MATCHDAY | Floranus en De Jong keren tegen VVV terug in de basis

192
MATCHDAY | Floranus en De Jong keren tegen VVV terug in de basis

Na het teleurstellende gelijkspelt tegen RKC Waalwijk staat voor SC Heerenveen zondag alweer het uitduel met VVV-Venlo op het programma. De aftrap is om 14.30 uur.

Bij SC Heerenveen keert Sherell Floranus na twee wedstrijden afwezigheid terug in de basis. Hamidi Akujobi verhuist daardoor weer naar de bank. Op het middenveld krijgt Siem de Jong de voorkeur boven Rodney Kongolo. Tibor Halilovic, die tegen RKC zijn debuut maakte, begint wederom in de basis. 

Opstelling SC Heerenveen: Mulder; Floranus, Dresevic, Bochniewicz, Woudenberg; Veerman, Halilovic, De Jong; Van Bergen, Veerman, Van der Heide

Wissels: Harush, Bekkema, Fernandez, Van Hecke, Akujobi, Van Ottele, Dewaele, Kongolo, Batista Meier, Hajal, Nygren

192 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 23:25
    • Quote van 17 Jan 2021 om 18:48
      Nygren is geen buitenspeler, meer een spits.Tegen Emmen proberen met Henk en Nygren samen in de spits. 4 kans middenveld met Joey en Halillovic centraal. V.bergen rechts, ve Heide links.Rechtsback v Hecke, linksback Kaïib,dit is mij inziens het beste elftal!
    Geen gekke opstelling. Eigenlijk speel je dan nog aanvallender maar je hebt en 2 man centraal om druk te zetten en een mannetje extra op het middenveld. Moeten van bergen en vd heide wel meer als middenvelder gaan spelen. In bepaalde fases of afhankelijk van de tegenstander kan je ook nog Kaib meer naar voren laten voetballen en het achterin oplossen met van hecke, dresevic en pawel. Een man op rechtsachter die zn man uitschakelt zou wel een keer erg lekker zijn. Hoeft hij aanvallend niet eens wat te brengen. Hopelijk kunnen we in de beker voor de ommekeer zorgen, 1 voordeel..gelijk spelen kan niet dus het is dr op of dr onder
  • 17 Jan 2021 om 18:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 17:01
      Jij hebt het over een individuele speler. Waarvan we weten dat er niks beter is op die plek binnen de club. Wat heeft dat dan met de tactiek te maken?
    Nygren is geen buitenspeler, meer een spits.Tegen Emmen proberen met Henk en Nygren samen in de spits. 4 kans middenveld met Joey en Halillovic centraal. V.bergen rechts, ve Heide links.Rechtsback v Hecke, linksback Kaïib,dit is mij inziens het beste elftal!
  • 17 Jan 2021 om 18:39
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:38
      Typerend hoe laconiek Henk hier over deze wedstrijd spreekt. Het was en bar en bar slechte pot. Inderdaad net ietsjes minder droevig dan vorige week maar nog steeds ver ondermaats. Ik wil Johnny best nog een kans geven en vind het fantastisch dat wij een man van de club aan het roer hebben maar er zit tot dusver wel erg weinig idee achter.. hopen op 3 punten volgende week tegen Emmen.
    Emmen is voor de beker! Volgende week Heracles uit,weer geen punten!
  • 17 Jan 2021 om 18:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:31
      Deze pot was de beste in de afgelopen 10 wedstrijden. Ze knokten om te winnen, wat Henk ook zei. Deze pot had je gewoon moeten winnen.
    Maar je speelt uiteindelijk gelijk..!
  • 17 Jan 2021 om 18:19
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:35
      Terecht gelijkspel en iets waar we in deze periode mee moeten leven. Hoop dat de ommekeer snel ingezet wordt want het is weer ongekend frustrerend. Mag hopen dat de directie van heerenveen Johnny de kans blijft geven om dit te realiseren en niet Verbeek aanstelt. Want man man man wat een negativisme zit er in die man.
    Realisme bedoel je hoop ik? Hij zegt wat hij ziet, de goede dingen oa de goal benoemt hij ook. Helemaal niet negatief, hij was nog zacht in zijn oordeel over het vertoonde spel vind ik. Maar goed, kwestie van hoe hoog je de lat legt.
  • 17 Jan 2021 om 18:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:36
      Zeurpietje? Man, VVV. Geen Groningen, Twente, Vitesse of PSV. Kom op zeg. De betere ploeg, beter dan vorige potten.... Mag het? Gewoon lang niet goed genoeg, deze wedstrijd moest je winnen.
    Indd.. helemaal eens
  • 17 Jan 2021 om 18:15
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:42
      Verbeek heeft 100% gelijk. We mogen wel wat meer eisen dan dit.
    We? Mag geen eigen mening hebben? Bijzonder.
  • 17 Jan 2021 om 17:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:36
      Prima tactiek weer JJ. Vooral zo doorgaan. Floranus is zo erg, eerst schiet hij op de lat van zijn eigen goal. Bij de goal van VVV staat Floranus weer op 1.5 meter te dekken. Ongelofelijk dat je v Hecke niet op de plaats van Floranus zet. Floranus heeft je dit seizoen zoveel punten gekost. Maar lekker zo doorgaan met deze tactiek. Blijf er vooral in geloven. Er staat totaal geen team. Met zulke spelers weer zo dramatisch spelen. Van Bronckhorst is toch weer terug in Nederland. Laat hem maar komen.,Ik heb geen vertrouwen meer in JJ.
    Jij hebt het over een individuele speler. Waarvan we weten dat er niks beter is op die plek binnen de club. Wat heeft dat dan met de tactiek te maken?
  • 17 Jan 2021 om 17:00
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:47
      Die momenten heeft VVV ook gehad. Laat ik het dan zo zeggen: beter dan dit zijn we voorlopig niet.
    VVV heeft werkelijk niks laten zien op die goal na!
  • 17 Jan 2021 om 16:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:40
      Je krijgt straks veel moeilijkere potten en dan gaat punten pakken nog moeilijker worden. Deze had je prima kunnen winnen, alleen al de 100% kansen voor Henk. Meer zat er niet in, echt onjuist naar mijn mening.
