Kongolo baalt: ''Ik begreep die beslissing niet helemaal''

24
Kongolo baalt: ''Ik begreep die beslissing niet helemaal''

Rodney Kongolo moest zondagmiddag bij de thuiswedstrijd tegen FC Groningen genoegen nemen met een rol als invaller. De middenveld zag lijdzaam toe hoe trainer Johnny Jansen koos voor een middenveld met Tibor Halilovic, Lasse Schöne en Siem de Jong.

"Ik hoorde een dag voor de wedstrijd dat ik niet zou gaan starten en dat is gewoon jammer", zegt Kongolo in gesprek met het Friesch Dagblad. "Want net nu ik er voor mijn gevoel terug in begon te komen, word je weer opzij gezet. Ik begreep die beslissing niet helemaal en heb dat ook gezegd."

Kongolo mocht na rust alsnog invallen, omdat Schöne met liesklachten kampte. Het lukte SC Heerenveen in de tweede helft niet om de 1-0 voorsprong vast te houden. "Daar balen we allemaal van", reageert Kongolo. "Wat we in de eerste helft goed deden, gebeurde na rust veel te weinig. We gingen achteruit lopen en lieten Groningen in de wedstrijd komen, terwijl je juist druk naar voren moet geven."

De middenvelder hoopt vrijdag tegen PEC Zwolle weer een basisplek te hebben. "Maar ook wanneer dat niet gebeurt, blijf ik gewoon doorgaan. Ik ben niet iemand die in teleurstellingen blijft hangen en als ik er in kom, zal ik klaar zijn om het team te helpen", aldus Kongolo, die niet weet of hij Jansen heeft overtuigd. "Geen idee. Ook toen de trainer de vorige keren voor anderen koos, had ik niet het gevoel dat ik het slecht deed."

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2021 om 20:33
    • Quote van 22 Feb 2021 om 23:17
      Altijd aannames... we zijn daar niet bij dus dat weten we niet.
    Jouw naam Middenstip past wel goed bij het spel van Kongolo!
  • 23 Feb 2021 om 11:52
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:49
      of wellicht in de communicatie vanuit de technische staf. Je mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel.
    Daar mag je natuurlijk wel vanuit gaan dus dat hij niet snapt dat hij op de bank zit is mij een raadsel. Beelden en statistieken liegen niet.
  • 23 Feb 2021 om 11:12
    • Quote van 23 Feb 2021 om 10:59
      Dat laatste dat is ook zo toch? Je mag er wat van vinden, maar vraag jezelf altijd af is het nodig om er wat van te zeggen? Wil ik hier een open discussie over hebben? Dat vind ik niet altijd nodig.
    En daar zit het verschil, ik vind die discussie altijd wel leuk en ook interessant.
    Ook omdat het nu al de 3e ( "basisspeler ") speler is die er wat over klaagt.
    Ben ik nieuwsgierig naar wat er gaande is en hoe dat dan komt. Zijn de spelers dan een beetje onwetend of er is wat er vanuit de staf niet goed gaat, bv wellicht communicatie.
    Ik vind het zelf storend om te lezen dat zo'n Kongolo zelf dan geen idee heeft. Dan denk ik persoonlijk. Kijk je eigen wedstrijd eens terug. En dan kan jij zeggen, ja dat doen ze vast wel, maar dat weten we niet omdat we er niet bij zijn. Dat klopt, maar dan alsnog gaat er iets niet goed want die jongen begrijpt het ALSnog niet.
  • 23 Feb 2021 om 11:03
    • Quote van 23 Feb 2021 om 10:54
      Ik ben er gewoon zo klaar mee met al die kampen. Kamp Riemer en Foppe, kamp Verbeek, kamp Rozemond, kamp Hamstra, kamp JJ etc. Ja ik doe er zelf ook aan mee.. alleen moet wij allemaal daarmee stoppen. Verdeeldheid is niet goed.

      Wat geweest is, is geweest. Verleden is verleden en we moeten door naar de toekomst. Stilstaan met de wens van het verleden biedt geen toekomst. Vooruit bewegen met het verleden in het achterhoofd biedt wel toekomst.

