe even normaal man
  • 13 May 2021 om 18:35
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      De selectie is niet slecht, het is de insteek die slecht is. En hoe kan je van spelers verwachten vechtlust te tonen als ze niet in duels mogen komen? Als ze steeds achteruit moeten lopen? Stil blijven staan, en dan hopen op een counter? Je kan pas passie en strijdlust tonen als je door mag dekken, als je op de helft van de tegenstander mag spelen. En de meeste spelers van Heerenveen zijn daar ook meer bij gebaat. Veerman die de bal op de helft van de tegenstander krijgt, is veel gevaarlijker (Joey) dan wanneer het bijna in de eigen zestien is. Van Bergen hoeft geen kilometer te rennen voordat hij in de zestien is als men de bal op de helft van de tegenstander verovert.
      Als de verdedigers in de eigen zestien staan en een fout maken is dat veel erger dan wanneer dit op de middenlijn gebeurt. Waarom maakt van Ecke zovaak hands in de zestien? Omdat ze daar veel staan.
      Je roept het dus allemaal over jezelf af, als je zo schijterig bent als Jansen.




    Discrimineer jij nu JJ?
  • 13 May 2021 om 18:30
    • Quote van 13 May 2021 om 17:34
      Wanneer gaat JJ eens v.bergen op de bank zetten en Nygren naast Henk in de spits zetten,hij kan namelijk wel scoren!
    Nygren is in mijn ogen ook de dribbelende tien, die enorm doelgericht is, die we missen. Moet Jansen echt eens proberen!
  • 13 May 2021 om 18:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:45
      Ik durf te wedden dat je zelf niet eens erheen gaat.
    Haha
  • 13 May 2021 om 18:03
    • Quote van 13 May 2021 om 17:13
      Heeeeerlijk op terrasje gezeten en wat biertjes getapt. Prima middag, is er nog gevoetbald?
    Ik ook.....maar kijk dan even en wat zie ik? Man o man.
  • 13 May 2021 om 18:02
    • Quote van 13 May 2021 om 16:39
      Ik snap niet zo goed waarom de VAR bij het derde doelpunt van Emmen keek. De Leeuw stond ruim een meter buiten spel. Niet dat we recht hadden op winst, maar gelijke monniken, gelijke kappen. Rood van Ottele vond ik zwaar. Geel terecht. Die penalty die v. Hecke veroorzaakt ook zwaar. Hij draait weg, krijgt de bal tegen zijn buik en bovenarm. Ik vond dat de VAR erg streng was tegen Heerenveen. Maar goed. Ik hoop dat JJ zijn spullen pakt en die vd Bergen ook meeneemt.
    Joh !! Hoe gelijk heb je. Maar er zitten hier een paar op t forum ( je weet ongetwijfeld wie ik bedoel) die door hun " goedgepraat , jj veren in zijn ...te steken" mede meehelpen déze club naar de kloten helpen....en waarom?..vraag het mij niet. Ik heb nu er schoon genoeg van iig.
  • 13 May 2021 om 17:34
    • Quote van 13 May 2021 om 15:57
      Van Bergen weer een geweldige voorzet. Haal die vent er eens af. Die doet ook wederom weinig goed
    Wanneer gaat JJ eens v.bergen op de bank zetten en Nygren naast Henk in de spits zetten,hij kan namelijk wel scoren!
  • 13 May 2021 om 17:19
    • Quote van 13 May 2021 om 16:09
      Balletje een keer achteruit spelen anders?
    Je was nog wel zo optimistisch over het behalen van de play offs..
  • 13 May 2021 om 17:13
    Heeeeerlijk op terrasje gezeten en wat biertjes getapt. Prima middag, is er nog gevoetbald?
  • 13 May 2021 om 16:51
    • Quote van 13 May 2021 om 16:50
      3-1 nederlaag voor Heerenveen voorspeld en lekker gecashed dus denk het niet
    Toch wel... heerenveen op verlies is geen gokken, dat zijn bijna zekerheidjes.
  • 13 May 2021 om 16:50
    • Quote van 13 May 2021 om 16:49
      Hahaha, ik gok dat jij slecht in gokken bent.
    3-1 nederlaag voor Heerenveen voorspeld en lekker gecashed dus denk het niet
  • 13 May 2021 om 16:49
    • Quote van 13 May 2021 om 16:45
      Ik durf te wedden dat je zelf niet eens erheen gaat.
    Hahaha, ik gok dat jij slecht in gokken bent.
  • 13 May 2021 om 16:47
    • Quote van 13 May 2021 om 16:27
      Ik mag het hopen. Slechtste trainer in ons 100 jarige bestaan.
    Knap , dat U als 110- jarige (schat ik zo in) nog zo actief kunt zijn op het internet , echt diepe respect . Ik zal u in het ook met meneer Zem aanspreken.
  • 13 May 2021 om 16:46
    • Quote van 13 May 2021 om 16:24
      Nygren heeft 10 keer meer rendement dan v Bergen. Maar de TD ziet niets
    Ehhhhh wat heeft Maas hier mee te maken ???
  • 13 May 2021 om 16:45
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      IEDEREEN ZOMETEEN NAAR HET STADION!! Hou het fatsoenlijk en respectvol! Maar dit is klaar voor JJ.
    Ik durf te wedden dat je zelf niet eens erheen gaat.
  • 13 May 2021 om 16:39
    Ik snap niet zo goed waarom de VAR bij het derde doelpunt van Emmen keek. De Leeuw stond ruim een meter buiten spel. Niet dat we recht hadden op winst, maar gelijke monniken, gelijke kappen. Rood van Ottele vond ik zwaar. Geel terecht. Die penalty die v. Hecke veroorzaakt ook zwaar. Hij draait weg, krijgt de bal tegen zijn buik en bovenarm. Ik vond dat de VAR erg streng was tegen Heerenveen. Maar goed. Ik hoop dat JJ zijn spullen pakt en die vd Bergen ook meeneemt.
  • 13 May 2021 om 16:37
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
    Johnny Jansen heeft samen met Gerry Hamstra maar liefst € 6,0 miljoen mogen investeren in de selectie dit seizoen. Dan is het het schokkend dat Hamstra in overleg met Jansen (dus ook onder de verantwoordelijkheid van Jansen) een elftal heeft samengesteld zonder diepgang en zonder balans. Jansen is mede-verantwoordelijk voor deze selectie en heeft ook op dit vlak volledig gefaald. In alle facetten is Jansen een mislukte trainer.
  • 13 May 2021 om 16:34
    • Quote van 13 May 2021 om 16:30
      Maar presterende bij ons om toch 5? Jaar achter elkaar Europees voetbal of te dwingen, met zelfs volgens jou 3en middelmatigr Breuer... niet dat ik nu nog fan van hem ben overigens..
    De selectie toen was kwalitatief veel beter.
  • 13 May 2021 om 16:33
    • Quote van 13 May 2021 om 16:31
      Omdat kongolo volgende week dan makkelijker ingepast kan worden.
    Hahahaa tactiek van Jansen denk je niet?
  • 13 May 2021 om 16:31
    • Quote van 13 May 2021 om 16:30
      Waarom rood voor Van Ottele?
    Omdat kongolo volgende week dan makkelijker ingepast kan worden.
  • 13 May 2021 om 16:30
    Waarom rood voor Van Ottele?
  • 13 May 2021 om 16:30
    • Quote van 13 May 2021 om 16:27
      Was dat niet zo'n mislukte trainer die bij alle andere clubs werd ontslagen en nu beetje minachtend praat over SC Heerenveen? Als je die bedoelt dan ken ik hem.
    Maar presterende bij ons om toch 5? Jaar achter elkaar Europees voetbal of te dwingen, met zelfs volgens jou 3en middelmatigr Breuer... niet dat ik nu nog fan van hem ben overigens..
