MATCHDAY | Jansen wijzigt elftal op drie plekken voor duel met RKC

287
MATCHDAY | Jansen wijzigt elftal op drie plekken voor duel met RKC

SC Heerenveen begint donderdagavond met drie wijzigingen in de basisopstelling aan de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. Tibor Halilovic maakt zijn debuut in het shirt van SC Heerenveen.

Dit gaat ten koste van Siem de Jong, die op de bank begint. Verder keert Arjen van der Heide terug in het basiselftal na een lange afwezigheid. Hierdoor moet ook Benjamin Nygren plaatsnemen op de reservebank.

Dit geldt tot slot ook voor Jan Paul van Hecke. De mandekker wordt vervangen door Ibrahim Dresevic. Hamdi Akujobi vervangt net als tegen Fortuna Sittard Sherel Floranus.

287 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2021 om 01:34
    Je bent zo goed als je laatste optreden, dat is waar ik aan moet denken als ik alle reacties lees. En dan denk ik hoe zou een voetbal organisatie in elkaar moeten zitten. Mijn idee; 1. Je bent nooit groter dan de club. 2. Je hebt club gevoel. 3. Je hebt een enorme passie voor jouw club. 4. Je hebt kennis van zaken in de professionele sport en het zakenleven. Dat zijn kernwaarden waardoor een club succesvol is. Zijn deze kernwaarden niet in de gehele organisatie aanwezig, dan is het gedoemd te mislukken. Voor de positie voorzitter en td voldoen de eisen al niet. Voor de vacature trainer zijn de meeste eigenschappen er wel, echter zullen die verder ontwikkeld moeten worden door in de luwte te leren van de profeet die in zijn thuisland wordt verketterd. Er staat Heerenveen 2 dingen te doen. Ingrijpen in het bestuur en de strijders van weleer podium te geven om de structuur weer in ere te herstellen door de personen met de juiste kernwaarden weer in de organisatie op te nemen. Pas dan wordt Heerenveen weer een volwaardige profclub om rekening mee te houden!
  • 15 Jan 2021 om 00:56
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:01
      Bizar slechte wedstrijd. RKC is gewoon de baas in ons eigen huis. Het enige wat we doen is een beetje counteren.
    Ieder team is op dit moment beter dan ons.Let maar op Emmen dat nog niet gewonnen heeft,wipt ons volgende week uit de beker!
  • 15 Jan 2021 om 00:05
    Spontane en chronische migraine na het lezen van onderstaande berichten ... hopelijk weten de trainers deze spelers op scherp te zetten voor VVV ... ze kunnen allemaal voetballen, maar het is geen team! Geen zelfvertrouwen ... man, man, man, wat een triest team. De Veermannetjes maken weliswaar het verschil, maar laten ze het team ook beter spelen?
  • 14 Jan 2021 om 23:46
    • Quote van 14 Jan 2021 om 23:39
      Obv van de laatste 10 jaar maken we ruim 50 miljoen winst en daarmee staan we 3de van Nederland na Ajax en AZ. Hamstra heeft daar ook zijn aandeel in gehad. Dit is voor de club van levensbelang. Ik zou hem voorlopig laten zitten. Hij gaat ook over de trainerspositie, en ik ben erg benieuwd of en wanneer hij gaat ingrijpen. Met zijn trainerkeuzes vind ik Hamstra ook nog niet zo gelukkig. Streppel en JOR was niet veel, JJ was een gok maar te begrijpen want het is een man van de club.
    Ja toen JJ kwam was ik echt blij. Een gok maar idd begrijpelijk. Ik had en heb bij JJ echt het Heerenveen gevoel. Als ik die man ook voor de camera van fox zag dan zag ik Heerenveen weer. Helaas laat het voetbal te wensen over maar ik gun het hem ook gewoon zo. Hopelijk kan hij het tij keren en laat Hamstra hem nog zitten. Dat hoop ik dan wel... maar 3e zeg achter Ajax en AZ dat wist ik niet. Knap zeg! Doen we idd toch iets goed...
  • 14 Jan 2021 om 23:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 23:26
      Ja eens! Zou jij een andere TD willen of geef je Hamstra nog wel vertrouwen? Vind het lastig. Trainer en spelers hebben natuurlijk niet alleen schuld. Is natuurlijk ook de scouting. Had even een lijstje gemaakt net van alle spelers die we onder Hamstra hebben gehad. De toppers: - schaars 16/17 (financieel geen meerwaarde) - Lammers 18/19 (huur) - Odegaard 16/17 (huur) - Dumfries 17/18 - van Bergen 18/19 - Ejuke 19/20 - Veerman 19/20 - Botman 19/20 (huur) Dit jaar 6 mil uitgegeven al... Als je dan kijkt hoeveel gehuurd is... niet echt eigen spelers gescout en aan verdient. Schaars goed natuurlijk maar leverde niks meer op. Dat moet wel je verdienmodel zijn. Niet echt meer een spits gehad die wat oplevert. Nahja misschien tovert hij nog wat uit zijn hoge hoed Zijn er dus maar 4 in zijn tijd eigenlijk die zo goed waren en we aan verdient hebben...
    Obv van de laatste 10 jaar maken we ruim 50 miljoen winst en daarmee staan we 3de van Nederland na Ajax en AZ. Hamstra heeft daar ook zijn aandeel in gehad. Dit is voor de club van levensbelang. Ik zou hem voorlopig laten zitten. Hij gaat ook over de trainerspositie, en ik ben erg benieuwd of en wanneer hij gaat ingrijpen. Met zijn trainerkeuzes vind ik Hamstra ook nog niet zo gelukkig. Streppel en JOR was niet veel, JJ was een gok maar te begrijpen want het is een man van de club.
  • 14 Jan 2021 om 23:38
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:59
      Moet ook zeggen dat ik Gerry en zijn scouting ook niet gouden succes vind. Ejuke en Veerman goudhaantjes maar verder... dit jaar ook matige ploeg hoor.. misschien andere TD met een meer Heerenveen verleden? Oud-voetballer alla Ajax met meer binding. Ik roep ook maar wat hoor
    Het is al eerder benoemd, maar de scouting is eigenlijk best wel beperkt. Ik heb me er even in verdiept, maar een club als Groningen heeft veel meer fulltime scouts dan onze club. Ik kom via de site alleen op Brandmsa (hoofd), Derksen en Putevski (Paps) en van den Kamp (jeugd) Dit is toch veel te weinig voor een club die het moet hebben van zijn speurwerk naar talenten? Het is namelijk veel moeilijker dan in het verleden toen Riemer en een Bert Pijffers zelf veel naar Denemarken/Zweden gingen. Er is daar veel meer concurrentie, dus misschien moet je je op andere gebieden richten...
  • 14 Jan 2021 om 23:26
    • Quote van 14 Jan 2021 om 23:08
      Bepaalde dingen zijn ronduit slecht van Hamstra. De backs die al jaren ondermaats zijn, het gebrek aan een goede spits tot Veerman kwam, half seizoen groot risico gelopen zonder 2de doelman om maar wat te noemen. Veerman is een topaankoop, echter werd die lastminute gehaald vanwege blessure Ras. Desondanks credits voor Hamstra daarvoor. Verkopen van goede spelers doet hij ook goed. Vind verder dat de selectie meestal veel te laat pas rond is. De gehuurde spelers blijken vaak niet echt van meerwaarde op een enkeling na. Wat in zijn voordeel spreekt is de winst die er gemaakt wordt op de totale in- en verkoop van spelers
    Ja eens! Zou jij een andere TD willen of geef je Hamstra nog wel vertrouwen? Vind het lastig. Trainer en spelers hebben natuurlijk niet alleen schuld. Is natuurlijk ook de scouting. Had even een lijstje gemaakt net van alle spelers die we onder Hamstra hebben gehad. De toppers: - schaars 16/17 (financieel geen meerwaarde) - Lammers 18/19 (huur) - Odegaard 16/17 (huur) - Dumfries 17/18 - van Bergen 18/19 - Ejuke 19/20 - Veerman 19/20 - Botman 19/20 (huur) Dit jaar 6 mil uitgegeven al... Als je dan kijkt hoeveel gehuurd is... niet echt eigen spelers gescout en aan verdient. Schaars goed natuurlijk maar leverde niks meer op. Dat moet wel je verdienmodel zijn. Niet echt meer een spits gehad die wat oplevert. Nahja misschien tovert hij nog wat uit zijn hoge hoed Zijn er dus maar 4 in zijn tijd eigenlijk die zo goed waren en we aan verdient hebben...
  • 14 Jan 2021 om 23:21
    • Quote van 14 Jan 2021 om 23:18
      Je kunt beter bij je eigen ploeg blijven. Zie jij ons winnen van VVV? Ik niet, die gaan ook verdedigen en hebben bovendien een fantastische spits.
    Moet toch weer een keer gebeuren. Elke ploeg heeft 1x in de zoveel tijd een vormdip. Deze houdt wel lang aan maar er komt een einde aan. Hopelijk tegen VVV. We vergeten al bijna dat we één van de beste seizoensstarts in onze geschiedenis hebben gehad. Probeerde alleen aan het gelijke spel een positieve noot te geven :)

