Jansen houdt hoop: ''Henk en Joey Veerman voelen zich goed''

9
Jansen houdt hoop: ''Henk en Joey Veerman voelen zich goed''

Het is nog niet bekend of SC Heerenveen zondag tegen PSV kan beschikken over Henk Veerman en Joey Veerman. Het duo ontbrak vorige week tegen PEC Zwolle vanwege een positieve coronatest.

Een laatste testronde moet uitwijzen of het duo weer mee kan doen in Eindhoven. Wel hebben Veerman en Veerman de gehele week niet met de groep getraind. Vorige week verloor SC Heerenveen zonder het tweetal met 0-2 van PEC Zwolle. 

"Henk en Joey voelen zich goed", aldus trainer Johnny Jansen bij de Leeuwarder Courant. "Maar het wordt heel spannend of ze erbij zijn tegen PSV. Volgens de reglementen van de GGD mogen ze weer los, maar we moeten ons houden aan de viruswaarden die vanuit de KNVB zijn opgegeven."

"Het is nog een vraagteken hoe fit ze zijn", vervolgt Jansen. "Joey en Henk zijn natuurlijk spelers met specifieke kwaliteiten. Henk bindt altijd twee centrale verdedigers en Joey is voor ons gewoon een heel goed speler. Hij zorgt er bovendien voor dat anderen meer ruimte krijgen."

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 May 2021 om 07:19
    • Quote van 30 Apr 2021 om 23:52
      Waarom nu na 23 wedstrijden opeens wel? Geloof er niks van. We gaan het meemaken maar blijf er geen sec voor thuis.
    En dat zijn onze echte supporters. Zo trots op ;-)
  • 30 Apr 2021 om 23:52
    • Quote van 30 Apr 2021 om 21:18
      Hard werken als een team!
    Waarom nu na 23 wedstrijden opeens wel? Geloof er niks van. We gaan het meemaken maar blijf er geen sec voor thuis.
  • 30 Apr 2021 om 21:32
    • Quote van 30 Apr 2021 om 21:18
      Hard werken als een team!
    Met mekaar.
  • 30 Apr 2021 om 21:18
    • Quote van 30 Apr 2021 om 19:44
      Energie er in stoppen!
    Hard werken als een team!
  • 30 Apr 2021 om 19:47
    • Quote van 30 Apr 2021 om 18:53
      In het wekelijkse tactische praatje komt Johnny Jansen weer niet verder dan "compact spelen en van daaruit onze momenten pakken". Als deze aanpak geen resultaat zal opleveren dan weet ik het ook niet meer.
    Een slecht resultaat is ook een resultaat ;)
  • 30 Apr 2021 om 19:44
    • Quote van 30 Apr 2021 om 19:32
      "In de duels komen"
    Energie er in stoppen!
  • 30 Apr 2021 om 19:32
    • Quote van 30 Apr 2021 om 18:53
      In het wekelijkse tactische praatje komt Johnny Jansen weer niet verder dan "compact spelen en van daaruit onze momenten pakken". Als deze aanpak geen resultaat zal opleveren dan weet ik het ook niet meer.
    "In de duels komen"
  • 30 Apr 2021 om 19:11
    6 goals voor PSV zie ik niet als een verrassing met Johnny aan het roer.
  • 30 Apr 2021 om 18:53
    In het wekelijkse tactische praatje komt Johnny Jansen weer niet verder dan "compact spelen en van daaruit onze momenten pakken". Als deze aanpak geen resultaat zal opleveren dan weet ik het ook niet meer.