  • 13 May 2021 om 16:29
    • Quote van 13 May 2021 om 16:19
      De eerste wedstrijden wisten de tegenstanders niet hoe SC Heerenveen speelde. De voorbereiding had veel tegenstanders zand in de ogen gestrooid. Daar hebben ze van geprofiteerd. Daarna bleek hoe slecht ze echt waren. Geen kwaliteit. Geen team. Geen vechtlust.
    De selectie is niet slecht, het is de insteek die slecht is. En hoe kan je van spelers verwachten vechtlust te tonen als ze niet in duels mogen komen? Als ze steeds achteruit moeten lopen? Stil blijven staan, en dan hopen op een counter? Je kan pas passie en strijdlust tonen als je door mag dekken, als je op de helft van de tegenstander mag spelen. En de meeste spelers van Heerenveen zijn daar ook meer bij gebaat. Veerman die de bal op de helft van de tegenstander krijgt, is veel gevaarlijker (Joey) dan wanneer het bijna in de eigen zestien is. Van Bergen hoeft geen kilometer te rennen voordat hij in de zestien is als men de bal op de helft van de tegenstander verovert.
    Als de verdedigers in de eigen zestien staan en een fout maken is dat veel erger dan wanneer dit op de middenlijn gebeurt. Waarom maakt van Ecke zovaak hands in de zestien? Omdat ze daar veel staan.
    Je roept het dus allemaal over jezelf af, als je zo schijterig bent als Jansen.




  • 13 May 2021 om 16:29
    Concurrenten punten laten liggen maar ja Heerenveen natuurlijk ook weer
  • 13 May 2021 om 16:29
    • Quote van 13 May 2021 om 16:26
      Spijkerman is druk met de kruiwoordpuzzel :(
    Rijdt Spijkerman nog in een auto of wordt hij straks met z'n 6 persoons busje opgehaald bij het stadion?
  • 13 May 2021 om 16:27
    • Quote van 13 May 2021 om 16:23
      Ja toennstond dr een trainer boven, verbeek.. maar zegt je vast niets..
    Was dat niet zo'n mislukte trainer die bij alle andere clubs werd ontslagen en nu beetje minachtend praat over SC Heerenveen? Als je die bedoelt dan ken ik hem.
  • 13 May 2021 om 16:27
    Jansen out!!
  • 13 May 2021 om 16:27
    • Quote van 13 May 2021 om 16:24
      Jansen met een grijns op het gezicht tijden de aftocht van Van Ottele. Zou hij zelf opstappen?
    Ik mag het hopen. Slechtste trainer in ons 100 jarige bestaan.
  • 13 May 2021 om 16:26
    We worden hier ook wel genaaid hoor Nijhuis staat er bovenop geeft geel var ff 1000 keer herhalen net als de tweede penalty wat een bullshit
  • 13 May 2021 om 16:26
    Spijkerman is druk met de kruiwoordpuzzel :(
  • 13 May 2021 om 16:24
    Jansen met een grijns op het gezicht tijden de aftocht van Van Ottele. Zou hij zelf opstappen?
  • 13 May 2021 om 16:24
    Nygren heeft 10 keer meer rendement dan v Bergen. Maar de TD ziet niets
  • 13 May 2021 om 16:24
    Wat is dit.. Zijn we echt zo slecht. Nijhuis zal wel moe zijn
  • 13 May 2021 om 16:23
    tjonge jonge die var
  • 13 May 2021 om 16:23
    • Quote van 13 May 2021 om 16:21
      De spelers kunnen ook strijd leveren. We hebben in het verleden ook matige spelers gehad zoals Breuer maar die leverde wel veel strijd.
    Ja toennstond dr een trainer boven, verbeek.. maar zegt je vast niets..
  • 13 May 2021 om 16:23
    Toeval dat nygren scoort?
  • 13 May 2021 om 16:22
    Nygren maakt er wel weer 1
  • 13 May 2021 om 16:22
    Bagger Jansen. Angsthaas! En weer met die twee pipo's achterin centraal. Lerend vermogen ontbreekt bij Jansen. Weg met die gast!
  • 13 May 2021 om 16:22
    Bagger Jansen. Angsthaas! En weer met die twee pipo's achterin centraal. Lerend vermogen ontbreekt bij Jansen. Weg met die gast!
  • 13 May 2021 om 16:21
    • Quote van 13 May 2021 om 16:19
      Respect voor de supporters die deze pot hebben uitgekeken. Ik heb hem voor het eerst na hele lange tijd, na de rode kaart, uitgezet. Helemaal klaar mee en heeft mij volgens mij nog meer frustratie bespaard.
    Echte supporter
  • 13 May 2021 om 16:21
    • Quote van 13 May 2021 om 16:20
      Ik had zeker niet verwacht dat we zouden winnen. Maar het gaat om de klaseringen van de afgelopen jaren, en het met name het spel wat vertoond wordt. Wil vermaakt worden, wil strijd zien en passie.. maar dat zit niet in de selectie omdat de trainers dit niet weten over te brengen.
    De spelers kunnen ook strijd leveren. We hebben in het verleden ook matige spelers gehad zoals Breuer maar die leverde wel veel strijd.
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      Jansen is een mega mislukte trainer. Geen herkenbaar voetbal, geen strijd en beleving, weinig spelers die zich echt verder hebben ontwikkeld, jeugd niet of nauwelijks kansen gegeven. Als je alle selecties naast elkaar legt van de teams van plek 7-12 in de eredivisie, dan hebben wij toch echt een van de betere selecties hoor. Maar kijk alleen dit seizoen al, hoe vaak hebben wij wel niet van systeem gewisseld, wekelijks poppetjes wisselen, een heel duidelijk signaal dat de trainer het gewoon niet weet.
    Ole Tobiasen, met daaromheen Scandinaviërs (Witte Tornado, Vayrynen etc.) als mogelijke assistenten, de 2 genoemden al assistenten bij een andere club.
  • 13 May 2021 om 16:20
    3-1
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:16
      Ja vorige jaren was het 2-0 en 2-0 dus wat had je dan verwacht ?
    Ik had zeker niet verwacht dat we zouden winnen. Maar het gaat om de klaseringen van de afgelopen jaren, en het met name het spel wat vertoond wordt. Wil vermaakt worden, wil strijd zien en passie.. maar dat zit niet in de selectie omdat de trainers dit niet weten over te brengen.
  • 13 May 2021 om 16:20
    Voor de eer
  • 13 May 2021 om 16:19
    Respect voor de supporters die deze pot hebben uitgekeken. Ik heb hem voor het eerst na hele lange tijd, na de rode kaart, uitgezet. Helemaal klaar mee en heeft mij volgens mij nog meer frustratie bespaard.
  • 13 May 2021 om 16:19
    • Quote van 13 May 2021 om 16:14
      Kijk eens naar de ploegen om Heerenveen heen: Fortuna, Sparta, Heracles, Twente etc. Hebben echt niet een betere selectie dan Heerenveen. Na de eerste 6 wedstrijden is er in 27 wedstrijden in totaal nog 5 keer gewonnen. Er zit geen enkel idee in en er wordt zelfs tegen Emmen met 5 verdedigers gespeeld. Er worden zoveel ongelooflijk vreemde keuzes gemaakt. Er is geen enkele speler echt beter geworden. Ik snap echt niet waarom er nog zoveel mensen voor Jansen zijn.
    De eerste wedstrijden wisten de tegenstanders niet hoe SC Heerenveen speelde. De voorbereiding had veel tegenstanders zand in de ogen gestrooid. Daar hebben ze van geprofiteerd. Daarna bleek hoe slecht ze echt waren. Geen kwaliteit. Geen team. Geen vechtlust.