    Hopelijk tegen VVV beter.. we gaan het zien
  • 14 Jan 2021 om 23:18
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:48
      Ja zie het.. het kan nog... en dan dit weekend Twente - Groningen ;)
    Je kunt beter bij je eigen ploeg blijven. Zie jij ons winnen van VVV? Ik niet, die gaan ook verdedigen en hebben bovendien een fantastische spits.
  • 14 Jan 2021 om 23:08
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:59
      Moet ook zeggen dat ik Gerry en zijn scouting ook niet gouden succes vind. Ejuke en Veerman goudhaantjes maar verder... dit jaar ook matige ploeg hoor.. misschien andere TD met een meer Heerenveen verleden? Oud-voetballer alla Ajax met meer binding. Ik roep ook maar wat hoor
    Bepaalde dingen zijn ronduit slecht van Hamstra. De backs die al jaren ondermaats zijn, het gebrek aan een goede spits tot Veerman kwam, half seizoen groot risico gelopen zonder 2de doelman om maar wat te noemen. Veerman is een topaankoop, echter werd die lastminute gehaald vanwege blessure Ras. Desondanks credits voor Hamstra daarvoor. Verkopen van goede spelers doet hij ook goed. Vind verder dat de selectie meestal veel te laat pas rond is. De gehuurde spelers blijken vaak niet echt van meerwaarde op een enkeling na. Wat in zijn voordeel spreekt is de winst die er gemaakt wordt op de totale in- en verkoop van spelers
  • 14 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:51
      Er moet gewoon wat gebeuren, we gaan richting kkd op deze manier!
    Moet ook zeggen dat ik Gerry en zijn scouting ook niet gouden succes vind. Ejuke en Veerman goudhaantjes maar verder... dit jaar ook matige ploeg hoor.. misschien andere TD met een meer Heerenveen verleden? Oud-voetballer alla Ajax met meer binding. Ik roep ook maar wat hoor
  • 14 Jan 2021 om 22:57
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:48
      Ja zie het.. het kan nog... en dan dit weekend Twente - Groningen ;)
    Ze lopen helaas zelfs 2 punten uit..
  • 14 Jan 2021 om 22:57
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:52
      Idd, maar zolang we zelf niet winnen komen we nooit meer in de buurt van die 2 ploegen...
    Helemaal eens... het moet echt beter. Vond de eerste helft zakelijk en goed. 2e helft echt slecht. Die eerste balcontacten... alsof de doos nog om de voetbalschoenen zit. Moet beter vanaf zondag en misschien kan de bekerwedstrijd tegen Emmen dan nog wat kleur geven....

    Snel vergeten vandaag
  • 14 Jan 2021 om 22:52
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:48
      Ja zie het.. het kan nog... en dan dit weekend Twente - Groningen ;)
    Idd, maar zolang we zelf niet winnen komen we nooit meer in de buurt van die 2 ploegen...
  • 14 Jan 2021 om 22:51
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:49
      Als er dan toch oude koeien uit de sloot worden gehaald, contracteer dan ook Afonso Alves maar weer. Die heeft voor Verbeek heel veel matige en slechte wedstrijden verdoezeld. Maar goed, ik vind het een trieste ontwikkeling dat er weer mensen zijn die hun gelijk willen halen door het op de man te spelen of door een duistere lobby te verzinnen. Hou daar eens mee op. En ook met dat eeuwige gejengel om een reeds gemaakt standpunt tot vervelends toe te herhalen. Eerst was het om de haverklap "exit JJ" (godenzijdank zijn we daar van verlost) en nu wordt er bij elke discussie om een nieuwe trainer "GJV" geroepen. Dat weten we nu zo langzamerhand wel.
    Er moet gewoon wat gebeuren, we gaan richting kkd op deze manier!
  • 14 Jan 2021 om 22:49
    Als er dan toch oude koeien uit de sloot worden gehaald, contracteer dan ook Afonso Alves maar weer. Die heeft voor Verbeek heel veel matige en slechte wedstrijden verdoezeld. Maar goed, ik vind het een trieste ontwikkeling dat er weer mensen zijn die hun gelijk willen halen door het op de man te spelen of door een duistere lobby te verzinnen. Hou daar eens mee op. En ook met dat eeuwige gejengel om een reeds gemaakt standpunt tot vervelends toe te herhalen. Eerst was het om de haverklap "exit JJ" (godenzijdank zijn we daar van verlost) en nu wordt er bij elke discussie om een nieuwe trainer "GJV" geroepen. Dat weten we nu zo langzamerhand wel.
  • 14 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:46
      Staat alweer gelijk bij Groningen
    Ja zie het.. het kan nog... en dan dit weekend Twente - Groningen ;)
  • 14 Jan 2021 om 22:46
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:41
      Laten we met iets positiefs afsluiten... Punt ingelopen op Twente en Groningen, hahah ;)
    Staat alweer gelijk bij Groningen
  • 14 Jan 2021 om 22:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 22:41
      Laten we met iets positiefs afsluiten... Punt ingelopen op Twente en Groningen, hahah ;)
    Groningen heeft nog een minuut of 10 maar bij deze stand wel indd
  • 14 Jan 2021 om 22:41
    Laten we met iets positiefs afsluiten... Punt ingelopen op Twente en Groningen, hahah ;)
  • 14 Jan 2021 om 22:38
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:34
      Ah, men zakt nu ook weer door de ondergrens door de CR kaart te trekken.Het gaat nu echt wel eens tijd worden dat we van Covid-19 af komen want sommige mensen rennen iets te hard tegen de (binnen)muren aan.
    Trieste opmerking.
  • 14 Jan 2021 om 22:13
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:19
      Om het collectief terug te krijgen (wat een elftal sterk maakt) beide Veermannetjes op de bank te zetten. Denk hier maar eens over na
    Ja of zet Mulder in de spits neer, denk daar maar eens over na.
    Of Rein Smit in de goal, denk hier maar eens over na!

