MATCHDAY | Jansen verrast niet in wedstrijd van het jaar tegen Ajax

170
MATCHDAY | Jansen verrast niet in wedstrijd van het jaar tegen Ajax

SC Heerenveen neemt het in de halve finale van de beker op tegen Ajax. In de wedstrijd van het jaar doen de Friezen dat met de vertrouwelijke opstelling.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Van Hecke, Dresevic, Bochniewicz, Kaib; Schöne, Halilovic, De Jong; Van Bergen, H. Veerman, J. Veerman.

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Timber, Schuurs, Martínez, Blind; Álvarez, Klaassen, Gravenberch; Antony, Haller, Tadic.

170 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 10:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:31
      Hoe vaak moet ik het nog zeggen,Kaib is verdedigend dramatisch!
    Maar tegen PEC zag je wat er gebeurt als je Woudenberg erin brengt en wat dat betreft is Kaib dan wel de beste optie...
  • 4 Mar 2021 om 09:43
    • Quote van 4 Mar 2021 om 00:05
      Joey maar snel verkopen en dan Haroui van Sparta halen,die heeft bijna geen balverlies op het middenveld!
    Excact wat een balverlies !...en dan de ( arrogante) manier van reageren naar zijn medespelers. Laat maar gauw naar adam gaan daar past ie veel beter tussen al die omhoog gevallen "mannetjes".
  • 4 Mar 2021 om 00:05
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:37
      Alsjeblieft niet nog een seizoen Joey. Het mag dan je beste speler zijn maar zijn maniertjes naar zijn medespelers is triest.
    Joey maar snel verkopen en dan Haroui van Sparta halen,die heeft bijna geen balverlies op het middenveld!
  • 3 Mar 2021 om 23:51
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:24
      Van Bergen is toch wel inmiddels een mindere versie van Slagveer. Wat een matige speler, hoe die het in zijn kop gehaald heeft dat hij hogerop moet....
    Tegen Den Haag A.U.B Nygren voor van Bergen!
  • 3 Mar 2021 om 23:47
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:12
      Is ook niet zo gek. Ajax heeft een spits rondlopen die meer heeft gekost dan onze hele selectie samen de zijn de afgelopen jaren gewoon Europese subtop. Van Ajax verlies je als Heerenveen gewoon 95 van de 100x.
    Maak daar maar 100 keer van de 100 van!
  • 3 Mar 2021 om 23:33
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:18
      Ik ben onwijs teleurgesteld. Hoopte heel erg op een wonder. Maar ga er maar aan staan tegen dit ajax. Ze hebben zich kapot gewerkt, maar tegen deze kwalitatief veel en veel betere tegenstander lukte het niet. Met ietsje meer geluk en een betere Pawel krijg je de eerste 2 niet tegen. Met nog meer geluk scoort van bergen zijn kans wel en keurt de var de goal van neres af.. tja. Verder heb ik ajax weinig 100% kansen zien krijgen
    Ben het deels met je eens want ik zei thuis ook al vrij snel dat het klasse verschil heel duidelijk was maar daar miste ik wilskracht en venijn tegenover. Daarbij, als je....zeker eerste helft, de vele cruciale onnodig slordige ballen met balverlies van Joey Veerman zag, ja, dan kom je ook nooit aan spelen toe.....dan hoeft je tegenstander ook niet eens beter te zijn. Het stoort mij enorm..... Maar goed, het is gebeurt en je doet er niets meer aan. Hopelijk kunnen we nog iets redden in de competitie anders weer een sloot aan tv inkomsten minder. Wat mij denk ik het meest dwars zit is het tempo waarmee onze club is weggezakt
  • 3 Mar 2021 om 23:31
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:20
      Wat dacht je van Kaib? Die laat die Anthony gewoon lekker voorzetten....
    Hoe vaak moet ik het nog zeggen,Kaib is verdedigend dramatisch!
  • 3 Mar 2021 om 23:22
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:07
      Riemer verwoorde het mooi: met Schøne, de Jong en Veerman heb je misschien wel te weinig loopvermogen. Ajax heeft veel bewegelijke snelle spelers, je ziet dan dat Schøne en de Jong te veel achter de man aan moeten lopen. Daarmee met Veerman die uit vorm is verlies je de strijd op het middenveld. Wel jammer om een jongen als v/d Heide vanavond niet te zien. Dat is naar mijn mening een jongen die vaak wel loopvermogen en passie erin gooit. Zaterdag maar 3 punten!
    Precies. Ajax gewoon paar maten te groot voor ons. Is in mijn ogen echt geen schande. Strijd heb ik ook zeker gezien maar de tegenstander is zoveel beter en slimmer dat je gewoon wordt weggetikt. Niet leuk maar wel de realiteit. Zaterdag weer een wedstrijd en dan 3 punten.
  • 3 Mar 2021 om 23:20
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:11
      In mijn optiek echt een tactische blunder van Jansen om Schöne zo diep als hangende linksbuiten te laten spelen. Schöne heeft niet het loopvermogen om die rol goed in te kunnen vullen. Daar had Joey Veerman moeten staan en Schöne had dichter tegen de verdediging moeten spelen om van daaruit het spel te verdelen. Jansen heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Echt schandalig hoe hij elke keer het elftal weer neerzet. Ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat het voetbal niet beter gaat worden om het simpele feit dat hij gewoon het tactisch inzicht mist wat je nodig hebt op dit niveau.

      Bovendien mis ik al het hele seizoen het plezier bij de spelers. Ik vraag me ook serieus af of de spelers wel tevreden zijn met Jansen als trainer. Ik krijg niet de indruk dat de spelers zich het vuur uit de sloffen rennen voor deze trainer.
    Jansen is enorm gaan geloven in die verkapte 4-4-2 omdat dat werkte tegen Feyenoord. Hij zoekt een formatie om Veerman, Halilovic, de Jong en Schone kwijt te kunnen. Maar dit elftal is beter af met herkenbare patronen en twee vleugelspelers met diepte. Ik denk met Van Bergen en Nygren op de vleugels met De Jong als scorende 10, dat werkt het beste. Maar goed, Jansen is een leuke vent en past perfect bij de club. Maar voetballend gaat hij ons niet verder brengen.
  • 3 Mar 2021 om 23:18
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:12
      Op papier klinkt dat fantastisch maar hiervoor hebben we wat hulp van Berghuis gehad anders was het al klaar maar ok, vergeet dat....halve finale, leuk maar ondanks de kracht v/d tegenstander gaat het er mij meer om de manier waarop. Komt ook door het verwachtingspatroon dat ze zelf neergelegd hebben door overal te benoemen dat dit de wedstrijd v/h jaar was......daar ben ik teleurgesteld over, ik heb het gewoon niet gezien! Dat doet pijn en voelt heel erg vervelend!
