MATCHDAY | Bochniewicz in de basis; Veermannen op de bank

202
MATCHDAY | Bochniewicz in de basis; Veermannen op de bank

SC Heerenveen trapt over een uur af tegen FC Utrecht. De Domstedelingen zijn al verzekerd van een plek in de play-offs, waar SC Heerenveen een overwinning had nodig heeft om kans te blijven houden op de play-offs.

Bij SC Heerenveen keren Henk én Joey Veerman terug in de selectie. Beide spelers hadden corona, maar zijn inmiddels negatief getest. Wel beginnen ze op de bank. Johnny Jansen heeft in de basis gekozen voor Pawel Bochniewicz en Syb van Ottele in plaats van Lucas Woudenberg en de geschorste Rodney Kongolo.

Bij FC Utrecht keren Willem Janssen en Mark van der Maarel terug in de basis. Beide verdedigers ontbraken vorige week tegen Willem II. Hierdoor beginnen Emil Bergström en Tommy St. Jago vanaf de bank.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Floranus, Dresevic, Van Hecke, Bochniewicz; Kaib, Van Ottele, Schöne, Halilovic; Van Bergen, Siem de Jong.

Wissels SC Heerenveen: Harush, Bekkema, Kaib, Akujobi, Dewaele, Batista Meier, Hajal, J. Veerman, H. Veerman; Van der Heide, Nygren.

Opstelling FC Utrecht: Oelschlagel; Ter Avest, Van der Maarel, Janssen, Warmerdam; Maher, Van de Streek, Van Overeem; Boussaid, Kerk, Elia. 

202 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 May 2021 om 18:31
    • Quote van 9 May 2021 om 12:02
      tuurlijk mag je kritiek hebben , er is alleen een verschil tussen kritiek hebben en zeiken om het zeiken , als je zoveel irritatie hebt al supporter wordt het dan niet tijd andere paden te bewandelen , ga in gesprek met de club , probeer met johnny in contact te komen etc ett het enige dat je nu doet is in een geluidsdichte ruimte je mede supporters te irriteren zonder daar ook maar iets mee te bereiken. De tip blijft staan , koop een boksbal of sla je hoofd tegen de muur om die frustraties kwijt te raken , je hoeft anderen toch niet mee te trekken in je negatieve spiraal. Iedereen ziet wel dat het zeer slecht is en nergens op lijkt , maar wat veranderd het als je hier elke week in tientallen berichten je complete beerput leeg gooit , het spel is er na die 26 wedstrijden ook niet beter op geworden. conclussie : je bent nu al vanaf de voorbereiding gallisch negatief , wat heb je er uiteindelijk mee bereikt ??? niets
    Vriesje toch, heerlijk naïeve vent. Lucht bij mij in ieder geval heerlijkk op. En zie ons daarbij eerder 13/14 e plek eindigen dan play offs. JJ schijt nu al bagger voor donderdag Emmen uit. Denk dat we daar les in passie en agressie krijgen, helemaal als we weer met 6 man op de eigen 16 gaan rondbreien. Schaam me kapot voor mijn cluppie op dit moment. Zie paar lichtpuntjes: Bochniewicz, dresevic, halilovic (om maar een paar echte friezen te noemen;-)), en onze keeper. mitchel en Floranus gelukkig straks weg, met opbrengst Joey hopelijk goede aankopen doen.
  • 9 May 2021 om 13:35
    • Quote van 8 May 2021 om 21:45
      Jammer dat Jansen geen keuzes durft te maken. Vond Van Ottelen op 6 trouwens aardig spelen, daar zit wel rek in. En verder is het een terugkerend geheel, er zijn te weinig doelpuntenmakers in dit elftal. Je flanken moeten beide 5-10 goals maken, je spits 15-20, helaas zit dat er niet in dit jaar.
    Waarom zouden de flanken dit moeten kunnen? Dan krijg je weer die buitenspelers die met hun verkeerde been op de verkeerde plek staan. Liever een buitenspeler met goede voorzet. En dan een spits die het afmaakt, of een aanvallende middenvelder. Zoals old school vroeger. Met Yildirim, Pranjic, Lasse Nilsson, Narsingh, Assaidi (al was die wel meer van het naar binnen komen).

    Ik schaam me op dit moment om Heerenveen supporter te zijn. Ik woon in het zuiden en daar vragen ze me al wat er met Heerenveen aan de hand is. Vroeger de topscoorder in huis, nu met zes man verdedigen (de keeper niet meegerekend). Echt, de technische staf mag of moet zich doodschamen. Zelfs Cambuur heeft een betere instelling.
  • 9 May 2021 om 13:24
    • Quote van 9 May 2021 om 12:59
      Ja Baas als je mijn posts leest dan had je ook kunnen lezen dat ik het zeer slecht noem , en als het nou een paar posts was , en ze mogen ook best hun kritiek uiten , WANT HET WAS OOK BAGGER SLECHT dit seizoen ( hoop dat je me nu wel begrijpt) maar als je al vanaf de voorbereiding niets anders doet dan gallisch negatief zijn(ik noem kreten als het degradatie spook ) en ( we gaan niet hoger als 15de eindigen) dan vraag ik me oprecht af of Heerenveen nog wel bij diegene past. Ps ik heb inderdaad de loterij gewonnen , maar hoe jij dat weet is mij een raadsel , de staatloterij garandeerde nog wel dat winnaars anoniem blijven .
    Mooi man, hoop dat je dan de financiële ruimte hebt om ons clubje van wat miljoenen te voorzien ;-)
  • 9 May 2021 om 12:59
    • Quote van 9 May 2021 om 12:40
      Ik denk dat Vries de loterij heeft gewonnen ofzo. Zo positief dat het sarcastisch lijkt.In een wedstrijd topic mag je wat mij betreft best melden dat het voor de zoveelste keer gewoon kut was. Met dit materiaal en budget mag je gewoon meer verwachten. Deze trainer heeft mi nu wel bewezen dat hij ongeschikt is. Schoon schip maken en volgend seizoen weer aanvallen! Mand
    Ja Baas als je mijn posts leest dan had je ook kunnen lezen dat ik het zeer slecht noem , en als het nou een paar posts was , en ze mogen ook best hun kritiek uiten , WANT HET WAS OOK BAGGER SLECHT dit seizoen ( hoop dat je me nu wel begrijpt) maar als je al vanaf de voorbereiding niets anders doet dan gallisch negatief zijn(ik noem kreten als het degradatie spook ) en ( we gaan niet hoger als 15de eindigen) dan vraag ik me oprecht af of Heerenveen nog wel bij diegene past. Ps ik heb inderdaad de loterij gewonnen , maar hoe jij dat weet is mij een raadsel , de staatloterij garandeerde nog wel dat winnaars anoniem blijven .
  • 9 May 2021 om 12:40
    Ik denk dat Vries de loterij heeft gewonnen ofzo. Zo positief dat het sarcastisch lijkt.In een wedstrijd topic mag je wat mij betreft best melden dat het voor de zoveelste keer gewoon kut was. Met dit materiaal en budget mag je gewoon meer verwachten. Deze trainer heeft mi nu wel bewezen dat hij ongeschikt is. Schoon schip maken en volgend seizoen weer aanvallen! Mand
  • 9 May 2021 om 12:02
    • Quote van 9 May 2021 om 11:49
      Nou 8-0 zal het de komende 500 jaar ook niet worden, dus....... Daarbij hoef ik geen winst te zien maar wel dat de mannen de mouwen opstropen en het veld opvreten. Duels willen winnen en passie tonen. JJ moet ook ballen tonen en met meer lef spelen. De opstelling van gisteren was toch lachwekkend: je hebt nog een heel klein kansje en dan ga je het team zo het veld insturen met spelers die wedstrijd na wedstrijd aantonen het niveau niet aan te kunnen. Ja, daar zit inderdaad als supporter onwijs veel irritatie in. Heel voetballend Nederland ziet dit maar oh wee als je dit roept. Dat mag niet van de SCH roze wolk brigade.
    tuurlijk mag je kritiek hebben , er is alleen een verschil tussen kritiek hebben en zeiken om het zeiken , als je zoveel irritatie hebt al supporter wordt het dan niet tijd andere paden te bewandelen , ga in gesprek met de club , probeer met johnny in contact te komen etc ett het enige dat je nu doet is in een geluidsdichte ruimte je mede supporters te irriteren zonder daar ook maar iets mee te bereiken. De tip blijft staan , koop een boksbal of sla je hoofd tegen de muur om die frustraties kwijt te raken , je hoeft anderen toch niet mee te trekken in je negatieve spiraal. Iedereen ziet wel dat het zeer slecht is en nergens op lijkt , maar wat veranderd het als je hier elke week in tientallen berichten je complete beerput leeg gooit , het spel is er na die 26 wedstrijden ook niet beter op geworden. conclussie : je bent nu al vanaf de voorbereiding gallisch negatief , wat heb je er uiteindelijk mee bereikt ??? niets
  • 9 May 2021 om 11:49
    • Quote van 8 May 2021 om 22:30
      Je reactie zegt genoeg. Keer op keer loop je te zeiken, te schelden, negatief geblaat te posten. Waarom ben je überhaupt nog hier, niks zal ooit goed zijn volgens jou. Al winnen we 8-0 van Ajax, jij zal altijd blijven piepen.