      Ik roep gewoon op om niet meer na elke wedstrijd te gaan afkraken en roepen GJ moet terug, JJ moet stap achteruit zetten, Rozemond moet weg etc. Dat levert niks op. Daarom kan ik niet tegen de kritiek en vind ik er wat van. Ik probeer een clubman te beschermen op dit forum.
      JJ heeft aangegeven het verleden te zien als een stip op de horizon. Daar wil hij aan werken. Niet veel trainers hebben zoveel gevoel voor een club en hij wil onze club echt terugbrengen.

      Je mag twijfelen aan zijn capaciteiten. Dat is soms ook terecht. Hij begint net... maar heeft wel wat aardigs laten zien. Gun iedereen tijd. Aan onrust hebben we niks. Roepen om trainerswissel en/of bestuurswissel levert geen resultaten op, maar onrust binnen de club. We moeten vooruit en dat moet met elkaar.

      Sorry dat ik mij soms zo kritisch uitlaat en mensen persoonlijk aanval in teksten, maar ik word gewoon moe van al die berichten... Het is niet zozeer naar Feanwatcher bedoeld, maar dit probeer ik bij alle forumgebruikers te doen.

      We moeten hoe dan ook met elkaar naar de toekomst. Misschien is dit bericht niet passend bij dit artikel, maar toch moet dit eens gezegd worden. Kritiek uiten is niet erg, verdeeldheid zaaien wel. Met welles, nietes bereiken we niks. Laten we als supporters wat ludieks bedenken om de club te steunen. Iets wat na de actie tegen Ajax uitgevoerd kan worden
    Dit ben ik wel met je eens hoor. Maar door alleen lief doen kom je er ook lang niet altijd en zeker in de topsport niet. Daar moet je gewoon soms hard en extra kritisch zijn.

    Overigens deel ik mijzelf niet in een kamp. Ik was op voorhand een tegenstander van Cees maar ik ben ook wel weer zo van we zijn deze weg ingeslagen dan moeten we het nu ook doen.

    Om die redenen kan ik voor mezelf zeggen dat Verbeek ook niet de juiste man is op dit moment. En JJ ik qua persoonlijkheid hoog heb zitten. Zijn nog wel aantal dingen waarin hij moet verbeteren maar dat is logisch en die ruimte moet hij ook krijgen.
    Echter moeten we wel kritisch blijven, want door fouten te benoemen kan je beter worden.
    Dat kan ook negatief overkomen maar zo is het vanuit mijn kant niet bedoeld.

    Maar nogmaals in de top is het gewoon hard en moet je om beter te worden juist ( dat is mijn visie dan ) alles kritisch bekijken en evalueren etc.

    Bedoel het ook niet hatelijk naar jou toe. Dit soort dingen zijn juist waar een forum voor bedoeld is. Dingen bespreekbaar maken, meningen delen, discussies etc.
  • 23 Feb 2021 om 10:59
    • Quote van 23 Feb 2021 om 10:55
      Jammer dat jij het storend vindt maar dat is niet mijn probleem.

      Ik zit hier op dit forum om over bepaalde onderwerpen te praten en om gedachte te wisselen etc. Daarvoor zit je toch op een forum?
      Het is toch juist goed dat men zich dat afvraagt? Dat is kritisch meedenken. Ik zeg niet dat we de conclusie moeten/kunnen vaststellen over een bepaald onderwerp alleen we kunnen wel onze vraagtekens erbij zetten. En daarom nogmaals, gebruik ik expliciet het woordje wellicht.
      Ik hoop dat een journalist precies hetzelfde aan JJ gaat vragen. Hoe de communicatie met zijn spelers is omdat meerdere spelers aangeven het niet te snappen waarom ze opeens gewisseld worden etc.

      En het argument dat jij telkens aangeeft dat wij er niet bij zijn en dus niks kunnen concluderen. Dat vind ik wel zo'n dooddoener dan kan je dit forum wel opheffen. Mogen we ook niks meer zeggen over de wissels want we waren niet in de kleedkamer aanwezig, we waren niet op de trainingen aanwezig etc etc.

