Johnny Jansen woedend na nederlaag: ''Gewoon zwaar onvoldoende''

24
Johnny Jansen woedend na nederlaag: ''Gewoon zwaar onvoldoende''

Johnny Jansen en zijn SC Heerenveen verloren met 0-2 van PEC Zwolle. In eigen huis is dat op dit moment met de play-offs in het vooruitzicht een ontzettend zware dobber.

"We begonnen al heel slecht aan de wedstrijd. Het was heel slap. Het werd echt onsamenhangend. Het werd echt rennen en vliegen de eerste helft. Het was gewoon zwaar onvoldoende", vertelt Jansen in gesprek met ESPN.

Joey en Henk Veerman ontbraken. "Joey is gewoon ongelooflijk vast aan de bal en hij zorgt voor rust op het veld. Henk heeft gewoon zijn kwaliteiten dat je daar naartoe kan voetballen. Maar ook zijn snelheid is een wapen. Maar met andere jongens moet het ook gewoon doorgaan", besluit hij.  

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Apr 2021 om 11:00
    • Quote van 25 Apr 2021 om 09:21
      Volgens mij worden andere media dan Feanonline bedoeld, want de clubwatchers zijn bijvoorbeeld Boeringa en Sander de Vries. Ik ben het over die twee wel aardig eens met Zem. Op een paar stukken die het beeld van de 'paardenman' een beetje bevestigen en wat teksten over het tekort (al bijna 10 jaar hetzelfde riedeltje) en Hamstra die het met weinig budget zou moeten doen. Beide heren hebben echter zelden een scoop omtrent transfers, en met Ferry de Haan was het AD ook weer als eerst. Met het vertrek van Hamstra hadden ze er beide ook niets over gehoord (om daarna wel met wat vage geruchten op de proppen te komen). Goede stukken over hoe Jansen of Hamstra het doen/deden, zie ik maar heel weinig voorbij komen.
    Haha clubwatchers met hun bronnen de grote duim met Sander de vries voorop. Dat soort 4e rangs amateurs journalistiek moet je niet serieus nemen. Snap ook oprecht niet dat fean online hun stukjes hier plaatst..
    ze zitten zogenaamd zo dicht op het vuur maar als het moment daar is weten ze het nooit en idd nu ook met Ferry de haan. Wisten ze niks. Ze zuigen 80% van hun verhaaltjes uit hun duim dat zie je ook meteen terug in hun kansloze stukjes.
    Is al vaker hier benoemd
  • 25 Apr 2021 om 09:54
    Slap en afwachtend begonnen, zegt Johnny na afloop. Werk je dat zelf niet in de hand door een oorlogmaker als Kaib uit ge ploeg te laten en Woudenberg op te stellen, die alleen reageert masr niet ageert? De ploeg heeft te veel speles met afwachtendheid in zich en de staf versterkt dat nog eens. Spelers als Hajal en vd Heise nemen meer initiatief, hebben meer lef. Laat die dan spelen. De Jong, Schöne zijn grote namen maar voegen weinig toe. In het stadion zie je dat nog sterker dan op tv. Veel dingen moeten amders...
  • 25 Apr 2021 om 09:21
    • Quote van 25 Apr 2021 om 07:52
      Sorry maar wat een domme reactie. Dus omdat de schrijvers niet jou mening dragen klopt het allemaal niet en schrijven ze onzin? Ook ik vind dat JJ een stapje terug moet doen maar om dit fean online aan te rekenen is wat kort door de bocht haha. Persoonlijk vind ik dat Hamstra het best goed heeft gedaan namelijk. Ik ben van mening dat wat er nu op het veld staat, ruim voldoende is om play offs te halen maar dat komt er gewoon niet uit. Elke week wordt een van Bergen opgesteld die werkelijk nog niks goed geeft gedaan dit jaar?
    Volgens mij worden andere media dan Feanonline bedoeld, want de clubwatchers zijn bijvoorbeeld Boeringa en Sander de Vries. Ik ben het over die twee wel aardig eens met Zem. Op een paar stukken die het beeld van de 'paardenman' een beetje bevestigen en wat teksten over het tekort (al bijna 10 jaar hetzelfde riedeltje) en Hamstra die het met weinig budget zou moeten doen. Beide heren hebben echter zelden een scoop omtrent transfers, en met Ferry de Haan was het AD ook weer als eerst. Met het vertrek van Hamstra hadden ze er beide ook niets over gehoord (om daarna wel met wat vage geruchten op de proppen te komen). Goede stukken over hoe Jansen of Hamstra het doen/deden, zie ik maar heel weinig voorbij komen.
  • 25 Apr 2021 om 07:52
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:06
