Van Bergen: ''Daar heb ik mijn excuses voor aangeboden''

8
Van Bergen: ''Daar heb ik mijn excuses voor aangeboden''

Afgelopen woensdag vloog SC Heerenveen uit de beker. De ploeg richt zich nu vol op de competitie en hoopt nog mee te kunnen doen in de strijd om Europees voetbal.

''We hebben veel energie moeten stoppen in de wedstrijd tegen Ajax'', zo begint Mitchell van Bergen bij Omrop Fryslân. ''De kansen die we kregen, en dan vooral ik, moet je dan wel maken. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden in de kleedkamer. Dan kan het weer een wedstrijd worden, maar dat lukt dan niet. Dan speelt Ajax het gewoon goed uit.''

Voor nu ligt de focus dan ook weer op de competitie, te beginnen met ADO Den Haag. ''Dat zal ook gewoon een moeilijke wedstrijd worden denk ik'', gaat Van Bergen verder. ''Zij gaan waarschijnlijk de bus parkeren en daar zullen we scherp op moeten zijn. Vanuit onze kant zal er wel gewonnen moeten worden, dus we gaan er gewoon volle bak voor.''

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Mar 2021 om 22:38
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:54
      Dit zeg ik al de hele tijd. JJ is een assistent trainer niet meer dan dat. Volgend jaar moeten wij echt een andere trainer hebben die al ervaring heeft in kkd of iets dergelijks? Ik vind wim jonk een goede. Van mijn part nemen wij Leeroy Echteld. Maar ik ben hier als 2 jaar klaar mee. Ik kan mij niet eens meer opladen voor een wedstrijd van fean. Ik kijk met een scheel oog naar wedstrijden van ons tegenwoordig. Ik heb er geen beleving meer in. Zolang JJ trainer blijft ben ik niet van plan om weer een seizoenkaart te kopen.
    "zolang die er zit neem ik geen seizoenkaart meer" vind ik altijd van die dooddoeners die telkens weer gebruikt worden , bij mijn weten is een Seizoenskaart om je club te steunen , als je dit als een middel gebruikt om je punt erdoor te rammen dan heb ik wat moeite om je als een fan te zien. Je benadeeld de club en gaat echt niet je doel bereiken 2 jaar later zit CR er ook nog steeds en deze mensen hebben met hun actie ook niets bereikt . De club gaat echt niet , omdat meneer knokkie niet wil verlengen JJ ontslaan.
  • 6 Mar 2021 om 21:01
    • Quote van 6 Mar 2021 om 20:54
      Dit zeg ik al de hele tijd. JJ is een assistent trainer niet meer dan dat. Volgend jaar moeten wij echt een andere trainer hebben die al ervaring heeft in kkd of iets dergelijks? Ik vind wim jonk een goede. Van mijn part nemen wij Leeroy Echteld. Maar ik ben hier als 2 jaar klaar mee. Ik kan mij niet eens meer opladen voor een wedstrijd van fean. Ik kijk met een scheel oog naar wedstrijden van ons tegenwoordig. Ik heb er geen beleving meer in. Zolang JJ trainer blijft ben ik niet van plan om weer een seizoenkaart te kopen.
    Je bent toch supporter van de club Knokkie, of zie ik dat verkeerd. Het gaat zeker allemaal niet goed maar om om deze reden de club niet te steunen dat snap ik echt niet. Ik heb gewoon weer verlengd.
  • 6 Mar 2021 om 20:54
    • Quote van 6 Mar 2021 om 17:45
      Ik ben wel benieuwd of mede-forumleden het idee hebben dat onze voorhoedespelers beter worden of zijn mede-forumleden van mening dat er geen progressie te zien is in het spel van de spitsen. Persoonlijk zie ik weinig spelers echt beter worden. En vraag is of dat aan de spelers zelf ligt en ze bijvoorbeeld niet beter zijn, of dat het aan de trainersstaf ligt die niet de kennis en kwaliteiten heeft om spelers beter te maken. Jeffrey Talan is spitsentrainer en vraag is of hij de kwaliteiten heeft voor die functie.