    Die momenten heeft VVV ook gehad. Laat ik het dan zo zeggen: beter dan dit zijn we voorlopig niet.
  • 17 Jan 2021 om 16:46
    Zo snel mogelijk eerst de backs vervangen ze staan steeds op grote afstand van tegenstander en Woudenberg snapt niet hoe voetbal gespeeld moet met zijn uitstraling.
  • 17 Jan 2021 om 16:43
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:31
      Deze pot was de beste in de afgelopen 10 wedstrijden. Ze knokten om te winnen, wat Henk ook zei. Deze pot had je gewoon moeten winnen.
    Gefeliciteerd.
    Ik zag wederom een angstig en statisch geheel. Er zit bij ons helemaal geen beweging in. Niemand vraagt de bal. Alles voorspelbaar en in traag tempo.

    Pas na de wissel van Veerman en Dresevic naar middenveld, werden we gevaarlijk met lange ballen. Daarvoor vrijwel niets.
  • 17 Jan 2021 om 16:42
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:36
      Inderdaad. Wat een verschrikkelijk vent is het soms. Hij afgelopen wedstrijden toch ook gezien. Vandaag veel meer strijd en er zat meer voetbal in. Ja er ging nog veel fout maar een team zonder vertrouwen maakt fouten.
    Verbeek heeft 100% gelijk. We mogen wel wat meer eisen dan dit.
  • 17 Jan 2021 om 16:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:35
      VVV uit een punt is voor ons nu een winstpunt. Heel veel meer zat er ook niet in. Wij zijn alleen sterker dan Emmen en ADO, met de rest onder ons moeten we het uitknokken. Naar boven toe is er niets meer te winnen dit seizoen.
    Je krijgt straks veel moeilijkere potten en dan gaat punten pakken nog moeilijker worden. Deze had je prima kunnen winnen, alleen al de 100% kansen voor Henk. Meer zat er niet in, echt onjuist naar mijn mening.
  • 17 Jan 2021 om 16:39
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:31
      Mee eens. Gooit er ook een analyse oplos tegen Henkie waar ik Henkie volledig gelijk in geef. We zijn de betere ploeg. Voetballend was het beter, zat meer passie en strijd in dan de vorige potten. Zeurpietje Verbeek moet zich even stil houden!
    als je dat zelf dan ook doet.
  • 17 Jan 2021 om 16:39
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:33
      Verbeek heeft gelijk. Klopt precies
    Even ter nuancering, toen Verbeek trainer was zag hij ook vaak andere wedstrijden dan wij. Ik weet nog dat hij het vaak had over de wedstrijd controleren, terwijl het een zaadpot was. Neemt niet weg dat hij wat mij betreft ook gelijk had.
  • 17 Jan 2021 om 16:38
    Typerend hoe laconiek Henk hier over deze wedstrijd spreekt. Het was en bar en bar slechte pot. Inderdaad net ietsjes minder droevig dan vorige week maar nog steeds ver ondermaats. Ik wil Johnny best nog een kans geven en vind het fantastisch dat wij een man van de club aan het roer hebben maar er zit tot dusver wel erg weinig idee achter.. hopen op 3 punten volgende week tegen Emmen.
  • 17 Jan 2021 om 16:37
    Tsjonge jonge. Er waren vandaag best een paar lichtpuntjes o.a. een goede dresevic, maar Siem de jong viel me niet mee zeg. Ik weet het hij was nooit een begenadigd technicus, maar jeetje wat brengt hij weinig voetbal. Het spel leek hem ook wel te snel te gaan en handelingssnelheid lag echt tergend laag..
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    Prima tactiek weer JJ. Vooral zo doorgaan. Floranus is zo erg, eerst schiet hij op de lat van zijn eigen goal. Bij de goal van VVV staat Floranus weer op 1.5 meter te dekken. Ongelofelijk dat je v Hecke niet op de plaats van Floranus zet. Floranus heeft je dit seizoen zoveel punten gekost. Maar lekker zo doorgaan met deze tactiek. Blijf er vooral in geloven. Er staat totaal geen team. Met zulke spelers weer zo dramatisch spelen. Van Bronckhorst is toch weer terug in Nederland. Laat hem maar komen.,Ik heb geen vertrouwen meer in JJ.
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:31
      Mee eens. Gooit er ook een analyse oplos tegen Henkie waar ik Henkie volledig gelijk in geef. We zijn de betere ploeg. Voetballend was het beter, zat meer passie en strijd in dan de vorige potten. Zeurpietje Verbeek moet zich even stil houden!
    Zeurpietje? Man, VVV. Geen Groningen, Twente, Vitesse of PSV. Kom op zeg. De betere ploeg, beter dan vorige potten.... Mag het? Gewoon lang niet goed genoeg, deze wedstrijd moest je winnen.
  • 17 Jan 2021 om 16:36
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:31
      Mee eens. Gooit er ook een analyse oplos tegen Henkie waar ik Henkie volledig gelijk in geef. We zijn de betere ploeg. Voetballend was het beter, zat meer passie en strijd in dan de vorige potten. Zeurpietje Verbeek moet zich even stil houden!
    Inderdaad. Wat een verschrikkelijk vent is het soms. Hij afgelopen wedstrijden toch ook gezien. Vandaag veel meer strijd en er zat meer voetbal in. Ja er ging nog veel fout maar een team zonder vertrouwen maakt fouten.
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    VVV uit een punt is voor ons nu een winstpunt. Heel veel meer zat er ook niet in. Wij zijn alleen sterker dan Emmen en ADO, met de rest onder ons moeten we het uitknokken. Naar boven toe is er niets meer te winnen dit seizoen.
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:28
      Joey speelde niet goed vandaag. Terechte wissel.
    Eens!
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    Terecht gelijkspel en iets waar we in deze periode mee moeten leven. Hoop dat de ommekeer snel ingezet wordt want het is weer ongekend frustrerend. Mag hopen dat de directie van heerenveen Johnny de kans blijft geven om dit te realiseren en niet Verbeek aanstelt. Want man man man wat een negativisme zit er in die man.