    Dat laatste dat is ook zo toch? Je mag er wat van vinden, maar vraag jezelf altijd af is het nodig om er wat van te zeggen? Wil ik hier een open discussie over hebben? Dat vind ik niet altijd nodig.
  • 23 Feb 2021 om 10:55
    • Quote van 23 Feb 2021 om 10:41
      Lees jij wel goed?! Het gaat mij erom dat jij meerdere keren op dit forum wat over de staf en communicatie hebt aangegeven. Nu weer en dat was voor mij opvallend. Verder bedoel ik er niks mee, maar ik vind het vervelend. Want als je dit zo leest (meerdere keren door meerdere mensen op verschillende artikelen) gaat men zich afvragen of het misschien echt zo is. Alleen weten wij dat niet omdat niemand daarbij is...

      Verder geen haat of zoiets.. ik probeer altijd, zover als ik dat kan de ban te doorbreken en kritisch te zijn naar mensen die kritisch zijn richting de staf. Dat vind ik niet altijd terecht en daar vind en zeg ik wat van. Dus ook over jou bericht. Ik constateer een trend onder een aantal forumgebruikers en weet dat jij toevallig vaker hierover bent gevallen. Dus daarom richt ik mij in dit geval op jou.

      Nogmaals niemand is er bij. Kongolo moet zich voetballend maar bewijzen, evenals de andere middenvelders. De beste worden opgesteld en dat bepaald de staf en wij gelukkig niet :)
    Jammer dat jij het storend vindt maar dat is niet mijn probleem.

    Ik zit hier op dit forum om over bepaalde onderwerpen te praten en om gedachte te wisselen etc. Daarvoor zit je toch op een forum?
    Het is toch juist goed dat men zich dat afvraagt? Dat is kritisch meedenken. Ik zeg niet dat we de conclusie moeten/kunnen vaststellen over een bepaald onderwerp alleen we kunnen wel onze vraagtekens erbij zetten. En daarom nogmaals, gebruik ik expliciet het woordje wellicht.
    Ik hoop dat een journalist precies hetzelfde aan JJ gaat vragen. Hoe de communicatie met zijn spelers is omdat meerdere spelers aangeven het niet te snappen waarom ze opeens gewisseld worden etc.

    En het argument dat jij telkens aangeeft dat wij er niet bij zijn en dus niks kunnen concluderen. Dat vind ik wel zo'n dooddoener dan kan je dit forum wel opheffen. Mogen we ook niks meer zeggen over de wissels want we waren niet in de kleedkamer aanwezig, we waren niet op de trainingen aanwezig etc etc.

  • 23 Feb 2021 om 10:54
    • Quote van 23 Feb 2021 om 10:41
      Lees jij wel goed?! Het gaat mij erom dat jij meerdere keren op dit forum wat over de staf en communicatie hebt aangegeven. Nu weer en dat was voor mij opvallend. Verder bedoel ik er niks mee, maar ik vind het vervelend. Want als je dit zo leest (meerdere keren door meerdere mensen op verschillende artikelen) gaat men zich afvragen of het misschien echt zo is. Alleen weten wij dat niet omdat niemand daarbij is...

      Verder geen haat of zoiets.. ik probeer altijd, zover als ik dat kan de ban te doorbreken en kritisch te zijn naar mensen die kritisch zijn richting de staf. Dat vind ik niet altijd terecht en daar vind en zeg ik wat van. Dus ook over jou bericht. Ik constateer een trend onder een aantal forumgebruikers en weet dat jij toevallig vaker hierover bent gevallen. Dus daarom richt ik mij in dit geval op jou.

      Nogmaals niemand is er bij. Kongolo moet zich voetballend maar bewijzen, evenals de andere middenvelders. De beste worden opgesteld en dat bepaald de staf en wij gelukkig niet :)
    Ik ben er gewoon zo klaar mee met al die kampen. Kamp Riemer en Foppe, kamp Verbeek, kamp Rozemond, kamp Hamstra, kamp JJ etc. Ja ik doe er zelf ook aan mee.. alleen moet wij allemaal daarmee stoppen. Verdeeldheid is niet goed.

    Wat geweest is, is geweest. Verleden is verleden en we moeten door naar de toekomst. Stilstaan met de wens van het verleden biedt geen toekomst. Vooruit bewegen met het verleden in het achterhoofd biedt wel toekomst.

    Ik roep gewoon op om niet meer na elke wedstrijd te gaan afkraken en roepen GJ moet terug, JJ moet stap achteruit zetten, Rozemond moet weg etc. Dat levert niks op. Daarom kan ik niet tegen de kritiek en vind ik er wat van. Ik probeer een clubman te beschermen op dit forum.
    JJ heeft aangegeven het verleden te zien als een stip op de horizon. Daar wil hij aan werken. Niet veel trainers hebben zoveel gevoel voor een club en hij wil onze club echt terugbrengen.