    Nou 8-0 zal het de komende 500 jaar ook niet worden, dus....... Daarbij hoef ik geen winst te zien maar wel dat de mannen de mouwen opstropen en het veld opvreten. Duels willen winnen en passie tonen. JJ moet ook ballen tonen en met meer lef spelen. De opstelling van gisteren was toch lachwekkend: je hebt nog een heel klein kansje en dan ga je het team zo het veld insturen met spelers die wedstrijd na wedstrijd aantonen het niveau niet aan te kunnen. Ja, daar zit inderdaad als supporter onwijs veel irritatie in. Heel voetballend Nederland ziet dit maar oh wee als je dit roept. Dat mag niet van de SCH roze wolk brigade.
  • 9 May 2021 om 09:42
    • Quote van 8 May 2021 om 22:47
      Ik deel je mening dat we op bepaalde posities wellicht niet sterk genoeg zijn. Aan de andere kant vind ik ook dat onze hoofdtrainer de verkeerde keuzes maakt en onterecht blijft vasthouden aan niet functionerende spelers. Ik heb vandaag een Syb van Ottele zien spelen en dan blijkt dat er wel degelijk een vervanger is voor Kongolo en desnoods voor Floranus. Ik heb vandaag Syb van Ottele op de nummer zes positie in één wedstrijd meer laten zien dan Kongolo in het hele seizoen. Ik zie ons dit jaar ploeteren met een Siem de Jong op de tien positie, terwijl we in Hajal de ideale speler hebben om een goede tien te kunnen worden. In het begin zal hij nog wat fouten maken en onervaren zijn, maar had je als hoofdtrainer een dergelijke speler serieus de kans gegeven dan had hij in dit stadium al verder kunnen zijn dan Siem de Jong. Het rendement van van Bergen is schrikbarend, zou een andere vleugelspeler het slechter hebben gedaan als je deze het hele seizoen de kans had gegeven? Er is € 6,0 miljoen geïnvesteerd in de selectie van dit seizoen, dan concludeer ik dat het team Hamstra - Jansen, die toch beide verantwoordelijk zijn voor de samenstelling van dit team, volkomen hebben gefaald.

      Ik hoop voor volgend seizoen ook op nieuwe spelers, maar grote vraag blijft of Jansen wel het inzicht heeft om te weten welk type spelers er gehaald moeten worden. Verder maak ik mij zorgen om de negatieve behoudende spelopvatting van Jansen, een spelopvatting die niet thuis hoort bij een club als sc Heerenveen. Het is toch schokkend dat je vandaag met zes verdedigers gaat spelen, terwijl je eigenlijk moet winnen omdat het je laatste kans is om de play-offs te halen. Ik vond het vandaag ronduit schokkend dat onze hoofdtrainer tot deze opstelling is gekomen.
    Prima verwoord! Zo en niet anders is het excact. Maar dat mag hier niet gezegd, de "vv H'veen pliesie" staat dan alweer inde startblokken. ( zie de commentaren).
  • 9 May 2021 om 09:40
    • Quote van 8 May 2021 om 20:45
      Heracles tegen Feyenoord en AZ en wij tegen Emmen en Sparta. Play-offs hoeft niet maar laten we alsjeblieft hopen dat Feyenoord en AZ hun sportieve plicht doen en wij ook...
    In de vorm waarin Feyenoord zit hoef je niets van ze te verwachten
  • 9 May 2021 om 09:35
    • Quote van 8 May 2021 om 22:43
      Als het slecht is mag dat dan niet gezegd / geschreven worden ??? Met deze begroting en spelersmateriaal had je top 8 minimaal moeten hebben.
    Zo is het.
  • 8 May 2021 om 22:56
    • Quote van 8 May 2021 om 22:43
      Als het slecht is mag dat dan niet gezegd / geschreven worden ??? Met deze begroting en spelersmateriaal had je top 8 minimaal moeten hebben.
    tuurlijk , maar moet dat nou elke keer en in elk wedstrijdverslag , het begint dan al snel te lijken op zeuren om maar te kunnen zeuren . kritiek is prima als deze maar constructief is vaak is het alleen maar negatief gezeur en ben je alleen maar een ergernis voor anderen. Als je er zo mee zit om elke wedstrijd weer de hele beer put leeg te trekken dan zou ik inplaats van dat hier te doen , eens naar een training te gaan en bijvoorbeeld Johnny hierop aan te spreken . Het moet toch voor jou nu wel eens duidelijk zijn dat hier lopen te zeiken zeuren klagen niets anders bereikt dan mede supporters die zich ergeren en zelfs hier weg blijven. Ik heb het advies al vaker gegeven , als je zoveel frustraties hebt koop een boksbal of ram met je hoofd tegen de muur of neem contact op met de club etc etc De vraag blijft waarom moeten mensen anderen meetrekken in hun alleen maar negative geblaat , zelfs als ze goed spelen , moeten jullie toch weer een negatieve tint eraan gaven door bijvoorbeeld een bepaalde speler af te kraken . kortom Het is nooit goed genoeg voor jullie . Ps en ja ik zie ook wel dat het slecht is maar ik voel niet de noodzaak elk topic daarmee te vervuilen
  • 8 May 2021 om 22:47
    • Quote van 8 May 2021 om 21:23
      We zijn gewoon niet beter dan dit op het moment, zonder joey en henk al helemaal niet. Van Bergen speelt omdat hij verkocht moet worden en zo meer waard is. Floranus speelt omdat er niks beters is. Het is nu gewoon uitzitten, hopen op nog 2 mooie potten en volgend jaar nieuwe kansen met hopelijk nieuwe spelers door verkoop van Joey.
    Ik deel je mening dat we op bepaalde posities wellicht niet sterk genoeg zijn. Aan de andere kant vind ik ook dat onze hoofdtrainer de verkeerde keuzes maakt en onterecht blijft vasthouden aan niet functionerende spelers. Ik heb vandaag een Syb van Ottele zien spelen en dan blijkt dat er wel degelijk een vervanger is voor Kongolo en desnoods voor Floranus. Ik heb vandaag Syb van Ottele op de nummer zes positie in één wedstrijd meer laten zien dan Kongolo in het hele seizoen. Ik zie ons dit jaar ploeteren met een Siem de Jong op de tien positie, terwijl we in Hajal de ideale speler hebben om een goede tien te kunnen worden. In het begin zal hij nog wat fouten maken en onervaren zijn, maar had je als hoofdtrainer een dergelijke speler serieus de kans gegeven dan had hij in dit stadium al verder kunnen zijn dan Siem de Jong. Het rendement van van Bergen is schrikbarend, zou een andere vleugelspeler het slechter hebben gedaan als je deze het hele seizoen de kans had gegeven? Er is € 6,0 miljoen geïnvesteerd in de selectie van dit seizoen, dan concludeer ik dat het team Hamstra - Jansen, die toch beide verantwoordelijk zijn voor de samenstelling van dit team, volkomen hebben gefaald.