  • 13 May 2021 om 16:18
    Blubblubblub... houdoe, tot volgend seizoen, daag, de ballen, lekker met jullie luie reet op t strand deze zomer. Toon is wat beleving en strijd man, pauperselectie
  • 13 May 2021 om 16:18
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
    Jansen is een mega mislukte trainer. Geen herkenbaar voetbal, geen strijd en beleving, weinig spelers die zich echt verder hebben ontwikkeld, jeugd niet of nauwelijks kansen gegeven. Als je alle selecties naast elkaar legt van de teams van plek 7-12 in de eredivisie, dan hebben wij toch echt een van de betere selecties hoor. Maar kijk alleen dit seizoen al, hoe vaak hebben wij wel niet van systeem gewisseld, wekelijks poppetjes wisselen, een heel duidelijk signaal dat de trainer het gewoon niet weet.
  • 13 May 2021 om 16:18
    IEDEREEN ZOMETEEN NAAR HET STADION!! Hou het fatsoenlijk en respectvol! Maar dit is klaar voor JJ.
  • 13 May 2021 om 16:17
    • Quote van 13 May 2021 om 15:58
      Als je met dit elftal 13 wordt kun je alleen maar opstappen als trainer.
    Moet je opstappen als trainer
  • 13 May 2021 om 16:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:13
      Kankerslecht, iets minder grof kan ik ook niet zeggen.. Emmen is ook de enige die wil voetballen
    Jii mag je nog dieper schamen dan alles wat SC Heerenveen is met deze woorden!!
  • 13 May 2021 om 16:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:15
      Hahahaha wauw.. meer dan 68 wedstrijden heeft die de kans kans gehad.. maar het is helemaal niets... 3-0 lekkr hoor!!!!
    Ja vorige jaren was het 2-0 en 2-0 dus wat had je dan verwacht ?
  • 13 May 2021 om 16:15
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
    Hahahaha wauw.. meer dan 68 wedstrijden heeft die de kans kans gehad.. maar het is helemaal niets... 3-0 lekkr hoor!!!!
  • 13 May 2021 om 16:14
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
    Kijk eens naar de ploegen om Heerenveen heen: Fortuna, Sparta, Heracles, Twente etc. Hebben echt niet een betere selectie dan Heerenveen. Na de eerste 6 wedstrijden is er in 27 wedstrijden in totaal nog 5 keer gewonnen. Er zit geen enkel idee in en er wordt zelfs tegen Emmen met 5 verdedigers gespeeld. Er worden zoveel ongelooflijk vreemde keuzes gemaakt. Er is geen enkele speler echt beter geworden. Ik snap echt niet waarom er nog zoveel mensen voor Jansen zijn.
  • 13 May 2021 om 16:14
    Godverdomme
  • 13 May 2021 om 16:14
    Dit is echt het slechtste seizoen die ik in 20 jaar gezien heb van Fean. Wat een dramatisch slecht voetbal dit.
  • 13 May 2021 om 16:13
    3-0
  • 13 May 2021 om 16:13
    Kankerslecht, iets minder grof kan ik ook niet zeggen.. Emmen is ook de enige die wil voetballen
  • 13 May 2021 om 16:13
    • Quote van 13 May 2021 om 16:08
      Massaal naar het stadion!
    Zie je daar! Koen, ben jij dr ook? Ownee je hebt geen clubhart..
  • 13 May 2021 om 16:13
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
    Hoe kan je dit denken na 2 jaar Jansen aan het roer, ongelofelijk.
  • 13 May 2021 om 16:11
    • Quote van 13 May 2021 om 16:07
      Mocht Jansen als mislukte trainer aanblijven bij onze club dan zal ons dat veel supporters kosten. Met een 'vriend' als Jansen heb je geen vijand meer nodig om onze club kapot te maken.
    Jansen is geen mislukte trainer. De selectie is gewoonweg niet goed genoeg. Sommigen te jong en onervaren. Anderen te zelfzuchtig en weer iemand anders denkend dat hij de beste is. Iedereen schreeuwt om nog jongere spelers maar dit seizoen heeft bijna niemand zijn niveau gehaald. Jeugd heeft niet kunnen spelen vanwege Covid19.
  • 13 May 2021 om 16:10
    Hoppa, Jansen gaat wisselen.
  • 13 May 2021 om 16:10
    78e minuut en we gaan eindelijk wisselen
  • 13 May 2021 om 16:09
    Balletje een keer achteruit spelen anders?
  • 13 May 2021 om 16:09
    Wtf dit was toch geen overtreding en geel waard? Die van Siem. Die van Emmen gaat zelf dat duel aan
  • 13 May 2021 om 16:08
    Massaal naar het stadion!
  • 13 May 2021 om 16:07
    • Quote van 13 May 2021 om 16:05
      Dan kijk je toch niet meer en kom je niet naar het stadion als het weer mag.
    Mocht Jansen als mislukte trainer aanblijven bij onze club dan zal ons dat veel supporters kosten. Met een 'vriend' als Jansen heb je geen vijand meer nodig om onze club kapot te maken.
  • 13 May 2021 om 16:05
    • Quote van 13 May 2021 om 15:47
      Janssen vaarwel!!! Heel snel wegwezen graag want nog een seizoen naar deze rotzooi kijken bedank ik voor. Triest!
    Dan kijk je toch niet meer en kom je niet naar het stadion als het weer mag.
  • 13 May 2021 om 16:03
    Hele technische staf heeft geen passie en kunnen niets overbrengen op t team. Van Bergen wordt in 80e min gewisseld heeft de staf een uur overleg over gevoerd.
  • 13 May 2021 om 16:02
    • Quote van 13 May 2021 om 15:54
      Zou het helpen om Jansen weg te sturen, of ligt het aan het materiaal? Ligt het alleen aan Jansen of juist aan de samenstelling van de TS. Zit het misschien dieper en ligt de oorsprong in het beleid, de opleiding? Kritisch zijn is goed, maar wel gefundeert en niet met name o.b.v. emotie.
    Als je maar liefst € 6,0 miljoen mag investeren in je selectie dan is het schokkend om te zien dat je diepgang mist in je elftal. Dat was in de winterstop al te zien en vervolgens haal je als trainer Siem de Jong en Lasse Schöne. Dan heb je werkelijk waar als trainer geen idee wat je elftal nodig heeft.
  • 13 May 2021 om 16:00
    • Quote van 13 May 2021 om 15:58
      Als je met dit elftal 13 wordt kun je alleen maar opstappen als trainer.
    Maar JJ heeft geen zelfreflectie.. dus zal hij nooit uit zichzelf gaan doen.
  • 13 May 2021 om 16:00
    Het zal mij niets verbazen als de trainer van Emmen straks zegt "Ik denk dat dit onze beste wedstrijd van het seizoen was". Die hebben we ook al wel wat vaker gehoord van de tegenstanders van Heerenveen.
  • 13 May 2021 om 15:59
    • Quote van 13 May 2021 om 15:58
      Als je met dit elftal 13 wordt kun je alleen maar opstappen als trainer.
    Eens.
  • 13 May 2021 om 15:59
    • Quote van 13 May 2021 om 15:54
      Zou het helpen om Jansen weg te sturen, of ligt het aan het materiaal? Ligt het alleen aan Jansen of juist aan de samenstelling van de TS. Zit het misschien dieper en ligt de oorsprong in het beleid, de opleiding? Kritisch zijn is goed, maar wel gefundeert en niet met name o.b.v. emotie.
    Zou het helpen na 68 wedstrijden om hem te laten zitten?.. de gehele technische staf moet op de kop. JJ mag wa mij betreft behouden worden voor de club, maar niet als hoofdtrainer. Is die nog veel te licht.
  • 13 May 2021 om 15:59
    Misschien een idee om in ieder geval nog wat te wisselen? Of gewoon zo aan blijven kijken tot het 3 4 en 5-0 wordt.
  • 13 May 2021 om 15:59
    Alles op volgend seizoen. Nu Hajal, driouech, akujobi, vd heide etc. Erin!!
  • 13 May 2021 om 15:58
    • Quote van 13 May 2021 om 15:55
      Naar mijn idee is de selectie prima, althans beter dan de huidige stand doet voordoen.
      De gehele technische staf is helemaal niks, wat wil je ook met zoutzak Hennie Spijkerman.