    Ik ben onwijs teleurgesteld. Hoopte heel erg op een wonder. Maar ga er maar aan staan tegen dit ajax. Ze hebben zich kapot gewerkt, maar tegen deze kwalitatief veel en veel betere tegenstander lukte het niet. Met ietsje meer geluk en een betere Pawel krijg je de eerste 2 niet tegen. Met nog meer geluk scoort van bergen zijn kans wel en keurt de var de goal van neres af.. tja. Verder heb ik ajax weinig 100% kansen zien krijgen
  • 3 Mar 2021 om 23:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:02
      Nou nou nou...geen woorden voor zo'n naïeve onwerkelijke reactie.
    Gedacht dat we een miljoenenploeg als ajax even op zouden rollen? Wie is er nu naief
  • 3 Mar 2021 om 23:12
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:11
      Ben nu echt wel klaar met JJ. Prima kerel, maar niet geschikt als hoofdtrainer. (nog niet). Ik wil geen trainer die veel te lief is voor zijn spelers. Geef mij maar een type GJV. Ik zal wel weer reacties krijgen. Maar GJV is wel een vechttrainer en resultaattrainer. Iets wat Heerenveen al een paar mist. Heerenveen heeft een elftal met goede spelers, alleen een gepaste trainer mist Heerenveen. En stuur die Spijkerman maar terug naar het verzorgingstehuis.
    Zo is 't.
  • 3 Mar 2021 om 23:12
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:58
      Wat een negatieve reacties zeg. We halen de halve finale!! Verliezen van een team dat binnen een week 2 x wint van de koploper in Frankrijk en dik bovenaan staat in de eredivisie.. pff ik maak me liever druk om nederlagen tegen Pec en Fortuna enz
    Op papier klinkt dat fantastisch maar hiervoor hebben we wat hulp van Berghuis gehad anders was het al klaar maar ok, vergeet dat....halve finale, leuk maar ondanks de kracht v/d tegenstander gaat het er mij meer om de manier waarop. Komt ook door het verwachtingspatroon dat ze zelf neergelegd hebben door overal te benoemen dat dit de wedstrijd v/h jaar was......daar ben ik teleurgesteld over, ik heb het gewoon niet gezien! Dat doet pijn en voelt heel erg vervelend!
  • 3 Mar 2021 om 23:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:59
      Wie niet zou je denken !? Voor mij is het nu wel klaar. Laat de "clubman/ mensen lekker hun gang gaan "....daar win je de prijzen mee!..wat een overtrokkenen naïviteit en zieligheid. Het houd een keer op.....
    Ben nu echt wel klaar met JJ. Prima kerel, maar niet geschikt als hoofdtrainer. (nog niet). Ik wil geen trainer die veel te lief is voor zijn spelers. Geef mij maar een type GJV. Ik zal wel weer reacties krijgen. Maar GJV is wel een vechttrainer en resultaattrainer. Iets wat Heerenveen al een paar mist. Heerenveen heeft een elftal met goede spelers, alleen een gepaste trainer mist Heerenveen. En stuur die Spijkerman maar terug naar het verzorgingstehuis.
  • 3 Mar 2021 om 23:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:02
      Tegen Ajax ben je kansloos, tenzij Ajax ons onderschat of een totale offday heeft. Beide niet het geval, dus dit het resultaat. Merkwaardig dat Jansen Schone zo diep liet spelen juist terwijl wij in eerste fase balbezit Iets meer controle nodig hadden. Met Jansen blijft het aanmodderen.
    In mijn optiek echt een tactische blunder van Jansen om Schöne zo diep als hangende linksbuiten te laten spelen. Schöne heeft niet het loopvermogen om die rol goed in te kunnen vullen. Daar had Joey Veerman moeten staan en Schöne had dichter tegen de verdediging moeten spelen om van daaruit het spel te verdelen. Jansen heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Echt schandalig hoe hij elke keer het elftal weer neerzet. Ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat het voetbal niet beter gaat worden om het simpele feit dat hij gewoon het tactisch inzicht mist wat je nodig hebt op dit niveau.

    Bovendien mis ik al het hele seizoen het plezier bij de spelers. Ik vraag me ook serieus af of de spelers wel tevreden zijn met Jansen als trainer. Ik krijg niet de indruk dat de spelers zich het vuur uit de sloffen rennen voor deze trainer.
  • 3 Mar 2021 om 23:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:07
      Riemer verwoorde het mooi: met Schøne, de Jong en Veerman heb je misschien wel te weinig loopvermogen. Ajax heeft veel bewegelijke snelle spelers, je ziet dan dat Schøne en de Jong te veel achter de man aan moeten lopen. Daarmee met Veerman die uit vorm is verlies je de strijd op het middenveld. Wel jammer om een jongen als v/d Heide vanavond niet te zien. Dat is naar mijn mening een jongen die vaak wel loopvermogen en passie erin gooit. Zaterdag maar 3 punten!
    Gauw tevreden ?...of niet ?
  • 3 Mar 2021 om 23:07
    Riemer verwoorde het mooi: met Schøne, de Jong en Veerman heb je misschien wel te weinig loopvermogen. Ajax heeft veel bewegelijke snelle spelers, je ziet dan dat Schøne en de Jong te veel achter de man aan moeten lopen. Daarmee met Veerman die uit vorm is verlies je de strijd op het middenveld. Wel jammer om een jongen als v/d Heide vanavond niet te zien. Dat is naar mijn mening een jongen die vaak wel loopvermogen en passie erin gooit. Zaterdag maar 3 punten!
  • 3 Mar 2021 om 23:06
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:56
      Ik vind dat Johnny Jansen ook tegen andere ploegen het tactisch niet goed neerzet. Onze trainer mist gewoon de kwaliteiten op tactisch gebied. Bovendien lijkt hij het team ook niet op scherp te kunnen zetten, want te vaak heeft het team een offday of is de inzet ver onder de maat. Ik hoop oprecht dat we na dit seizoen afscheid nemen van Jansen als hoofdtrainer en dat er een trainer komt met meer tactische bagage. Het hele jaar heb ik in balbezit nog geen goed voetbal gezien. Hadden we tegen VVV gespeeld vanavond, dan hadden we er gewoon ook uit kunnen liggen. Onder Jansen winnen we namelijk bijna geen wedstrijden. Dat heeft met Jansen zijn strijdwijze en gebrek aan tactisch vermogen te maken.