      Wanneer gaan die 'clubwatchers' eens goede stukken schrijven en kritisch naar Jansen en het aankoopbeleid kijken. Als club worden we gevolgd door een paar schoolverlaters die wat obligate stukken schrijven waar niemand wat aan heeft of die we al 100 keer gelezen hebben.
      Toen Hamstra vertrok had hij het volgens hun geweldig gedaan met dat beperkte budget. Wat dus helemaal geen beperkt budget was in werkelijkheid. En oh het was zo'n leuke man. En oh de Hamstra-weken, wat gaan we die missen zeg. 0 inhoud. Wanneer pakken ze die Jansen een keer aan? Laatste 23 wedstrijden 4 keer gewonnen. 0 progressie. Geen enkel idee. Wanneer gaan die 'journalisten' hun werk doen? Of misschien zijn ze weer bezig met een obligaat stukje over Riemer en Roozemond.
    Sorry maar wat een domme reactie. Dus omdat de schrijvers niet jou mening dragen klopt het allemaal niet en schrijven ze onzin? Ook ik vind dat JJ een stapje terug moet doen maar om dit fean online aan te rekenen is wat kort door de bocht haha. Persoonlijk vind ik dat Hamstra het best goed heeft gedaan namelijk. Ik ben van mening dat wat er nu op het veld staat, ruim voldoende is om play offs te halen maar dat komt er gewoon niet uit. Elke week wordt een van Bergen opgesteld die werkelijk nog niks goed geeft gedaan dit jaar?
  • 25 Apr 2021 om 00:53
    Ole Tobiasen + Mika Vayrynen + Witte Tornado
  • 24 Apr 2021 om 21:21
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:05
      Ja. Kijk naar de resultaten en prognoses. Gerrie Hamstra vlucht niet voor niets. Kwaliteit wordt bij Amsterdam omarmd.
    Ik ben blij dat Hamstra is vertrokken. Heeft geen één goede trainer aangesteld en bovendien er niet één seizoen in geslaagd om een evenwichtige selectie samen te stellen. Gelukkig zag het huidige bestuur ook dat Hamstra op alle vlakken heeft gefaald. Hopelijk ziet het bestuur ook dat Jansen totaal ongeschikt is als hoofdtrainer bij onze club en stellen ze hem op non actief.
  • 24 Apr 2021 om 21:19
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:03
      Nou ik denk dat JJ zijn positie niet meer zo sterk is hoor. We hebben een redelijk zwak seizoen met vaak slecht voetbal. Dat zal de clubleiding echt niet ontgaan.
    Ik hoop dat je gelijk hebt, ik ben het ook helemaal met je eens hoor. Alleen verwacht ik dat ze nu niet gaan ingrijpen, maar dat is ook maar mijn gevoel...
  • 24 Apr 2021 om 21:09
    • Quote van 24 Apr 2021 om 21:06
      Wanneer gaan die 'clubwatchers' eens goede stukken schrijven en kritisch naar Jansen en het aankoopbeleid kijken. Als club worden we gevolgd door een paar schoolverlaters die wat obligate stukken schrijven waar niemand wat aan heeft of die we al 100 keer gelezen hebben.
      Toen Hamstra vertrok had hij het volgens hun geweldig gedaan met dat beperkte budget. Wat dus helemaal geen beperkt budget was in werkelijkheid. En oh het was zo'n leuke man. En oh de Hamstra-weken, wat gaan we die missen zeg. 0 inhoud. Wanneer pakken ze die Jansen een keer aan? Laatste 23 wedstrijden 4 keer gewonnen. 0 progressie. Geen enkel idee. Wanneer gaan die 'journalisten' hun werk doen? Of misschien zijn ze weer bezig met een obligaat stukje over Riemer en Roozemond.
    En het begrotingstekort en de blokhut van Gert-Jan.
  • 24 Apr 2021 om 21:06
    Wanneer gaan die 'clubwatchers' eens goede stukken schrijven en kritisch naar Jansen en het aankoopbeleid kijken. Als club worden we gevolgd door een paar schoolverlaters die wat obligate stukken schrijven waar niemand wat aan heeft of die we al 100 keer gelezen hebben.
    Toen Hamstra vertrok had hij het volgens hun geweldig gedaan met dat beperkte budget. Wat dus helemaal geen beperkt budget was in werkelijkheid. En oh het was zo'n leuke man. En oh de Hamstra-weken, wat gaan we die missen zeg. 0 inhoud. Wanneer pakken ze die Jansen een keer aan? Laatste 23 wedstrijden 4 keer gewonnen. 0 progressie. Geen enkel idee. Wanneer gaan die 'journalisten' hun werk doen? Of misschien zijn ze weer bezig met een obligaat stukje over Riemer en Roozemond.
  • 24 Apr 2021 om 21:03
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:59
      Ik verwacht niet dat JJ exit gaat. Niet nu er zoveel naar stabiliteit gezocht wordt door corona en de onzekere en bizarre tijden. Maar toch is het wel het allerbeste om een stapje terug te doen. Hij straalt totaal geen vuur uit! Een teddybeer met pretoogjes en passie voor z'n vak die gewoon niet genoeg brengt om deze groep voetballers aan de praat te krijgen. De cijfers liegen niet en ze zijn Heerenveen onwaardig!!