    Als je met dit elftal 13 wordt kun je alleen maar opstappen als trainer.
  • 13 May 2021 om 15:58
    Deel met je eens hoor, er is natuurlijk veel meer mis echter, de hoofdtrainer bepaald de wijze van voetbal en dat is hem wel aan te rekenen? Clubs met een mindere selectie eindigen boven ons met ook nog eens aantrekkelijker voetbal
  • 13 May 2021 om 15:58
    Jammer dat het geen 3-0 is..
  • 13 May 2021 om 15:57
    Van Bergen weer een geweldige voorzet. Haal die vent er eens af. Die doet ook wederom weinig goed
  • 13 May 2021 om 15:55
    • Quote van 13 May 2021 om 15:54
      Zou het helpen om Jansen weg te sturen, of ligt het aan het materiaal? Ligt het alleen aan Jansen of juist aan de samenstelling van de TS. Zit het misschien dieper en ligt de oorsprong in het beleid, de opleiding? Kritisch zijn is goed, maar wel gefundeert en niet met name o.b.v. emotie.
    Naar mijn idee is de selectie prima, althans beter dan de huidige stand doet voordoen.
    De gehele technische staf is helemaal niks, wat wil je ook met zoutzak Hennie Spijkerman.
  • 13 May 2021 om 15:55
    • Quote van 13 May 2021 om 15:54
      Zou het helpen om Jansen weg te sturen, of ligt het aan het materiaal? Ligt het alleen aan Jansen of juist aan de samenstelling van de TS. Zit het misschien dieper en ligt de oorsprong in het beleid, de opleiding? Kritisch zijn is goed, maar wel gefundeert en niet met name o.b.v. emotie.
    Naar mijn idee is de selectie prima, althans beter dan de huidige stand doet voordoen.
    De gehele technische staf is helemaal niks, wat wil je ook met zoutzak Hennie Spijkerman.
  • 13 May 2021 om 15:54
    Zou het helpen om Jansen weg te sturen, of ligt het aan het materiaal? Ligt het alleen aan Jansen of juist aan de samenstelling van de TS. Zit het misschien dieper en ligt de oorsprong in het beleid, de opleiding? Kritisch zijn is goed, maar wel gefundeert en niet met name o.b.v. emotie.
  • 13 May 2021 om 15:53
    • Quote van 13 May 2021 om 15:52
      Veel plezier in je eentje
    Och de politiewoordvoerder probeert de boel weer te sussen.
  • 13 May 2021 om 15:52
    • Quote van 13 May 2021 om 15:50
      Zometeen stadion!!
    Veel plezier in je eentje
  • 13 May 2021 om 15:51
    • Quote van 13 May 2021 om 15:47
      Janssen vaarwel!!! Heel snel wegwezen graag want nog een seizoen naar deze rotzooi kijken bedank ik voor. Triest!
    Ga jij maar weg joh
  • 13 May 2021 om 15:51
    • Quote van 13 May 2021 om 15:43
      In elk geval geen Auassar en Beugelsdijk bij Sparta dit weekend, voor zover dat er nog toe doet.
    Niet
  • 13 May 2021 om 15:51
    • Quote van 13 May 2021 om 15:43
      In elk geval geen Auassar en Beugelsdijk bij Sparta dit weekend, voor zover dat er nog toe doet.
    Niet
  • 13 May 2021 om 15:50
    • Quote van 13 May 2021 om 15:47
      Janssen vaarwel!!! Heel snel wegwezen graag want nog een seizoen naar deze rotzooi kijken bedank ik voor. Triest!
    Zometeen stadion!!
  • 13 May 2021 om 15:47
    Tien tien tien tien tien
  • 13 May 2021 om 15:47
    Janssen vaarwel!!! Heel snel wegwezen graag want nog een seizoen naar deze rotzooi kijken bedank ik voor. Triest!
  • 13 May 2021 om 15:46
    Vooraf werd gezegd dat er herkenbaar voetbal gespeeld zou worden, publieken vermaken en publiek moest zich herkennen in Heerenveen en het spel waren volgens mij de woorden. Ik heb nog nooit zo’n negatieve spelopvatting gezien dan dit seizoen.....dat je het probeert is nog tot daar aan toe al wijkt het af v/d woorden maar al snel werd duidelijk dat het niet werkte en toch ging men ermee door. Weer een verloren seizoen, weer verder gedaald en wederom met als resultaat dat er wederom veel tv geld ingeleverd kan worden wat links of rechtsom weer gecompenseerd zal moeten worden en dus waarschijnlijk nieuwe ontslag ronde......en zo zakt de club ieder seizoen iets verder weg!! Echt, ik snap niet waarom je je niet negatief mag uitlaten, wat is er dat je positief zou kunnen benoemen dit seizoen? Het is schokkend, die gelatenheid......dat is de doodssteek!! Er mag echt wel eens met de vuist op tafel geslagen worden.....niets is in balans, zelfs spelers denken dat ze recht hebben op een basisplaats of naar een grotere club kunnen terwijl ze met elkaar een wanprestatie leveren, het slechtste Heerenveen sinds heugenis, om te janken :(
  • 13 May 2021 om 15:46
    Heb je zo lang de tijd gehad om iets te verzinnen, om een alles of niets plan te bedenken. Kom je met Siem de Jong aankakken. Degene die de traagheid zelve is, niet voorop gaat in de strijd, die het spel echt niet gaat veranderen. Had op z'n minst 3-4 wissels toegepast. Maar goed, repeterend verhaal, deze trainer is het gewoon niet.
  • 13 May 2021 om 15:45
    • Quote van 13 May 2021 om 15:41
      Dan zitten ze 25 minuten lang naar een papiertje te staren met 3 man en dan kiezen ze op zo’n moment voor Siem de Jong. Werkt hard, maar voegt qua creativiteit (en sowieso vind ik hem dit siezoen heel matig) helemaal niets toe.
    En dan zijn er dus mensen die beweren dat het niet aan de technische staf ligt. Snap jij het nog?
  • 13 May 2021 om 15:45
    • Quote van 13 May 2021 om 15:43
      het ontbreekt ook aan iedere vorm van geluk
    Zelfs met geluk hadden we verloren.
  • 13 May 2021 om 15:44
    Die van Hecke mag ook wel eens wat meer letten op z'n armen. Gebeurt hem echt te vaak dat hij hands maakt. 2-0 door penalty's wat slecht
  • 13 May 2021 om 15:44
    • Quote van 13 May 2021 om 15:43
      het ontbreekt ook aan iedere vorm van geluk
    Geluk dwing je zelf af.. wij dwingen helemaal niets af.
  • 13 May 2021 om 15:43
    het ontbreekt ook aan iedere vorm van geluk
  • 13 May 2021 om 15:43
    In elk geval geen Auassar en Beugelsdijk bij Sparta dit weekend, voor zover dat er nog toe doet.
  • 13 May 2021 om 15:42
    • Quote van 13 May 2021 om 15:40
      Mee eens, daarom roep ik ieder op om te komen zometeen. Anders niet klagen als we volgend seizoen en de jaren daarop inderdaad afglijden naar de KKD.
    Succes
  • 13 May 2021 om 15:41
    • Quote van 13 May 2021 om 15:41
      Dan zitten ze 25 minuten lang naar een papiertje te staren met 3 man en dan kiezen ze op zo’n moment voor Siem de Jong. Werkt hard, maar voegt qua creativiteit (en sowieso vind ik hem dit siezoen heel matig) helemaal niets toe.
    Hoe die Siem vlucht voor de waterstraal is typerende voor ons elftal.. allemaal van suiker en stel mietjes
  • 13 May 2021 om 15:41
    Dan zitten ze 25 minuten lang naar een papiertje te staren met 3 man en dan kiezen ze op zo’n moment voor Siem de Jong. Werkt hard, maar voegt qua creativiteit (en sowieso vind ik hem dit siezoen heel matig) helemaal niets toe.
