Jansen wil opstelling nog niet kwijt: ''Zal niet veel verschillen''

5
Jansen wil opstelling nog niet kwijt: ''Zal niet veel verschillen''

Johnny Jansen wil nog niet kwijt met welke opstelling hij woensdagmiddag aan gaat treden tegen FC Emmen, meldt de Leeuwarder Courant. De verwachting is echter dat deze niet veel zal wijzigen ten opzichte van het duel met VVV-Venlo van afgelopen zondag.

"Die zal niet heel erg verschillen ten opzichte van de wedstrijd tegen VVV-Venlo", aldus Jansen. Welke wijzigingen Jansen wel door gaat voeren is dus nog niet bekend. Voor Siem de Jong is bekend dat er plannen liggen om hem rustig te brengen. Tegen VVV-Venlo speelde hij zondag negentig minuten.

De wedstrijd tussen FC Emmen en SC Heerenveen begint woensdag om 16.30 uur.

5 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jan 2021 om 18:32
    Hajal zal verdedigend meer inbreng hebben. Die maakt ook meer meters. Maar Nygren kan op 10 ook zeker prima uit de voeten
  • 19 Jan 2021 om 17:58
    • Quote van 19 Jan 2021 om 17:02
      Ik zou nygren wel eens op 10 willen zien,ik denk dat hij daar beter is dan op rechtsbuiten!
    Ja dat is inderdaad niet een gek idee. Bij Hajal heb ik alleen het gevoel dat die fysiek wat sterker is. Dat kunnen we wel gebruiken.
  • 19 Jan 2021 om 17:06
    • Quote van 19 Jan 2021 om 17:02
      Ik zou nygren wel eens op 10 willen zien,ik denk dat hij daar beter is dan op rechtsbuiten!
    Dat denk ik ook. Hajal of Nygren op 10.

  • 19 Jan 2021 om 17:02
    • Quote van 19 Jan 2021 om 16:43
      Denk dat de Jong niet gaat starten. Zondag hele wedstrijd gespeeld en zullen ze vast sparen om fit te blijven. Hopelijk is Hajal zijn vervanger. Misschien Nygren ipv van bergen. Wel weer zin in een bekerwedstrijd! alleen een verschrikkelijk tijdstip.
    Ik zou nygren wel eens op 10 willen zien,ik denk dat hij daar beter is dan op rechtsbuiten!
  • 19 Jan 2021 om 16:43
    Denk dat de Jong niet gaat starten. Zondag hele wedstrijd gespeeld en zullen ze vast sparen om fit te blijven. Hopelijk is Hajal zijn vervanger. Misschien Nygren ipv van bergen. Wel weer zin in een bekerwedstrijd! alleen een verschrikkelijk tijdstip.
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›