    Man man niveautje hoor.
  • 14 Jan 2021 om 21:50
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:33
      Denk daar maar over na, zo moeilijk is dat niet
    Stel toch de vraag? Dan moet je met een antwoord komen en niet zoiets onzinnigs.
  • 14 Jan 2021 om 21:40
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:19
      Om het collectief terug te krijgen (wat een elftal sterk maakt) beide Veermannetjes op de bank te zetten. Denk hier maar eens over na
    Daar dacht ik ook nog over na. Joey verkopen en er een sterk collectief elftal van maken? Met dat geld in de breedte investeren? Joey is onze beste man hoor, maar we kunnen dan misschien iets meer strijd voetbal leveren als we daar de juiste spelers voor halen. Gek eigenlijk dat je hier over na begint te denken... zou niet zo moeten zijn
  • 14 Jan 2021 om 21:38
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:34
      Ah, men zakt nu ook weer door de ondergrens door de CR kaart te trekken.Het gaat nu echt wel eens tijd worden dat we van Covid-19 af komen want sommige mensen rennen iets te hard tegen de (binnen)muren aan.
    Bedankt voor je bezorgdheid, maar nee het gaat prima met me.
  • 14 Jan 2021 om 21:37
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:43
      Prima, beargumenteerde reactie weer. Zo ken ik je weer. Roepen om Verbeek omdat hij in het verleden goed gepresteerd heeft, maar na een reactie met argumenten roepen dat ik lid ben van een zogenaamde lobby. Ga me vanaf nu niet meer storen aan je onzinnige reacties. Blijf vooral in elk bericht roepen om GJV, ik neem aan dat Hamstra verstandig genoeg is om hier niet met je mee te gaan.
    Denk toch van wel.. en beargumenteerd heb ik deze stelling al tig keer gedaan trouwens in andere topics . Maar jij hebt ook altijd de grootste mond hier daar ben ik ook wel een beetje klaar mee." Lobby lekker verder " ..succes !
  • 14 Jan 2021 om 21:36
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:32
      Wat heeft CR hier überhaupt mee te maken?
    Niets, maar dat is die fase die ik eerder beschreef. Als de argumenten op zijn (voor zover ze al bestaan) gaat men over op randzaken en komen er allemaal ongerelateerde zaken aan bod.CR, leeftijd, wel/niet echte supporter zijn, meerdere jaren Verbeek met een geweldige selectie en budget afzetten tegen waar we het nu mee moeten doen. Dat soort zaken. Beetje zielig eigenlijk.
  • 14 Jan 2021 om 21:34
    Ah, men zakt nu ook weer door de ondergrens door de CR kaart te trekken.Het gaat nu echt wel eens tijd worden dat we van Covid-19 af komen want sommige mensen rennen iets te hard tegen de (binnen)muren aan.
  • 14 Jan 2021 om 21:33
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:32
      Wat heeft CR hier überhaupt mee te maken?
    Denk daar maar over na, zo moeilijk is dat niet
  • 14 Jan 2021 om 21:32
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:30
      Zoals??
    Verbeek, Fraser, Rutten.. dat kaliber.
  • 14 Jan 2021 om 21:32
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:31
      Bepaalde reageerders zijn zo fel als het over CR gaat.. zo fanatiek fan.. die namen onthou ik op een gegeven moment
    Wat heeft CR hier überhaupt mee te maken?
  • 14 Jan 2021 om 21:31
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:28
      Hoe kan jij hier zien wie CR fan is? Maarre ff serieus, GJV heeft het voor zichzelf al onmogelijk gemaakt om nu weer trainer te worden van Heerenveen. Dit door de domme uitspraken die hij de afgelopen tijd heeft gedaan.. Huidig management heeft eindelijk rust kunnen creëren op bestuurlijk vlak, ondanks dit moeilijke laatste jaar. En dat zijn de mensen waar GJV aan de stoelpoten probeert te zagen... #datgaatwelgoedkomen #not!
    Bepaalde reageerders zijn zo fel als het over CR gaat.. zo fanatiek fan.. die namen onthou ik op een gegeven moment
  • 14 Jan 2021 om 21:30
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:29
      Grim, die trainer die door Corona niet degradeerde? Zeg niet dat Grim geen goede trainer is hoor... maar mag hopen dat Heerenveen bij een trainerswissel inzet op een trainer die zich meer bewezen heeft.
    Zoals??
  • 14 Jan 2021 om 21:29
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:24
      Jij verzint ook allemaal dingen die niemand zegt! Van mij mag JJ best een stal terug doen hoor, maar wat er ook gebeurt hou die man bij de ts! Met hem heb je toch dat gevoel van vroeger weer. En haal daan maar een trainer zoals een Grim ofzo. Maar GJV? Alsjeblieft niet zeg!
    Grim, die trainer die door Corona niet degradeerde? Zeg niet dat Grim geen goede trainer is hoor... maar mag hopen dat Heerenveen bij een trainerswissel inzet op een trainer die zich meer bewezen heeft.
  • 14 Jan 2021 om 21:28
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:18
      Bijzonder, de CR fans zien het niet zitten mer Verbeek. Hoe zou dat toch komen...
    Hoe kan jij hier zien wie CR fan is? Maarre ff serieus, GJV heeft het voor zichzelf al onmogelijk gemaakt om nu weer trainer te worden van Heerenveen. Dit door de domme uitspraken die hij de afgelopen tijd heeft gedaan.. Huidig management heeft eindelijk rust kunnen creëren op bestuurlijk vlak, ondanks dit moeilijke laatste jaar. En dat zijn de mensen waar GJV aan de stoelpoten probeert te zagen... #datgaatwelgoedkomen #not!
  • 14 Jan 2021 om 21:24
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:12
      Dus je wil JJ laten zitten, want GJV is volgens jou een trainer van niks. Reken even uit hoeveel punten JJ sinds zijn aanstellong heeft gepakt, en hoeveel punten GJV in zijn loopbaan heeft gepakt. Deel het door het aantal wedstrijden en je zal zien dat als je GJV een trainer van niks vind, je JJ wel echt een waardeloze prutser moet vinden. GJV is een vakman, en heeft ook nog eens eens een bak aan ervaring.
    Jij verzint ook allemaal dingen die niemand zegt! Van mij mag JJ best een stal terug doen hoor, maar wat er ook gebeurt hou die man bij de ts! Met hem heb je toch dat gevoel van vroeger weer. En haal daan maar een trainer zoals een Grim ofzo. Maar GJV? Alsjeblieft niet zeg!
  • 14 Jan 2021 om 21:22
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:19
      Om het collectief terug te krijgen (wat een elftal sterk maakt) beide Veermannetjes op de bank te zetten. Denk hier maar eens over na
    Geen gekke gedachte, ik heb vandaag hetzelfde gedacht.
  • 14 Jan 2021 om 21:22
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:12
      Gast, je bent gewoon zo'n paria. Waarschijnlijk zo'n mannetje met alleen een clubkaart. Je kent het 'oude' Heerenveen niet. Als deze corona shit voorbij is, wil ik best met je in discussie, maar niet hier.
    Het oude Heerenveen? Kijk ik met veel trots naar terug! Met de bekerfinale in de Kuip als hoogtepunt. Maar ik durf wel realistisch te kijken naar de ploeg van nu!
  • 14 Jan 2021 om 21:21
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:19
      Om het collectief terug te krijgen (wat een elftal sterk maakt) beide Veermannetjes op de bank te zetten. Denk hier maar eens over na
    Daar kan je best eens gelijk in hebben.
  • 14 Jan 2021 om 21:20
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:10
      Ik kom al 38 jaar bij sc Heerenveen. Ik durf mezelf wel een old-school supporter te noemen. Maar reken maar dat ik niet zit te wachten op een trainer die ruzie loopt te maken met sponsoren, medewerkers van de club en iedereen tegen zich in het harnas jaagt.

      Ik kan me wel degelijk de twijfels bij veel supporters voorstellen als het gaat over de kwaliteiten van Johnny Jansen. Ik begin me na een teleurstellend vorig seizoen, en een wederom teleurstellend huidig seizoen toch wel zorgen te maken over het vertoonde spel van onze club. Ik vind het alleen lastig om te zeggen of het aan de kwaliteiten van onze trainer ligt, of dat onze spelersselectie toch van mindere kwaliteit is dan velen denken. Als supporter heb je vaak de neiging om je eigen selectie beter te vinden dan deze vaak is. Soms is het ook een kwestie van de juiste balans zien te vinden waardoor het opeens wel gaat draaien bij een ploeg. Ik kan me, nogmaals, voorstellen dat sommige supporters gaan roepen om een andere trainer gezien het vertoonde veldspel. Maar dan zijn er in mijn optiek met een Fred Grim, Henk Fraser of Wim Jonk betere opties dan een olifant in een porseleinkast als Gertjan Verbeek.
    Helemaal eens! Natuurlijk wordt nu vooral de naam van GJV geroepen, maar een andere trainer met ervaring is ook een goede optie. Ik begin steeds meer te twijfelen of Jansen op dit moment wel geschikt is als hoofdtrainer. Het spel is erg zorgelijk.
  • 14 Jan 2021 om 21:19
    Om het collectief terug te krijgen (wat een elftal sterk maakt) beide Veermannetjes op de bank te zetten. Denk hier maar eens over na
  • 14 Jan 2021 om 21:18
    Bijzonder, de CR fans zien het niet zitten mer Verbeek. Hoe zou dat toch komen...
  • 14 Jan 2021 om 21:16
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:12
      Dus je wil JJ laten zitten, want GJV is volgens jou een trainer van niks. Reken even uit hoeveel punten JJ sinds zijn aanstellong heeft gepakt, en hoeveel punten GJV in zijn loopbaan heeft gepakt. Deel het door het aantal wedstrijden en je zal zien dat als je GJV een trainer van niks vind, je JJ wel echt een waardeloze prutser moet vinden. GJV is een vakman, en heeft ook nog eens eens een bak aan ervaring.
    Ah, daar is de volgende wappie fase; Appels met krentebollen vergelijken..
    Om maar eens met de woorden van dhr Geus te spreken: man man man.
  • 14 Jan 2021 om 21:15
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:14
      Laat gaan. Negatieve energie
    Idd...
  • 14 Jan 2021 om 21:14
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:12
      Dus je wil JJ laten zitten, want GJV is volgens jou een trainer van niks. Reken even uit hoeveel punten JJ sinds zijn aanstellong heeft gepakt, en hoeveel punten GJV in zijn loopbaan heeft gepakt. Deel het door het aantal wedstrijden en je zal zien dat als je GJV een trainer van niks vind, je JJ wel echt een waardeloze prutser moet vinden. GJV is een vakman, en heeft ook nog eens eens een bak aan ervaring.
    Laat gaan. Negatieve energie
  • 14 Jan 2021 om 21:13
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:10
      Ik kom al 38 jaar bij sc Heerenveen. Ik durf mezelf wel een old-school supporter te noemen. Maar reken maar dat ik niet zit te wachten op een trainer die ruzie loopt te maken met sponsoren, medewerkers van de club en iedereen tegen zich in het harnas jaagt.