    Zo precies is het..en niét anders.
  • 3 Mar 2021 om 23:05
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:02
      Tegen Ajax ben je kansloos, tenzij Ajax ons onderschat of een totale offday heeft. Beide niet het geval, dus dit het resultaat. Merkwaardig dat Jansen Schone zo diep liet spelen juist terwijl wij in eerste fase balbezit Iets meer controle nodig hadden. Met Jansen blijft het aanmodderen.
    Hoop dat het " clubje..clubmannen'" hier ook eens de ogen opent! Dit kán toch niet meer !
  • 3 Mar 2021 om 23:04
    Nu moeten en kunnen ze zich volledig richten op de competitie
  • 3 Mar 2021 om 23:02
    Tegen Ajax ben je kansloos, tenzij Ajax ons onderschat of een totale offday heeft. Beide niet het geval, dus dit het resultaat. Merkwaardig dat Jansen Schone zo diep liet spelen juist terwijl wij in eerste fase balbezit Iets meer controle nodig hadden. Met Jansen blijft het aanmodderen.
  • 3 Mar 2021 om 23:02
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:58
      Wat een negatieve reacties zeg. We halen de halve finale!! Verliezen van een team dat binnen een week 2 x wint van de koploper in Frankrijk en dik bovenaan staat in de eredivisie.. pff ik maak me liever druk om nederlagen tegen Pec en Fortuna enz
    Nou nou nou...geen woorden voor zo'n naïeve onwerkelijke reactie.
  • 3 Mar 2021 om 23:01
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:56
      Ik vind dat Johnny Jansen ook tegen andere ploegen het tactisch niet goed neerzet. Onze trainer mist gewoon de kwaliteiten op tactisch gebied. Bovendien lijkt hij het team ook niet op scherp te kunnen zetten, want te vaak heeft het team een offday of is de inzet ver onder de maat. Ik hoop oprecht dat we na dit seizoen afscheid nemen van Jansen als hoofdtrainer en dat er een trainer komt met meer tactische bagage. Het hele jaar heb ik in balbezit nog geen goed voetbal gezien. Hadden we tegen VVV gespeeld vanavond, dan hadden we er gewoon ook uit kunnen liggen. Onder Jansen winnen we namelijk bijna geen wedstrijden. Dat heeft met Jansen zijn strijdwijze en gebrek aan tactisch vermogen te maken.
    Ik zeg nergens dat JJ een topper is op bv tactisch gebied. Vind alleen dat je beter commentaar kan leveren als je tegen een gelijkwaardige tegenstander zo dik en kansloos aan de broek krijgt. Ik hoop op JJ als assistent van een type GJV
  • 3 Mar 2021 om 22:59
    Als er niet word gestreden tegen ADO en Willem II ben ik klaar met JJ, en dat zeg ik anders nooit
  • 3 Mar 2021 om 22:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:55
      Niet zomaar, maar die hadden we wel gepakt
    We zullen het nooit weten.
  • 3 Mar 2021 om 22:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:51
      Ik dacht echt serieus Jansen heeft ze op scherp gezet. Er zit totaal geen vechtlust in deze ploeg. Zijn wissels snap ik werkelijk niet meer. Schöne voor Kongolo. Je staat achter en ga je Kongolo voor Schone inbrengen. Dit neem ik JJ wel kwalijk. Heerenveen heeft werkelijk niets gedaan in deze halve finale. Ik zit al een jaar naar dit Heerenveen te kijken, maar ik zie totaal geen vooruitgang. Ben wel klaar met Jansen.
    Wie niet zou je denken !? Voor mij is het nu wel klaar. Laat de "clubman/ mensen lekker hun gang gaan "....daar win je de prijzen mee!..wat een overtrokkenen naïviteit en zieligheid. Het houd een keer op.....
  • 3 Mar 2021 om 22:58
    Wat een negatieve reacties zeg. We halen de halve finale!! Verliezen van een team dat binnen een week 2 x wint van de koploper in Frankrijk en dik bovenaan staat in de eredivisie.. pff ik maak me liever druk om nederlagen tegen Pec en Fortuna enz
  • 3 Mar 2021 om 22:57
    Wie je ook voor deze groep zet, het gaat hem niet worden. Je hebt 11 spelers nodig die willen werken. Probleem is dat er bij ons een aantal zijn die verdedigend denken dat een ander het wel op knapt. Dat zijn karaktertrekken. Met de Jong en Veerman heb je 2 jongens op het middenveld die vanuit een vrije rol (willen) voetballen. Dan word je overlopen. Zeker tegen Ajax
  • 3 Mar 2021 om 22:56
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:48
      Ik ben echt een Riemer fan, maar het is wel makkelijk praten. Je weet nooit hoe het met een andere tactiek of opstelling was gegaan. Feit is dat elke speler van ajax zijn directe tegenstander verreweg de baas is vanavond, en daarnaast werkt het ook nog is veel beter samen als team. Gewoon dikke pech, speel je vanavond tegen VVV is het allemaal hosanna
    Ik vind dat Johnny Jansen ook tegen andere ploegen het tactisch niet goed neerzet. Onze trainer mist gewoon de kwaliteiten op tactisch gebied. Bovendien lijkt hij het team ook niet op scherp te kunnen zetten, want te vaak heeft het team een offday of is de inzet ver onder de maat. Ik hoop oprecht dat we na dit seizoen afscheid nemen van Jansen als hoofdtrainer en dat er een trainer komt met meer tactische bagage. Het hele jaar heb ik in balbezit nog geen goed voetbal gezien. Hadden we tegen VVV gespeeld vanavond, dan hadden we er gewoon ook uit kunnen liggen. Onder Jansen winnen we namelijk bijna geen wedstrijden. Dat heeft met Jansen zijn strijdwijze en gebrek aan tactisch vermogen te maken.
  • 3 Mar 2021 om 22:56
    Ik schaam in dood......niet dat we verloren van Ajax maar wel de manier waarop! Maar dat is mijn persoonlijke mening, beschamend vind ik het in ieder geval. Ik blijf erbij dat het niets te maken heeft met het feit dat Ajax veel beter is maar alles met inzet en wilskracht! Gegokt en verloren met Zwolle in het achterhoofd! Het was gewoon halve finale onwaardig en misschien vind ik dat nog wel het vervelendste
  • 3 Mar 2021 om 22:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:44
      Oooooh, hij zegt smoel........mag dat dan wel van jezelf. moraalridder
    Kerel, ik ben geen moraalridder. Dat is een term bedacht door complotters, die daarmee hun opponenten kunnen wegzetten.