    Je mag twijfelen aan zijn capaciteiten. Dat is soms ook terecht. Hij begint net... maar heeft wel wat aardigs laten zien. Gun iedereen tijd. Aan onrust hebben we niks. Roepen om trainerswissel en/of bestuurswissel levert geen resultaten op, maar onrust binnen de club. We moeten vooruit en dat moet met elkaar.

    Sorry dat ik mij soms zo kritisch uitlaat en mensen persoonlijk aanval in teksten, maar ik word gewoon moe van al die berichten... Het is niet zozeer naar Feanwatcher bedoeld, maar dit probeer ik bij alle forumgebruikers te doen.

    We moeten hoe dan ook met elkaar naar de toekomst. Misschien is dit bericht niet passend bij dit artikel, maar toch moet dit eens gezegd worden. Kritiek uiten is niet erg, verdeeldheid zaaien wel. Met welles, nietes bereiken we niks. Laten we als supporters wat ludieks bedenken om de club te steunen. Iets wat na de actie tegen Ajax uitgevoerd kan worden
  • 23 Feb 2021 om 10:41
    • Quote van 23 Feb 2021 om 09:31
      Heb je het woordje wellicht nou al opgezocht? Ik geef een vermoeden op waar het wellicht aan kan liggen. WELLICHT! Nergens zeg ik dat de communicatie goed of slecht is, ik oordeel dus Nog niet. Ik zeg alleen dat het wellicht aan de communicatie kan liggen. Waarom snappen al die spelers het niet? Floranus, van Hecke en nu Kongolo.

      Jij haalt er wel dingen bij, want jij stelt meteen dat ik zeg dat communicatie niet goed is. Nee dat is een aanname die jij doet ten opzichte van mij. Je weet niet wat ik bedoel dus kan je ook niet zomaar dingen concluderen.
      Je verwijt mij iets op basis van je eigen aannames terwijl je vindt dat iemand anders te snel aannames doet..
      Sterk zeer sterk..

      Benieuwd of jij jezelf wel kan volgen..


    Lees jij wel goed?! Het gaat mij erom dat jij meerdere keren op dit forum wat over de staf en communicatie hebt aangegeven. Nu weer en dat was voor mij opvallend. Verder bedoel ik er niks mee, maar ik vind het vervelend. Want als je dit zo leest (meerdere keren door meerdere mensen op verschillende artikelen) gaat men zich afvragen of het misschien echt zo is. Alleen weten wij dat niet omdat niemand daarbij is...

    Verder geen haat of zoiets.. ik probeer altijd, zover als ik dat kan de ban te doorbreken en kritisch te zijn naar mensen die kritisch zijn richting de staf. Dat vind ik niet altijd terecht en daar vind en zeg ik wat van. Dus ook over jou bericht. Ik constateer een trend onder een aantal forumgebruikers en weet dat jij toevallig vaker hierover bent gevallen. Dus daarom richt ik mij in dit geval op jou.

    Nogmaals niemand is er bij. Kongolo moet zich voetballend maar bewijzen, evenals de andere middenvelders. De beste worden opgesteld en dat bepaald de staf en wij gelukkig niet :)
  • 23 Feb 2021 om 10:00
    • Quote van 23 Feb 2021 om 09:20
      Het gaat erom dat er keer op keer kritiek is. Dat mag maar sommige dingen weten we gewoon niet. Daar kunnen wij supporters ook niks van zeggen. Jij haalt de communicatie met de staf erbij hoor..

      Dat punt heb je op meerdere berichten op het forum aangedragen. Ik vind dat niet nodig en daarom reageer ik op jouw bericht. Haal er geen dingen bij. Ik concludeer alleen dat je vaker kritiek uit op de communicatie vanuit de staf en daar ben je niet bij dus snap nooit zo goed waarom we dit soort dingen roepen...
    Jongens ga aan het werk ...
  • 23 Feb 2021 om 09:31
    • Quote van 23 Feb 2021 om 09:20
      Het gaat erom dat er keer op keer kritiek is. Dat mag maar sommige dingen weten we gewoon niet. Daar kunnen wij supporters ook niks van zeggen. Jij haalt de communicatie met de staf erbij hoor..