    Ik hoop voor volgend seizoen ook op nieuwe spelers, maar grote vraag blijft of Jansen wel het inzicht heeft om te weten welk type spelers er gehaald moeten worden. Verder maak ik mij zorgen om de negatieve behoudende spelopvatting van Jansen, een spelopvatting die niet thuis hoort bij een club als sc Heerenveen. Het is toch schokkend dat je vandaag met zes verdedigers gaat spelen, terwijl je eigenlijk moet winnen omdat het je laatste kans is om de play-offs te halen. Ik vond het vandaag ronduit schokkend dat onze hoofdtrainer tot deze opstelling is gekomen.
  • 8 May 2021 om 22:43
    • Quote van 8 May 2021 om 22:00
      Anderen dom noemen omdat ze een andere mening hebben dan de jouwe getuigt van narcistische trekjes . Jij hebt gelijk en de anderen zijn dom en snappen er niets van. Normaal een discussie voeren zit kennelijk niet in jou persoontje , je moet gaan schelden en je frustraties hier botvieren op mensen die er anders in staan en het wel op een normale manier verwoorden , een beetje jammer gozer. Daarbij ja je hoeft niet altijd positief te zijn maar als het over gallisch negatieve reacties gaat komen wel vaak dezelfde personen voorbij , Materazzi, Midden jullie staan steeds vooraan zodra het slecht is dat moet iedereen dat weten ook en wordt er dusdanig gepost dat er andere zijn die hier weg blijven .
    Als het slecht is mag dat dan niet gezegd / geschreven worden ??? Met deze begroting en spelersmateriaal had je top 8 minimaal moeten hebben.
  • 8 May 2021 om 22:42
    • Quote van 8 May 2021 om 22:30
      Je reactie zegt genoeg. Keer op keer loop je te zeiken, te schelden, negatief geblaat te posten. Waarom ben je überhaupt nog hier, niks zal ooit goed zijn volgens jou. Al winnen we 8-0 van Ajax, jij zal altijd blijven piepen.
    Daar is die op uit. Lekker zieken en hopen reactie. Die reactie komt er vaak. Snap niet dat hij/zij daar zoveel lol aan beleefd...
  • 8 May 2021 om 22:33
    • Quote van 8 May 2021 om 21:52
      Lekker met je vingertje wijzen oud wijf….
    Keurig gozer, typisch.
  • 8 May 2021 om 22:30
    • Quote van 8 May 2021 om 21:54
      Sjezus, wat een ongelooflijk dom betoog, genoeg jongens die wel kunnen ballen op de bank. Vooral die nooit inzetten anders dan 20 min. maar goed, we blijven na 26 zaadpotten positief…..
    Je reactie zegt genoeg. Keer op keer loop je te zeiken, te schelden, negatief geblaat te posten. Waarom ben je überhaupt nog hier, niks zal ooit goed zijn volgens jou. Al winnen we 8-0 van Ajax, jij zal altijd blijven piepen.
  • 8 May 2021 om 22:15
    • Quote van 8 May 2021 om 20:43
      Wat een top interview van Hans
    Je bedoelt zeker met van Bergen, Hans zegt idd waar het op staat.
    Zou FeanOnline eigenlijk moeten plaatsen.
  • 8 May 2021 om 22:00
    • Quote van 8 May 2021 om 21:54
      Sjezus, wat een ongelooflijk dom betoog, genoeg jongens die wel kunnen ballen op de bank. Vooral die nooit inzetten anders dan 20 min. maar goed, we blijven na 26 zaadpotten positief…..
    Anderen dom noemen omdat ze een andere mening hebben dan de jouwe getuigt van narcistische trekjes . Jij hebt gelijk en de anderen zijn dom en snappen er niets van. Normaal een discussie voeren zit kennelijk niet in jou persoontje , je moet gaan schelden en je frustraties hier botvieren op mensen die er anders in staan en het wel op een normale manier verwoorden , een beetje jammer gozer. Daarbij ja je hoeft niet altijd positief te zijn maar als het over gallisch negatieve reacties gaat komen wel vaak dezelfde personen voorbij , Materazzi, Midden jullie staan steeds vooraan zodra het slecht is dat moet iedereen dat weten ook en wordt er dusdanig gepost dat er andere zijn die hier weg blijven .
  • 8 May 2021 om 21:56
    • Quote van 8 May 2021 om 21:22
      Koekwaus…. Heel NL ziet dat het klote is maar als supporter moet je op de roze wolk blijven zitten.
    Prima dat je een andere mening hebt maar is dat schelden nou nodig ?? Ik zou als ik jou was je eens gaan afvragen of je verwachtingen nog wel rijmen met de realiteit waarin de club zich bevind . Het lijkt erop dat een aantal mensen hogere eisen stellen voor waar de club zich in bevind de huidige positie is gewoon het resultaat van gebrek aan geld , hier lopen te klagen , zeuren en negatieve comments helpen daar echt niet bij. Koop een boksbal en uit daarop je frustraties in plaats van in elk wed verslag weer alleen maar negatief te zijn over een situatie die we allemaal wel zien . Het helpt toch niet , je bereikt er niets mee enkel ergernis van anderen.
  • 8 May 2021 om 21:54
    • Quote van 8 May 2021 om 21:23
      We zijn gewoon niet beter dan dit op het moment, zonder joey en henk al helemaal niet. Van Bergen speelt omdat hij verkocht moet worden en zo meer waard is. Floranus speelt omdat er niks beters is. Het is nu gewoon uitzitten, hopen op nog 2 mooie potten en volgend jaar nieuwe kansen met hopelijk nieuwe spelers door verkoop van Joey.
    Sjezus, wat een ongelooflijk dom betoog, genoeg jongens die wel kunnen ballen op de bank. Vooral die nooit inzetten anders dan 20 min. maar goed, we blijven na 26 zaadpotten positief…..
  • 8 May 2021 om 21:52
    • Quote van 8 May 2021 om 21:24
      Prima jongen, wat jij wilt. Je loopt al jaren te zeuren, ook op momenten dat daar geen enkele reden voor is. Sommige mensen zijn gewoon altijd negatief en moeten altijd zeuren, jij bent daar 1 van.
    Lekker met je vingertje wijzen oud wijf….
  • 8 May 2021 om 21:45
    Jammer dat Jansen geen keuzes durft te maken. Vond Van Ottelen op 6 trouwens aardig spelen, daar zit wel rek in. En verder is het een terugkerend geheel, er zijn te weinig doelpuntenmakers in dit elftal. Je flanken moeten beide 5-10 goals maken, je spits 15-20, helaas zit dat er niet in dit jaar.
  • 8 May 2021 om 21:24
    • Quote van 8 May 2021 om 21:22
      Koekwaus…. Heel NL ziet dat het klote is maar als supporter moet je op de roze wolk blijven zitten.
    Prima jongen, wat jij wilt. Je loopt al jaren te zeuren, ook op momenten dat daar geen enkele reden voor is. Sommige mensen zijn gewoon altijd negatief en moeten altijd zeuren, jij bent daar 1 van.
  • 8 May 2021 om 21:23
    • Quote van 8 May 2021 om 21:16
      Ik zal nooit een wedstrijd hopen dat sc Heerenveen verliest. Dat zul je mij hier nooit horen zeggen. Ik laat wel mijn ongenoegen merken over het gebrek aan tactisch vermogen bij onze trainer en zijn laffe opstelling van vandaag en het blijven vasthouden aan spelers die al twee jaar niks laten zien.
    We zijn gewoon niet beter dan dit op het moment, zonder joey en henk al helemaal niet. Van Bergen speelt omdat hij verkocht moet worden en zo meer waard is. Floranus speelt omdat er niks beters is. Het is nu gewoon uitzitten, hopen op nog 2 mooie potten en volgend jaar nieuwe kansen met hopelijk nieuwe spelers door verkoop van Joey.
  • 8 May 2021 om 21:22
    • Quote van 8 May 2021 om 20:48
      Materazzi, midden, feanfan en badfrisianboy zijn er weer als de kippen bij. Ik weet niet wat meer voor de hand liggend is, V bergen die een kans mist of bovengenoemde die hopen dat Heerenveen verliest.