      Ik kan me wel degelijk de twijfels bij veel supporters voorstellen als het gaat over de kwaliteiten van Johnny Jansen. Ik begin me na een teleurstellend vorig seizoen, en een wederom teleurstellend huidig seizoen toch wel zorgen te maken over het vertoonde spel van onze club. Ik vind het alleen lastig om te zeggen of het aan de kwaliteiten van onze trainer ligt, of dat onze spelersselectie toch van mindere kwaliteit is dan velen denken. Als supporter heb je vaak de neiging om je eigen selectie beter te vinden dan deze vaak is. Soms is het ook een kwestie van de juiste balans zien te vinden waardoor het opeens wel gaat draaien bij een ploeg. Ik kan me, nogmaals, voorstellen dat sommige supporters gaan roepen om een andere trainer gezien het vertoonde veldspel. Maar dan zijn er in mijn optiek met een Fred Grim, Henk Fraser of Wim Jonk betere opties dan een olifant in een porseleinkast als Gertjan Verbeek.
    Eens!
  • 14 Jan 2021 om 21:12
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:04
      Ach man, ik heb de tijd van Verbeek ook meegemaakt. Dat was dan ook gelijk de laatste keer dat die man wat bereikt heeft! Is totaal niet relevant meer als trainer en gaat ons alleen maar dieper het dal in brengen! Wat boeit mij die nostalgie achter Verbeek nou? Het gaat om nu en dan is het gewoon een trainer van niks!
    Dus je wil JJ laten zitten, want GJV is volgens jou een trainer van niks. Reken even uit hoeveel punten JJ sinds zijn aanstellong heeft gepakt, en hoeveel punten GJV in zijn loopbaan heeft gepakt. Deel het door het aantal wedstrijden en je zal zien dat als je GJV een trainer van niks vind, je JJ wel echt een waardeloze prutser moet vinden. GJV is een vakman, en heeft ook nog eens eens een bak aan ervaring.
  • 14 Jan 2021 om 21:12
    • Quote van 14 Jan 2021 om 21:04
      Ach man, ik heb de tijd van Verbeek ook meegemaakt. Dat was dan ook gelijk de laatste keer dat die man wat bereikt heeft! Is totaal niet relevant meer als trainer en gaat ons alleen maar dieper het dal in brengen! Wat boeit mij die nostalgie achter Verbeek nou? Het gaat om nu en dan is het gewoon een trainer van niks!
    Gast, je bent gewoon zo'n paria. Waarschijnlijk zo'n mannetje met alleen een clubkaart. Je kent het 'oude' Heerenveen niet. Als deze corona shit voorbij is, wil ik best met je in discussie, maar niet hier.
  • 14 Jan 2021 om 21:11
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:41
      Laat Fred Grim hier maar achter. Die kan het zo overnemen.
    Dat heb ik al eens eerder geroepen, prima trainer die goed positiespel en dynamiek weet te brengen bij elke club waar hij heeft gewerkt..
  • 14 Jan 2021 om 21:10
    Voorspelbaar..
    Tis net als met die viruswappies, als de argumenten "op" zijn gaat met over op randzaken en andere excuses zoeken zoals leeftijd.

    Verbeek was in Z'n Heerenveen en AZ een meer dan prima sub-top trainer.
    In al die jaren daarna is gebleken dat hij in zijn ontwikkeling is stil blijven staan en dat ie zonder een rem (destijds Riemer) een ongeleid projectiel is. Bij meerdere clubs is hij om dezelfde reden/redenen ontslagen.

    Moet er een trainer komen? Wellicht zou dat niet verkeerd zijn.
    Moet die trainer een zekere vorm van overmacht en 'spirit' hebben? Zou niet verkeerd zijn.
    Is Verbeek geschikt voor deze klus? Absoluut niet.

    Maar goed, een nieuwe trainer is ook geen garantie op succes.
  • 14 Jan 2021 om 21:10
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:59
      Klopt. Ik heb GJV nog meegemaakt met Foppe en Riemer. Ik was een van de supporters die trouw alle Europese wedstrijden van Heerenveen bezocht, zowel uit als thuis. Waarschijnlijk zat jij toen nog naar de fabeltjeskrant te kijken. Ik heb deze trainers van dichtbij meegemaakt. Ik zag dat spelers onder GJV beter waren/werden. Dat GJV minder succesvol was in Alkmaar en Feyenoord interesseert mij niet. GJV is een Heerenveen man, die er wel alles uithaalt. Schijt aan de reacties. De echte old school supporter hoopt op GJV
    Ik kom al 38 jaar bij sc Heerenveen. Ik durf mezelf wel een old-school supporter te noemen. Maar reken maar dat ik niet zit te wachten op een trainer die ruzie loopt te maken met sponsoren, medewerkers van de club en iedereen tegen zich in het harnas jaagt.