  • 13 May 2021 om 15:40
    • Quote van 13 May 2021 om 15:37
      Uiteraard moet een ieder zich gedragen, maar het zou fantastisch zijn als de supporters massaal naar het stadion komen en daar massaal roepen om het vertrek van Johnny Jansen. In het belang van de club moet deze mislukte pseudo-trainer zo snel mogelijk bij de club vertrekken.

      Als je er over na denkt is het toch schokkend dat iemand die werkelijk geen enkele kwaliteit bezit om trainer te kunnen zijn zolang binnen onze organisatie als trainer actief is geweest. Wil je het voetbalgedeelte weer naar een hoger plan tillen, dan graag ook doorselecteren in de trainerstaf, te beginnen met Johnny Jansen.
    Mee eens, daarom roep ik ieder op om te komen zometeen. Anders niet klagen als we volgend seizoen en de jaren daarop inderdaad afglijden naar de KKD.
  • 13 May 2021 om 15:39
    • Quote van 13 May 2021 om 15:37
      Uiteraard moet een ieder zich gedragen, maar het zou fantastisch zijn als de supporters massaal naar het stadion komen en daar massaal roepen om het vertrek van Johnny Jansen. In het belang van de club moet deze mislukte pseudo-trainer zo snel mogelijk bij de club vertrekken.

      Als je er over na denkt is het toch schokkend dat iemand die werkelijk geen enkele kwaliteit bezit om trainer te kunnen zijn zolang binnen onze organisatie als trainer actief is geweest. Wil je het voetbalgedeelte weer naar een hoger plan tillen, dan graag ook doorselecteren in de trainerstaf, te beginnen met Johnny Jansen.
    Inderdaad! Laten we alsjeblieft ook gelijk het ontslag van Hennie Spijkerman aanvragen! Wat een lamzak is dat zag..
  • 13 May 2021 om 15:37
    • Quote van 13 May 2021 om 15:27
      Zometeen naar Stadion.. jammer dat het nodig is, maar het wordt tijd om JJ gemoedelijk te verzoeken om de club te verlaten, of 'functie elders' in de organisatie.. wat mij betreft functie bij OSSH om die 8 ton sponsorgelden persoonlijke terug te halen
    Uiteraard moet een ieder zich gedragen, maar het zou fantastisch zijn als de supporters massaal naar het stadion komen en daar massaal roepen om het vertrek van Johnny Jansen. In het belang van de club moet deze mislukte pseudo-trainer zo snel mogelijk bij de club vertrekken.

    Als je er over na denkt is het toch schokkend dat iemand die werkelijk geen enkele kwaliteit bezit om trainer te kunnen zijn zolang binnen onze organisatie als trainer actief is geweest. Wil je het voetbalgedeelte weer naar een hoger plan tillen, dan graag ook doorselecteren in de trainerstaf, te beginnen met Johnny Jansen.
  • 13 May 2021 om 15:35
    Te triest voor woorden. De afgelopen 10 jaar is de club steeds verder weggezakt en het einde is nog niet bereikt.
  • 13 May 2021 om 15:35
    Als RKC degradeert kan je wellicht Grim halen als hoofdtrainer, en JJ weer assistent. Kan JJ leren. Grim laat RKC toch best aardig voetballen, als je het vergelijkt met ons. Terwijl wij toch wel betere spelers hebben dacht ik. Fraser vind ik ook een goeie
  • 13 May 2021 om 15:34
    • Quote van 13 May 2021 om 15:29
      Derbywinst: blij en goeie trainer en staf Verliezen van fcemmen: slechte trainer Wat een negetievetijd
    Komt er weer iemand die niet tegen kritiek kan? Ook tegen Groningen was het lange tijd afwachten geblazen. Pas na de 0-1 ging het lopen, toen men op de helft van Groningen durfde te spelen. in plaats van die laatste helft door te zetten in de wedstrijden erna was het weer niks. Daarom mag men kritiek hebben op de trainer. Sterker nog, bij de meeste clubs zouden supporters allang opstaan om het ontslag te vragen/eisen..

    En dan nog in herinnering roepen dat zowel Riemer als Foppe beweerden dat Jansen de beste coach voor Heerenveen was. Roozemond kan Jansen niet eens ontslaan, want dan krijgt hij kamp Riemer tegen zich...
    Terwijl Foppe juist een trainer was die zich inzette voor de supporters en wilde dat zij genoten. Daarom snapte ik dat van Foppe ook niet. Alsof hij wil dat het niet goed gaat met de club?
  • 13 May 2021 om 15:34
    • Quote van 13 May 2021 om 15:33
      Manmanman Henk de jong misbaksel
    Maar krijgt zn selectie wel aan het voetballen.. 2 jaar achter elkaar zonder twijfel kampioen worden. Bovendien zelf ook ik training van hem gehad, vond het juist een heel prettig persoon.
  • 13 May 2021 om 15:34
    • Quote van 13 May 2021 om 15:26
      Ach ja. over 2 jaar maar naar de KKD. Heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje haha.
    Dat feestje hoef je niet eens op de kalender te zetten , als Heerenveen in de huidige financiële situatie degradeert , is het ook gelijk gebeurd .
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:31
      Ik ga met je mee.
    Ook aanwezig!
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:31
      Ik ga met je mee.
    Ook aanwezig!
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:31
      Ik ga met je mee.
    Top! Neem aan dat NN ook gaat, die heft weken geleden gesprek gehad met de spelers en staf.. maar die geven hun nu ook een dikke middelvinger.. want ze hebben dr letterlijk 0,0 mee gedaan.
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:32
      Niet helemaal waar. En misschien zijn wij als supporters wel wat naïef om iedere keer dat er weer ietwat redelijk voetbal wordt vertoond( zoals tegen fcg) dat JJ het eindelijk wel op de rails heeft gekregen. Maar nee, keer op keer blijft het slecht passieloos voetbal zonder enig optimisme. Het is echt zo kansloos. We mogen echt blij zijn met Joey Veerman zonder die gast hadden we tegen degradatie gevoetbald...
    Zonder de veermannen hadden we moeten winne van psv
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:32
      Niet helemaal waar. En misschien zijn wij als supporters wel wat naïef om iedere keer dat er weer ietwat redelijk voetbal wordt vertoond( zoals tegen fcg) dat JJ het eindelijk wel op de rails heeft gekregen. Maar nee, keer op keer blijft het slecht passieloos voetbal zonder enig optimisme. Het is echt zo kansloos. We mogen echt blij zijn met Joey Veerman zonder die gast hadden we tegen degradatie gevoetbald...
    Zonder de veermannen hadden we moeten winne van psv
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:32
      Tegen grunnen
    Is geen derby
  • 13 May 2021 om 15:33
    • Quote van 13 May 2021 om 15:30
      Jammer dat we enkele jaren geleden nit voor Henk de Jong zijn gegaan. Nu onmogelijk.
    Manmanman Henk de jong misbaksel
  • 13 May 2021 om 15:32
    • Quote van 13 May 2021 om 15:32
      Wat voor derby?
    Tegen grunnen
  • 13 May 2021 om 15:32
    • Quote van 13 May 2021 om 15:29
      Derbywinst: blij en goeie trainer en staf Verliezen van fcemmen: slechte trainer Wat een negetievetijd
    Niet helemaal waar. En misschien zijn wij als supporters wel wat naïef om iedere keer dat er weer ietwat redelijk voetbal wordt vertoond( zoals tegen fcg) dat JJ het eindelijk wel op de rails heeft gekregen. Maar nee, keer op keer blijft het slecht passieloos voetbal zonder enig optimisme. Het is echt zo kansloos. We mogen echt blij zijn met Joey Veerman zonder die gast hadden we tegen degradatie gevoetbald...
  • 13 May 2021 om 15:32
    • Quote van 13 May 2021 om 15:29
      Derbywinst: blij en goeie trainer en staf Verliezen van fcemmen: slechte trainer Wat een negetievetijd
    Wat voor derby?