  • 17 Jan 2021 om 16:35
    Het aanvalsspel is veel te voorspelbaar, te traag en te statisch. Spelers bewegen niet genoeg door elkaar hen waardoor het te voorspelbaar wordt en dus makkelijk te verdedigen. Op het eind zag je gelijk dat het een stuk dreigender was. Johnny Janssen moet nu de punten gaan pakken anders maakt hij het seizoen niet af. Geschikte opvolger lijkt mij Wim Jonk.
  • 17 Jan 2021 om 16:33
    ben al lang blij dat die verschrikkelijke tactiek van VVV geen 3 punten voor hun oplevert. Met solide verdediging en meer voetballende tegenstanders komen er echt nog wel resultaten. Plek 8 aan het eind van de rit is fantastisch en 7 nog meer. Ik hoop alleen dat we nog een paar mooie potjes spelen en de strijd blijft.
  • 17 Jan 2021 om 16:33
    Verbeek heeft gelijk. Klopt precies
  • 17 Jan 2021 om 16:31
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:30
      Hij had wel gelijk, het was niet goed.
    Zeer zeker gelijk!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:31
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:27
      Nou dat was weer genieten.
      Lekker zo door blijven modderen. Vooral niet proberen om beter te worden. Lekker afwachten en passief blijven. Dan komen we er wel.
    Deze pot was de beste in de afgelopen 10 wedstrijden. Ze knokten om te winnen, wat Henk ook zei. Deze pot had je gewoon moeten winnen.
  • 17 Jan 2021 om 16:31
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:30
      Verbeek is echr een lul, hoop dat die vent nooit weer een functie bij de club krijgt. Amen.
    Mee eens. Gooit er ook een analyse oplos tegen Henkie waar ik Henkie volledig gelijk in geef. We zijn de betere ploeg. Voetballend was het beter, zat meer passie en strijd in dan de vorige potten. Zeurpietje Verbeek moet zich even stil houden!
  • 17 Jan 2021 om 16:30
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:30
      Verbeek is echr een lul, hoop dat die vent nooit weer een functie bij de club krijgt. Amen.
    Hij had wel gelijk, het was niet goed.
  • 17 Jan 2021 om 16:30
    Verbeek is echr een lul, hoop dat die vent nooit weer een functie bij de club krijgt. Amen.
  • 17 Jan 2021 om 16:29
    Kansloos....is en blijft klote. 9 wedstrijden zwaar onder nivo.
  • 17 Jan 2021 om 16:28
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:16
      VVV gooit er 2 verdedigers bij. En wat doen wij? Wij halen de creatieve Joey Veerman er af en brengen een andere middenvelder in zijn plek. Jansen heeft het zeker al opgegeven. Haal Floranus er af, haal Dresevic er af. Gooi Hajal erin en een aanvaller ofzo. Dit is toch te triest voor woorden
    Joey speelde niet goed vandaag. Terechte wissel.
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    Het punt is mooi, voor der rest is en blijft het nivo loos.
  • 17 Jan 2021 om 16:27
    Nou dat was weer genieten.
    Lekker zo door blijven modderen. Vooral niet proberen om beter te worden. Lekker afwachten en passief blijven. Dan komen we er wel.
  • 17 Jan 2021 om 16:26
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:17
      Jansen out. Dit is geen houden meer aan. Probeer verbeek maar. De zweep erover.
    Nog een verdediger er bij?
  • 17 Jan 2021 om 16:25
    Prima doelpunt, Van Bergen slijten deze weken. Zet Nygren en Van der Heide de rest van het seizoen dr maar in. Of buitenspeler dr bij halen, sju mar efkes Hamstra
  • 17 Jan 2021 om 16:25
    Al zet je kraan neer, daar botst van bergen nog tegen aan. Wat een onvoorstelbaar triest niveau
  • 17 Jan 2021 om 16:22
    De Koning wordt al nerveus.
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    Gelukkig 1-1, prima goal Nygren!
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    Nygren is geen buitenspelen.. is een spits.. beste goal
  • 17 Jan 2021 om 16:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:19
      Ezel
    Die zit in Shrek.
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    Hoppaaa en nu door!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:20
    pff eindelijk.... nog even doorgaan.
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    Ongelofelijk toch, elke keer weer stiekem hoop op een goed resultaat..en keer op keer zie je hetzelfde gebeuren. Alleen al een lelijke gestolen overwinning in de laatste minuut tegen een vvv had ik voor getekend.
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    Met dit anti voetbal hoop je toch dat VVV de deksel nog op de neus krijgt met een ongelofelijke noodgang. Maar tegen beter weten in
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:16
      DAVID DE KABOUTER
    Ezel
  • 17 Jan 2021 om 16:19
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:17
      Jansen out. Dit is geen houden meer aan. Probeer verbeek maar. De zweep erover.
    Ezel
  • 17 Jan 2021 om 16:18
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:15
      Zul je altijd zien dat je de betere ploeg bent en dan door één schot van VVV de wedstrijd gaat verliezen. Dat hoort blijkbaar bij de fase waarin wij zitten. Hopelijk is er nog een potje om de voorhoede te versterken. Want die is zwaar ondermaats.
    En de rechtsback. Op zich ging het voorin best aardig maar dan moet je er wel eens een keer een bal in schieten. En uiteindelijk zakt het weer als een plumpudding in elkaar
  • 17 Jan 2021 om 16:17
    Jansen out. Dit is geen houden meer aan. Probeer verbeek maar. De zweep erover.
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    Jj krijgt dit meer op de rrit. Mer deze spelers moet er meer uit te halen zijn. Zit totaal geen tactiek in.
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:13
      GERT JAN VERBEEK
    DAVID DE KABOUTER
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    VVV gooit er 2 verdedigers bij. En wat doen wij? Wij halen de creatieve Joey Veerman er af en brengen een andere middenvelder in zijn plek. Jansen heeft het zeker al opgegeven. Haal Floranus er af, haal Dresevic er af. Gooi Hajal erin en een aanvaller ofzo. Dit is toch te triest voor woorden
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:15
      Zul je altijd zien dat je de betere ploeg bent en dan door één schot van VVV de wedstrijd gaat verliezen. Dat hoort blijkbaar bij de fase waarin wij zitten. Hopelijk is er nog een potje om de voorhoede te versterken. Want die is zwaar ondermaats.