    Koekwaus…. Heel NL ziet dat het klote is maar als supporter moet je op de roze wolk blijven zitten.
  • 8 May 2021 om 21:17
    • Quote van 8 May 2021 om 20:49
      Waarom grijpt VAR niet in bij natrappen van v.d.Streek.
    Omdat het heel licht was, en tegenwoordig telt de zwaarte/intentie van natrappen mee.
    In den goeden ouden tijd was natrappen altijd rood, nu kan het geel zijn.
    En als het een gele kaart betreft, mag de VAR niet ingrijpen; dat mag alleen bij een rode kaart.
  • 8 May 2021 om 21:16
    • Quote van 8 May 2021 om 20:48
      Materazzi, midden, feanfan en badfrisianboy zijn er weer als de kippen bij. Ik weet niet wat meer voor de hand liggend is, V bergen die een kans mist of bovengenoemde die hopen dat Heerenveen verliest.
    Ik zal nooit een wedstrijd hopen dat sc Heerenveen verliest. Dat zul je mij hier nooit horen zeggen. Ik laat wel mijn ongenoegen merken over het gebrek aan tactisch vermogen bij onze trainer en zijn laffe opstelling van vandaag en het blijven vasthouden aan spelers die al twee jaar niks laten zien.
  • 8 May 2021 om 21:07
    • Quote van 8 May 2021 om 20:49
      Waarom grijpt VAR niet in bij natrappen van v.d.Streek.
    Die kleine tikjes worden niet mee bestraft. Is sinds dit seizoen een nieuwe regel.
  • 8 May 2021 om 21:00
    • Quote van 8 May 2021 om 20:49
      Waarom grijpt VAR niet in bij natrappen van v.d.Streek.
    Omdat Woudenberg niet reageert
  • 8 May 2021 om 20:58
    • Quote van 8 May 2021 om 20:48
      In de reclame zeiden ze iets over dat iedere wedstrijd via ESPN Watch te zien was. Geen idee of dat zo is. Volgens mij op espn nl / ontknoping of iets dergelijks.
    Ah oké, dank je. Dat zal ik dan nog wel even uitzoeken. Zit namelijk niet te wachten op oninteressante potjes zoals die van Ajax namelijk.
  • 8 May 2021 om 20:56
    voor volgend jaar een vaste opstelling met hopelijk wat echte aanwinsten. Verdediging en keeper staat in ieder geval al met Mulder. Kaib, Bochniewicz, Dresevic en Van Ewijk. Op het middenveld Halilovic, Van Ottele (vond hem sterk spelen) en Hajal/Shopov. Voorin wssl Henk, Van der Heide en een nieuwe buitenspeler. Verder hoop ik op een back-up spits en van Hecke die evt blijft.
  • 8 May 2021 om 20:54
    • Quote van 8 May 2021 om 20:48
      Waarom speelt Jansen vanaf de eerste minuut met beide Veermannen. Dit was je laatste kans voor de po's. Echt jammer. Waarom v Bergen maar in de basis blijft staan, begrijp ik niet. Die speelde slecht. Hoop dat er voor het nieuwe seizoen een keer echte versterkingen gehaald worden.
    Die konden geen 90 minuten spelen.
  • 8 May 2021 om 20:52
    • Quote van 8 May 2021 om 20:34
      Wedstrijd nummer 11 op rij welke niet wordt gewonnen van FC Utreg.
    Wel in play offs 2018 4-3
  • 8 May 2021 om 20:49
    Waarom grijpt VAR niet in bij natrappen van v.d.Streek.
  • 8 May 2021 om 20:48
    Nou de play offs zijn binnen. Heracles verliest van AZ en Feyenoord, Sparta van Utrecht, Fortuna van Vitesse en AZ. Wij hoeven dan alleen nog maar even te winnen van Emmen en Sparta! Wij gaan Europa in! Gefeliciteerd allemaal!
  • 8 May 2021 om 20:48
    Waarom speelt Jansen vanaf de eerste minuut met beide Veermannen. Dit was je laatste kans voor de po's. Echt jammer. Waarom v Bergen maar in de basis blijft staan, begrijp ik niet. Die speelde slecht. Hoop dat er voor het nieuwe seizoen een keer echte versterkingen gehaald worden.
  • 8 May 2021 om 20:48
    Materazzi, midden, feanfan en badfrisianboy zijn er weer als de kippen bij. Ik weet niet wat meer voor de hand liggend is, V bergen die een kans mist of bovengenoemde die hopen dat Heerenveen verliest.
  • 8 May 2021 om 20:48
    • Quote van 8 May 2021 om 20:46
      Nou, ik kijk als supporter liever naar Heerenveen. Wat belachelijk dat die wedstrijd niet normaal te bekijken is.
    In de reclame zeiden ze iets over dat iedere wedstrijd via ESPN Watch te zien was. Geen idee of dat zo is. Volgens mij op espn nl / ontknoping of iets dergelijks.
  • 8 May 2021 om 20:47
    Wederom een laffe opstelling. Veel spelers brengen veel te weinig of hebben gewoonweg te weinig kwaliteit. Wat een ruk seizoen!!! Op naar volgend seizoen, zonder Floranus, Woudenberg, van Bergen, J. Veerman en van Hecke (misschien blijft hij nog een jaar). Hopelijk blijft Dresevic, vond hem vandaag sterk spelen.
    Genoeg werk aan de winkel voor de Haan en Co.
  • 8 May 2021 om 20:47
    Wat ons opbreekt dit jaar is dat je geen meevoetballlende spits hebt en te weinig diepgang. Einde seizoen
  • 8 May 2021 om 20:46
    • Quote van 8 May 2021 om 20:35
      Laatste hele wedstrijd op televisie, donderdag en zondag schakelkanalen. Wat een opluchting!
    Nou, ik kijk als supporter liever naar Heerenveen. Wat belachelijk dat die wedstrijd niet normaal te bekijken is.
  • 8 May 2021 om 20:45
    • Quote van 8 May 2021 om 20:37
      Gebeurde daar nou echt zoveel??? De var kijkt niet eens
    Ja duwtje met 2 handen. Gewoon overtreding. Goed gezien van de scheids.
  • 8 May 2021 om 20:45
    Heracles tegen Feyenoord en AZ en wij tegen Emmen en Sparta. Play-offs hoeft niet maar laten we alsjeblieft hopen dat Feyenoord en AZ hun sportieve plicht doen en wij ook...
  • 8 May 2021 om 20:44
    Weer Heerenveen onwaardig geen passie niet alles of niets. Deze staf snappen niet watch publiek wil zien.
  • 8 May 2021 om 20:44
    • Quote van 8 May 2021 om 20:42
      Hoop dat donderdag wordt verloren van Emmen. Zij mogen er van mij wel in blijven.
    Heel, heel, heel bijzonder.
  • 8 May 2021 om 20:43
    Wat een top interview van Hans
  • 8 May 2021 om 20:42
    Ik zou al typen, wat fijn zo'n scheids die lekker veel door laat spelen. Maar dan fluit ie bij de goal. Jammer hoor. Tweede helft was een stuk leuker. Had meer ingezeten
  • 8 May 2021 om 20:42
    • Quote van 8 May 2021 om 20:40
      Laat die laatste 2 potjes maar gaan. Allemaal lekker lang op vakantie. Wat een zaadwedstrijd. Nog iemand geloof in play offs.....
    Ja tuurlijk, zolang het mogelijk is moet je hoop houden. Ja, het kan nog!
  • 8 May 2021 om 20:42
    • Quote van 8 May 2021 om 20:40
      Laat die laatste 2 potjes maar gaan. Allemaal lekker lang op vakantie. Wat een zaadwedstrijd. Nog iemand geloof in play offs.....
    Hoop dat donderdag wordt verloren van Emmen. Zij mogen er van mij wel in blijven.
  • 8 May 2021 om 20:40
    • Quote van 8 May 2021 om 20:40
      Hehe,seizoen zit er op..Ff geen 3 maand sc heerenveen,kijken in augustus wel weer..Wensenlijst..graag 2 buitenspelers met een passeerbeweging en een goal kan maken..doei van Bergen,floranus..