  • 13 May 2021 om 15:31
    • Quote van 13 May 2021 om 15:27
      Zometeen naar Stadion.. jammer dat het nodig is, maar het wordt tijd om JJ gemoedelijk te verzoeken om de club te verlaten, of 'functie elders' in de organisatie.. wat mij betreft functie bij OSSH om die 8 ton sponsorgelden persoonlijke terug te halen
    Ik ga met je mee.
  • 13 May 2021 om 15:30
    Ik hoop dat F. De Haan inziet, dat we heel snel afscheid moeten nemen van Johnny Jansen. Weer zo'n angstige verdedigende opstelling. Hij blijft ook steeds maar die v. Bergen opstellen. Die speelt 1x in de 10 wedstrijden een goede wedstrijd. Dit slechte seizoen is JJ persoonlijk verantwoordelijk voor. Als hij een beetje zelfreflectie heeft, stapt hij op. Dit kan gewoon niet meer. Hij weet zelf niet meer wat hij doet. Als JJ volgend seizien weer hoofdtrainer is, gaan we naar de KKD. Dan is het over en uit met Heerenveen. Ferry, grijp aub in. Zet er een trainer neer, die het spelletje wel snapt. Dit kost de club niet alleen geld, maar ook heel veel seizoenkaarthouders.
  • 13 May 2021 om 15:30
    Jammer dat we enkele jaren geleden nit voor Henk de Jong zijn gegaan. Nu onmogelijk.
  • 13 May 2021 om 15:30
    • Quote van 13 May 2021 om 15:29
      Derbywinst: blij en goeie trainer en staf Verliezen van fcemmen: slechte trainer Wat een negetievetijd
    Ja dat is het inderdaad, gelukkig loopt het normaliter wel als een trein. hah
  • 13 May 2021 om 15:29
    • Quote van 13 May 2021 om 15:21
      Ik denk dat de jongens niet doorhebben wat dit met de club doet. Wat dit betekent voor de supporters. Niemand die het gras onder de oksels wil, niemand met snot voor de neus. We willen jongens uit het dorp of de regio, die met liefde hun leven voor de club spelen en eens kwaad kunnen worden op de “buitenstaanders spelers” omdat ze passie missen.
    Ik denk dat één van de redenen voor het spelen zonder passie komt door de voetbalopvatting van onze falende hoofdtrainer. Als je als speler alleen maar te horen krijgt dat je op je eigen helft moet gaan staan om van daaruit te counteren, dan is het toch logisch dat je afwachtend voetbal krijgt.
  • 13 May 2021 om 15:29
    Derbywinst: blij en goeie trainer en staf Verliezen van fcemmen: slechte trainer Wat een negetievetijd
  • 13 May 2021 om 15:29
    Fraser proberen te halen, de zweep er over!
  • 13 May 2021 om 15:28
    • Quote van 13 May 2021 om 14:52
      Toch vraag ik me af of Dresevic hem gezien had. Met dat hij dat been in draait, schrikt hij zich kapot. Maar lomp is het wel.
    De Leeuw stond letterlijk voor hem. Natuurlijk wel.
  • 13 May 2021 om 15:28
    Ik ben maar naar het schakelprogramma gaan kijken, als ik zie naar de concurrentie (Sparta, Fortuna, Heracles) wat is dat dan een megaverschil met ons qua voetbal en inzet. Ik vind Johnny een aardige vent maar hij heeft er toch helemaal niets van gebakken, welke speler is beter geworden dit jaar? Geen automatismen, waar hebben ze op getraind het hele seizoen? Het is de ondergang van de club. Doe er eens wat aan directie!!!Zondag nog even kansloos van Sparta verliezen en het seizoen is gelukkig ten einde, wat een lijdensweg als supporter.
  • 13 May 2021 om 15:27
    Zometeen naar Stadion.. jammer dat het nodig is, maar het wordt tijd om JJ gemoedelijk te verzoeken om de club te verlaten, of 'functie elders' in de organisatie.. wat mij betreft functie bij OSSH om die 8 ton sponsorgelden persoonlijke terug te halen
  • 13 May 2021 om 15:26
    Ach ja. over 2 jaar maar naar de KKD. Heb wel weer eens zin in een kampioensfeestje haha.
  • 13 May 2021 om 15:26
    Grootste probleem ligt bij de leiding, Johnny 0 uitstraling, Spijkerman 0 uitstraling en Talan 0 uitstraling.
    Alles wat te maken heeft met het eerste kan weg.
  • 13 May 2021 om 15:24
    • Quote van 13 May 2021 om 15:22
      Helemaal eens. Jansen is over een jaar of 3 trainer van een club als Genemuiden of Harkemase Boys. Compleet ongeschikt. En met hem onze complete technische staf. 0 synergie. Niks klopt. Ook nog dank naar Hamstra voor het achterlaten voor deze chaos. Oh ja. 6 miljoen geïnvesteerd en we worden 12e. Erg knap.
    Mee eens.. Hamstra heeft ook achteraf gezien waardeloos werk geleverd.. bedekte dit door de mooie transferbedragen.. maar qua elftal en technische staf klopt dr geen kut van.
  • 13 May 2021 om 15:22
    • Quote van 13 May 2021 om 15:05
      Deze nederlaag is volledig te wijten aan Johnny Jansen. Als je de tegenstander maar laat komen dan is de kans dat je een overtreding nodig hebt groter. Als je zelf aanvalt en speelt op de helft van de tegenstander loop je geen risico om een penalty tegen te krijgen. Dan is het de tegenstander die overtredingen nodig heeft.
      Johnny Jansen is de meest waardeloze trainer die we ooit bij sc Heerenveen hebben gehad. Per direct afscheid van nemen. Deze man is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat we € 800.000,- aan TV geld kwijtraken.


    Helemaal eens. Jansen is over een jaar of 3 trainer van een club als Genemuiden of Harkemase Boys. Compleet ongeschikt. En met hem onze complete technische staf. 0 synergie. Niks klopt. Ook nog dank naar Hamstra voor het achterlaten voor deze chaos. Oh ja. 6 miljoen geïnvesteerd en we worden 12e. Erg knap.
  • 13 May 2021 om 15:21
    • Quote van 13 May 2021 om 15:13
      Gaat geweldig, lekker Emmen in de race houden. Neem aan dat Emmen die 800.000 euro overmaakt ter compensatie? Of zullen de jongens toch wel met een serieus gevoel naar deze wedstrijd te gegaan zijn?
    Ik denk dat de jongens niet doorhebben wat dit met de club doet. Wat dit betekent voor de supporters. Niemand die het gras onder de oksels wil, niemand met snot voor de neus. We willen jongens uit het dorp of de regio, die met liefde hun leven voor de club spelen en eens kwaad kunnen worden op de “buitenstaanders spelers” omdat ze passie missen.
  • 13 May 2021 om 15:21
    Heerenveen de puntendokter doet zijn werk weer goed zie ik. Ik was van plan om mijn geld niet terug te vragen van mijn seizoenskaart maar ik hoop echt dat JJ vervangen word door een andere trainer, anders vraag ik wel mijn geld terug. JJ de Clubman of niet. Het zal mij een worst wezen. Opsokkebolje mei dy man! Haal Lukkien maar die weet zijn team iig wel te motiveren.
  • 13 May 2021 om 15:21
    Hopen dat Twente nog even wint! Hopelijk ziet directie in dat het dan klaar is voor JJ..
  • 13 May 2021 om 15:20
    • Quote van 13 May 2021 om 15:10
      Mee eens... doodsteek voor de organisatie.. weer +/-10 ontslagen volgendjaar. Maar het zal straks wel weer allemaal aan Cees liggen volgens de simpele zielen.. Maar dit is als organisatie echt dweilen met de 'brand'kraan open..
    We kunnen wel concluderen dat Johhny Jansen meer schade aan de club heeft toegebracht dan wie in het verleden dan ook. Clubman Jansen sloopt in zijn eentje heel sc Heerenveen.