    Alles is afhankelijk van Henk. Als die een paar kansen mist, ga je niet scoren. Pijnlijk om te zien.
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    Daar gaan we weer wat een dramatische team ze willen ook helemaal niet die Veerman loopt ook in de spits of hij de broek vol stond heeft zit totaal gewils kracht in
  • 17 Jan 2021 om 16:16
    Er moet wat gebeuren want anders winnen ze geen wedstrijd meer je mag blij zijn dat een Emmen ook geen punten pakt
  • 17 Jan 2021 om 16:15
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:15
      Zul je altijd zien dat je de betere ploeg bent en dan door één schot van VVV de wedstrijd gaat verliezen. Dat hoort blijkbaar bij de fase waarin wij zitten. Hopelijk is er nog een potje om de voorhoede te versterken. Want die is zwaar ondermaats.
    De betere ploeg?
  • 17 Jan 2021 om 16:15
    Zul je altijd zien dat je de betere ploeg bent en dan door één schot van VVV de wedstrijd gaat verliezen. Dat hoort blijkbaar bij de fase waarin wij zitten. Hopelijk is er nog een potje om de voorhoede te versterken. Want die is zwaar ondermaats.
  • 17 Jan 2021 om 16:14
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:14
      Pleur toch op wil niet degraderen
    Als het zo door gaat gebeurd dat ook
  • 17 Jan 2021 om 16:14
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:13
      GERT JAN VERBEEK
    Pleur toch op wil niet degraderen
  • 17 Jan 2021 om 16:14
    Ah, vvv gaat van 7-0-3 formatie naar 9-0-1 formatie.... Wat een ploeg
  • 17 Jan 2021 om 16:13
    GERT JAN VERBEEK
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    Het is gewoon triest dat er maar een doepluntenmaker in onze selectie zit.
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    Geen idee, geen creativiteit, geen echte wil om te winnen.. dan krijg je dit
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    • Quote van 17 Jan 2021 om 16:12
      Henk Veerman kost je vandaag iig punten.
    Mag idd ook best gezegd worden.
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    Als je van dit VVV verliest dan moet je je echt doodschamen. Ze zullen morgen wel weer een vrije dag krijgen. Krijgt Jansen dit nog op sector?
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    Bedroevend hoor. Kansen die we krijgen vallen niet. Zo zonde!
  • 17 Jan 2021 om 16:12
    Henk Veerman kost je vandaag iig punten.
  • 17 Jan 2021 om 16:11
    4 DUBBELE WISSEL VAN BERGEN JOEY VEERMAN FLORANUS DE JONG
  • 17 Jan 2021 om 16:11
    Tuurlijk.... ben er helemaal klaar mee!
  • 17 Jan 2021 om 16:11
    Zie je gelukkig niet aankomen. Haal floranus eraf JJ. Liever met 10 man verder
  • 17 Jan 2021 om 16:11
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:58
      Hoezo niet? hij kan in die situatie toch zeker wel plaats nemen op de bank? Het hoeft toch niet iemand te zijn die er altijd zit.
    Ik zat er ff naast idd. Zolang je de benodigde diploma's bezit (en in dienst bent) mag je als (assistent)coach op het wedstrijdformulier gezet worden.
  • 17 Jan 2021 om 16:10
    Het moment waarvan je bijna wist dat hij wel weer zou komen.. man wat begint dit frustrerend te worden!
  • 17 Jan 2021 om 16:10
    Ongekend floranus staat weer eens op 5 meter te dekken
  • 17 Jan 2021 om 16:10
    Daar is ie eindelijk. Als je ze zelf er niet in schiet dan win je ook nooit he.
  • 17 Jan 2021 om 16:10
    Floranus kan echt niet meer. Akujobi is geen concurrent. Met deze jongens wordt het nog een heel lang half jaar. Garantie voor tegengoals.
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Die beste man mag toch nooit zo aanleggen jongens...
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Hoe is het mogelijk
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Brengt eens iemand met peper in de kont erin. Een actie. Dat heeft Nygren niet. En verrassend de goal komt van de tegenstander van Floranus...
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Floranus dekt op 1,5 meter!!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Lekker doelpuntje!!!
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Exit Jansen!
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Kunnen we even tellen hoe vaak Joey de bal heeft ingeleverd? Dank je wel Joey door jouw verliezen we deze pot
  • 17 Jan 2021 om 16:09
    Werkt goed hè.. dat counteren
  • 17 Jan 2021 om 16:08
    Daar was ie al
  • 17 Jan 2021 om 16:08
    Wat een bar slechte wedstrijd weer. En dan met 1-0 verliezen dan
  • 17 Jan 2021 om 16:07
    VVV verdient een nederlaag , angsthazen
  • 17 Jan 2021 om 16:06
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:43
      Joey speelt ook matig
    Zeer matig inderdaad.
    Slechte passes vooruit
    Haalt tempo uit de wedstrijd
    Schoten op goal hoog en ver naast.
  • 17 Jan 2021 om 16:06
    Misschien een idee om Nygren op links te zetten waar hij niet elke keer naar binnen hoeft. En dan staat van Bergen ook op z'n sterkere positie. Of misschien eens een andere aanvaller proberen. Nygren brengt al heeel lang niks meer. Vd Heide sparen ze neem ik aan voor de beker.
  • 17 Jan 2021 om 15:59
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:48
      Heb je hem al zien spelen dan?
    In wat highlights zag ik wel dat hij graag opkomt zoals hij zelf ook zei
  • 17 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:56
      Nope.
      Is dan ook geen optie.
    Hoezo niet? hij kan in die situatie toch zeker wel plaats nemen op de bank? Het hoeft toch niet iemand te zijn die er altijd zit.
  • 17 Jan 2021 om 15:56
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:53
      Jansen bedoel je Michel Jansen? Zit die überhaupt op de bank als hoofd jeugdopleiding?
    Nope.
    Is dan ook geen optie.
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Toch bijna een goal!
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Snap niet dat Arjen wordt gewisseld. Van bergen speelt zeer slecht. Floranus ook zwak en veel balverlies.