    Nogmaals, ik ben ook geen fan van hoe er nu gespeeld wordt en van Jansen als trainer. Echt een slappe coach waar je niks aan hebt. Straks tegen Ado en Emmen weer lekker terugzakken en op de counter spelen. Jansen out!

    Maar goed, dat laatste zou weer een schande zijn voor de buitenwereld dus doet men niet.
  • 3 Mar 2021 om 22:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:53
      VVV pakken wij ook niet zomaar hoor, voetballend zijn we zeer zwak al het hele seizoen. De dagen van Johnny lijken wel geteld.
    Niet zomaar, maar die hadden we wel gepakt
  • 3 Mar 2021 om 22:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:53
      Henk Veerman heeft een andere wedstrijd gezien en is trots
    Dikke drugsgebruiker. Kan niet anders na week op week van die vage reacties.
  • 3 Mar 2021 om 22:53
    Henk Veerman heeft een andere wedstrijd gezien en is trots
  • 3 Mar 2021 om 22:53
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:48
      Ik ben echt een Riemer fan, maar het is wel makkelijk praten. Je weet nooit hoe het met een andere tactiek of opstelling was gegaan. Feit is dat elke speler van ajax zijn directe tegenstander verreweg de baas is vanavond, en daarnaast werkt het ook nog is veel beter samen als team. Gewoon dikke pech, speel je vanavond tegen VVV is het allemaal hosanna
    VVV pakken wij ook niet zomaar hoor, voetballend zijn we zeer zwak al het hele seizoen. De dagen van Johnny lijken wel geteld.
  • 3 Mar 2021 om 22:51
    Geld regeert, Joey capituleert!
  • 3 Mar 2021 om 22:51
    Ik dacht echt serieus Jansen heeft ze op scherp gezet. Er zit totaal geen vechtlust in deze ploeg. Zijn wissels snap ik werkelijk niet meer. Schöne voor Kongolo. Je staat achter en ga je Kongolo voor Schone inbrengen. Dit neem ik JJ wel kwalijk. Heerenveen heeft werkelijk niets gedaan in deze halve finale. Ik zit al een jaar naar dit Heerenveen te kijken, maar ik zie totaal geen vooruitgang. Ben wel klaar met Jansen.
  • 3 Mar 2021 om 22:50
    Het valt me op dat Dresevic vaak heel lang wacht met het afspelen van de bal. Niet alleen in deze wedstrijd. De pass komt pas als de tegenstander vlak bij hem is en dan met kap en draai acties onder druk de bal af moet spelen. Wat is dat toch?
  • 3 Mar 2021 om 22:48
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:44
      Ik luister onder het kijken ondertussen naar omrop Fryslân waar Riemer van der Velde af en toe aan het woord komt. Als je soms luistert naar hoe hij het elftal zou hebben neergezet, dan moet Johnny Jansen echt nog heel veel leren. Eigenlijk zegt hij, weliswaar niet letterlijk, dat de opstelling van Jansen reden is dat je de strijd op het middenveld verliest.
    Ik ben echt een Riemer fan, maar het is wel makkelijk praten. Je weet nooit hoe het met een andere tactiek of opstelling was gegaan. Feit is dat elke speler van ajax zijn directe tegenstander verreweg de baas is vanavond, en daarnaast werkt het ook nog is veel beter samen als team. Gewoon dikke pech, speel je vanavond tegen VVV is het allemaal hosanna
  • 3 Mar 2021 om 22:46
    Jammer maar je kunt van dit fantastische spelende Ajax verliezen. Volgend jaar nieuwe kansen!
  • 3 Mar 2021 om 22:45
    Het seizoen gaat als een nachtkaars uit. Ergens ben ik blij dat er volgend seizoen veel spelers zullen vertrekken. De huidige samenstelling van de selectie is totaal niet in balans.
  • 3 Mar 2021 om 22:44
    Als je op gegeven moment 0-2 achter staat ga je toch de dood of de gladiolen spelen.. ik heb het niet gezien.
  • 3 Mar 2021 om 22:44
    Ik luister onder het kijken ondertussen naar omrop Fryslân waar Riemer van der Velde af en toe aan het woord komt. Als je soms luistert naar hoe hij het elftal zou hebben neergezet, dan moet Johnny Jansen echt nog heel veel leren. Eigenlijk zegt hij, weliswaar niet letterlijk, dat de opstelling van Jansen reden is dat je de strijd op het middenveld verliest.
  • 3 Mar 2021 om 22:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:42
      Je hebt wel gelijk, maar houdt je smoel eens over moraalridders.. Alsof mensen die tegenwoord hebben moraalridders zijn.
    Oooooh, hij zegt smoel........mag dat dan wel van jezelf. moraalridder
  • 3 Mar 2021 om 22:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:42
      Verliezen van Ajax ok , maar geen strijd geen geel wat een matte vertoning. Ajax blijft strijden voor iedere bal en man.
    Joey Veerman ja!
  • 3 Mar 2021 om 22:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:38
      Gewoon verkopen! Hoef deze lamzak niet langer in Heerenveen.
    Jij past je moeiteloos aan aan het niveau van heerenveen. Applaus!
  • 3 Mar 2021 om 22:43
    Zeker niet verwacht dat we Ajax wel even van de mat zouden tikkenMaar dit is echt wel heel slap. Sorry maar dit is nooit een wedstrijd geweest
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:35
      En zaterdag tegen ADO klagen dat ze allemaal zo moe zijn....wat een grote deceptie dit seizoen...met de kans dat enkele moraalridders gaan muiten: we hebben hier helemaal niks te zoeken. Nul beleving.
    Je hebt wel gelijk, maar houdt je smoel eens over moraalridders.. Alsof mensen die tegenwoord hebben moraalridders zijn.
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    Verliezen van Ajax ok , maar geen strijd geen geel wat een matte vertoning. Ajax blijft strijden voor iedere bal en man.
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    Nou als dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen was dan ben ik toch wel heel teleurgesteld in deze ploeg. Want niks maar dan ook niks straalde dit vandaag uit. Wordt een troosteloos seizoen zo. Ze mogen nog flink aan de bak om nieuwe seizoenskaarthouders aan te trekken voor volgend seizoen. Tuurlijk Ajax is een hele goed en rijke ploeg. Maar een Groningen of Vitesse wordt ook niet zo extreem weggespeeld en voor die ploegen deden wij weinig tot niks onder.