  • 13 May 2021 om 15:20
    • Quote van 13 May 2021 om 15:12
      Onzin zeg. Houdt eens op met Heerenveen naar beneden te praten. Het ligt niet aan de selectie maar aan het schijterig zijn van de trainer, de passie die ontbreekt, plezier dat ze niet uitstralen.
      Twente verloor een paar wedstrijden en Jans was kwaad. Heerenveen verliest al jaren en Jansen blijft lachen. Echt, het ligt aan hem en niet aan de spelers die men kan opstellen. Ga 4-3-3 spelen, ga proberen aan te vallen in plaats van verdedigen. Train hard (zoals onder Foppe en Verbeek) zodat je fysiek sterker bent dan de tegenstander. Train ook eens op looplijnen en dergelijke, dan heb je automatismen. Iets dat bij Heerenveen totaal ontbreekt.
    Ja en je bent zo sterk als je zwakste schakel... en je geeft zelf aan dat JJ de zwakste schakel is.. en dus is dit ons niveau.. we hebben dit seizoen amper het spel gemaakt.. waar clubs 'onder' ons echt veel beter voetbal op de mat legden. We hebben gewoon schijt mazzel dat de veermannen het in het begin van het seizoen op de heupen hadden (voetbal was ruk). Maar anders hadden we gewoon plekje 15 gestaan... plaatst 11/13 is gewoon de plek waar we horen.
  • 13 May 2021 om 15:20
    • Quote van 13 May 2021 om 15:05
      Men de kennis van het heden was men miljonair in het verleden.
    Kennis uit verleden had toch ook gebruikt kunnen worden? Emmen heeft thuis nog nooit punt verloren tegen SC Heerenveen
  • 13 May 2021 om 15:19
    Van bergen eraf, Halilovic op de plek van Schone en Hajal erbij in in een vrije rol om henk heen
  • 13 May 2021 om 15:19
    Van bergen eraf, Halilovic op de plek van Schone en Hajal erbij in in een vrije rol om henk heen
  • 13 May 2021 om 15:17
    Brb ga ff popcorn halen , vermaak me prima met al de reacties hier , de wedstrijd is niet om aan te gluren maar de reacties hier zijn geweldig.
  • 13 May 2021 om 15:13
    Gaat geweldig, lekker Emmen in de race houden. Neem aan dat Emmen die 800.000 euro overmaakt ter compensatie? Of zullen de jongens toch wel met een serieus gevoel naar deze wedstrijd te gegaan zijn?
  • 13 May 2021 om 15:12
    • Quote van 13 May 2021 om 14:58
      Dat dr überhaupt supporters waren die senken dat we zouden winnen.. asjeblieft.. word eens wakker. Dit is ons niveau, niet meer niet minder.
    Onzin zeg. Houdt eens op met Heerenveen naar beneden te praten. Het ligt niet aan de selectie maar aan het schijterig zijn van de trainer, de passie die ontbreekt, plezier dat ze niet uitstralen.
    Twente verloor een paar wedstrijden en Jans was kwaad. Heerenveen verliest al jaren en Jansen blijft lachen. Echt, het ligt aan hem en niet aan de spelers die men kan opstellen. Ga 4-3-3 spelen, ga proberen aan te vallen in plaats van verdedigen. Train hard (zoals onder Foppe en Verbeek) zodat je fysiek sterker bent dan de tegenstander. Train ook eens op looplijnen en dergelijke, dan heb je automatismen. Iets dat bij Heerenveen totaal ontbreekt.
  • 13 May 2021 om 15:11
    • Quote van 13 May 2021 om 15:10
      Mee eens... doodsteek voor de organisatie.. weer +/-10 ontslagen volgendjaar. Maar het zal straks wel weer allemaal aan Cees liggen volgens de simpele zielen.. Maar dit is als organisatie echt dweilen met de 'brand'kraan open..
    Het ligt aan Cees want hij is geen clubman. Het ligt zeker niet aan Johnny, want hij is een clubman. Pijnlijk genoeg is dat oprecht hoe veel mensen denken.
  • 13 May 2021 om 15:10
    • Quote van 13 May 2021 om 15:03
      Is er nog een tactische omzetting gedaan na die rode kaart?
    Tuurlijk niet hij laat ook van Bergen weer staan. JJ blijft maar lachen en praten met Spijkerman, pfff
  • 13 May 2021 om 15:10
    • Quote van 13 May 2021 om 15:05
      Deze nederlaag is volledig te wijten aan Johnny Jansen. Als je de tegenstander maar laat komen dan is de kans dat je een overtreding nodig hebt groter. Als je zelf aanvalt en speelt op de helft van de tegenstander loop je geen risico om een penalty tegen te krijgen. Dan is het de tegenstander die overtredingen nodig heeft.
      Johnny Jansen is de meest waardeloze trainer die we ooit bij sc Heerenveen hebben gehad. Per direct afscheid van nemen. Deze man is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat we € 800.000,- aan TV geld kwijtraken.


    Mee eens... doodsteek voor de organisatie.. weer +/-10 ontslagen volgendjaar. Maar het zal straks wel weer allemaal aan Cees liggen volgens de simpele zielen.. Maar dit is als organisatie echt dweilen met de 'brand'kraan open..
  • 13 May 2021 om 15:08
    Graag ook per direct afscheid nemen van Lasse Schöne. Voegt werkelijk helemaal niks toe aan ons elftal. Maar dat zal ons tactisch brein op de bank wel weer anders zien. Maar Jansen heeft er dan werkelijk ook geen bal verstand van.
  • 13 May 2021 om 15:07
    • Quote van 13 May 2021 om 15:02
      Wat kan Johnny hier aan doen? Opstelling was prima, domme actie Dresevic en Schone die normaal ook gewoon prima spelen.
    Opstelling prima ?? Tegen een matige ploeg als Emmen met 5 verdedigers spelen. Wij moesten winnen dan ga je er toch vol tegenaan. Met dat gehang achterin krijg je binnen no time problemen. Zie domme acties van Dresevic en Schone.
  • 13 May 2021 om 15:07
    Volgend seizoen Heerenveen degradatiekandidaat en om dat te mogen aanschouwen mag je eerst ook nog een stokje door de neus halen. Wanneer snappen ze nu eens dat het ergens om gaat, elk seizoen hetzelfde, zeker de laatste wedstrijden: geen klantenbinding om twijfelaars over de streep te trekken, geen besef van financiële belangen. Of zijn we gewoon niet beter dan dit.
  • 13 May 2021 om 15:05
    • Quote van 13 May 2021 om 15:04
      Waarom heb je dan ook niet gegokt ? Beetje dom zou Máxima zeggen
    Men de kennis van het heden was men miljonair in het verleden.
  • 13 May 2021 om 15:05
    Deze nederlaag is volledig te wijten aan Johnny Jansen. Als je de tegenstander maar laat komen dan is de kans dat je een overtreding nodig hebt groter. Als je zelf aanvalt en speelt op de helft van de tegenstander loop je geen risico om een penalty tegen te krijgen. Dan is het de tegenstander die overtredingen nodig heeft.
    Johnny Jansen is de meest waardeloze trainer die we ooit bij sc Heerenveen hebben gehad. Per direct afscheid van nemen. Deze man is er persoonlijk verantwoordelijk voor dat we € 800.000,- aan TV geld kwijtraken.


  • 13 May 2021 om 15:04
    • Quote van 13 May 2021 om 15:02
      Je zou ook kunnen gaan denken aan matchfixing. Ene penalty en een rode kaart in de eerste helft tegen Emmen. Degradatiekandidaat ook nog. Man wat had ik een geld kunnen verdienen zeg
    Waarom heb je dan ook niet gegokt ? Beetje dom zou Máxima zeggen
  • 13 May 2021 om 15:04
    • Quote van 13 May 2021 om 15:02
      Wat kan Johnny hier aan doen? Opstelling was prima, domme actie Dresevic en Schone die normaal ook gewoon prima spelen.
