Veerman foetert: ''Als je weggespeeld wordt door RKC Waalwijk...''

12
Veerman foetert: ''Als je weggespeeld wordt door RKC Waalwijk...''

SC Heerenveen is donderdagavond niet verder gekomen dan een 1-1 gelijkspel tegen RKC Waalwijk. Henk Veerman weet dat het snel beter moet bij de Friezen wil de ploeg weer eens een overwinning gaan boeken.

"Het was weer slecht. Echt weer heel slecht. Dit voelt als een nederlaag", aldus Veerman bij ESPN. "Heerenveen was slecht. RKC veel beter aan de bal. Ze lieten het balletje rondgaan en het druk zetten werkte van geen kant. Middenvelders van ons bleven te laag staan, waardoor die van hun tussen de ruimtes kwamen. In de eindfase kregen we nog mogelijkheden en daar gingen we schandalig mee om. Het is even zoals het is."

SC Heerenveen weet inmiddels al negen duels op rij niet meer te winnen. "We proberen het elke week weer. We komen ook echt wel voor de goal. Maar de ballen die we dan krijgen gaan allemaal mis. Ze schieten allemaal van de voet af. Het is gewoon niet goed. Het is niet goed genoeg. Ik schaam me wel, als je weggespeeld wordt door RKC Waalwijk."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2021 om 20:23
    • Quote van 15 Jan 2021 om 09:14
      Precies dat, wij zijn heel voorspelbaar ( alles via Joey ). Gisteren stond Joey op 10 en dus verder van de verdedging. Was meteen terug te zien in de opbouw. Die was er niet. Fantastisch plan van de staf. Die hadden het nog niet in de gaten dat de overige spelers niet zo sterk zijn aan de bal.
      Ach kan gebeuren, JJ kent de meeste spelers nog maar net. Weet hij ook veel dat Kongolo niet sterk is aan de bal...
    Dat zou Halilovic moeten doen. Die moet het straks ook doen als Joey weg is.
  • 15 Jan 2021 om 09:14
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:39
      Jansen komt volgens mij tegen iedere ploeg met hetzelfde plan, terwijl de meeste tegenstanders een plan hebben die speciaal op ons is afgericht.
    Precies dat, wij zijn heel voorspelbaar ( alles via Joey ). Gisteren stond Joey op 10 en dus verder van de verdedging. Was meteen terug te zien in de opbouw. Die was er niet. Fantastisch plan van de staf. Die hadden het nog niet in de gaten dat de overige spelers niet zo sterk zijn aan de bal.
    Ach kan gebeuren, JJ kent de meeste spelers nog maar net. Weet hij ook veel dat Kongolo niet sterk is aan de bal...
  • 15 Jan 2021 om 09:12
    • Quote van 15 Jan 2021 om 06:18
      Waarom zet henk het in het veld niet recht?? ¹
    JA vroeg ik mij ook al af. Waarom schiet Henk er niet gewoon 3 ballen in dan win je de pot ook wel.
    Of waarom houdt Henk niet alles tegen. Ja raar dat Henk dat niet gewoon in zijn eentje kan oplossen.
    Misschien toch maar tijd voor Rein smit, ik denk dat die wel de hele ploeg zo ver krijgt!!
  • 15 Jan 2021 om 06:52
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:07
      Vierde duel op rij waarin Henk de tactiek afkraakt. Kijk ook nog even het interview met Joey terug. Beide mannen willen aanvallen en lekker ballen, maar wij voetballen niet.
    Dit klopt inderdaad. Het veld is tijdens de wedstrijd ook veel te groot waardoor je veel te veel ruimte weg geeft aan de tegenstander. Sommige willen voetballen anderen zakken tegen eigen 16 aan, er moeten keuzes gemaakt worden.
  • 15 Jan 2021 om 06:18
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:39
      Jansen komt volgens mij tegen iedere ploeg met hetzelfde plan, terwijl de meeste tegenstanders een plan hebben die speciaal op ons is afgericht.
    Waarom zet henk het in het veld niet recht?? ¹
  • 14 Jan 2021 om 22:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:13
      De tactiek blijkt ook al weken waardeloos, als zelfs de spelers zelf de tactiek afkraken moet je toch gaan twijfelen aan de geschiktheid van de trainer.
    Jansen komt volgens mij tegen iedere ploeg met hetzelfde plan, terwijl de meeste tegenstanders een plan hebben die speciaal op ons is afgericht.
  • 14 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:07
      Vierde duel op rij waarin Henk de tactiek afkraakt. Kijk ook nog even het interview met Joey terug. Beide mannen willen aanvallen en lekker ballen, maar wij voetballen niet.
    De tactiek blijkt ook al weken waardeloos, als zelfs de spelers zelf de tactiek afkraken moet je toch gaan twijfelen aan de geschiktheid van de trainer.
  • 14 Jan 2021 om 22:07
    Vierde duel op rij waarin Henk de tactiek afkraakt. Kijk ook nog even het interview met Joey terug. Beide mannen willen aanvallen en lekker ballen, maar wij voetballen niet.
  • 14 Jan 2021 om 21:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:34
      Nogmaals: Beide Veermannetjes op de bank. Als beide zelf denken dat zo goed zijn en zo afgeven op hun medespelers gaat dit onherroepelijk ten koste van het collectief. Wat maakt een elftal sterk: Collectief
    Nee nu gaat het lekker wou je zeggen? Het is geen dames voetbal he? Je moet elkaar gewoon de waarheid kunnen vertellen en wat Veerman hier zegt klopt gewoon als een bus. Man man. Wat ben ik blij dat niet naar het stadion mogen, zat ik daar anders weer met mijn goede gedrag te kijken naar een stel oudwijven.
  • 14 Jan 2021 om 21:43
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:34
      Nogmaals: Beide Veermannetjes op de bank. Als beide zelf denken dat zo goed zijn en zo afgeven op hun medespelers gaat dit onherroepelijk ten koste van het collectief. Wat maakt een elftal sterk: Collectief
    Ben het er langzaam mee eens..... misschien denken aan verkoop? Bizar eigenlijk dat we hierover na beginnen te denken. Joey verkopen en sterk collectief kopen... meer power wat we nodig hebben. Niks af te doen aan Joey... fantastische voetballer maar in de breedte investeren helpt misschien wel...
  • 14 Jan 2021 om 21:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:34
      Nogmaals: Beide Veermannetjes op de bank. Als beide zelf denken dat zo goed zijn en zo afgeven op hun medespelers gaat dit onherroepelijk ten koste van het collectief. Wat maakt een elftal sterk: Collectief
    Ja joh.. ben je wel goed? De enige die nog een bal raken zijn de Veermannen. Haal die eraf en we kunnen volgend jaar naar Dordrecht.
  • 14 Jan 2021 om 21:34
    Nogmaals: Beide Veermannetjes op de bank. Als beide zelf denken dat zo goed zijn en zo afgeven op hun medespelers gaat dit onherroepelijk ten koste van het collectief. Wat maakt een elftal sterk: Collectief
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›