      Dat punt heb je op meerdere berichten op het forum aangedragen. Ik vind dat niet nodig en daarom reageer ik op jouw bericht. Haal er geen dingen bij. Ik concludeer alleen dat je vaker kritiek uit op de communicatie vanuit de staf en daar ben je niet bij dus snap nooit zo goed waarom we dit soort dingen roepen...
    Heb je het woordje wellicht nou al opgezocht? Ik geef een vermoeden op waar het wellicht aan kan liggen. WELLICHT! Nergens zeg ik dat de communicatie goed of slecht is, ik oordeel dus Nog niet. Ik zeg alleen dat het wellicht aan de communicatie kan liggen. Waarom snappen al die spelers het niet? Floranus, van Hecke en nu Kongolo.

    Jij haalt er wel dingen bij, want jij stelt meteen dat ik zeg dat communicatie niet goed is. Nee dat is een aanname die jij doet ten opzichte van mij. Je weet niet wat ik bedoel dus kan je ook niet zomaar dingen concluderen.
    Je verwijt mij iets op basis van je eigen aannames terwijl je vindt dat iemand anders te snel aannames doet..
    Sterk zeer sterk..

    Benieuwd of jij jezelf wel kan volgen..


  • 23 Feb 2021 om 09:20
    • Quote van 23 Feb 2021 om 08:43
      Een trainer communiceert met zijn spelers. Wellicht gebeurd dat bij ons niet voldoende.
      Ik heb nergens gezegd dat ze niet GOED communiceren. Het woordje goed plaats je er zelf tussen.
      Dus lees eerst mijn reactie maar goed. En verzin er geen dingen bij.

      Ik heb je hier vaker zo zien reageren. Je voegt er dingen bij terwijl dat niet gezegd is.
      En dan anderen snel verwijten.. Zo werkt een discussie niet.

      Met mijn reactie was niks mis mee.Maar als je zoals jij er weer dingen aan gaat toevoegen en aannames gaat doen. Tjah dat is jouw probleemn



    Het gaat erom dat er keer op keer kritiek is. Dat mag maar sommige dingen weten we gewoon niet. Daar kunnen wij supporters ook niks van zeggen. Jij haalt de communicatie met de staf erbij hoor..

    Dat punt heb je op meerdere berichten op het forum aangedragen. Ik vind dat niet nodig en daarom reageer ik op jouw bericht. Haal er geen dingen bij. Ik concludeer alleen dat je vaker kritiek uit op de communicatie vanuit de staf en daar ben je niet bij dus snap nooit zo goed waarom we dit soort dingen roepen...
  • 23 Feb 2021 om 08:43
    • Quote van 23 Feb 2021 om 07:39
      Misschien moet jij dat eens doen? Je bent in de veronderstelling dat de staf wellicht niet goed communiceert. Je zegt ook letterlijk ‘ik mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel’. Je plaats een zin die vragen oproept en reageert weer met een stelling die ook vragen oproept, maar met het idee dat er al geen goede communicatie is. Ik heb je vaker zo zien reageren. Dingen die wij op het forum niet weten, gaan we toch niet zomaar roepen. Daar komen weer reacties op en mensen gaan nog denken dat het zo is. Dat is een aanname van jouw. Zoek maar even op wat het precies betekent.
    Een trainer communiceert met zijn spelers. Wellicht gebeurd dat bij ons niet voldoende.
    Ik heb nergens gezegd dat ze niet GOED communiceren. Het woordje goed plaats je er zelf tussen.
    Dus lees eerst mijn reactie maar goed. En verzin er geen dingen bij.

    Ik heb je hier vaker zo zien reageren. Je voegt er dingen bij terwijl dat niet gezegd is.
    En dan anderen snel verwijten.. Zo werkt een discussie niet.