    Ik kan me wel degelijk de twijfels bij veel supporters voorstellen als het gaat over de kwaliteiten van Johnny Jansen. Ik begin me na een teleurstellend vorig seizoen, en een wederom teleurstellend huidig seizoen toch wel zorgen te maken over het vertoonde spel van onze club. Ik vind het alleen lastig om te zeggen of het aan de kwaliteiten van onze trainer ligt, of dat onze spelersselectie toch van mindere kwaliteit is dan velen denken. Als supporter heb je vaak de neiging om je eigen selectie beter te vinden dan deze vaak is. Soms is het ook een kwestie van de juiste balans zien te vinden waardoor het opeens wel gaat draaien bij een ploeg. Ik kan me, nogmaals, voorstellen dat sommige supporters gaan roepen om een andere trainer gezien het vertoonde veldspel. Maar dan zijn er in mijn optiek met een Fred Grim, Henk Fraser of Wim Jonk betere opties dan een olifant in een porseleinkast als Gertjan Verbeek.
  • 14 Jan 2021 om 21:04
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:58
      Dat mensen GJV willen als trainer is niet meer dan logisch. Dat zijn supporters die al tijden een laf spelend Heerenveen zien, en allemaal spelers die niet alles uit zichzelf willen halen om als team te gaan presteren. GJV is een trainer die het maximale uit zijn spelers weet te halen en zijn spelers altijd topfit weet te krijgen. En daarnaast zit onze club in zijn hart. Logische optelsom dus
    Ach man, ik heb de tijd van Verbeek ook meegemaakt. Dat was dan ook gelijk de laatste keer dat die man wat bereikt heeft! Is totaal niet relevant meer als trainer en gaat ons alleen maar dieper het dal in brengen! Wat boeit mij die nostalgie achter Verbeek nou? Het gaat om nu en dan is het gewoon een trainer van niks!
  • 14 Jan 2021 om 21:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:59
      Klopt. Ik heb GJV nog meegemaakt met Foppe en Riemer. Ik was een van de supporters die trouw alle Europese wedstrijden van Heerenveen bezocht, zowel uit als thuis. Waarschijnlijk zat jij toen nog naar de fabeltjeskrant te kijken. Ik heb deze trainers van dichtbij meegemaakt. Ik zag dat spelers onder GJV beter waren/werden. Dat GJV minder succesvol was in Alkmaar en Feyenoord interesseert mij niet. GJV is een Heerenveen man, die er wel alles uithaalt. Schijt aan de reacties. De echte old school supporter hoopt op GJV
    Mooi om te lezen, voel exact hetzelfde!
  • 14 Jan 2021 om 21:00
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:58
      Wat heeft mijn leeftijd hier mee te maken? Geef eens een goed argument voor GJV! En kom niet met dat domme passie want er is geen speler die hem serieus neemt.
    Denk dat je vrij jong bent, de jongere garde hebben niet zoveel op met de mensen die onze club groot hebben gemaakt merk ik vaak
  • 14 Jan 2021 om 20:59
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:51
      Net als jullie in jullie belachelijke Gert Jan Verbeek bubbel. De enige argumenten die jullie brengen zijn de passie die hij kan brengen en de prestaties uit het verleden. Ik geef daar tegenargumenten voor en jullie komen met die ‘bubbel’ en ‘lobby’ oneliners. Een nieuwe trainer die passie kan overbrengen en het tactisch beter kan neerzetten is nodig, maar Gert Jan is daar op dit moment niet de juiste man voor.
    Klopt. Ik heb GJV nog meegemaakt met Foppe en Riemer. Ik was een van de supporters die trouw alle Europese wedstrijden van Heerenveen bezocht, zowel uit als thuis. Waarschijnlijk zat jij toen nog naar de fabeltjeskrant te kijken. Ik heb deze trainers van dichtbij meegemaakt. Ik zag dat spelers onder GJV beter waren/werden. Dat GJV minder succesvol was in Alkmaar en Feyenoord interesseert mij niet. GJV is een Heerenveen man, die er wel alles uithaalt. Schijt aan de reacties. De echte old school supporter hoopt op GJV
  • 14 Jan 2021 om 20:58
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:53
      Dat mensen GJV willen hebben is te dom voor woorden! Enige wat die man doet is groot praat hebben. Zou Twente ook wel even in de eredivisie houden. Nou, dat hebben we gezien! En sinds wanneer zit jij eigenlijk op dit forum? Sinds Alvessch eraf is?
    Dat mensen GJV willen als trainer is niet meer dan logisch. Dat zijn supporters die al tijden een laf spelend Heerenveen zien, en allemaal spelers die niet alles uit zichzelf willen halen om als team te gaan presteren. GJV is een trainer die het maximale uit zijn spelers weet te halen en zijn spelers altijd topfit weet te krijgen. En daarnaast zit onze club in zijn hart. Logische optelsom dus
  • 14 Jan 2021 om 20:58
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:54
      Zit er al heel erg lang op. Kon alleen lang niet inloggen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
    Wat heeft mijn leeftijd hier mee te maken? Geef eens een goed argument voor GJV! En kom niet met dat domme passie want er is geen speler die hem serieus neemt.
  • 14 Jan 2021 om 20:54
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:53
      Dat mensen GJV willen hebben is te dom voor woorden! Enige wat die man doet is groot praat hebben. Zou Twente ook wel even in de eredivisie houden. Nou, dat hebben we gezien! En sinds wanneer zit jij eigenlijk op dit forum? Sinds Alvessch eraf is?
    Zit er al heel erg lang op. Kon alleen lang niet inloggen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  • 14 Jan 2021 om 20:53
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:51
      BasDost is ingehuurd door CR om GJV buiten de deur te houden haha
    Dat mensen GJV willen hebben is te dom voor woorden! Enige wat die man doet is groot praat hebben. Zou Twente ook wel even in de eredivisie houden. Nou, dat hebben we gezien! En sinds wanneer zit jij eigenlijk op dit forum? Sinds Alvessch eraf is?
  • 14 Jan 2021 om 20:53
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:50
      Nah, dis hypocriet.
    Vond het wel grappig. Maar meen het wel dat je gewoon kan reageren.
  • 14 Jan 2021 om 20:52
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:41
      Nee maar wel dat spelers in ieder geval werken voor hun geld.. ik denk dat ik alle schoten op goal op 1 hand kan tellen.. als je verliest of gelijk speelt is dat prima, maar dan wel strijdend ten onder
    Maar die kansen die wij hebben zijn wel grote kansen! Hebben alleen geen afmakers....
  • 14 Jan 2021 om 20:51
    BasDost is ingehuurd door CR om GJV buiten de deur te houden haha
  • 14 Jan 2021 om 20:51
    Het is zo teleurstellend wat we elke week weer te zien krijgen. Met toch niet het minste materiaal laten we elke wedstrijd wel het meest slechte voetbal van alle eredivisieclubs zien. En helaas zie ik ook geen signalen die wijzen op verbetering. Grote vraag is nu of we met de gehaalde versterkingen wel beter voetbal te zien zullen krijgen. Ik begin daar zo langzamerhand wel aan te twijfelen. Het is toch armetierig dat we als ploeg alleen maar kunnen terugzakken en lange ballen kunnen spelen om al counterend gevaarlijk proberen te worden. Voor de rest lijkt het tactisch gezien helemaal nergens op.
    Grote vraag is dan of het aan de kwaliteit van (bepaalde) spelers ligt, of dat het aan de trainer ligt. Gelukkig hoef ik deze afweging niet te maken en hebben we daar een technisch directeur voor. Maar Ik zie clubs als Cambuur, RKC, Volendam en Sparta beduidend beter positiespel spelen dan wij doen. Het humeur van een Heerenveen supporter wordt op dit moment aardig op de proef gesteld.
  • 14 Jan 2021 om 20:51
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:48
      Blijf lekker in je bubbel zitten.
    Net als jullie in jullie belachelijke Gert Jan Verbeek bubbel. De enige argumenten die jullie brengen zijn de passie die hij kan brengen en de prestaties uit het verleden. Ik geef daar tegenargumenten voor en jullie komen met die ‘bubbel’ en ‘lobby’ oneliners. Een nieuwe trainer die passie kan overbrengen en het tactisch beter kan neerzetten is nodig, maar Gert Jan is daar op dit moment niet de juiste man voor.
  • 14 Jan 2021 om 20:50
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:50
      Reageer is normaal joh, flikker toch op met flikker toch op
    Nah, dis hypocriet.
  • 14 Jan 2021 om 20:50
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:48
      Hahahahha, net zoals die van zijn andere ploegen heeft gemaakt zeker. Flikker toch op!
    Reageer is normaal joh, flikker toch op met flikker toch op
  • 14 Jan 2021 om 20:49
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:44
      Kijk naar onze selectie en die van RKC. Hoe kan het dat zij wel kunnen combineren en dat bij ons alles mis gaat? We worden op tactisch gebied al 9 wedstrijden op rij verslagen. Hoe is dat mogelijk? We staan nu nog wel in linkerrijtje, maar dat is allemaal te danken aan de eerste wedstrijden.
    En waar staat RKC op de ranglijst? Spelen nog hetzelfde als aan het begin van het seizoen. Hadden vabdaag de grootate kansen! Alleen hebben wij een van Bergen er staan die werkelijk elke aanval verprutst. Ik hoop van harte dat die eruit wordt gehaald aankomend weekend.
  • 14 Jan 2021 om 20:48
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:44
      Waarom dom gelul? Ik durf te wedden dat GJV van dit elftal een geoliede machine maakt. JJ is een knuffelbeer trainer. Geen trainer die Heerenveen momenteel nodig heeft.
    Hahahahha, net zoals die van zijn andere ploegen heeft gemaakt zeker. Flikker toch op!
  • 14 Jan 2021 om 20:48
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:39
      Alsof vd Heide vandaag supergoed presteerde
    Ja die presteerde supergoed. Volgens mij geen balverlies geleden, kei en keihard gewerkt en niet goed gebruikt door de anderen. Kon een paar keer weg gestoken worden maar of de pass was drama of ze zagen het niet. Aan onze kant was Arjen de beste.
  • 14 Jan 2021 om 20:48
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:43
      Prima, beargumenteerde reactie weer. Zo ken ik je weer. Roepen om Verbeek omdat hij in het verleden goed gepresteerd heeft, maar na een reactie met argumenten roepen dat ik lid ben van een zogenaamde lobby. Ga me vanaf nu niet meer storen aan je onzinnige reacties. Blijf vooral in elk bericht roepen om GJV, ik neem aan dat Hamstra verstandig genoeg is om hier niet met je mee te gaan.
    Blijf lekker in je bubbel zitten.
  • 14 Jan 2021 om 20:47
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:37
      Ik heb steeds het idee dat hij zichzelf geweldig vindt spelen. Maar tjongejonge wat is die ook ver weg gezakt zeg.
    Daar speelt meer. Die lijkt er wel helemaal klaar mee te zijn. Heel opvallend.
  • 14 Jan 2021 om 20:46
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:39
      Alsof vd Heide vandaag supergoed presteerde
    Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat die jongens wel 120% geven en niet de kantjes eraf lopen.
  • 14 Jan 2021 om 20:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:39
      Och och och, na 9 Klote wedstrijden nog dit roepen, ga lekker bij korfbalvereniging “in het zakje” staan kijken. We staan nog in linkerrijtje dus we zijn dik tevreden. Dit is zgn professioneel voetbal.....
    Idd. 9 (!!!) Wedstrijden op rij!!! Welke trainer mag dat zonder consequenties. Het kan een keer gebeuren als dan het voetbal maar goed is, maar het positiespel lijkt echt nergens op bij ons. Je ziet werkelijk nergens aan dat ze week in week uit met elkaar trainen. Met geluk 1 puntje tegen fortuna en rkc, ga je schamen selectie en staf!!
  • 14 Jan 2021 om 20:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:37
      Dom gelul! Gjv faalt overal waar hij komt. We staan nog steeds in het linkerrijtje he! Iedereen zei dat wij zouden degraderen.... Wat willen mensen nou? Dat we meedoen om het kampioenschap?
    Waarom dom gelul? Ik durf te wedden dat GJV van dit elftal een geoliede machine maakt. JJ is een knuffelbeer trainer. Geen trainer die Heerenveen momenteel nodig heeft.
  • 14 Jan 2021 om 20:44
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:37
      Dom gelul! Gjv faalt overal waar hij komt. We staan nog steeds in het linkerrijtje he! Iedereen zei dat wij zouden degraderen.... Wat willen mensen nou? Dat we meedoen om het kampioenschap?
    Kijk naar onze selectie en die van RKC. Hoe kan het dat zij wel kunnen combineren en dat bij ons alles mis gaat? We worden op tactisch gebied al 9 wedstrijden op rij verslagen. Hoe is dat mogelijk? We staan nu nog wel in linkerrijtje, maar dat is allemaal te danken aan de eerste wedstrijden.
  • 14 Jan 2021 om 20:43
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:41
      Ook lid van de lobby ?
    Prima, beargumenteerde reactie weer. Zo ken ik je weer. Roepen om Verbeek omdat hij in het verleden goed gepresteerd heeft, maar na een reactie met argumenten roepen dat ik lid ben van een zogenaamde lobby. Ga me vanaf nu niet meer storen aan je onzinnige reacties. Blijf vooral in elk bericht roepen om GJV, ik neem aan dat Hamstra verstandig genoeg is om hier niet met je mee te gaan.
  • 14 Jan 2021 om 20:42
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:34
      Het is voor de zoveelste keer, in triest wat Heerenveen laat zien.
    Tsja het publiek staat ook niet achter dit elftal
  • 14 Jan 2021 om 20:41
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:40
      Ik ben het, nogmaals, eens met het feit dat er een nieuwe trainer moet komen die de passie er in kan brengen. Gert Jan Verbeek heeft alleen sinds hij bij ons weg is overal gefaald en overal voor onrust gezorgd. Met zijn uitspraken waar hij de laatste jaren meer de club uit elkaar drijft dan dat hij zinvolle dingen zegt, zie ik in hem op dit moment bepaald niet de ideale man. Resultaten uit het verleden zijn bepaald geen garantie voor de toekomst.
    Ook lid van de lobby ?
  • 14 Jan 2021 om 20:41
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:37
      Dom gelul! Gjv faalt overal waar hij komt. We staan nog steeds in het linkerrijtje he! Iedereen zei dat wij zouden degraderen.... Wat willen mensen nou? Dat we meedoen om het kampioenschap?