    En een nieuwe trainer graag.
  • 8 May 2021 om 20:40
    dit is zo frustrerend
  • 8 May 2021 om 20:40
    Laat die laatste 2 potjes maar gaan. Allemaal lekker lang op vakantie. Wat een zaadwedstrijd. Nog iemand geloof in play offs.....
  • 8 May 2021 om 20:40
    Hehe,seizoen zit er op..Ff geen 3 maand sc heerenveen,kijken in augustus wel weer..Wensenlijst..graag 2 buitenspelers met een passeerbeweging en een goal kan maken..doei van Bergen,floranus..
  • 8 May 2021 om 20:39
    Van deze ballen van Henk wordt je zo moe pffff
  • 8 May 2021 om 20:37
    • Quote van 8 May 2021 om 20:37
      Gebeurde daar nou echt zoveel??? De var kijkt niet eens
    Er was al gefloten, dus die goal was sowieso niet door gegaan.
  • 8 May 2021 om 20:37
    • Quote van 8 May 2021 om 20:37
      Gebeurde daar nou echt zoveel??? De var kijkt niet eens
    Omdat die pepernoot al floot
  • 8 May 2021 om 20:37
    Gebeurde daar nou echt zoveel??? De var kijkt niet eens
  • 8 May 2021 om 20:35
    Laatste hele wedstrijd op televisie, donderdag en zondag schakelkanalen. Wat een opluchting!
  • 8 May 2021 om 20:34
    Wedstrijd nummer 11 op rij welke niet wordt gewonnen van FC Utreg.
  • 8 May 2021 om 20:32
    • Quote van 8 May 2021 om 20:31
      Bochniewicz en Dresevics de grote uitschieters vanavond. V Bergen absolute dieptepunt.....al hele seizoen....
    En Mulder in zijn 100e wedstrijd
  • 8 May 2021 om 20:32
    Wat een drama die Hajal
  • 8 May 2021 om 20:31
    Bochniewicz en Dresevics de grote uitschieters vanavond. V Bergen absolute dieptepunt.....al hele seizoen....
  • 8 May 2021 om 20:30
    WAAROM STOP JE MET SPELEN...
  • 8 May 2021 om 20:30
    Dat was de kans op de winst
  • 8 May 2021 om 20:29
    Porno Mitchell mist wederom.
  • 8 May 2021 om 20:28
    Mitchell van Bergen mist zijn 817de kans van het seizoen.
  • 8 May 2021 om 20:28
    Van bergen wat een kans
  • 8 May 2021 om 20:28
    Van Bergeeeeeeen. ... nee
  • 8 May 2021 om 20:27
    • Quote van 8 May 2021 om 20:26
      Eerste balbezit Hajal levert meteen kansje op
    Puur toeval
  • 8 May 2021 om 20:27
    Alles of niets
  • 8 May 2021 om 20:26
    Eerste balbezit Hajal levert meteen kansje op
  • 8 May 2021 om 20:26
    Hehe godverdomme, eindelijk Hajal
  • 8 May 2021 om 20:24
    Zooooooooooo blij dat ik niet in de kou op de tribune zit....waar zitten we hier toch naar te kijken. Lijkt toch helemaal nergens op. En dan roepen of mensen dat we de play offs in horen te gaan......
  • 8 May 2021 om 20:24
    Henk maakt in de 89min de 1-0!
  • 8 May 2021 om 20:24
    • Quote van 8 May 2021 om 20:22
      Speler die individueel iets kan aanvallend gezien.. perfect om in een wedstrijd als deze te laten spelen
    Zie helemaal verkeerd, je speelt dan te aanvallend en te aantrekkelijk. Voor het zelfde verkoop je het stadion uit met een aanvallende gedurfde speelstijl, wat doe je dan?
  • 8 May 2021 om 20:22
    • Quote van 8 May 2021 om 20:21
      Gewoon basis materiaal wat niet wordt gebruikt.
    Speler die individueel iets kan aanvallend gezien.. perfect om in een wedstrijd als deze te laten spelen
  • 8 May 2021 om 20:21
    • Quote van 8 May 2021 om 20:20
      Wat doet Hajal zo slecht dat hij maar zo weinig mee mag doen...
    Heeft geen naaktfoto van JJ die Mitchell wel heeft...
  • 8 May 2021 om 20:21
    • Quote van 8 May 2021 om 20:20
      Wat doet Hajal zo slecht dat hij maar zo weinig mee mag doen...
    Gewoon basis materiaal wat niet wordt gebruikt.
  • 8 May 2021 om 20:20
    Wat doet Hajal zo slecht dat hij maar zo weinig mee mag doen...
  • 8 May 2021 om 20:19
    Die Woudenberg is zo godsvergeven slecht, hij brengt er medespelers gewoon mee in gevaar.
  • 8 May 2021 om 20:19
    • Quote van 8 May 2021 om 20:15
      Wij hebben veel te veel spelers die niet diep kunnen spelen, altijd tikkie breed of terug. Utrecht heeft bijna geen spelers die breed of terug spelen en lopen veel beter. Utrecht is w keer zo goed in mijn optiek.
    Ons elftal is slecht samengesteld door Hamstra en Jansen. Ook daarom afscheid nemen van Jansen als hoofdtrainer.
  • 8 May 2021 om 20:15
    Wij hebben veel te veel spelers die niet diep kunnen spelen, altijd tikkie breed of terug. Utrecht heeft bijna geen spelers die breed of terug spelen en lopen veel beter. Utrecht is w keer zo goed in mijn optiek.
  • 8 May 2021 om 20:14
    Lekker Woudenberg, door het midden uit verdedigen...
  • 8 May 2021 om 20:13
    • Quote van 8 May 2021 om 20:11
      Mulder speelt ook een degelijk pot
    Camera man staat ook telkens goed opgesteld....
  • 8 May 2021 om 20:11
    Mulder speelt ook een degelijk pot
  • 8 May 2021 om 20:09
    Halilovic speelt en ongelukkige wedstrijd
  • 8 May 2021 om 20:08
    • Quote van 8 May 2021 om 20:06
      Syb van Ottele. Wat mij betreft zeker een optreden van hem om positief over te zijn.
    Eens!
  • 8 May 2021 om 20:08
    • Quote van 8 May 2021 om 20:06
      Syb van Ottele. Wat mij betreft zeker een optreden van hem om positief over te zijn.
    Absoluut waar! Zeer verrast!
  • 8 May 2021 om 20:06
    • Quote van 8 May 2021 om 19:53
      Kom maar op met die positieve punten, ik heb ze nog niet ontdekt.
    Syb van Ottele. Wat mij betreft zeker een optreden van hem om positief over te zijn.
  • 8 May 2021 om 20:05
    Utrecht brengt zo Dalmau als antwoord.
  • 8 May 2021 om 20:05
    • Quote van 8 May 2021 om 20:01
      4-3-3 en gelijk meer dreiging.top
    Volgens mij nog steeds 5-3-2. Van Ottele staat rechts
  • 8 May 2021 om 20:01
    4-3-3 en gelijk meer dreiging.top
  • 8 May 2021 om 19:59
    • Quote van 8 May 2021 om 19:57
      We staan niet achter met andere woorden we kunnen nog steeds winnen.dat is positief.
    Eindelijk eens een positivo
  • 8 May 2021 om 19:59
    Het kost meer energie hoe Utrecht speelt met het laatste deel van de wedstrijd komen de kansen vanzelf
  • 8 May 2021 om 19:58
    It giet oan
  • 8 May 2021 om 19:58
    Het lot ligt in Veerman hun handen
  • 8 May 2021 om 19:58
    Utrecht speelt altijd de 2e helft beter, hopelijk is dat nu niet het geval.
  • 8 May 2021 om 19:57
    We staan niet achter met andere woorden we kunnen nog steeds winnen.dat is positief.
  • 8 May 2021 om 19:54
    De Jong wat een idioot joh gek, dit MOET een goal zijn...
  • 8 May 2021 om 19:53
    • Quote van 8 May 2021 om 19:48
      Wat zijn we weer allemaal negatief steun gewoon onze mooi club.