    Met mijn reactie was niks mis mee.Maar als je zoals jij er weer dingen aan gaat toevoegen en aannames gaat doen. Tjah dat is jouw probleemn



  • 23 Feb 2021 om 07:39
    • Quote van 22 Feb 2021 om 23:42
      zoek het woordje wellicht eens op
    Misschien moet jij dat eens doen? Je bent in de veronderstelling dat de staf wellicht niet goed communiceert. Je zegt ook letterlijk ‘ik mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel’. Je plaats een zin die vragen oproept en reageert weer met een stelling die ook vragen oproept, maar met het idee dat er al geen goede communicatie is. Ik heb je vaker zo zien reageren. Dingen die wij op het forum niet weten, gaan we toch niet zomaar roepen. Daar komen weer reacties op en mensen gaan nog denken dat het zo is. Dat is een aanname van jouw. Zoek maar even op wat het precies betekent.
  • 22 Feb 2021 om 23:42
    • Quote van 22 Feb 2021 om 23:17
      Altijd aannames... we zijn daar niet bij dus dat weten we niet.
    zoek het woordje wellicht eens op
  • 22 Feb 2021 om 23:17
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:49
      of wellicht in de communicatie vanuit de technische staf. Je mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel.
    Altijd aannames... we zijn daar niet bij dus dat weten we niet.
  • 22 Feb 2021 om 21:24
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:29
      Het feit dat zowel Floranus als Kongolo geen idee hebben waarom ze op de bank zitten zegt ook wel genoeg over hoe zelf-kritisch ze zijn..
    Hun eigen omgeving en zaakwaarnemers hemelen ze natuurlijk helemaal op. Mevrouw Kongolo zal bij thuiskomst vast niet zeggen dat hij waardeloos gespeeld heeft.
  • 22 Feb 2021 om 20:04
    Met andere woorden zegt hij dat hij vind niet onder te doen voor Halilovic, Schone en/of Veerman.. want als hij vind dat hij hoort te spelen moet er 1 van die drie uit. Compleet gebrek aan zelfkennis iig op voetballend gebied. Aan de bal heeft hij weinig kwaliteit.. en de kwaliteiten die hij heeft gebruikt hij maar zelden (fysiek en loopvermogen). Zie echt niet gebeuren dat er een club geld voor hem gaat neer leggen. Misschien als je veel geluk hebt een club uit de zandbak oid..
  • 22 Feb 2021 om 19:59
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:49
      of wellicht in de communicatie vanuit de technische staf. Je mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel.
    Daar ligt inderdaad ook een taak. Toch bijzonder dat iedereen al weken ziet dat zij de minsten in het team zijn, maar ze dat zelf helemaal niet door hebben..
  • 22 Feb 2021 om 19:49
    • Quote van 22 Feb 2021 om 19:29
      Het feit dat zowel Floranus als Kongolo geen idee hebben waarom ze op de bank zitten zegt ook wel genoeg over hoe zelf-kritisch ze zijn..
    of wellicht in de communicatie vanuit de technische staf. Je mag toch aannemen dat ze de spelers confronteren met hun spel.
  • 22 Feb 2021 om 19:29
    Het feit dat zowel Floranus als Kongolo geen idee hebben waarom ze op de bank zitten zegt ook wel genoeg over hoe zelf-kritisch ze zijn..
  • 22 Feb 2021 om 18:52
    • Quote van 22 Feb 2021 om 17:47
      kijken de spelers hun eigen wedstrijden wel eens terug.
    Dat vraag ik me ook wel eens af. Bij de Nederlandse dames zit ook een speelster die heeft gewoon een personal coach ofzo. Die helpt om haar te verbeteren tot de top van haar kunnen. Tuurlijk is zijn wel één van de betere speelsters in het gehele damesvoetbal, maar in het mannenvoetbal verdienen ze veel meer. Dan zou je zeggen dat het daar helemaal moet kunnen. Maar ik denk dat onze spelers idd hun eigen wedstrijden nooit terug kijken, laat staan analyseren. En blijkbaar is er ook niemand van de technische staf die dat met de spelers doet. En als dat wel zo is dan gaat daar iets gruwelijk fout.
  • 22 Feb 2021 om 18:11
    Praatjes zijn goed kongolo doe s wat meer in het veld
  • 22 Feb 2021 om 17:51
    Als er anderen zijn die beter zijn.... hoe moeilijk kan het zijn. Zelfs als je op de toppen van je kunnem presteert, kan dat onvoldoende zijn voor een basisplaats, puur omdat anderen beter zijn.
  • 22 Feb 2021 om 17:47
    kijken de spelers hun eigen wedstrijden wel eens terug.
Saturday 6 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›