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:44
      nee klopt, en dat straalde hij ook uit. Ik zou bij een eventuele volgende afwezigheid daarom eerder de eindverantwoordelijkheid bij Jansen of Talan neerleggen.
    Jansen bedoel je Michel Jansen? Zit die überhaupt op de bank als hoofd jeugdopleiding?
  • 17 Jan 2021 om 15:53
    Joey moet echt stoppen met elke bal naar voren peren. Dit zorgt voor zoveel balverlies.. Terwijl je nu VVV kapot moet spelen vanuit de as
  • 17 Jan 2021 om 15:52
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:50
      Nee hoor ;)
    Prima aanwinst, slimme speler.
  • 17 Jan 2021 om 15:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:45
      Ben ik overigens de enige die vindt/denkt dat Tibor Halilovic best aardig kan voetballen?
    Nee hoor ;)
  • 17 Jan 2021 om 15:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:47
      Als je het vergelijkt met Kongolo zeker
    Ook zonder vergelijking. Speelt gewoon goed!
  • 17 Jan 2021 om 15:49
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:45
      Ben ik overigens de enige die vindt/denkt dat Tibor Halilovic best aardig kan voetballen?
    Eens. Beste speler op het veld vandaag(vind ik). Henk speelt daarnaast erg sterk vind ik, maar heeft al een paar kansen laten liggen. Siem nog steeds erg onwennig op het middenveld.
  • 17 Jan 2021 om 15:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:47
      Als je nu die kaib links achter had had je daar meer drive die jongen kan opkomen en een bal terug leggen
    Heb je hem al zien spelen dan?
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    Als je nu die kaib links achter had had je daar meer drive die jongen kan opkomen en een bal terug leggen
  • 17 Jan 2021 om 15:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:45
      Ben ik overigens de enige die vindt/denkt dat Tibor Halilovic best aardig kan voetballen?
    Als je het vergelijkt met Kongolo zeker
  • 17 Jan 2021 om 15:46
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:40
      Henk speelt goed. Maar had al minstens 1x moeten scoren. Geef die bal af aan van Bergen dan, die liep helemaal vrij.
    Goed is ook wat overdreven.
    Henk speelt redelijk met af en toe een goede tot hele goede actie.
  • 17 Jan 2021 om 15:45
    Ben ik overigens de enige die vindt/denkt dat Tibor Halilovic best aardig kan voetballen?
  • 17 Jan 2021 om 15:45
    Spelen tot nu toe prima in de 2e helft. Dit volhouden en er valt wel een goal!
  • 17 Jan 2021 om 15:44
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:41
      Heeft ook wel eens aangegeven in interviews dat hij dat nooit geambieerd heeft. Dit was dus puur noodzaak
    nee klopt, en dat straalde hij ook uit. Ik zou bij een eventuele volgende afwezigheid daarom eerder de eindverantwoordelijkheid bij Jansen of Talan neerleggen.
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    Joey speelt ook matig
  • 17 Jan 2021 om 15:43
    Mulder nog niet gewerkt aan z'n communicatie blijkbaar
  • 17 Jan 2021 om 15:42
    Tweede helft beginnen we tenminste wel met meer passie en beleving!
  • 17 Jan 2021 om 15:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:40
      Er is denk ook een reden waarom Spijkerman in zijn carriere nooit de hoofdcoach is geweest van een club.
    Heeft ook wel eens aangegeven in interviews dat hij dat nooit geambieerd heeft. Dit was dus puur noodzaak
  • 17 Jan 2021 om 15:40
    Henk speelt goed. Maar had al minstens 1x moeten scoren. Geef die bal af aan van Bergen dan, die liep helemaal vrij.
  • 17 Jan 2021 om 15:40
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:29
      Zeker waar, maakte ook maar een grapje. Benieuwd wat van der Heide ook nog kan doen in de 2e helft. Enigste wat echt heel opmerkelijk is, is dat er nu WEL weer coaching is vanaf de zijkant. Dat betekent dat Spijkerman en Talan dus écht geen tong uitsteken vanaf de bank, want ik heb ze de afgelopen 2 wedstrijd niet gehoord...
    Er is denk ook een reden waarom Spijkerman in zijn carriere nooit de hoofdcoach is geweest van een club.
  • 17 Jan 2021 om 15:39
    Henkie toch
  • 17 Jan 2021 om 15:37
    Zegt ook wel weerwat als we hier al tevreden mee zijn. Blijft erg matig nog tegen dramatisch vvv
  • 17 Jan 2021 om 15:34
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:29
      Zeker waar, maakte ook maar een grapje. Benieuwd wat van der Heide ook nog kan doen in de 2e helft. Enigste wat echt heel opmerkelijk is, is dat er nu WEL weer coaching is vanaf de zijkant. Dat betekent dat Spijkerman en Talan dus écht geen tong uitsteken vanaf de bank, want ik heb ze de afgelopen 2 wedstrijd niet gehoord...
    Spijkerman zat er idd een beetje verloren bij de laatste wedstrijden. Blij dat Johnny terug is. Zweept de spelers op en zorgt voor vechtlust. Mooi voorbeeld hoe van bergen na balverlies volledige druk zette op de keeper en daarmee een ingooi afdwong
  • 17 Jan 2021 om 15:33
    Laatste kwartier was beter, iets meer beweging en iets meer druk naar voren! Dit vvv kan er echt helemaal niks van
  • 17 Jan 2021 om 15:29
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:24
      Ik zie meer balbezit, pressie en passie. Iets wat we de afgelopen tijd misten. Tuurlijk was het niet om je vingers van af te likken, maar om dit af te doen als weer een slechte eerste helft vind ik niet terecht
    Zeker waar, maakte ook maar een grapje. Benieuwd wat van der Heide ook nog kan doen in de 2e helft. Enigste wat echt heel opmerkelijk is, is dat er nu WEL weer coaching is vanaf de zijkant. Dat betekent dat Spijkerman en Talan dus écht geen tong uitsteken vanaf de bank, want ik heb ze de afgelopen 2 wedstrijd niet gehoord...