    Nee maar wel dat spelers in ieder geval werken voor hun geld.. ik denk dat ik alle schoten op goal op 1 hand kan tellen.. als je verliest of gelijk speelt is dat prima, maar dan wel strijdend ten onder
  • 14 Jan 2021 om 20:41
    Laat Fred Grim hier maar achter. Die kan het zo overnemen.
  • 14 Jan 2021 om 20:40
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:36
      Precies zo is dat !!...maar er circuleren hier een paar die daar als de dood voor zijn . Vraag me niet waarom....eigen belangetje? De "tegen lobby " zal ook nu na deze letters wel weer losbarsten.
    Ik ben het, nogmaals, eens met het feit dat er een nieuwe trainer moet komen die de passie er in kan brengen. Gert Jan Verbeek heeft alleen sinds hij bij ons weg is overal gefaald en overal voor onrust gezorgd. Met zijn uitspraken waar hij de laatste jaren meer de club uit elkaar drijft dan dat hij zinvolle dingen zegt, zie ik in hem op dit moment bepaald niet de ideale man. Resultaten uit het verleden zijn bepaald geen garantie voor de toekomst.
  • 14 Jan 2021 om 20:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:37
      Dom gelul! Gjv faalt overal waar hij komt. We staan nog steeds in het linkerrijtje he! Iedereen zei dat wij zouden degraderen.... Wat willen mensen nou? Dat we meedoen om het kampioenschap?
    Och och och, na 9 Klote wedstrijden nog dit roepen, ga lekker bij korfbalvereniging “in het zakje” staan kijken. We staan nog in linkerrijtje dus we zijn dik tevreden. Dit is zgn professioneel voetbal.....
  • 14 Jan 2021 om 20:39
    En dan zegt JJ voor de wedstrijd nog dat ze een team willen zijn waar het publiek zich mee kan identificeren.. dat voor iedere bal knokt.. wat een laffe bedoeling weer.. haal maar een spits en 2 vleugelspelers erbij.. want voorin was het weer diep en diep triest
  • 14 Jan 2021 om 20:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:36
      Henk er maar uit, van Bergen eruit. Begin maar met van der heide en Smit. Jongens die tenminste willen en door blijven vechten.
    Alsof vd Heide vandaag supergoed presteerde
  • 14 Jan 2021 om 20:37
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:36
      Nu krijgen we het. Henk gaat voor de camera zeggen dat er totaal geen beleving te bespeuren was. Henk ga eens bij jezelf te raden, aanvoerder onwaardig.
    We doen het gewoon niet goed, alles wat we moeten doen doen we gewoon niet. Het is zoals het is en niet goed (genoeg).
  • 14 Jan 2021 om 20:37
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:35
      GJV welkom!
    Dom gelul! Gjv faalt overal waar hij komt. We staan nog steeds in het linkerrijtje he! Iedereen zei dat wij zouden degraderen.... Wat willen mensen nou? Dat we meedoen om het kampioenschap?
  • 14 Jan 2021 om 20:37
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:35
      Wat een afgang, Joey Veerman kan wel nijdig zijn maar weet zelf het tij ook niet te keren
    Ik heb steeds het idee dat hij zichzelf geweldig vindt spelen. Maar tjongejonge wat is die ook ver weg gezakt zeg.
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:33
      Graag. Ik roep het ook al langer. Een trainer die wel zijn beste spelers op durft te stellen. Een trainer die spelers op de bank zet als ze niet goed spelen. Een trainer die de spelers aanspreekt als ze niet goed spelen.
    Precies zo is dat !!...maar er circuleren hier een paar die daar als de dood voor zijn . Vraag me niet waarom....eigen belangetje? De "tegen lobby " zal ook nu na deze letters wel weer losbarsten.
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    Henk er maar uit, van Bergen eruit. Begin maar met van der heide en Smit. Jongens die tenminste willen en door blijven vechten.
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    Echt een dramatische pot. Meer kan ik er niet van maken, deceptie op deceptie! Henk Veerman gaat echt voorop in de malaise!
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    Beschamend, kansloos, geen enkel idee wat ze doen. ben er niet snel van maar wordt tijd dat JJ een ander baantje zoekt. Niemand is groter dan de club, ook een echte Heerenveen man niet.
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:35
      Die Veermannen kunnen ook beter aan de andere kant van de Afsluitdijk blijven als ze zo spelen.
    Ja allebei net niet goed genoeg voor ons
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    Nu krijgen we het. Henk gaat voor de camera zeggen dat er totaal geen beleving te bespeuren was. Henk ga eens bij jezelf te raden, aanvoerder onwaardig.
  • 14 Jan 2021 om 20:36
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:30
      Hij krijg pot ook de ene zaad bal na de andere. Als hij de bal moet halen heb je voorin 0,0 staan.
    Hij wint nooit een duel, hij is nooit aanspeelbaar en sjokt maar wat rond.. Ballen ophalen doet hij nooit
  • 14 Jan 2021 om 20:35
    Wat een afgang, Joey Veerman kan wel nijdig zijn maar weet zelf het tij ook niet te keren
  • 14 Jan 2021 om 20:35
    GJV welkom!
  • 14 Jan 2021 om 20:35
    Die Veermannen kunnen ook beter aan de andere kant van de Afsluitdijk blijven als ze zo spelen.
  • 14 Jan 2021 om 20:34
    Het is voor de zoveelste keer, in triest wat Heerenveen laat zien.
  • 14 Jan 2021 om 20:33
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:26
      Kan Grim niet komen hier, en Jansen maar weer assistent. Die heeft tenminste ervaring en laat RKC nog aardig spelen als je kijkt naar hun spelersmatriaal
    Nee en met Talan en Spijkerman erbij , zal het niks meer worden dat is toch inmiddels wel duidelijk lijkt me. En JJ moet maar weer eventjes een stapje terug doen. Zet een ervaren discipline kanon voor die groep Pvd !!
  • 14 Jan 2021 om 20:33
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:32
      V Bergen had 5 wedstrijden geleden al op de bank gemoeten. Kansloos op deze manier.
    Ook Nygren en Dresevic eruit laten geef talent een kans. Knokken en strijd willen we zien
  • 14 Jan 2021 om 20:33
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:15
      Ik zeg toch...tijd voor GJV !
    Graag. Ik roep het ook al langer. Een trainer die wel zijn beste spelers op durft te stellen. Een trainer die spelers op de bank zet als ze niet goed spelen. Een trainer die de spelers aanspreekt als ze niet goed spelen.
  • 14 Jan 2021 om 20:32
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:30
      Hij krijg pot ook de ene zaad bal na de andere. Als hij de bal moet halen heb je voorin 0,0 staan.
    Hij speelt exact hetzelfde als toen hij ging. Precies waar ik bang voor was: Hij heeft niets geleerd in het buitenland. Waarschijnlijk ligt het allemaal weer aan de trainer.
  • 14 Jan 2021 om 20:32
    Irriteer me mateloos, sta je met z’n drieën in de 16 weet je niet wat je moet doen...
  • 14 Jan 2021 om 20:32
    Henk kan in ieder geval niet moe zijn. Die is nauwelijks van zijn plek gekomen de tweede helft. Die doet echt 0 maar dan ook echt 0,0 moeite om een keer vrij te komen. Het is dat hij scoort, verder is het echt heel matig!
  • 14 Jan 2021 om 20:32
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:30
      Waarom zijn bijvoorbeeld een Driouech en Llainez er niet? Van Bergen bakt er niks van, maar er is niemand die hem kan vervangen..
    V Bergen had 5 wedstrijden geleden al op de bank gemoeten. Kansloos op deze manier.
  • 14 Jan 2021 om 20:31
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:30
      Waarom zijn bijvoorbeeld een Driouech en Llainez er niet? Van Bergen bakt er niks van, maar er is niemand die hem kan vervangen..
    Je kan ook Batista Meier daar neerzetten of Hajal desnoods. Maar alles beter dan dit.
  • 14 Jan 2021 om 20:31
    Zo, Mulder redt ons nog even...
  • 14 Jan 2021 om 20:30
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:20
      Het is dat henk er 11 gemaakt heeft. Maar die man raakt elke bal kwijt. Voetballend misschien wel de slechtste speler die we hebben.
    Hij krijg pot ook de ene zaad bal na de andere. Als hij de bal moet halen heb je voorin 0,0 staan.
  • 14 Jan 2021 om 20:30
    Ik zwaai hier met een zakdoekje voor de TV. Het is mooi geweest, vanaf het begin van het seizoen waren we de ploeg met het minste balbezit.
  • 14 Jan 2021 om 20:30
    Waarom zijn bijvoorbeeld een Driouech en Llainez er niet? Van Bergen bakt er niks van, maar er is niemand die hem kan vervangen..
  • 14 Jan 2021 om 20:30
    Phoe, we zijn slecht hoor. Pijnlijk om te zien.
  • 14 Jan 2021 om 20:29
    Nou, zometeen Henk weer voor de camera. Ben benieuwd. Zijn altijd spannende teksten.
  • 14 Jan 2021 om 20:27
    Zodra Nygren meer in de as te vinden is, is zijn oriëntatie beter en komt hij meer aan het voetballen. Het is niet best, verre van, maar Siem en Benji willen tenminste de bal en bewegen door. Laat dit een voorbeeld zijn.
  • 14 Jan 2021 om 20:27
    Comedy capers
  • 14 Jan 2021 om 20:26
    Kan Grim niet komen hier, en Jansen maar weer assistent. Die heeft tenminste ervaring en laat RKC nog aardig spelen als je kijkt naar hun spelersmatriaal
  • 14 Jan 2021 om 20:25
    Trainen zo nog wel ? En waarop dan vraag ik mij af. Het lijkt echt nergens naar. Weggespeeld worden door een verzameling KKD voetballers en afdankertjes die nog niet eens compleet zijn.
    Dit is toch lachwekkend aan het worden. Geen tempo, weinig beweging, elkaar de bal toespelen allemaal erg lastig schijnbaar. En dan ook nog zo lamlendig allemaal, echt niet normaal in mijn optiek.
  • 14 Jan 2021 om 20:24
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:22
      Onze tactiek en veldbezetting zijn het probleem. Zojuist diepe pass Joey Veerman. Kijk eens waar de rest van het team nog stond. Zo krijg je nooit grip op een wedstrijd. Nooit!
    Niet eens je hebt een spits die het verdomt mee te voetballen.. Eigenlijk is dat ook Hamstra zn schuld kan al drie jaar geen gretige talentvolle jonge spits halen
  • 14 Jan 2021 om 20:23
    Nygren is wel lekker aan het ballen. Laat hem maar vaker invallen.
  • 14 Jan 2021 om 20:23
    Woudenberg on fire!!!
  • 14 Jan 2021 om 20:22
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:21
      Henk Veerman is het probleem.. Je speelt met 10 man
    Onze tactiek en veldbezetting zijn het probleem. Zojuist diepe pass Joey Veerman. Kijk eens waar de rest van het team nog stond. Zo krijg je nooit grip op een wedstrijd. Nooit!
  • 14 Jan 2021 om 20:22
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:21
      Een trainer met meer ervaring zou geen verkeerd idee zijn.
    Natuurlijk!!!
  • 14 Jan 2021 om 20:22
    Woudenberg speelt nog wel acceptabel vandaag. Concurrentie doet hem goed
  • 14 Jan 2021 om 20:21
    Henk Veerman is het probleem.. Je speelt met 10 man
  • 14 Jan 2021 om 20:21
    Een trainer met meer ervaring zou geen verkeerd idee zijn.
  • 14 Jan 2021 om 20:20
    Het is dat henk er 11 gemaakt heeft. Maar die man raakt elke bal kwijt. Voetballend misschien wel de slechtste speler die we hebben.
  • 14 Jan 2021 om 20:20
    Dit is wel schrikken hoor. Nou waren mijn verwachtingen al niet hoog, maar als je ziet hoe rkc aan het voetballen is en dat vergelijkt met Heerenveen dan maken ik me echt zorgen of we nog punten gaan halen dit seizoen.
  • 14 Jan 2021 om 20:18
    Het wordt met de week slechter en slechter.... uit tegen RKC was hetzelfde alleen toen hadden we een rode kaart. Daar lijkt het nu ook op....
  • 14 Jan 2021 om 20:18
    Feitelijk hebben we voorin geen kwaliteit. Henk Veerman is wellicht een leuke counterspits, maar wil je op de helft van de tegenstander spelen en vroeg druk zetten heb je niks aan Veerman. Datzelfde geldt voor van Bergen die zonder ruimte ook niet kwaliteit genoeg heeft. Van der Heide werkt hard, maar heeft nog niet de kwaliteit om beslissend te zijn. In die zin hebben we een voorhoede die past bij countervoetbal, maar geen voorhoede die past bij goed positiespel. Tel daarbij op dat de beide backs en Kongolo ook niks bijdragen aan goed positiespel en het matige veldspel is verklaard.
  • 14 Jan 2021 om 20:17
    Wie o wie vertelt onze middenvelders om gvd eens kort te gaan zitten!!! Zo krijg je echt nul druk! Helemaal niks. Het kost telkens bakken met energie om balbezit te krijgen en vervolgens ben je 'm binnen 3 passes kwijt. Zo kan toch niemand voetballen? En onze defensie staat vrolijk op eigen 16 en luie Henk in zijn eentje voorin. Wie bedenkt dit?
  • 14 Jan 2021 om 20:16
    Henk zet ook geen stap harder dan dat ie zelf wil
  • 14 Jan 2021 om 20:15
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:04
      Met een andere trainer haal je het maximale er wel uit. Kom maar met de reacties
    Ik zeg toch...tijd voor GJV !
  • 14 Jan 2021 om 20:15
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:13
      Van Bergen en Nygren op de vleugels is toch wel pure armoede hoor. Wat een onthutsend laag rendement hebben die twee en wat zijn die zwak in en rondom de 16. Met deze manier van spelen moet je dit soort momenten veel beter uitspelen.
    Kunnen beter met 2 spitsen spelen met sterker middenveld
  • 14 Jan 2021 om 20:15
    Daar komt de 1-2pien in de holle voetbal,gut wat erg weer
  • 14 Jan 2021 om 20:14
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:10
      Van Bergen wou een stap hogerop? Volgend jaar mag die met Emmen mee naar de kkd!
    Nepsupporter....;p
  • 14 Jan 2021 om 20:13
    Van Bergen en Nygren op de vleugels is toch wel pure armoede hoor. Wat een onthutsend laag rendement hebben die twee en wat zijn die zwak in en rondom de 16. Met deze manier van spelen moet je dit soort momenten veel beter uitspelen.
  • 14 Jan 2021 om 20:13
    Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass Foute pass
  • 14 Jan 2021 om 20:12
    Man je kan die Nygren dr ook wel weer uithalen
  • 14 Jan 2021 om 20:12
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:00
      Afstemming tussen Akujobi en Van Bergen is niet goed. Hamdi moet in positie blijven en de back overnemen van Van Bergen en beter praten. Nu ontstaat daar veel ruimte voor RKC, omdat hij zich weg laat lokken.
      Verder wel een prima goal die rook naar buitenspel.