    Nou ik denk dat JJ zijn positie niet meer zo sterk is hoor. We hebben een redelijk zwak seizoen met vaak slecht voetbal. Dat zal de clubleiding echt niet ontgaan.
  • 24 Apr 2021 om 20:59
    Ik verwacht niet dat JJ exit gaat. Niet nu er zoveel naar stabiliteit gezocht wordt door corona en de onzekere en bizarre tijden. Maar toch is het wel het allerbeste om een stapje terug te doen. Hij straalt totaal geen vuur uit! Een teddybeer met pretoogjes en passie voor z'n vak die gewoon niet genoeg brengt om deze groep voetballers aan de praat te krijgen. De cijfers liegen niet en ze zijn Heerenveen onwaardig!!
  • 24 Apr 2021 om 20:50
    De moderator of whatever baasje, mag mij uitschrijven voor Fean online. Ik weet nu dat FeanOnline een Sc Heerenveen “in de kont kruiper is”. Reacties van 60-jarige Heerenveen-shirts dragers worden niet geplaatst. Jammer. En weet je? We worden van dit gezwetst niet sterker. Good luck alle
  • 24 Apr 2021 om 20:43
    Einde Jansen, het is klaar. Iedereen weet wel waarom.
  • 24 Apr 2021 om 20:17
    Ik ben ook woedend na een seizoen vol waardeloos onsamenhangend voetbal waarbij de trainer wekelijks tactisch faalt. De kwaliteiten van Jansen zijn zwaar onvoldoende.
  • 24 Apr 2021 om 20:16
    Wie heeft de opstelling gemaakt???
  • 24 Apr 2021 om 20:06
    JJ ga voor de spiegel staan en trek je conclusie, niet goed voor dit niveau.
  • 24 Apr 2021 om 20:05
    • Quote van 24 Apr 2021 om 20:00
      Is het bestuur ook al verantwoordelijk voor het tactisch falen van onze trainer? #JJOUT
    Ja. Kijk naar de resultaten en prognoses. Gerrie Hamstra vlucht niet voor niets. Kwaliteit wordt bij Amsterdam omarmd.
  • 24 Apr 2021 om 20:03
    Ook met de Veermannen dit seizoen een aantal ontzettend slechte potten gespeeld. Dit was weer een collectieve flutprestatie.
  • 24 Apr 2021 om 20:01
    PEC is met mindere voetballers een beter team met een beter voetbalidee en een betere uitvoering. Dus verlies je. Ook in de 30e wedstrijd niet echt het idee en de uitvoering kunnen waarderen.
  • 24 Apr 2021 om 20:00
    • Quote van 24 Apr 2021 om 19:57
      Plan zaterdagmiddag werkt niet. Pan B zaterdagmiddag werkt ook niet. De hondstrouwe supporters met tranen in de ogen bij het Frysk Folksliet, die Coronatesten en reistijden ontberen verdienen toch meer dan dit vandaag? Ik zou nu aan de spelers en bestuurders het vuur aan de schenen leggen en ff nadenken over het vervolg. Amateurvoetbal in Heerenveen kan ook leuk zijn
    Is het bestuur ook al verantwoordelijk voor het tactisch falen van onze trainer? #JJOUT
  • 24 Apr 2021 om 19:57
    Plan zaterdagmiddag werkt niet. Pan B zaterdagmiddag werkt ook niet. De hondstrouwe supporters met tranen in de ogen bij het Frysk Folksliet, die Coronatesten en reistijden ontberen verdienen toch meer dan dit vandaag? Ik zou nu aan de spelers en bestuurders het vuur aan de schenen leggen en ff nadenken over het vervolg. Amateurvoetbal in Heerenveen kan ook leuk zijn
  • 24 Apr 2021 om 19:53
    ‘Woedend’ FeanOnline? Kom op zeg, ik heb het interview gekeken, maar geen woede gezien.. was het maar waar na weer een zaadpot. #JJOUT
  • 24 Apr 2021 om 19:53
    Er waren ook nog al wat mensen die zeiden dat Joey wel eens gewisseld mocht worden of dat ze niet rauwig waren als hij verkocht zou worden. Maar in dit soort wedstrijden zie je meteen het tactische niveau van het team. Joey bepaalt zoveel voor ons spelletje. Hij bepaalt het tempo, hij ziet de openingen, hij durft vooruit te voetballen. Hij is niet bang om onder druk aangespeeld te worden. Joey verbloemt echt een hoop voor ons dit seizoen.
    Zelf een JJ leunt gewoon heel veel op een Joey, zonder Joey was JJ allang exit.
  • 24 Apr 2021 om 19:49
    Het wordt tijd dat je zelf eens consequenties neemt. Er staat een elftal, of eigenlijk geen elftal en dat is het probleem. Je krijgt het niet aan de praat dat is duidelijk, we hebben van de laatste 23 wedstrijden 4 gewonnen, dus niks verrassend toch? Op naar een nieuwe trainer!!!!