    Kom maar op met die positieve punten, ik heb ze nog niet ontdekt.
  • 8 May 2021 om 19:52
    • Quote van 8 May 2021 om 19:49
      Geen wissels ????
    85e min bij 0-3
  • 8 May 2021 om 19:51
    Super geen wissels. Lekker doorgaan zo. Misschien scoort van Bergen wel
  • 8 May 2021 om 19:50
    • Quote van 8 May 2021 om 19:48
      Wat zijn we weer allemaal negatief steun gewoon onze mooi club.
    Dit is het wedstrijd topic, dus gaat over de wedstrijd! Weinig positiefs te melden..
  • 8 May 2021 om 19:49
    • Quote van 8 May 2021 om 19:48
      Wat zijn we weer allemaal negatief steun gewoon onze mooi club.
    Het enige dat hier echt negatief is, is de spelopvatting van onze hoofdtrainer.
  • 8 May 2021 om 19:49
    Geen wissels ????
  • 8 May 2021 om 19:48
    Wat zijn we weer allemaal negatief steun gewoon onze mooi club.
  • 8 May 2021 om 19:46
    • Quote van 8 May 2021 om 19:36
      Ik vind het zo onbegrijpelijk dat je dan voor een 5-3-2 opstelling kiest en dan met Floranus en Woudenberg komt aanzetten als ‘wingbacks’. Aanvallend zit daar helemaal niets in en dat is toch juist wat je in zo’n formatie nodig hebt? Jansen geeft van tevoren nog aan dat deze wedstrijd gewonnen móét worden. Dan is dit toch gewoon een rare keuze?
    Dit is dus exact de reden waarom Johnny Jansen niet geschikt is als hoofdtrainer. Hij heeft totaal geen inzicht hoe je een ploeg neer moet zetten. Dit soort hopeloze keuzes worden al het hele seizoen gemaakt.

    Tip voor Jansen: Tweede helft met een opkomende back Kaib op links. Middenveld met van Ottele als verdedigende middenvelder (speelt prima en had met dit soort spel al veel eerder de voorkeur moeten hebben boven Kongolo op deze positie), Halilovic als box-to-box speler (dan komt hij het beste tot zijn recht) en Joey Veerman op de tien positie (omdat hij niet mee verdedigt niet vlak voor de verdediging neer zetten). Wat mij betreft een veel logischer middenveld.
  • 8 May 2021 om 19:44
    Van bergen is echt een constante ergernis. Hoe kan je als je zo snel bent en redelijk goed kan dribbelen zo gigantisch slecht zijn in de rest van het spelletje (nul inzicht, geen voorzet, geen scorend vermogen, niet kunnen koppen, niet kunnen passen).
  • 8 May 2021 om 19:39
    • Quote van 8 May 2021 om 19:36
      Ik vind het zo onbegrijpelijk dat je dan voor een 5-3-2 opstelling kiest en dan met Floranus en Woudenberg komt aanzetten als ‘wingbacks’. Aanvallend zit daar helemaal niets in en dat is toch juist wat je in zo’n formatie nodig hebt? Jansen geeft van tevoren nog aan dat deze wedstrijd gewonnen móét worden. Dan is dit toch gewoon een rare keuze?
    Ja, Johnny is gewoon incapabel.
  • 8 May 2021 om 19:36
    • Quote van 8 May 2021 om 19:19
      Zou Van Bergen in bezit zijn van een naaktfoto van Johnny? Zou verklaren waarom hij wekelijks basis staat. Chantage.
    Denk hem ergens in een "duistere pornofilm " gevonden? ;)
  • 8 May 2021 om 19:36
    Veermannen erin aub. Haal de Jong en één van de centrale verdedigers er maar uit. Iets aanvallender spelen, kansen creëeren. En Van Bergen mag er ook wel uit voor vd Heide of Nygren.
  • 8 May 2021 om 19:36
    Ik vind het zo onbegrijpelijk dat je dan voor een 5-3-2 opstelling kiest en dan met Floranus en Woudenberg komt aanzetten als ‘wingbacks’. Aanvallend zit daar helemaal niets in en dat is toch juist wat je in zo’n formatie nodig hebt? Jansen geeft van tevoren nog aan dat deze wedstrijd gewonnen móét worden. Dan is dit toch gewoon een rare keuze?
  • 8 May 2021 om 19:35
    Gewoon gelijk in de rust omgooien. Joey, Henk en Arjen vd Heide er in, van Bergen, Siem en Pawel/Dresevic/JP er maar uit
  • 8 May 2021 om 19:35
    Mag toch hopen dat er wat gewisseld gaat worden aangezien we moeten winnen, al heb ik niet het idee dat dat echt binnen is gekomen bij de technische staf
  • 8 May 2021 om 19:34
    • Quote van 8 May 2021 om 19:33
      Van Ottele vind ik best prima spelen, kunnen we nog veel plezier aan beleven.
    100%, een verademing t.o.v Kongolo.
  • 8 May 2021 om 19:33
    • Quote van 8 May 2021 om 19:33
      Van Bergen van Ottele wisselen Nygren en Joey erin.
    Van Ottele vind ik best prima spelen, kunnen we nog veel plezier aan beleven.
  • 8 May 2021 om 19:33
    Ik ga lekker in de regen lopen met de hond. Veel spannender.....en mijn hond wil wel agressief spelen....
  • 8 May 2021 om 19:33
    Ik heb al wel een kaart gekocht voor volgend jaar, denk niet dat ik veel naar het stadion ga. Ik heb wel betere dingen te doen dan hier naar te kijken.
  • 8 May 2021 om 19:33
    Van Bergen van Ottele wisselen Nygren en Joey erin.
  • 8 May 2021 om 19:33
    Van Bergen van Ottele wisselen Nygren en Joey erin.
  • 8 May 2021 om 19:32
    Het wordt met de minuut triester wat ScH laat zien. Wat een zaadpot..

  • 8 May 2021 om 19:32
    Het is wachten op de 0-1! Wat een klote wedstrijd!!!! Totaal geen snelheid, aansluiting, dreiging enzovoort..
  • 8 May 2021 om 19:30
    Ga maar even het nieuws kijken :-(
  • 8 May 2021 om 19:28
    40 min onderweg en een half schot op doel.....we gaan er wel vol voor hoor!!
  • 8 May 2021 om 19:27
    • Quote van 8 May 2021 om 19:19
      Zou Van Bergen in bezit zijn van een naaktfoto van Johnny? Zou verklaren waarom hij wekelijks basis staat. Chantage.
    Polaroid......
  • 8 May 2021 om 19:26
    Als de backs in balbezit zijn op helft tegenstander.. opvallend hoe weinig mensen zich vanuit het centrum aanbieden
  • 8 May 2021 om 19:26
    • Quote van 8 May 2021 om 19:24
      Denk dat Johnny nog geen reden tot wisselen ziet. Gaat geheel volgens plan.
    Ja als een gelijkspel je doel is wel, want kansen ga je met deze opstelling (haast niet) creeren. Staat inderdaad prima zo, maar winst is het enige wat telt vandaag.
  • 8 May 2021 om 19:26
    Wat is dit verschrikkelijk
  • 8 May 2021 om 19:26
    • Quote van 8 May 2021 om 19:23
      Je mag er toch wel vanuit gaan dat de beide veermannen gewoon 45minuten kunnen spelen en dus bij rust invallen?
    Waarom zouden zij....niks te halen en met dit team en trainer alles te verliezen
  • 8 May 2021 om 19:24
    • Quote van 8 May 2021 om 19:23
      Je mag er toch wel vanuit gaan dat de beide veermannen gewoon 45minuten kunnen spelen en dus bij rust invallen?
    Denk dat Johnny nog geen reden tot wisselen ziet. Gaat geheel volgens plan.
  • 8 May 2021 om 19:24
    Sc breed en terug vandaag
  • 8 May 2021 om 19:24
    Geef die bal eens voor. Zo creëer je niks
  • 8 May 2021 om 19:23
    Je mag er toch wel vanuit gaan dat de beide veermannen gewoon 45minuten kunnen spelen en dus bij rust invallen?
