Veerman mist opnieuw penalty: ''Ik raak 'm helemaal verkeerd''

16
Veerman mist opnieuw penalty: ''Ik raak 'm helemaal verkeerd''

Joey Veerman is enorm blij met de overwinning op Feyenoord. Toch baalde de middenvelder ook een beetje, want hij miste een strafschop.

"Een rode kaart, een penalty, gele kaarten in overvloed, veel goals. Het was een echte bekeravond", begint de middenvelder bij Omrop Fryslân, waarna hij ingaat op zijn gemiste strafschop. De afgelopen drie schoot hij in de rechter onderhoek en ook nu gebeurde dat. "Ik wilde de bal midden-hoog schieten, maar ik raak 'm helemaal verkeerd."

"De bal ging weer naar rechts, maar dat wilde ik helemaal niet. Gelukkig winnen we met 4-3", glimlacht Veerman, die in het midden laat of dat terecht was. "Feyenoord was na rust wel heel sterk, alleen na die rode kaart hebben wij het volledig overgenomen. Daar hebben we goed van geprofiteerd. Dat je dan nog drie goals maakt, ik denk dat we dat heel aardig gedaan hebben", besluit Veerman tevreden. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2021 om 13:24
    Henk veerman lasse sch?ne of did pool achterin
  • 18 Feb 2021 om 12:21
    • Quote van 18 Feb 2021 om 09:11
      Kan Dresevic ze niet gewoon nemen? Met zo'n harde trap knalt ie 'm met keeper en al de goal in
    dresevic is mij te nonchalant, en niet in de positieve zin van het woord , die gaat panenka's etc proberen .
  • 18 Feb 2021 om 12:21
    • Quote van 18 Feb 2021 om 09:11
      Kan Dresevic ze niet gewoon nemen? Met zo'n harde trap knalt ie 'm met keeper en al de goal in
    dresevic is mij te nonchalant, en niet in de positieve zin van het woord , die gaat panenka's etc proberen .
  • 18 Feb 2021 om 11:35
    • Quote van 18 Feb 2021 om 10:14
      Eens het zag er nogal knullig uit maar wat Marsman deed was daar weer de overtreffende trap van.
    Letterlijk én figuurlijk, haha! :D
  • 18 Feb 2021 om 10:14
    • Quote van 18 Feb 2021 om 10:06
      Scheelt dat die bal stil ligt haha
    Eens het zag er nogal knullig uit maar wat Marsman deed was daar weer de overtreffende trap van.
  • 18 Feb 2021 om 10:06
    • Quote van 18 Feb 2021 om 10:04
      Haha moet je voor de verandering even zijn goals terug kijken bij NAC. Daar nam die alle penals.
    Scheelt dat die bal stil ligt haha
  • 18 Feb 2021 om 10:04
    • Quote van 18 Feb 2021 om 10:01
      Haha. Als van Hecke zo’n koele kikker is, zouden we die strafschop niet eens hebben gekregen. Dan had hij hem namelijk gewoon binnen gerost en niet als een amateur over de bal gemaaid. :-p
    Haha moet je voor de verandering even zijn goals terug kijken bij NAC. Daar nam die alle penals.
  • 18 Feb 2021 om 10:01
    • Quote van 18 Feb 2021 om 09:44
      Ik zou zeggen Siem of Schone. Die zijn ervaren genoeg om te weten hoe je een penalty moet nemen. Henk en Dresevic heb ik ook nirt zoveel vertrouwen in. Die zijn in mijn ogen te relaxed en/of schieten te ongecontroleerd. Je moet gewoon iemand hebben met een goede rustige techniek. Toch vreemd dat Joey penalty's zo anders inschiet dan hij wil, blijkbaar traint hij er ook niet op. Of hij kan de druk niet aan.
    Ik denk dat laatste. Druk is niet te trainen
  • 18 Feb 2021 om 10:01
    • Quote van 18 Feb 2021 om 09:52
      Van Hecke moet ze nemen
    Haha. Als van Hecke zo’n koele kikker is, zouden we die strafschop niet eens hebben gekregen. Dan had hij hem namelijk gewoon binnen gerost en niet als een amateur over de bal gemaaid. :-p
  • 18 Feb 2021 om 09:52
    Van Hecke moet ze nemen
  • 18 Feb 2021 om 09:44
    Ik zou zeggen Siem of Schone. Die zijn ervaren genoeg om te weten hoe je een penalty moet nemen. Henk en Dresevic heb ik ook nirt zoveel vertrouwen in. Die zijn in mijn ogen te relaxed en/of schieten te ongecontroleerd. Je moet gewoon iemand hebben met een goede rustige techniek. Toch vreemd dat Joey penalty's zo anders inschiet dan hij wil, blijkbaar traint hij er ook niet op. Of hij kan de druk niet aan.
  • 18 Feb 2021 om 09:12
    Dit was toch wel de laatste penalty voor Joey mag ik hopen.
  • 18 Feb 2021 om 09:11
    Kan Dresevic ze niet gewoon nemen? Met zo'n harde trap knalt ie 'm met keeper en al de goal in
  • 18 Feb 2021 om 09:03
    Hij moet ze gewoon niet meer nemen. Die tegen Emmen ging er met geluk dan nog in, maar was ook al slecht. Daarna nog 2 identiek geschoten strafschoppen, die wel mis gingen. Na de vorige gaf hij aan dat hij begon te twijfelen in de aanloop, bij deze geeft hij aan dat hij hem heel ergens anders had willen schieten. Ongeschikt dus.
  • 18 Feb 2021 om 08:59
    • Quote van 18 Feb 2021 om 08:23
      Laat hem maar eens videos terug kjjken. Hij verraadt met zijn lichaamshouding waar de bal gaat komen. Dan moet je al een heel goede tral hebben om alsnog te scoren. En dat heeft hij niet. Joey is gewoon niet goed hierin. Dus niet meer laten nemen.
    Wie zou ze anders kunnen nemen? Schone mits die in de basis staat? Kaib heeft een lekkere trap en wel zelfvertrouwen?
  • 18 Feb 2021 om 08:23
    Laat hem maar eens videos terug kjjken. Hij verraadt met zijn lichaamshouding waar de bal gaat komen. Dan moet je al een heel goede tral hebben om alsnog te scoren. En dat heeft hij niet. Joey is gewoon niet goed hierin. Dus niet meer laten nemen.
Thursday 13 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›