    Dit riep ik na een kwartier. Dat moet een trainer toch ook zien? En waarom komt onze tegengoal daar dan toch vandaan?
  • 14 Jan 2021 om 20:12
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:10
      Van Bergen wou een stap hogerop? Volgend jaar mag die met Emmen mee naar de kkd!
    Tribune is ook hoger op
  • 14 Jan 2021 om 20:11
    Die spits van VVV zou wat voor ons zijn
  • 14 Jan 2021 om 20:11
    Die van Bergen kan echt niet meer hoor. Dat die nog speelt is echt lachwekkend gewoon.
  • 14 Jan 2021 om 20:11
    Foute pass
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    Van Bergen wou een stap hogerop? Volgend jaar mag die met Emmen mee naar de kkd!
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    WAT EEN PRUTSERS tjongejonge
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:08
      Wanneer gaat onze luie aanvoerder Henk veerman zich eens in het spel betrekken. Hij is weer zo apathisch, ga eens ballen vragen, zodat je kan doorvoetballen man
    Nee joh, lekker balletjes wachten. Veel leuker.
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    Jeetje man wat slecht uitgespeeld..... van Bergen heeft echt nul zelfvertrouwen om zelf te scoren.
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:09
      Hou ook van jullie
    ;P
  • 14 Jan 2021 om 20:10
    Waarom doe V bergen het hier niet gewoon zelf?
  • 14 Jan 2021 om 20:09
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:06
      Nep supporter! Je hoort je ploeg te steunen, is bij jou ver te zoeken.
    Hou ook van jullie
  • 14 Jan 2021 om 20:08
    Wanneer gaat onze luie aanvoerder Henk veerman zich eens in het spel betrekken. Hij is weer zo apathisch, ga eens ballen vragen, zodat je kan doorvoetballen man
  • 14 Jan 2021 om 20:08
    Kijk die enorme afstanden tussen onze linies.
    Wie had het hier over compact spel? Laat me niet lachen!
  • 14 Jan 2021 om 20:08
    Woudenberg :(
  • 14 Jan 2021 om 20:07
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:02
      Ik vind het wel schokkend dat Akujobi zo lang kan blijven staan. Waarom zetten ze van Hecke niet op de rechtsback. Falende spelers kunnen veel te lang blijven staan. Daar snap ik echt helemaal niks van.
    Geldt naar mijn mening ook voor Kongolo, al speelde Halilovic vandaag ook niet zo best.
  • 14 Jan 2021 om 20:06
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:04
      Dresevic werkt de bal slecht weg en dan krijg je dit. Dit voetbal is toch niet om aan te zien(:
    En waar was ons middenveld?
  • 14 Jan 2021 om 20:06
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:43
      Gelukkig komt nu onze sterktste helft :)
    De derde helft bedoel je..
  • 14 Jan 2021 om 20:06
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:04
      Met een andere trainer haal je het maximale er wel uit. Kom maar met de reacties
    Hahaha ja dat hebben we de afgelopem 15 jaar gezien.. #goudvisje-be-like-nieuwe-trainer
  • 14 Jan 2021 om 20:06
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:04
      Zanik niet man. Realiteit. Tis gewoon weer schrikbarend slecht. Na zo een serie van 9 dramatische wedstrijden wordt je wel eens cynisch.
    Nep supporter! Je hoort je ploeg te steunen, is bij jou ver te zoeken.
  • 14 Jan 2021 om 20:05
    Gvd wat een flut instelling staan ze te voetballen ze staan er bij of ze denken o het rkc die winnen we wel .
  • 14 Jan 2021 om 20:04
    Dresevic werkt de bal slecht weg en dan krijg je dit. Dit voetbal is toch niet om aan te zien(:
  • 14 Jan 2021 om 20:04
    Met een andere trainer haal je het maximale er wel uit. Kom maar met de reacties
  • 14 Jan 2021 om 20:04
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:01
      Welke club support jij eigenlijk? Trotser op het feit dat je gelijk krijgt dat hij er in gaat dan teleurgesteld over de 1-1? Triest zeg. Wat een supporter.
    Zanik niet man. Realiteit. Tis gewoon weer schrikbarend slecht. Na zo een serie van 9 dramatische wedstrijden wordt je wel eens cynisch.
  • 14 Jan 2021 om 20:04
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:02
      Ik vind het wel schokkend dat Akujobi zo lang kan blijven staan. Waarom zetten ze van Hecke niet op de rechtsback. Falende spelers kunnen veel te lang blijven staan. Daar snap ik echt helemaal niks van.
    Nygren op rechtsbuiten, Van Bergen naar links en Kongolo naast Veerman. Gewoon omdat het al een tijdje zo lekker werkt op die manier.
  • 14 Jan 2021 om 20:02
    Ik vind het wel schokkend dat Akujobi zo lang kan blijven staan. Waarom zetten ze van Hecke niet op de rechtsback. Falende spelers kunnen veel te lang blijven staan. Daar snap ik echt helemaal niks van.
  • 14 Jan 2021 om 20:02
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:00
      Akujobi en Dresevic. Wat een ongekend slappe spelers zijn dat zeg.
    Wisselen en ook van Bergen slappe hap
  • 14 Jan 2021 om 20:02
    Thuis compleet weggespeeld worden door RKC. En zou mij niet verbazen als we nog het schip ingaan.
  • 14 Jan 2021 om 20:02
    Wst dachten jullie van van bergen
  • 14 Jan 2021 om 20:02
    Wij krijgen echt nul komma nul druk op de bal. Positioneel lijken we wel een JO-17 elftal. Faalhazen!
  • 14 Jan 2021 om 20:01
    Kan Joey die ballen ook de lucht in krijgen bij een corner?
  • 14 Jan 2021 om 20:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:01
      Kon je op wachten dat het vanaf links zou komen. Daar draait het de hele wedstrijd voor geen meter! Die Akujobi is echt vele malen minder dan Floranus.
    Dekt ook aan de verkeerde kant
  • 14 Jan 2021 om 20:01
    • Quote van 14 Jan 2021 om 20:00
      Hahahaaaaaaaaa
    Welke club support jij eigenlijk? Trotser op het feit dat je gelijk krijgt dat hij er in gaat dan teleurgesteld over de 1-1? Triest zeg. Wat een supporter.
  • 14 Jan 2021 om 20:01
    Bizar slechte wedstrijd. RKC is gewoon de baas in ons eigen huis. Het enige wat we doen is een beetje counteren.
  • 14 Jan 2021 om 20:01
    Kon je op wachten dat het vanaf links zou komen. Daar draait het de hele wedstrijd voor geen meter! Die Akujobi is echt vele malen minder dan Floranus.
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:56
      Eindelijk iemand die duels aangaat
    Nouja.......
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    Akujobi en Dresevic. Wat een ongekend slappe spelers zijn dat zeg.
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:42
      Realistisch en zakelijk voetbal heet dat! :)
      Gewoon een voorsprong met genoeg kansen voor ons :)
    Hahahaaaaaaaaa
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    Wat is het plan vandaag?
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    VERSCHRIKKELIjK
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    Schaam je kapot!
  • 14 Jan 2021 om 20:00
    Netjes doelpuntje!
  • 14 Jan 2021 om 19:59
    Slecht gedekt door akujobi wel
  • 14 Jan 2021 om 19:59
    Kom niet uitblijven, het is schandalig slecht.
  • 14 Jan 2021 om 19:58
    Gatver
  • 14 Jan 2021 om 19:56
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:54
      Wel betrokken bij de eerste goal!
    Eindelijk iemand die duels aangaat
  • 14 Jan 2021 om 19:54
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:51
      valt mij nog een beetje tegen , veel balverlies , maar hij komt in een slecht draaiende ploeg dus ga hem er nu niet op beoordelen.
    Wel betrokken bij de eerste goal!
  • 14 Jan 2021 om 19:51
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:50
      Eerste helft niet gekeken, halilovic beetje goed?
    valt mij nog een beetje tegen , veel balverlies , maar hij komt in een slecht draaiende ploeg dus ga hem er nu niet op beoordelen.
  • 14 Jan 2021 om 19:50
    Eerste helft niet gekeken, halilovic beetje goed?
  • 14 Jan 2021 om 19:50
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:46
      Bij Akujobi heb ik wel het idee dat het kwalitatief er gewoon niet in zit, maar die zou in een goed draaiend elftal mooi mee kunnen ballen op de back.

