Halilovic geeft tekst en uitleg: ''Deze plek ligt mij het beste''

10
Halilovic geeft tekst en uitleg: ''Deze plek ligt mij het beste''

SC Heerenveen speelde zondag met 2-2 gelijk op bezoek bij PSV en Tibor Halilovic nam op fraaie wijze de openingstreffer voor zijn rekening. Trainer Johnny Jansen deelde na afloop een compliment uit aan de Kroatische middenvelder. 

"Tibor speelde erg goed. Met zijn spel zorgt hij voor opportunisme. Dat pakte tegen PSV perfect uit", legt hij uit in gesprek met de Leeuwarder Courant. Halilovic zelf was vooral blij dat hij, mede door de afwezigheid van Joey Veerman, als 'nummer 8' speelde. 

"Ik heb een paar duels als controlerende middenvelder, linksbuiten én op de 8-positie gespeeld. Deze plek ligt mij het beste", reageert hij. "Het is niet makkelijk als je steeds ergens anders voetbalt. Je moet je elke keer weer aanpassen. Maar goed, ik ben op meerdere plekken inzetbaar. Dat lijkt me altijd een pluspunt", besluit Halilovic. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2021 om 13:29
    • Quote van 3 May 2021 om 12:08
      Wellicht....die is na nu nog een paar wedstrijden toch weg!. Geef Tibor nú al dat vertrouwen..ook met het oog op volgend seizoen.Denk dat hij (nog) beter is dan veermannetje...completer en minder egoïstisch vooral.
    Je kan hem misschien ook op 10 zetten. Dan komt hij meer voor de goal en daar is hij wel goed in volgens mij. Heeft een goede dribbel ook. Maar het wel zo'n speler die gewoon goed kan voetballen en daardoor bijna overal wel kan neerzetten. Ik vind hem wel een andere speler dan Joey. Joey passt veel en draait goed open enzo. Halilovic is meer van het dribbelen, meer bewegen en schieten enzo. Ik zou eerder Schone eruit halen omdat eenzelfde type is als Joey. Dan kun je ook weer gewoon 4-3-3 spelen met echte buitenspelers
  • 3 May 2021 om 12:21
    • Quote van 3 May 2021 om 11:54
      Heb gisteren echt van hem genoten. Prachtig om een middenvelder met zoveel lef en overtuiging te zien spelen. Tegen PEC was hij ook één van de weinigen die er wat van probeerde te maken en ervoor zorgde dat PEC twee keer geel kreeg. Heeft ook een prima schot in de benen.
    Inderdaad. Je ziet ook dat die meer gaat schieten. Daarom mooi dat die ook weer gescoord heeft, goed voor z'n eigen vertrouwen waardoor die hopelijk van afstand blijft schieten. Door z'n inzet alleen al is het nu mijn favoriete speler. Ander karakter dan Joey die zich al het mannetje vind, ookal geniet ik ook van zijn passes.
  • 3 May 2021 om 12:08
    • Quote van 3 May 2021 om 11:30
      Het is maar wat je wilt lezen. Of moet Joey Veerman maar op de bank plaatsnemen?
    Wellicht....die is na nu nog een paar wedstrijden toch weg!. Geef Tibor nú al dat vertrouwen..ook met het oog op volgend seizoen.Denk dat hij (nog) beter is dan veermannetje...completer en minder egoïstisch vooral.
  • 3 May 2021 om 11:54
    Heb gisteren echt van hem genoten. Prachtig om een middenvelder met zoveel lef en overtuiging te zien spelen. Tegen PEC was hij ook één van de weinigen die er wat van probeerde te maken en ervoor zorgde dat PEC twee keer geel kreeg. Heeft ook een prima schot in de benen.
  • 3 May 2021 om 11:41
    Eerste naam op het wedstrijd formulier
  • 3 May 2021 om 11:32
    • Quote van 3 May 2021 om 11:00
      "Het is niet makkelijk als je steeds ergens anders voetbalt. Je moet je elke keer weer aanpassen."
      Onvrede in de spelers groep, keurig geregeld Johnny
    Haha jezus, dit is wel heel vergezocht.
  • 3 May 2021 om 11:30
    • Quote van 3 May 2021 om 11:00
      "Het is niet makkelijk als je steeds ergens anders voetbalt. Je moet je elke keer weer aanpassen."
      Onvrede in de spelers groep, keurig geregeld Johnny
    Het is maar wat je wilt lezen. Of moet Joey Veerman maar op de bank plaatsnemen?
  • 3 May 2021 om 11:23
    Off topic: Ik lees net dat St. Juste in de belangstelling staat van Leverkussen en een Premier League club. Mainz vraagt een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. In dat geval zou Heerenveen waarschijnlijk ook een mooi bedrag aan opleidingsvergoeding krijgen. Hopelijk wordt dat gebruikt voor het financieren van het nieuwe trainingscomplex.
  • 3 May 2021 om 11:02
    Topper in de dop