  • 8 May 2021 om 19:23
    • Quote van 8 May 2021 om 19:21
      Qua passing ook wel.
    Speelt absoluut niet slecht!
  • 8 May 2021 om 19:21
    • Quote van 8 May 2021 om 19:20
      Dacht ik in het begin ook, lekker rustig aan de bal
    Qua passing ook wel.
  • 8 May 2021 om 19:20
    • Quote van 8 May 2021 om 19:19
      Je zou trouwens denken dat Joey gewoon meedoet, qua uiterlijk lijkt van Ottele aardig op hem.
    Dacht ik in het begin ook, lekker rustig aan de bal
  • 8 May 2021 om 19:20
    • Quote van 8 May 2021 om 19:19
      Zou Van Bergen in bezit zijn van een naaktfoto van Johnny? Zou verklaren waarom hij wekelijks basis staat. Chantage.
    Jaaaa hahahah
  • 8 May 2021 om 19:19
    Zet vd Heide maar op rechts ipv nr11
  • 8 May 2021 om 19:19
    Van Bergen 0.0
  • 8 May 2021 om 19:19
    Zou Van Bergen in bezit zijn van een naaktfoto van Johnny? Zou verklaren waarom hij wekelijks basis staat. Chantage.
  • 8 May 2021 om 19:19
    Van Bergen 0.0
  • 8 May 2021 om 19:19
    Je zou trouwens denken dat Joey gewoon meedoet, qua uiterlijk lijkt van Ottele aardig op hem.
  • 8 May 2021 om 19:18
    Werd van Bergen niet aangetikt zonet?
  • 8 May 2021 om 19:18
    Waarom spelers opstellen die niet bij willen tekenen? Ze voegen zoo zo niets toe aan het huidige spel!
  • 8 May 2021 om 19:18
    2de helft de Veermannen, Hajal en vd Heide er maar in
  • 8 May 2021 om 19:17
    • Quote van 8 May 2021 om 19:16
      Ja die gedachte had ik ook. De hoogst geplaatste club speelt thuis
    Ah oké sorry
  • 8 May 2021 om 19:17
    We houden het wel compact en komen in de duels.
  • 8 May 2021 om 19:16
    • Quote van 8 May 2021 om 19:14
      Dan worden het er 5 ;). Playoffs worden nu beslist over 1 wedstrijd als ik me niet vergis.
    Ja die gedachte had ik ook. De hoogst geplaatste club speelt thuis
  • 8 May 2021 om 19:15
    Wat een verschrikkelijk slechte pot. Toch wel verbazingwekkend dat Utrecht ook niks laat zien.
  • 8 May 2021 om 19:14
    • Quote van 8 May 2021 om 19:12
      Iets wat "play-offs" heet waar ik tot de allerlaatste snik vertrouwen in heb!
    Dan worden het er 5 ;). Playoffs worden nu beslist over 1 wedstrijd als ik me niet vergis.
  • 8 May 2021 om 19:14
    • Quote van 8 May 2021 om 19:12
      Iets wat "play-offs" heet waar ik tot de allerlaatste snik vertrouwen in heb!
    Hahahaaaahahaaa, ...toch nog even gelachen vandaag
  • 8 May 2021 om 19:13
    ff waarom schiet ie niet
  • 8 May 2021 om 19:13
    De omschakeling gaat zo langzaaaaaaaaaam... gaap
  • 8 May 2021 om 19:12
    • Quote van 8 May 2021 om 19:07
      En dat blind paard staat al 24 wedstrijden in de basis.....kan zelfs bij fc knibbeltjebrek 7 niet.....
    29 wedstrijden: 4goals en 2 ass.
  • 8 May 2021 om 19:12
    • Quote van 8 May 2021 om 19:11
      7 wedstrijden ????
    Iets wat "play-offs" heet waar ik tot de allerlaatste snik vertrouwen in heb!
  • 8 May 2021 om 19:11
    Lekker kopballetje. Als je met zo'n speelwijze speelt dan mag dit wel 100x beter.
  • 8 May 2021 om 19:11
    • Quote van 8 May 2021 om 19:03
      Nog 3/hopelijk 7 wedstrijden en daarna kan het publiek er weer tegenin gaan in het stadion.
    7 wedstrijden ????
  • 8 May 2021 om 19:10
    Heerlijke kopbal van bergen!
  • 8 May 2021 om 19:09
    • Quote van 8 May 2021 om 19:09
      Knappe kopbal......
    Knapper dan hem erin koppen ;)
  • 8 May 2021 om 19:09
    Knappe kopbal......
  • 8 May 2021 om 19:09
    • Quote van 8 May 2021 om 19:08
      Echt klantenbinding dit potje, je moet volgens mij winnen. Waarom stel je dan zoveel verdedigers op? Gewoon de beuk erin gooien.
    Johnny heeft er de hele week over nagedacht, zal dan wel goed komen toch.
  • 8 May 2021 om 19:08
    • Quote van 8 May 2021 om 19:07
      Hahaha ja indd. Leo Driessen.. bekend verhaal
    Mooie droge humor, maakt het niet mooier dan het is.
  • 8 May 2021 om 19:08
    Echt klantenbinding dit potje, je moet volgens mij winnen. Waarom stel je dan zoveel verdedigers op? Gewoon de beuk erin gooien.
  • 8 May 2021 om 19:07
    • Quote van 8 May 2021 om 19:02
      Dit wordt lastig met 4 centrale verdedigers, 2 risicoloos spelende maar wel risicovolle backs, 2 passers, 1 postbode en een blind paard voorin.
    En dat blind paard staat al 24 wedstrijden in de basis.....kan zelfs bij fc knibbeltjebrek 7 niet.....
  • 8 May 2021 om 19:07
    • Quote van 8 May 2021 om 19:06
      De commentator brengt ook niks overigens - zo’n wedstrijd en dan ook nog weer deze kerel
    Hahaha ja indd. Leo Driessen.. bekend verhaal
  • 8 May 2021 om 19:07
    • Quote van 8 May 2021 om 19:06
      De commentator brengt ook niks overigens - zo’n wedstrijd en dan ook nog weer deze kerel
    Haha ja het ligt aan de commentator haha goeie.
  • 8 May 2021 om 19:06
    • Quote van 8 May 2021 om 19:03
      Nee, maar jij schrijft ons team na 3 minuten al af terwijl ze 90% balbezit hebben...
    Ja ik zie inderdaad binnen drie minuten dat de intensiteit en overtuiging te kort schiet. Ze spelen momenteel iets beter maar zie ons zo echt niet winnen van Utrecht. Kaib erin, Hajal erin en nygren erin.
  • 8 May 2021 om 19:06
    Zzzzzzzzzzaaaaiii
  • 8 May 2021 om 19:06
    • Quote van 8 May 2021 om 19:05
      Utrecht laat niks zien.. wij ook niet tot dusver. Een zaadpot zonder kansen..
    De commentator brengt ook niks overigens - zo’n wedstrijd en dan ook nog weer deze kerel
  • 8 May 2021 om 19:06
    • Quote van 8 May 2021 om 19:03
      Nee, maar jij schrijft ons team na 3 minuten al af terwijl ze 90% balbezit hebben...
    Klopt, balbezit in de eigen 16...knap hoor. Geen enkele intentie om publiek (tv) te vermaken. Brevet van onvermogen wederom van JJ.
  • 8 May 2021 om 19:05
    Utrecht laat niks zien.. wij ook niet tot dusver. Een zaadpot zonder kansen..
  • 8 May 2021 om 19:03
    • Quote van 8 May 2021 om 18:59
      Het plezier om naar een wedstrijd van sc Heerenveen te kijken wordt vooraf al weggenomen door onze trainer. Hoe kun je nu zo'n opstelling maken. Dan wil je als trainer ook je publiek niet vermaken. Nog even en onze trainer stelt 11 verdedigers op.
      Het enige plan wat in het hoofd van onze trainer zit is alles achterin dicht houden en op snelheid er uit zien te komen. Wat mij betreft best wel triest als dat het enige plan is wat Jansen blijkbaar beheerst. Typisch een strijdplan wat hoort bij een trainer die niet wil verliezen in plaats van bij een trainer die een wedstrijd wil winnen. Het is niet het type spel waar ik voor naar het stadion kom.