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    Veerman zal wel naar Ajax willenz aangezien hij er alles aan gedaan heeft geen wedstrijd in de kuip re hoeven spelen.
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    Zul je zien dat de vrouw straks ook al slaapt en seks er niet meer in zit. Zo’n avond! :-p
  • 3 Mar 2021 om 22:41
    Wat een slechte scheids ook zeg. De 0-3 was buitenspel. De strafschop viel nadat men bij Ajax meters ging smokkelen, normaal wordt dit ook teruggefloten. Maar goed, Nijhuis is een omhooggevallen scheids die alleen bij VI goed in de smaak valt, met zijn wispelturig fluiten...
    Wat Heerenveen zelf liet zien is ook niks, helemaal geen strijd. Bij de strafschop werd er niet geklaagd, tweede ballen worden niet gewonnen. Het is meestal tikkie terug jaap op de keeper.
    Het wordt tijd dat Jansen vervangen gaat worden voor een andere trainer. Het wordt tijd dat de Veermannetjes niet zo in zichzelf geloven. Het wordt tijd dat van Bergen eens kansen gaat afmaken, die bal net na de 0-2 was dramatisch.
    Ik heb steeds meer het idee dat het fanatisme bij de supporters aanwezig is maar totaal niet bij de spelers. De gelatenheid in dit elftal is stuitend.

  • 3 Mar 2021 om 22:40
    Kansloos. Einde seizoen. Kleurloos. Saai. Energieloos. Angstig. Bah, wat is dit een klote ploeg en bah ook ik vind dat JJ meer mag doen. Wat Slecht!!
    Lekker 14e worden en einde seizoen. Kansloos jaar
  • 3 Mar 2021 om 22:40
    Mis echt een stukje felheid en scherpte. Deel gewoon eens uit, pak ze bij de strot. Het is allemaal zo afwachtend. Breng een Hajal eens eerder dan de laatste 8 minuten.
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:39
      Breuer in oranje!!!! We weten nu wel dat je geen Joey fan bent.
    Geen fan? Dikke mafklapper is het!
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    Gelukkig hebben ze zich tegen PEC gespaard voor de wedstrijd v/h jaar.......je ziet het er ook echt vanaf! Heeft niets met niveau verschil te maken maar alles met inzet en beleving!
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    Ze laten NIETS zien! Als ze nou hadden gestreden dan maakte het voor mij niet uit dat ze met 0-5 verliezen. Maar dit noem ik nou echt een zaadpot.
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    Heerenveen onwaardig seizoen. Beetje afwachten en counteren. Druk zetten kunnen ze niet en ook de beuk erin gooien zit er niet in. Volgend jaar moet het echt anders, denk dat oom de technische leiding anders moet. Het lijkt echt nergens op allemaal. Ajax natuurlijk beter maar zo slap en ongeïnteresseerd spelen slaat nergens op. Beschamend gewoon richting supporters.
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:37
      Alsjeblieft niet nog een seizoen Joey. Het mag dan je beste speler zijn maar zijn maniertjes naar zijn medespelers is triest.
    Vuile sneue kerel is het! Ook dat interview met Kees kwakman. Nu al bezig met volgend seizoen!
  • 3 Mar 2021 om 22:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:29
      Bizar! Veerman eraf! Joey uiteraard!!
    Breuer in oranje!!!! We weten nu wel dat je geen Joey fan bent.
  • 3 Mar 2021 om 22:38
    Troosteloos seizoen wordt het zo! Volgend seizoen moet er echt wat gebeuren, want het is dit seizoen niet om aan te gluren.
  • 3 Mar 2021 om 22:38
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:36
      Joey finaal door het ijs gezakt, ms maar goed ook dan blijft ie nog een seizoen bij ons misschien.
    Gewoon verkopen! Hoef deze lamzak niet langer in Heerenveen.
  • 3 Mar 2021 om 22:37
    Echt duidelijk buitenspel
  • 3 Mar 2021 om 22:37
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:36
      Joey finaal door het ijs gezakt, ms maar goed ook dan blijft ie nog een seizoen bij ons misschien.
    Alsjeblieft niet nog een seizoen Joey. Het mag dan je beste speler zijn maar zijn maniertjes naar zijn medespelers is triest.
  • 3 Mar 2021 om 22:37
    Buitenspel goal kan er altijd bij
  • 3 Mar 2021 om 22:36
    Tactisch staat het middenveld gewoon niet goed en als daarbij het echte vuur ontbreekt dan is de nederlaag snel verklaard. Onvoorstelbaar dat je als ploeg zelfs in deze wedstrijd niet scherper en feller bent. Dat is teleurstellend.
  • 3 Mar 2021 om 22:36
    Joey finaal door het ijs gezakt, ms maar goed ook dan blijft ie nog een seizoen bij ons misschien.
  • 3 Mar 2021 om 22:35
    En zaterdag tegen ADO klagen dat ze allemaal zo moe zijn....wat een grote deceptie dit seizoen...met de kans dat enkele moraalridders gaan muiten: we hebben hier helemaal niks te zoeken. Nul beleving.
  • 3 Mar 2021 om 22:34
    Drugskikker neres er weer in. Kongolo????? Straks woudenberg nog maar..
  • 3 Mar 2021 om 22:34
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:32
      Zie die Y.veerman lopen! Misselijk makend die kerel! Absoluut niet bereid om alles te geven voor Heerenveen!! Bezig met volgend seizoen!
    Volgende week maar even wissel. Is al wekenlang onze zwakste schakel. Was bij zowel Feyenoord als Groningen vertrokken bij 3 tegendoelpunten
  • 3 Mar 2021 om 22:33
    Goed zo JJ!!
  • 3 Mar 2021 om 22:33
    Ze geloven er zelf ook niet meer. Wachten op 0-3. Maar je moet ook realistisch zijn. Kijk alleen naar de spelers die Ajax in kan brengen, dan heb je het wel even over een heel ander niveau.
  • 3 Mar 2021 om 22:32
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:31
      Henk en Ibrahim enige met een voldoende
    Vergeet JP niet, zat mooi kort op Tadic de hele wedstrijd. Niet voor niks dat de doelpunten via rechts kwamen..
  • 3 Mar 2021 om 22:32
    Zie die Y.veerman lopen! Misselijk makend die kerel! Absoluut niet bereid om alles te geven voor Heerenveen!! Bezig met volgend seizoen!