    Dit zeg ik al de hele tijd. JJ is een assistent trainer niet meer dan dat. Volgend jaar moeten wij echt een andere trainer hebben die al ervaring heeft in kkd of iets dergelijks? Ik vind wim jonk een goede. Van mijn part nemen wij Leeroy Echteld. Maar ik ben hier als 2 jaar klaar mee. Ik kan mij niet eens meer opladen voor een wedstrijd van fean. Ik kijk met een scheel oog naar wedstrijden van ons tegenwoordig. Ik heb er geen beleving meer in. Zolang JJ trainer blijft ben ik niet van plan om weer een seizoenkaart te kopen.
  • 6 Mar 2021 om 18:44
    • Quote van 6 Mar 2021 om 17:45
      Ik ben wel benieuwd of mede-forumleden het idee hebben dat onze voorhoedespelers beter worden of zijn mede-forumleden van mening dat er geen progressie te zien is in het spel van de spitsen. Persoonlijk zie ik weinig spelers echt beter worden. En vraag is of dat aan de spelers zelf ligt en ze bijvoorbeeld niet beter zijn, of dat het aan de trainersstaf ligt die niet de kennis en kwaliteiten heeft om spelers beter te maken. Jeffrey Talan is spitsentrainer en vraag is of hij de kwaliteiten heeft voor die functie.
    Vind weinig spelers echt beter worden. Ejuke was misschien een uitzondering. Van Bergen ontwikkelt zich niet, staat al paar jaar stil. J Veerman heeft zich wel ontwikkelt natuurlijk..en ook Hajal.
  • 6 Mar 2021 om 17:45
    Ik ben wel benieuwd of mede-forumleden het idee hebben dat onze voorhoedespelers beter worden of zijn mede-forumleden van mening dat er geen progressie te zien is in het spel van de spitsen. Persoonlijk zie ik weinig spelers echt beter worden. En vraag is of dat aan de spelers zelf ligt en ze bijvoorbeeld niet beter zijn, of dat het aan de trainersstaf ligt die niet de kennis en kwaliteiten heeft om spelers beter te maken. Jeffrey Talan is spitsentrainer en vraag is of hij de kwaliteiten heeft voor die functie.
  • 6 Mar 2021 om 16:49
    • Quote van 6 Mar 2021 om 15:05
      Misschien wordt ie bij een andere club wel beter.
    ja of nog slechter .... daar gaat het niet echt om , het is meer de houding van spelers tegenwoordig , mensen zoals Floranus en V Bergen die het totaal niet laten zien en dan toch durven te roepen dat ze hogerop willen of toe zijn aan een stap hogerop , dan vraag ik mij af waar de zelfreflectie is , kijk je je eigen wedstrijden niet terug ?? Zie je zelf niet hoe matig je presteert . Daar heb ik de meeste moeite mee , als een speler echt goed is en presteert mag hij van mij zulke dingen roepen , heb ik totaal geen moeite mee, maar als je gewoon wanprestaties aflevert of open kansen mist dan kun je beter je mond houden over een stap hogerop etc en harder werken dit te verbeteren. Praatjes vullen nog altijd geen gaatjes.
  • 6 Mar 2021 om 15:05
    • Quote van 6 Mar 2021 om 13:24
      Het zal wel niet baten, maar ik ben zo ongelooflijk boos dat ie überhaupt nog durft uit te spreken om hogerop te willen voetballen, zelfs bij Telstar zal die geen rendement hebben man...
    Misschien wordt ie bij een andere club wel beter.
  • 6 Mar 2021 om 13:24
    Het zal wel niet baten, maar ik ben zo ongelooflijk boos dat ie überhaupt nog durft uit te spreken om hogerop te willen voetballen, zelfs bij Telstar zal die geen rendement hebben man...
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›