  • 17 Jan 2021 om 15:28
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:24
      Ik zie meer balbezit, pressie en passie. Iets wat we de afgelopen tijd misten. Tuurlijk was het niet om je vingers van af te likken, maar om dit af te doen als weer een slechte eerste helft vind ik niet terecht
    En tweede helft zijn we altijd beter gelukkig. Ik heb wel vertrouwen in deze wedstrijd. Geven weinig weg en aan het eind begonnen we kansen te creëren
  • 17 Jan 2021 om 15:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:24
      Ik zie meer balbezit, pressie en passie. Iets wat we de afgelopen tijd misten. Tuurlijk was het niet om je vingers van af te likken, maar om dit af te doen als weer een slechte eerste helft vind ik niet terecht
    Van wat wij de laatste 9 wedstrijden hebben gezien is deze tot nu toe wel aardig.
  • 17 Jan 2021 om 15:26
    VVV - 0 corners - 0 schoten op doel - 2 schoten (60m en 30m van de goal) We geven niks weg en er komt bij ons beweging in. De kansen komen wel, nu nog toeslaan!
  • 17 Jan 2021 om 15:24
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:21
      Jij bent zeker de leukste thuis...
    Ik zie meer balbezit, pressie en passie. Iets wat we de afgelopen tijd misten. Tuurlijk was het niet om je vingers van af te likken, maar om dit af te doen als weer een slechte eerste helft vind ik niet terecht
  • 17 Jan 2021 om 15:22
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:16
      Halilovic speelt goed. Verdedigend (met name positioneel) staat die veel sterker en is die bereid om de vuile meters te maken die Kongolo niet maakte. ‘Hoogtepunt’ tot nu toe natuurlijk de uitstekende strakke bal op Henk, maar valt mij verdedigend ook positief op. Heeft een sterke, strakke pass in de poten.
    Dit ben ik niet met je eens. Ik vind dat hij zich te veel verstopt waardoor de mindere voetballers de opbouw moeten verzorgen. Halilovic moet veel meer aan de bal, hij versnelt het spel samen met Veerman. Het is volgens mij wel een aardige voetballer, alhoewel hij ook een dot tijd kreeg voor die bal op Veerman, want hij nam hem eerst nog slecht aan.
  • 17 Jan 2021 om 15:22
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:20
      Wat een idioot die Post. Had gewoon rood moeten zijn.
    Die had eerder dit seizoen toch ook al rood? Die vent spoort niet helemaal
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    Dewaele kreeg voor zoiets rood.
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:20
      Vermakelijke en interessante eerste helft gezien! Vooral einde meer voetbal in de ploeg dan voorheen. Meer pressie naar voren in tegenstelling tot donderdag. Helaas blijven de echt grote kansen uit op die van veerman na. Zie ons hier wel winnen vandaag!
    Jij bent zeker de leukste thuis...
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:20
      Vermakelijke en interessante eerste helft gezien! Vooral einde meer voetbal in de ploeg dan voorheen. Meer pressie naar voren in tegenstelling tot donderdag. Helaas blijven de echt grote kansen uit op die van veerman na. Zie ons hier wel winnen vandaag!
    Er is absoluut wat te halen!
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    Tevreden met iets harder werk! Dresevic goed vandaag. Lekkere tackle ook op het laatst en ook heerlijke lange bal halverwege de helft. Speelt echt goed. Henk moet gewoon scoren. 2e helft maar naar ons toe trekken. 3 punten moet nu toch wel
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:20
      Wat een idioot die Post. Had gewoon rood moeten zijn.
    Neuj geel is prima.
  • 17 Jan 2021 om 15:21
    Nou werd het eindelijk een beetje leuk en dan is het rust. Dat is dan weer jammer. Hopelijk trekken ze dit door in de tweede helft. Het eerste dikke half uur was er eigenlijk geen zak aan.
  • 17 Jan 2021 om 15:20
    Wat een idioot die Post. Had gewoon rood moeten zijn.
  • 17 Jan 2021 om 15:20
    Vermakelijke en interessante eerste helft gezien! Vooral einde meer voetbal in de ploeg dan voorheen. Meer pressie naar voren in tegenstelling tot donderdag. Helaas blijven de echt grote kansen uit op die van veerman na. Zie ons hier wel winnen vandaag!
  • 17 Jan 2021 om 15:16
    Zo, Henk had daar ook even geen zin om mee te counteren....
  • 17 Jan 2021 om 15:16
    Halilovic speelt goed. Verdedigend (met name positioneel) staat die veel sterker en is die bereid om de vuile meters te maken die Kongolo niet maakte. ‘Hoogtepunt’ tot nu toe natuurlijk de uitstekende strakke bal op Henk, maar valt mij verdedigend ook positief op. Heeft een sterke, strakke pass in de poten.
  • 17 Jan 2021 om 15:15
    Goede pass van Tibor! Henk moest scoren....
  • 17 Jan 2021 om 15:15
    Ligt het aan mij of zijn die jongens ook meer aan het knokken nu Johnny er weer is? Hoor hem constant schreeuwen langs de lijn.
  • 17 Jan 2021 om 15:14
    Gewoon zo blijven voetballen dan valt de goal wel.. iets scherper misschien. Het is ook niet makkelijk tegen een VVV die de bus zo parkeert
  • 17 Jan 2021 om 15:14
    Eindelijk begint het wat te lopen. Normaal harkt Veerman zo’n bal erin..!
  • 17 Jan 2021 om 15:14
    Henkie henkie..die moet er in heNiet de eerste x dat hij niet beslissend is.Kan je weer punten kosten
  • 17 Jan 2021 om 15:13
    Die mag er wel in hoor!
  • 17 Jan 2021 om 15:09
    Er is iig meer strijd en passie dan de laatste wedstrijden. Gewoon de 0-1 maken en dan zal die de Koning de bus wel wegrijden
  • 17 Jan 2021 om 15:09
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:05
      Klopt, dat geeft een extra dimensie aan het spel.
    Het wordt inderdaad tijd dat dat we een back hebben die mee op kan komen. Dat kunnen Woudenberg en Floranus totaal niet. Vind de pit van Van der Heiden toch wel mooi om te zien. Zonet ook hoe hij de bal nog bij floranus krijgt. Helaas schiet die de bal over de zijlijn...