  • 3 Mar 2021 om 22:31
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:27
      Vreemde wissel lasse eraf??
    Rust geven voor de degradatiekraker tegen Ado ????.
  • 3 Mar 2021 om 22:31
    Henk en Ibrahim enige met een voldoende
  • 3 Mar 2021 om 22:30
    Volgens mij moet Joey nog maar even wachten met zijn volgende stap!
  • 3 Mar 2021 om 22:30
    Ajax heeft heel veel wedstrijden in de benen. Die moest je aanpakken, irriteren, zuigen. Deze scheidsrechter laat ook heel veel doorgaan en dus moest je het randje opzoeken. Hoeveel kaarten hebben we gepakt? Ik zie 70 minuten een apathisch Heerenveen. Tuurlijk heeft Ajax meer kwaliteit maar je mag er wel wat geloof en gif ingooien. Makke schapen en de slachtbank, dat verhaal.
  • 3 Mar 2021 om 22:29
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:27
      Vreemde wissel lasse eraf??
    Bizar! Veerman eraf! Joey uiteraard!!
  • 3 Mar 2021 om 22:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:27
      Vreemde wissel lasse eraf??
    Die was toch gewoon onzichtbaar?
  • 3 Mar 2021 om 22:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:26
      2 fouten Pawel
    gewoon geen beleving, deze overtreding is slordig maar begrijpelijk en de 0-1 is gewoon collectief falen
  • 3 Mar 2021 om 22:27
    Vreemde wissel lasse eraf??
  • 3 Mar 2021 om 22:26
    Nygren er maar eens in. Dacht dat onana niet mocht spelen
  • 3 Mar 2021 om 22:26
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:26
      Goede wissels van Jansen trouwens.
    J. Veerman er af!!!!
  • 3 Mar 2021 om 22:26
    2 fouten Pawel
  • 3 Mar 2021 om 22:26
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:24
      Begin me wat te ergeren aan de trekjes van Joey.
    Dikke gek is dat! Omhooggevallen mannetje!
  • 3 Mar 2021 om 22:26
    Goede wissels van Jansen trouwens.
  • 3 Mar 2021 om 22:25
    Weer een extreem slappe hap, je moet die lui van Ajax toch onder het gras schoffelen. Eerst beetje lopen kloten tegen PEC en dit slaat ook nergens op. Gewoon 2 doelpunten weggeven en er zelf niets van ballen. Bedankt geen Play offs en geen beker finale. Seizoen voorbij.
  • 3 Mar 2021 om 22:25
    Jammer,maar miste ook het heilige vuur en mes tussen de tanden.Dacht namelijk dat dit de wedstrijd van het jaar is.Lijkt meer een oefenwedstrijd en wat plichtmatig je ding doen..De enige die wat pit heeft is van hecke.

  • 3 Mar 2021 om 22:24
    Begin me wat te ergeren aan de trekjes van Joey.
  • 3 Mar 2021 om 22:24
    Van Bergen naar Telstar!!!! Wat een ongelofelijke prutser is die vent toch
  • 3 Mar 2021 om 22:24
    Van bergen je verwacht het niet. De kans om een soort van spanning terug te brengen. Ajax is helaas te goed vanavond.
  • 3 Mar 2021 om 22:24
    Van Bergen is toch wel inmiddels een mindere versie van Slagveer. Wat een matige speler, hoe die het in zijn kop gehaald heeft dat hij hogerop moet....
  • 3 Mar 2021 om 22:24
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:20
      Penalty en het is klaar
    Op tijd naar bed...kan dit niet meer aanzien. Totaal geen wil om te winnen en het gras op te vreten. Verwachte nederlaag maar zo makkelijk en zonder strijd. Wordt geen overtreding gemaakt. Zoutzak JJ houdt lekker de wissels (nygren) op de bank. En oh ja, Veerman heeel snel verkopen. Wat een draak van pot speelt hij.
  • 3 Mar 2021 om 22:23
    Van het geld van de kaartjes kunnen ze mooi een nieuw veld kopen
  • 3 Mar 2021 om 22:23
    Van Bergen allemachtig
  • 3 Mar 2021 om 22:23
    Weg met die J.Veerman smerige nakketikker! De grasmat niks!
  • 3 Mar 2021 om 22:22
    Redelijk ingeschoten penalty
  • 3 Mar 2021 om 22:20
    Penalty en het is klaar
  • 3 Mar 2021 om 22:20
    Zo, kak ik toch mooi even 15 min in.....denk dat onze profs het wel prima vinden zo. Halve finale is toch mooi? Waarom wordt er in godsnaam niet gewisseld?
  • 3 Mar 2021 om 22:17
    Het verschil is dat Ajax spelers in kan brengen die ze kopen voor minimaal 5 mil... Alleen met puur geluk valt er te winnen en dst kan nog
  • 3 Mar 2021 om 22:16
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:15
      Wel blij dat ik een kaartje heb voor deze pot.
    Mazzelpik!
  • 3 Mar 2021 om 22:15
    Wel blij dat ik een kaartje heb voor deze pot.
  • 3 Mar 2021 om 22:12
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:04
      Zal echt even flink mee moeten zitten, dan hebben we een kansje. Maar wat een (logisch) niveauverschil.
    Is ook niet zo gek. Ajax heeft een spits rondlopen die meer heeft gekost dan onze hele selectie samen de zijn de afgelopen jaren gewoon Europese subtop. Van Ajax verlies je als Heerenveen gewoon 95 van de 100x.
  • 3 Mar 2021 om 22:10
    Nygren er maar in voor Joey
  • 3 Mar 2021 om 22:08
    Eerst Schöne maar wisselen
  • 3 Mar 2021 om 22:08
    Eerst Schöne maar wisselen
  • 3 Mar 2021 om 22:06
    Van Hecke- Tadic zijn mooie duels. JP speelt best goed vind ik.
  • 3 Mar 2021 om 22:04
    Zal echt even flink mee moeten zitten, dan hebben we een kansje. Maar wat een (logisch) niveauverschil.
  • 3 Mar 2021 om 22:02
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:00
      1 speler van ajax is drie keer de waarde van onze hele selectie.. wat verwacht je dan te zien
    Sorry, zeg ik iets heel raars? Mijn excuses beste man, zal enkel hosanna reageren
  • 3 Mar 2021 om 22:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:58
      Niveau verschil lijkt wel erg groot idd, schrik eigenlijk van ons eigen niveau maar goed, kan ook aan veld liggen....foei, daar zou je je vee nog niet op laten! Anyway, met een 0-1 stand kan het uiteraard nog alle kanten op maar dan moet het wel even een tikkeltje anders....