    Nog 3/hopelijk 7 wedstrijden en daarna kan het publiek er weer tegenin gaan in het stadion.
  • 8 May 2021 om 19:03
    • Quote van 8 May 2021 om 19:01
      Genieten geblazen deze wedstrijd denk ik of niet?
    Nee, maar jij schrijft ons team na 3 minuten al af terwijl ze 90% balbezit hebben...
  • 8 May 2021 om 19:02
    Dit wordt lastig met 4 centrale verdedigers, 2 risicoloos spelende maar wel risicovolle backs, 2 passers, 1 postbode en een blind paard voorin.
  • 8 May 2021 om 19:01
    • Quote van 8 May 2021 om 18:52
      Ach bok even een end op man
    Genieten geblazen deze wedstrijd denk ik of niet?
  • 8 May 2021 om 19:00
    • Quote van 8 May 2021 om 18:59
      Het plezier om naar een wedstrijd van sc Heerenveen te kijken wordt vooraf al weggenomen door onze trainer. Hoe kun je nu zo'n opstelling maken. Dan wil je als trainer ook je publiek niet vermaken. Nog even en onze trainer stelt 11 verdedigers op.
      Het enige plan wat in het hoofd van onze trainer zit is alles achterin dicht houden en op snelheid er uit zien te komen. Wat mij betreft best wel triest als dat het enige plan is wat Jansen blijkbaar beheerst. Typisch een strijdplan wat hoort bij een trainer die niet wil verliezen in plaats van bij een trainer die een wedstrijd wil winnen. Het is niet het type spel waar ik voor naar het stadion kom.
    Perfect verwoord dankuwel
  • 8 May 2021 om 18:59
    Het plezier om naar een wedstrijd van sc Heerenveen te kijken wordt vooraf al weggenomen door onze trainer. Hoe kun je nu zo'n opstelling maken. Dan wil je als trainer ook je publiek niet vermaken. Nog even en onze trainer stelt 11 verdedigers op.
    Het enige plan wat in het hoofd van onze trainer zit is alles achterin dicht houden en op snelheid er uit zien te komen. Wat mij betreft best wel triest als dat het enige plan is wat Jansen blijkbaar beheerst. Typisch een strijdplan wat hoort bij een trainer die niet wil verliezen in plaats van bij een trainer die een wedstrijd wil winnen. Het is niet het type spel waar ik voor naar het stadion kom.
  • 8 May 2021 om 18:59
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dankuwel, perfect verwoord.
  • 8 May 2021 om 18:59
    Och och och die v Bergen. Doet ondertussen zeer aan je ogen..... Waarom deze man nog steeds in de basis staat is mij een volstrekt raadsel.
  • 8 May 2021 om 18:58
    6 verdedigers, waarvan 2 backs die aanvallend niets kunnen.. oh oh JJ, met deze insteek de wedstrijden in gaan is dus precies wat er aan schort.. Straks staan we 0-1 of 0-2 achter, en dan moet het ineens weer gebeuren en alles weer omzetten.. maar goed, dat zal JJ rond de 80ste minuut wel weer gaan inzien...
  • 8 May 2021 om 18:52
    • Quote van 8 May 2021 om 18:47
      Je ziet binnen 3 minuten al dat dit helemaal niks wordt.
    Ach bok even een end op man
  • 8 May 2021 om 18:52
    Veermannen maar lachen, lekker warm en droog op de tribune. De andere elf spelen alweer fijn in de eigen 16.
  • 8 May 2021 om 18:52
    • Quote van 8 May 2021 om 18:48
      Parkeer de bus, thuis tegen Utrecht. Nietbest.
    Is onderdeel van het attractieve voetbal denk ik.
  • 8 May 2021 om 18:48
    Parkeer de bus, thuis tegen Utrecht. Nietbest.
  • 8 May 2021 om 18:47
    Je ziet binnen 3 minuten al dat dit helemaal niks wordt.
  • 8 May 2021 om 18:45
    • Quote van 8 May 2021 om 18:44
      Alsjeblieft zeg wat een waardeloze opstelling is dit, waarom weer zo extreem defensief gedacht ook... En als je dan al zo nodig met 5 achterin wil spelen doe dan op zn minst wat wingbacks erin en dus geen Woudenberg dan.
    Ja hehe! Laffe lieder onze trainer!
  • 8 May 2021 om 18:44
    Alsjeblieft zeg wat een waardeloze opstelling is dit, waarom weer zo extreem defensief gedacht ook... En als je dan al zo nodig met 5 achterin wil spelen doe dan op zn minst wat wingbacks erin en dus geen Woudenberg dan.
  • 8 May 2021 om 18:40
    • Quote van 8 May 2021 om 18:16
      Op de officiele twitter van sc Heerenveen. FeanOnline is incorrect. Heerenveen speelt vandaag met 4 centrale verdedigers en 2 backs die geen stap naar voren durven te zetten. Hele gewaagde opstelling weer vandaag. Aanvallend hoeven we vandaag niets te verwachten vrees ik.
    Dat dachten we vorige week ook.
  • 8 May 2021 om 18:40
    Vol dr op mannen! Laat zien dat we thuis de baas zijn!
  • 8 May 2021 om 18:35
    • Quote van 8 May 2021 om 18:31
      de voortekenen zijn minder maar ik blijf positief
    Ik vind het knap, de frustratie komt me met de week sneller boven. Annie is al naar de buren gegaan. Werkt voor geen meter met deze trainer, nul lef, nul initiatief, nul inzicht. Ik schenk me zelf een lekker glaasje rood in en zal daar dan maar wat langer van gaan genieten.
  • 8 May 2021 om 18:31
    • Quote van 8 May 2021 om 18:26
      Wordt helemaal niks, gaat een grote zaadpot worden. 5 verdedigers met twee incapabele spelers op cruciale plekken in dit systeem.
    de voortekenen zijn minder maar ik blijf positief
  • 8 May 2021 om 18:27
    Mooie bank wel. Supersub Henkie
  • 8 May 2021 om 18:26
    • Quote van 8 May 2021 om 18:24
      Heracles speelt gelijk tegen Twente, als Johnny een beetje invloed heeft op de selectie heeft ie ze toch laten weten dat alleen winst telt vandaag.
    Wordt helemaal niks, gaat een grote zaadpot worden. 5 verdedigers met twee incapabele spelers op cruciale plekken in dit systeem.
  • 8 May 2021 om 18:24
    Heracles speelt gelijk tegen Twente, als Johnny een beetje invloed heeft op de selectie heeft ie ze toch laten weten dat alleen winst telt vandaag.
  • 8 May 2021 om 18:16
    • Quote van 8 May 2021 om 18:14
      Ah, officiële op instagram zegt idd woudenberg. Nevermind.
    Op de officiele twitter van sc Heerenveen. FeanOnline is incorrect. Heerenveen speelt vandaag met 4 centrale verdedigers en 2 backs die geen stap naar voren durven te zetten. Hele gewaagde opstelling weer vandaag. Aanvallend hoeven we vandaag niets te verwachten vrees ik.
  • 8 May 2021 om 18:14
    Ah, officiële op instagram zegt idd woudenberg. Nevermind.
  • 8 May 2021 om 18:07
    Woudenberg als wingback kan natuurlijk echt niet. Daar liggen precies Kaib zijn kwaliteiten. Als je met drie CV's speelt, kun je prima met Kaib spelen. Kaib zal na anderhalf jaar wat vermoeid zijn denk ik, anders is het eigenlijk niet te verklaren.
  • 8 May 2021 om 18:07
    5 verdedigers en dan nog met Woudenberg op links beginnen. Niet te geloven weer.
  • 8 May 2021 om 18:03
    Wordt weer helemaal niks. Woudenberg ipv Kaib, Van ottelen ipv Hajal. Laf laf laf..
  • 8 May 2021 om 17:54
    Laten we hopen op een strijdlustige pot! Ik wil niet in herhaling vallen dus hoop dat Siem wat laat zien. Henk hopelijk tweede helft en hoop dat Janssen niet te bang is om te wisselen.
Friday 13 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›