    Opstelling prima?!?!? Met 5 verdedigers tegen een degradatiekandidaat. 0,0 voetbal vooruit. Alleen maar intenties om geen goal tegen te krijgen. Heb je ze de eerste helft zien voetballen? Waarschijnlijk niet, want Heerenveen heeft nauwelijks gevoetbald.
  • 13 May 2021 om 15:03
    Godzijdank, geen Schöne meer! Grootste miskoop dit seizoen.
  • 13 May 2021 om 15:03
    • Quote van 13 May 2021 om 14:57
      Nou kan wel stoppen met kijken en verder met de dag. Haha wat een grap dat ik dacht dat we van Emmen konden winnen
    In Emmen heeft SC Heerenveen nog geen keer gewonnen sinds deze wedstrijd in de eredivisie wordt gespeeld.
  • 13 May 2021 om 15:03
    Is er nog een tactische omzetting gedaan na die rode kaart?
  • 13 May 2021 om 15:03
    Helaas mee eens, het doek valt nu wel echt voor JJ... dr zit totaal geen voetbal in dit gehele elftal.
  • 13 May 2021 om 15:03
    Wat een ellende. Jansen heeft 2 jaar de kans gekregen maar het is duidelijk dat het niet werkt.
  • 13 May 2021 om 15:02
    Hoe lekker is het als degradatiekandidaat dat Heerenveen in de laatste wedstrijden op bezoek komt, kan je alvast 3 punten opschrijven. Het is zo voorspelbaar, Heerenveen gaat weer laf slappe hap voetbal spelen en Emmen heeft zo een makkelijke middag.
    Nu maar lekker alles of niets, 1 op 1 achterin en gas erop. Slechter kan het toch niet worden.
  • 13 May 2021 om 15:02
    • Quote van 13 May 2021 om 15:01
      Ongelooflijk stel slappe amateurs met een angsthaas als trainer. Wat een diep triest niveau. Geven zo maar even 8 ton weg. Nou bedankt moet flink de bezem door. Johnny maar materiaalman maken.
    Wat kan Johnny hier aan doen? Opstelling was prima, domme actie Dresevic en Schone die normaal ook gewoon prima spelen.
  • 13 May 2021 om 15:02
    Je zou ook kunnen gaan denken aan matchfixing. Ene penalty en een rode kaart in de eerste helft tegen Emmen. Degradatiekandidaat ook nog. Man wat had ik een geld kunnen verdienen zeg
  • 13 May 2021 om 15:02
    Ik heb lang gezegd dat Jansen een kans moet krijgen, vanwege het boegbeeld dat hij is voor deze club. Het is klaar nu. Er zit al sinds de 5e wedstrijd van het seizoen geen enkel idee in. Het is laf, initiatiefloos en er zit geen enkel idee in. Je roept dit totaal over jezelf af. Kijken of Ferry het aandurft.
  • 13 May 2021 om 15:01
    • Quote van 13 May 2021 om 15:00
      2 domme fouten en het seizoen is over
    2? Dit hele seizoen is een ophoping van fouten....
  • 13 May 2021 om 15:01
    Ongelooflijk stel slappe amateurs met een angsthaas als trainer. Wat een diep triest niveau. Geven zo maar even 8 ton weg. Nou bedankt moet flink de bezem door. Johnny maar materiaalman maken.
  • 13 May 2021 om 15:00
    2 domme fouten en het seizoen is over
  • 13 May 2021 om 15:00
    Gatverdamme ik zie 2 momenten in het schakelprogramma en dan denk ik wat voor tactisch praatje heeft Janssen nou eigenlijk gehouden? Dit kan toch niet...
  • 13 May 2021 om 14:59
    Terecht rood. Wat een domme overtreding, daar gaan we weer. Wat een vreselijk kutseizoen is dit zeg.
  • 13 May 2021 om 14:59
    JJ houd de eer aan jezelf als je een clubman bent. Stap op, het is echt verschrikkelijk. Hij brokkelt Heerenveen verder en verder af. Heb hem heel lang de voordeel van de twijfel gegeven, maar het kan gewoon niet langer zo.
  • 13 May 2021 om 14:59
    Wat ontiegelijk dom dit!! Eerst dresevic en daarna Schone die deze actie doet. Gaat toch nergens meer over dit seizoen.
  • 13 May 2021 om 14:59
    Johnny, verdediger erbij doen jongen. Kom op!
  • 13 May 2021 om 14:58
    Dat dr überhaupt supporters waren die senken dat we zouden winnen.. asjeblieft.. word eens wakker. Dit is ons niveau, niet meer niet minder.
  • 13 May 2021 om 14:58
    En klaar is het. Bedankt Jansen.!
  • 13 May 2021 om 14:58
    Nou, zo heb je ook niks te zoeken in de play-offs. Ik ga het schakelprogramma maar kijken.
  • 13 May 2021 om 14:58
    Tot volgend seizoen mensen. Nog 1 wedstrijd en het is gelukkig klaar.
  • 13 May 2021 om 14:57
    Nou kan wel stoppen met kijken en verder met de dag. Haha wat een grap dat ik dacht dat we van Emmen konden winnen
  • 13 May 2021 om 14:57
    Lekker bezig zo.
  • 13 May 2021 om 14:56
    Nu ook nog rood kunnen we t al vast opgeven
  • 13 May 2021 om 14:56
    denk dat schone rood gaat krijgen
  • 13 May 2021 om 14:56
    Wat een slappe hap, ook zo'n actie nu van Schone. Gaart er ook nog af met rood..
  • 13 May 2021 om 14:56
    • Quote van 13 May 2021 om 14:51
      Achterlijke overtreding van Dresevic. Volledig terechte penalty. Heerenveen is weer begonnen zoals de laatste weken, uiterst slap. Misschien dat ze nu eens ophouden met dat kansloze verdedigende kut spel. Het is echt verschrikkelijk, niet om aan te gluren!!
    Laatste seizoenen bedoel je?

    Ik zeg al vaker: Weg met Jansen. Laat hem assist worden van een aanvallender coach. Gisteren nog "ik hoop op een aanvallender Heerenveen"..
    Hij bepaalt dat, niet de spelers.
  • 13 May 2021 om 14:54
    Met deze instelling en opstelling ga je niet 2x scoren vandaag. Alles of niets JJ.
  • 13 May 2021 om 14:54
    Zal ik vast invullen wat JJ voor de 30e keer gaat vertellen na de wedstrijd? Het was gewoon te weinig, te weinig initiatief vooruit etc etc
  • 13 May 2021 om 14:52
    Sukkel
  • 13 May 2021 om 14:52
    Blijven verdedigen jongens! Hopelijk maakt Emmen zometeen een eigen goal!
  • 13 May 2021 om 14:52
    Waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken. Ongelofelijk. Amateurvoetbal.
  • 13 May 2021 om 14:52
    Passieloos gadverdamme
  • 13 May 2021 om 14:52
    Dresevic een unibetje?
  • 13 May 2021 om 14:52
    Toch vraag ik me af of Dresevic hem gezien had. Met dat hij dat been in draait, schrikt hij zich kapot. Maar lomp is het wel.
  • 13 May 2021 om 14:51
    Achterlijke overtreding van Dresevic. Volledig terechte penalty. Heerenveen is weer begonnen zoals de laatste weken, uiterst slap. Misschien dat ze nu eens ophouden met dat kansloze verdedigende kut spel. Het is echt verschrikkelijk, niet om aan te gluren!!
  • 13 May 2021 om 14:51
    var kijkt of het binnen of buiten de 16 is
  • 13 May 2021 om 14:51
    1-0
  • 13 May 2021 om 14:50
    Niks aan de hand en dan deze domme overtreding.
  • 13 May 2021 om 14:50
    Verliezen vandaag 2-1. Kans dat we 13e eindigen dit seizoen is groter dan we playoffs halen.
  • 13 May 2021 om 14:50
    jezus wat een lompe overtreding...
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›