    1 speler van ajax is drie keer de waarde van onze hele selectie.. wat verwacht je dan te zien
  • 3 Mar 2021 om 22:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:56
      Beschamend gewoon, dit zegt alles. Zie het verschil met Danny Buijs van Fc Groningen die de spelers geen seconde met rust gaat. Dan ga je wel rennen. Halve finale, ga de schroom van je afgooien! Verdorie, volle bak!
    Het lijkt er idd nog niet op dat dit DE wedstrijd v/h jaar is wat je op zoveel kanalen kon lezen......hopelijk straks wat meer pit en venijn!!
  • 3 Mar 2021 om 21:59
    Van bergen is de enige doe inzet heeft en zijn eigen helemaal kapot loopt. Os overla te vinden. Rest mag wel wat meer doen. Veermanen, de jong,schone nog niks van gezien
  • 3 Mar 2021 om 21:58
    2e helft wil ik gif zien. Dan maar lang spelen en voor de 2e bal gaan. Come on!! We maken nauwelijks overtredingen, finale staat op het spel!
  • 3 Mar 2021 om 21:58
    Niveau verschil lijkt wel erg groot idd, schrik eigenlijk van ons eigen niveau maar goed, kan ook aan veld liggen....foei, daar zou je je vee nog niet op laten! Anyway, met een 0-1 stand kan het uiteraard nog alle kanten op maar dan moet het wel even een tikkeltje anders....
  • 3 Mar 2021 om 21:56
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:49
      JJ zit lekker onderuit te gapen op de bank. En niet wisselen natuurlijk in de 2e helft. Kwaliteits verschil is veeeeeeeel te groot. Maar met 0-1 altijd kans op late gelijkmaker, verlenging overleven en dan met 10e penalty winnen....
    Beschamend gewoon, dit zegt alles. Zie het verschil met Danny Buijs van Fc Groningen die de spelers geen seconde met rust gaat. Dan ga je wel rennen. Halve finale, ga de schroom van je afgooien! Verdorie, volle bak!
  • 3 Mar 2021 om 21:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:39
      Probleem tot nu toe lijkt ons middenveld te zijn. We worden daar compleet overlopen. Halilovic, Veerman en de Jong doen alle 3 meer fout dan goed helaas. Alleen Schone lijkt nog redelijk mee te doen.
    Ik snap niet dat Joey nu op 6 staat, en Lasse op links.. ffkes omruilen
  • 3 Mar 2021 om 21:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:50
      0-1 bij rust, het is niet het allerslechtste scenario en er liggen mogelijkheden op de counter en bij spelhervattingen. Ik hoop op iets meer pit en passie in de tweede helft en heel eerlijk had de 0-1 niet hoeven vallen...
    Meer pit en passie? Ze werken zich helemaal naar de klote. Dat ene momentje dat Pawel Klaassen een meter geeft is gelijk een tegengoal. Gewoon dezelfde strijdlust de 2de helft maar iets meer preciesie en durf aan de bal en hopen op een momentje. We hebben vaker achter gestaan in de beker dit seizoen..
  • 3 Mar 2021 om 21:53
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:49
      JJ zit lekker onderuit te gapen op de bank. En niet wisselen natuurlijk in de 2e helft. Kwaliteits verschil is veeeeeeeel te groot. Maar met 0-1 altijd kans op late gelijkmaker, verlenging overleven en dan met 10e penalty winnen....
    Penalty's zie ik niet zo zitten met dit team eerlijk gezegd...
  • 3 Mar 2021 om 21:52
    Vergeet niet dat dit het grote Ajax is. Ervaren en Europees ook gespeeld tegen teams met allerlei trucjes. Inmiddels heeft Ajax dat allemaal onder controle. Onze kracht vandaag is het veld. Meer drukken en Joey en Henk moeten meer brengen 2e helft.
    Ajax staat goed maar je creëert meer rust als je voorin een bal kan vasthouden. Joey moet meer beslissend zijn, meer in de bal komen. Van Bergen mag er wel af... snel maar daar stopt het ook wel mee.
  • 3 Mar 2021 om 21:50
    0-1 bij rust, het is niet het allerslechtste scenario en er liggen mogelijkheden op de counter en bij spelhervattingen. Ik hoop op iets meer pit en passie in de tweede helft en heel eerlijk had de 0-1 niet hoeven vallen...
  • 3 Mar 2021 om 21:49
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:31
      Kan iemand Henk Veerman leren hoe hij een bal bij zich houdt?
    Henk staat op een eiland met meerdere tegenstanders. Zo slecht speelt hij vandaag echt niet in tegenstelling tot de afgelopen weken.
  • 3 Mar 2021 om 21:49
    JJ zit lekker onderuit te gapen op de bank. En niet wisselen natuurlijk in de 2e helft. Kwaliteits verschil is veeeeeeeel te groot. Maar met 0-1 altijd kans op late gelijkmaker, verlenging overleven en dan met 10e penalty winnen....
  • 3 Mar 2021 om 21:46
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:44
      Ze lijken weer met pap in de benen te spelen. Het is tegen Ajax vaak hetzelfde. Wedstrijdje voor Nygren.
    Nygren moet sowieso starten van Bergen is te licht
  • 3 Mar 2021 om 21:45
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:39
      Probleem tot nu toe lijkt ons middenveld te zijn. We worden daar compleet overlopen. Halilovic, Veerman en de Jong doen alle 3 meer fout dan goed helaas. Alleen Schone lijkt nog redelijk mee te doen.
    Ajax zit er gewoon boven op we krijgen geen tijd en ruimte om te tikken op het middenveld
  • 3 Mar 2021 om 21:45
    Worden van kastje naar de muur gespeeld. Alles in de laagste versnelling.
  • 3 Mar 2021 om 21:44
    Ze lijken weer met pap in de benen te spelen. Het is tegen Ajax vaak hetzelfde. Wedstrijdje voor Nygren.
  • 3 Mar 2021 om 21:41
    Wisselen die vBergen....kansloze hardloper
  • 3 Mar 2021 om 21:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:35
      Mogen we wel even zeggen dat Dresevic echt goed speelt.. Is wel eens anders geweest
    Probleem tot nu toe lijkt ons middenveld te zijn. We worden daar compleet overlopen. Halilovic, Veerman en de Jong doen alle 3 meer fout dan goed helaas. Alleen Schone lijkt nog redelijk mee te doen.