  • 17 Jan 2021 om 15:07
    Nu eindelijk een fatsoenlijke combinatie. Het baltempo is zo laag, zo ga je VVV nooit kapot spelen. En onze opbouwer heeft de bal misschien twee keer geraakt, waarvan 1 keer een corner. Laten we dat maar houden op onwennig...
  • 17 Jan 2021 om 15:06
    Ook een kunst - ipv op de goal over de zijlijn schieten
  • 17 Jan 2021 om 15:05
    • Quote van 17 Jan 2021 om 15:00
      Straks als die Kaib mee kan doen, kun je met een valse linksbuiten spelen (Batista), zodat je een extra middenvelder hebt en met een open linkerkant speelt. Dat heeft nu geen zin, omdat Woudenberg voetballend niks toevoegt.
    Klopt, dat geeft een extra dimensie aan het spel.
  • 17 Jan 2021 om 15:02
    Woudenberg is ook absoluut niet Heerenveen waardig.
  • 17 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:07
      Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
    Tikje gehad op de training.
    Zal wel uit voorzorg zijn.
  • 17 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Jou, zonder w.
    En stop maar met trollen.
  • 17 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:07
      Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
    Heeft een tik gehad op de training
  • 17 Jan 2021 om 15:01
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:27
      Dan had hij niet gepresenteerd mogen worden donderdag.
    Licht geblesseerd
  • 17 Jan 2021 om 15:00
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:57
      Het spijt me voor het negativisme, maar er zit toch geen enkel patroon in? Onze nummer 6 doet totaal niet mee aan het spel, De Jong is onzichtbaar. Henk is nooit aanspeelbaar. Buitenspelers die hun man niet voorbij komen. Vooral het positiespel is amateurniveau... 0,0 automatisme.
    Tsja, probeer het positief te zien maar vind het eerste half uur zwaar armoedig.
  • 17 Jan 2021 om 15:00
    Straks als die Kaib mee kan doen, kun je met een valse linksbuiten spelen (Batista), zodat je een extra middenvelder hebt en met een open linkerkant speelt. Dat heeft nu geen zin, omdat Woudenberg voetballend niks toevoegt.
  • 17 Jan 2021 om 14:59
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:57
      Het spijt me voor het negativisme, maar er zit toch geen enkel patroon in? Onze nummer 6 doet totaal niet mee aan het spel, De Jong is onzichtbaar. Henk is nooit aanspeelbaar. Buitenspelers die hun man niet voorbij komen. Vooral het positiespel is amateurniveau... 0,0 automatisme.
    Kan me zeker vinden in je reactie, maar VVV parkeert ook behoorlijk de bus.
  • 17 Jan 2021 om 14:59
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:57
      Het spijt me voor het negativisme, maar er zit toch geen enkel patroon in? Onze nummer 6 doet totaal niet mee aan het spel, De Jong is onzichtbaar. Henk is nooit aanspeelbaar. Buitenspelers die hun man niet voorbij komen. Vooral het positiespel is amateurniveau... 0,0 automatisme.
    Je hebt voorin gasten nodig die een man kunnen uitspelen. Dat bedoel ik ook met een van der Heide, want die jongen doet zijn best. Een Ejuke was nu al een paar keer langs die matige rechtsback van VVV gelopen, maar van der Heide lukt dat niet. Die geeft trouwens wel twee keer een redelijke voorzet, maar bij Veerman moet hij echt aankomen, want die valt de ballen niet aan...
  • 17 Jan 2021 om 14:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:57
      Het spijt me voor het negativisme, maar er zit toch geen enkel patroon in? Onze nummer 6 doet totaal niet mee aan het spel, De Jong is onzichtbaar. Henk is nooit aanspeelbaar. Buitenspelers die hun man niet voorbij komen. Vooral het positiespel is amateurniveau... 0,0 automatisme.
    Volledig mee eens!
  • 17 Jan 2021 om 14:57
    Nou hop hop actie erin nu. Er is niet veel aan zo
  • 17 Jan 2021 om 14:57
    Het spijt me voor het negativisme, maar er zit toch geen enkel patroon in? Onze nummer 6 doet totaal niet mee aan het spel, De Jong is onzichtbaar. Henk is nooit aanspeelbaar. Buitenspelers die hun man niet voorbij komen. Vooral het positiespel is amateurniveau... 0,0 automatisme.
  • 17 Jan 2021 om 14:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:46
      Ik ben nog steeds benieuwd wat de kwaliteiten van van der Heide zijn, buiten het feit dat hij heel bedrijvig is en hard kan rennen...
    Zie ik ook nog niet helemaal, maar hij verdient het vertrouwen desondanks. Nygren, Batista en Llanez hebben tot nu toe heel weinig laten zien, op het hoopvolle begin van Nygren na.
  • 17 Jan 2021 om 14:50
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:48
      Zelfde kwaliteit als van bergen
    Van Bergen is veel sneller..
  • 17 Jan 2021 om 14:49
    Verdedigend is Dresevic dramatisch. Voorbeeld waar die John volledig vrij laat staan in het centrum en hij gewoon weer nergens staat. Zou voetballend meer moeten brengen, maar ik zie hem voorlopig toch vooral ballen inleveren.
  • 17 Jan 2021 om 14:48
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:46
      Ik ben nog steeds benieuwd wat de kwaliteiten van van der Heide zijn, buiten het feit dat hij heel bedrijvig is en hard kan rennen...
    Zelfde kwaliteit als van bergen
  • 17 Jan 2021 om 14:48
    Ok... Verbeek is een clubman. Maar wat heeft hij nu daadwerkelijk gepresteerd? Verbeek had het zoveel makkelijker dan JJ.
    Verbeek werkte gemiddeld met 33 selectiespelers! JJ moet werken met een selectie van ongeveer 24 spelers waarbij beleid is dat er ongeveer 4 jeugdspelers in de selectie moeten zitten . De gemiddelde speler onder verbeek had een waarde tussen de 1 en 1,5 miljoen. JJ werkt met een selectie met een gemiddelde waarde van 0,9 tot 1 miljoen. Gemiddeld haalde verbeek 1,57 punten per wedstrijd Jansen 1,43. Verbeek kon iedere voorbereiding met een zo goed als complete selectie startten. Jansen heeft vaak het team pas (deels) compleet op het moment dat de competie al aan de gang is.

