Stembussen geopend: Speler van het Jaar-verkiezing van start!

15
Stembussen geopend:  Speler van het Jaar-verkiezing van start!

Dit seizoen komt er weer een Speler van het Jaar bij SC Heerenveen, meldt FeanFan. Vorig seizoen werd de prijs niet uitgereikt vanwege het eerder afgebroken seizoen.

De laatste winnaar van de prijs was Michel Vlap in het seizoen 2018/2019. Namen als Danjiel Pranjic, Hakim Ziyech en Filip Djuricic gingen de middenvelder voor. Petter Hansson won de prijs vier keer en is hiermee recordhouder.

Stemmen kan via deze link. Dit kan tot zondag 16 mei. Op wie ga jij stemmen? Wordt het de uitblinkende Joey Veerman of juist topschutter Henk Veerman? Sterkhouder achterin Pawel Bochniewicz of Erwin Mulder?

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 00:29
    Jan Ras!
  • 8 Apr 2021 om 21:32
    Makkie....Bennie Nygren
  • 8 Apr 2021 om 20:05
    • Quote van 8 Apr 2021 om 18:28
      100% Joey.
      Zonder hem was het een rampzalig seizoen geweest.
    Dat denk ik ook.
  • 8 Apr 2021 om 18:28
    100% Joey.
    Zonder hem was het een rampzalig seizoen geweest.
  • 8 Apr 2021 om 18:03
    Wat hier al gezegd wordt Pawel Joey en Erwin verdienen het. Pawel was constant en heeft een uitstekend eerste jaar gwhad. Mulder is de beste ‘Friese’ keeper van de afgelopen jaren. Maar toch gaat mijn stem naar Joey, zonder hem was er weinig te genieten geweest en al het aanvallende kwam van hem
  • 8 Apr 2021 om 16:33
    Alle ballen op pawel. Rots in de branding, verzaakt nooit, zeurt niet en werkt hard. Ik stem op onze Poolse reus.
  • 8 Apr 2021 om 15:52
    Net gestemd op Erwin mulder Vaker de nul gehouden dan in de afgelopen 2 jaren bij elkaar opgeteld
  • 8 Apr 2021 om 15:49
    Pawel.

    Joey is te vaak op cruciale momenten door het ijs gezakt.
  • 8 Apr 2021 om 15:28
    Stem op Joey! Van meerdere spelers genoten tot zover maar Joey is toch zeker buitencategorie wat mij betreft.
  • 8 Apr 2021 om 15:27
    Ik wacht nog even eennpaar wedstrijden (zover het kan) met stemmen. Maar idd Joey. Ontzettend belangrijk toch ondanks dat hij niet altijd constant was. En ik ga er van uit dat hij na dit seizoen vertrekt, dus een mooi afscheid zou het ook nog eens zijn. Pawel volgend jaar (hoop ik). En Mulder heeft hem al eens gewonnen haha ;p Verder zijn er niet echt veel die deze prijs verdienen dit seizoen. Het was een wisselvallig seizoen met matig spel
  • 8 Apr 2021 om 15:12
    Joey heeft mijn stem. Ondanks dat hij wisselvalliger is dan bijv. Pawel, vind ik hem het meeste impact hebben op het team. Daarnaast zal zijn toekomstige transfer erg belangrijk zijn voor continuïteit van de club.
  • 8 Apr 2021 om 15:11
    • Quote van 8 Apr 2021 om 15:02
      Waar zouden we hebben gestaan zonder Joey Veerman? Die is zo ontzettend vaak beslissend geweest.
    Precies en daarom gaat mijn stem naar hem. Misschien dat ie dan ook meer waard wordt ;)
  • 8 Apr 2021 om 15:02
    Waar zouden we hebben gestaan zonder Joey Veerman? Die is zo ontzettend vaak beslissend geweest.
  • 8 Apr 2021 om 14:28
    Breuer
  • 8 Apr 2021 om 13:39
    De meest constanten dit jaar zijn Mulder en Bochniewicz, maar omdat het Pawel zijn eerste jaar in Nederland is gaat mijn stem naar hem.
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›