  • 3 Mar 2021 om 21:35
    Mogen we wel even zeggen dat Dresevic echt goed speelt.. Is wel eens anders geweest
  • 3 Mar 2021 om 21:34
    Heerlijk die van Hecke hahaha
  • 3 Mar 2021 om 21:34
    Als je Blind nog eens kon afstoppen. Wat een speler is dat
  • 3 Mar 2021 om 21:32
    Er moet meer via links gespeeld worden met kaib en dan van Hecke meer achterin blijven
  • 3 Mar 2021 om 21:31
    Kan iemand Henk Veerman leren hoe hij een bal bij zich houdt?
  • 3 Mar 2021 om 21:31
    Zo houden tot de rust, hopen dat ajax tweede helft terug schakelt en dan mogelijk met een counter en veel geluk de 1-1 kunnen maken,mits het dan nog niet uitgelopen is..
  • 3 Mar 2021 om 21:31
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:30
      Nygren voor van Bergen
    Mijn opa voor van Bergen
  • 3 Mar 2021 om 21:30
    Nygren voor van Bergen
  • 3 Mar 2021 om 21:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:26
      Mag nooit verschil in bikkelen zijn. Ajax klapt erop dat zouden wij moeten doen
    Kwaliteits verschil is gewoon te groot. Je kan wel volle bak druk zetten maar Ajax tikt je dan gewoon weg en dan vallen er overal gaten.
  • 3 Mar 2021 om 21:27
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:25
      Wat zouden de reacties hier zijn als Floranus zijn man zo laat voorzetten. Ajax is in alle opzichten superieur. Hopen dat de schade beperkt blijft tot de rust en dat Ajax dan gas terug neemt.
    Of Woudenberg. Maar ik vind Kaib verdedigend gewoon niet goed. Zit er niet kort op. Ook in de opbouw matig. Alleen zijn opkomen is een dikke plus.
  • 3 Mar 2021 om 21:26
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:23
      Verschil is te groot helaas
    Mag nooit verschil in bikkelen zijn. Ajax klapt erop dat zouden wij moeten doen
  • 3 Mar 2021 om 21:26
    Het weer afwachtend voetbal als ze door gaan word ze dik ingemaakt
  • 3 Mar 2021 om 21:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:20
      Wat dacht je van Kaib? Die laat die Anthony gewoon lekker voorzetten....
    Wat zouden de reacties hier zijn als Floranus zijn man zo laat voorzetten. Ajax is in alle opzichten superieur. Hopen dat de schade beperkt blijft tot de rust en dat Ajax dan gas terug neemt.
  • 3 Mar 2021 om 21:24
    Joey liet die Klaassen lopen. De beuk erin!
  • 3 Mar 2021 om 21:23
    Verschil is te groot helaas
  • 3 Mar 2021 om 21:23
    Had Schöne Klaasen niet moeten hebben?
  • 3 Mar 2021 om 21:23
    WE MOETEN MEER 2DE BALLEN WINNEN!!
  • 3 Mar 2021 om 21:21
    Vanaf nu de schroom van je af gooien en gaan. De beuk erin.
  • 3 Mar 2021 om 21:20
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:20
      Knap verdedigd door dresevic en bochniewicz
    Wat dacht je van Kaib? Die laat die Anthony gewoon lekker voorzetten....
  • 3 Mar 2021 om 21:20
    Knap verdedigd door dresevic en bochniewicz
  • 3 Mar 2021 om 21:18
    Zo gaan we het geen 90 min volhouden....nog niet in de buurt van de 16 bij Ajax geweest
  • 3 Mar 2021 om 21:16
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:14
      Ja dacht ik ook al aan....
    Joey speelt nog niet best inderdaad,levert alles in.
    Meneer wil een stap hogerop..laat het eerst maar zien in dit soort wedstrijden
  • 3 Mar 2021 om 21:15
    Leuk die voetballende oplossing, maar dat gaat verkeerd als je tegen Ajax speelt..
  • 3 Mar 2021 om 21:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:13
      Joey doet al mee met Ajax
    Ja dacht ik ook al aan....
  • 3 Mar 2021 om 21:14
    Eindstand ikbindrby: 6128 kaarten (€ 30.640,-)
  • 3 Mar 2021 om 21:13
    Joey doet al mee met Ajax
  • 3 Mar 2021 om 20:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:52
      In je mailbox.

      Als je tenminste een mail, met ticket bewijs, naar FeanFan hebt gestuurd.
    Ah, dat laatste was mij ontgaan. Thanks voor de info.
  • 3 Mar 2021 om 20:59
    Wat een spanning. Veel plezier allemaal! Op naar de finale!
  • 3 Mar 2021 om 20:52
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:34
      Waar vind ik de link van de zoom meeting?
    In je mailbox.

    Als je tenminste een mail, met ticket bewijs, naar FeanFan hebt gestuurd.
  • 3 Mar 2021 om 20:46
    Toch geschrokken van de Ajax opstelling. Echt bizar sterk op het middenveld en aanval. Toch de hoop op een sneaky 1-0.
  • 3 Mar 2021 om 20:45
    Zo naar de opstelling van ajax kijkende, kansen wellicht in de verdediging van ajax met Schuurs in het centrum en Timber. Middenveld en aanval uiteraard kwalitatief sterker, maar zou zeggen niet kansloos.
  • 3 Mar 2021 om 20:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:42
      Joey als enige volgens mij.
    Klopt
  • 3 Mar 2021 om 20:42
    Vier uur geleden 5800 kaarten verkocht.
    Frysk bloed tsjoch op. De rapen binne gear. Fol fjoer en faasje.

  • 3 Mar 2021 om 20:42
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:26
      Weet iemand of er ook spelers van ons op scherp staan?
    Joey als enige volgens mij.
  • 3 Mar 2021 om 20:34
    Waar vind ik de link van de zoom meeting?
  • 3 Mar 2021 om 20:29
    Tadic over de boarding heen, er lopen toch geen mensen. Van Hecke gas er op.
  • 3 Mar 2021 om 20:26
    Weet iemand of er ook spelers van ons op scherp staan?
  • 3 Mar 2021 om 20:15
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:13
      Lastig om in te loggen bij zoommeting
    Ja het lukt mij ook niet, ook nog nooit gedaan. Jammer
  • 3 Mar 2021 om 20:13
    Lastig om in te loggen bij zoommeting
  • 3 Mar 2021 om 20:10
    Als we maar strijd leveren! Niet als pussys van het veld!
Saturday 24 April 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›