    Misschien hadden we of zullen we onder verbeek een plekje hoger eindigen. Maar verwacht daar echt geen wonderen van.
  • 17 Jan 2021 om 14:47
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:46
      Ik ben nog steeds benieuwd wat de kwaliteiten van van der Heide zijn, buiten het feit dat hij heel bedrijvig is en hard kan rennen...
    Doseren is ook een kwaliteit. Energie overhouden voor beslissende acties. Beetje druistig nog noemen ze dat geloof ik.
  • 17 Jan 2021 om 14:46
    Ik ben nog steeds benieuwd wat de kwaliteiten van van der Heide zijn, buiten het feit dat hij heel bedrijvig is en hard kan rennen...
  • 17 Jan 2021 om 14:46
    Die loftuitingen gericht aan Dresevic begrijp ik niet. Wat is dat een slechte, lakse mandekker. Of beter gezegd: Hij dekt helemaal niet. Precies niet wat we nu nodig hebben!
  • 17 Jan 2021 om 14:43
    Tempo is traag weer. Halilovic en Veerman spelen verstoppertje. Kom op mannen. Iedereen staat stil.
  • 17 Jan 2021 om 14:42
    Waarom zo snel die bal uitspelen. 9 van de 10 keer staat die speler weer op als de bal uit is geschoten, dus is het helemaal niet nodig
  • 17 Jan 2021 om 14:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:40
      Weer erg slecht. Pure ergernis!
    Na 10 minuten al. Applausje voor jou.
  • 17 Jan 2021 om 14:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:40
      Weer erg slecht. Pure ergernis!
    Ga lekker barca kijken, scheelt je ergenis.
  • 17 Jan 2021 om 14:41
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:07
      Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
    Is wel speelgerechtigd, onduidelijk waarom hij ontbreekt.
  • 17 Jan 2021 om 14:40
    Weer erg slecht. Pure ergernis!
  • 17 Jan 2021 om 14:39
    Henk sjokt alweer en weigert druk op de centrale verdedigers te zetten
  • 17 Jan 2021 om 14:28
    Is Henk naar de kapper geweest?
  • 17 Jan 2021 om 14:27
    Prima opstelling. Dresevic viel mij heel erg mee tegen RKC, stond wel degelijk daar, ook geen kansloze afstandsschoten van hem. Ben benieuwd naar hoe het middenveld het gaat doen. Hopelijk eindelijk weer eens drie punten, moet eigenlijk wel tegen VVV.
  • 17 Jan 2021 om 14:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:07
      Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
    Dan had hij niet gepresenteerd mogen worden donderdag.
  • 17 Jan 2021 om 14:27
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:07
      Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
    Klopt zit in quarantaine
  • 17 Jan 2021 om 14:25
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:21
      Denk dat het wederom niks wordt. Ik denk dat de tijd van Gert Jan Verbeek is gekomen!
    Denk er precies hetzelfde over, moeten winnen. Zo niet dan moet er toch wat gaan veranderen lijkt mij.
  • 17 Jan 2021 om 14:24
    Op kaib na denk ik dat dit de sterkste opstelling mogelijk is.
  • 17 Jan 2021 om 14:22
    Het er niet heel veel vertrouwen in. Spelen namelijk precies hetzlefde systeem.
  • 17 Jan 2021 om 14:21
    Denk dat het wederom niks wordt. Ik denk dat de tijd van Gert Jan Verbeek is gekomen!
  • 17 Jan 2021 om 14:10
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:06
      Zit niet op de bank
    Oh dacht dat ik dat had gezien. Maar niet dus. Jammer hoopte op een invalbeurt op het moment dat we 0-3 staan :)
  • 17 Jan 2021 om 14:07
    Ben heel benieuwd naar het middenveld nu veerman, De jong en Halilovic voor het eerst samenspelen
  • 17 Jan 2021 om 14:07
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:58
      Is Kaib nog niet speelgerechtigd?
    Nee of mag nog niet ivm quarantaine plicht. Geen idee maar denk dat het daar mee te maken heeft
  • 17 Jan 2021 om 14:06
    • Quote van 17 Jan 2021 om 14:03
      Zit op de bank
    Zit niet op de bank
  • 17 Jan 2021 om 14:05
    Woudenberg speelt over het algemeen wel aardig als vd Heide voor hem staat.
  • 17 Jan 2021 om 14:03
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:58
      Is Kaib nog niet speelgerechtigd?
    Zit op de bank
  • 17 Jan 2021 om 14:00
    Wordt weer een nederlaag doe dan van hecke op woudenberg zijn plek. Fliranys wil niet verlengen en toch spelen??
  • 17 Jan 2021 om 13:58
    • Quote van 17 Jan 2021 om 13:51
      Mooi! Jammer dat Kaib er niet bij is. Met Woudenberg altijd spannend... Wel blij met Dresevic in de basis. Brengt iig iets meer voetbal. Aardig voetballend middenveld ook. Ik ben benieuwd!
    Is Kaib nog niet speelgerechtigd?
  • 17 Jan 2021 om 13:57
    Prima om Dresevic te beginnen. Voetballend beter alleen enorm nonchalant en dat breekt hem wel eens op. Hopelijk vindt hij zijn vorm van het vorige seizoen snel terug. Middenveld dikke prima en aanvallend blijft het magertjes maar veel beter hebben we niet nu. Hopelijk is Kaib snel de vervanger van Woudenberg.
  • 17 Jan 2021 om 13:54
    Vind het zelf jammer dat Van Hecke op de bank zit tegenover Dresevic. Ik vind Dresevic dit seizoen heel matig. Van Hecke had inderdaad zijn zwakkere momenten, maar hij was wel één van de weinigen die echt passie en strijd uitstraalden wat ik mooi vond om te zien. Ik vind Dresevic een beetje een slappe, maar hopelijk laat hij het vandaag zien. Verder had ik voor dezelde 10 gekozen.
  • 17 Jan 2021 om 13:51
    Mooi! Jammer dat Kaib er niet bij is. Met Woudenberg altijd spannend... Wel blij met Dresevic in de basis. Brengt iig iets meer voetbal. Aardig voetballend middenveld ook. Ik ben benieuwd!
Saturday 13 March 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›