      Ik vind Dresevic wel vaak goed inspelen en dribbelen, alleen ook weer gemakzuchtig en Bochniewicz is goed scherp.

      Verder nog niemand een voldoende. Henk Veerman zal weer heel erg blij zijn met zichzelf en maakt een fraaie goal, maar moet veel en veel meer gaan brengen voor het team. Balletjeswachten doet ie maar op de dijk in Volendam. Alleen wie in dit team durft hem en Joey aan te spreken?
    Over je laatste vraag: De Jong misschien? Bij genoeg speeltijd natuurlijk. En anders Bochniewicz als international? Bochniewicz laat zien dat zondag een incident was als hij zo blijft spelen, dat scheelt.
  • 14 Jan 2021 om 19:48
    Er is structureel iets mis. We kunnen het spel niet maken. Daar moeten we wel weer heen. Heerenveen moet weer een onneembare vesting worden. Vooruit voetballen!
  • 14 Jan 2021 om 19:47
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:45
      Je kan niet verwachten dat het van een paar dagen geleden tot nu wij ineens een wereldpartij op dag mat kunnen leggen. Grim is al even trainer daar. Ben met je eens dat we een beter team hebben en er mee uitgehaald kan worden. Die stappen MOETEN we maken. Toch ben ik wel blij met het realistische spel vandaag! Zakelijk en compact. We geven niks weg en hebben wel onze kansen. Ik ben blij :)
      Komende weken moeten we wel meer stappen zetten
    Compact? Die gasten krijgen enorm veel ruimte tussen de linies, maar verprutsen iedere eindpass en voorzet. Heeft niks met onze compactheid te maken.
  • 14 Jan 2021 om 19:46
    Ik ben al blij als we weer eens winnen. Zodra je weer eens wint krijg je meer vertrouwen en wordt het voetbal langzaamaan ook weer wat beter. Het is wel ontzettend slordig idd, ik vraag me ook wel eens af wat ze doen op de training. Maar het is nu zo en in deze wedstrijd kan je er toch niks aan doen. Gewoon de 3 punten binnenhalen is het belangrijkste nu.
  • 14 Jan 2021 om 19:46
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:43
      Vooral heel erg eens met het gedeelte over Kongolo en de slordigheden die we veel en veel te veel hebben. Akujobi maakt ook nog niet echt een sterke indruk.
    Bij Akujobi heb ik wel het idee dat het kwalitatief er gewoon niet in zit, maar die zou in een goed draaiend elftal mooi mee kunnen ballen op de back.

    Ik vind Dresevic wel vaak goed inspelen en dribbelen, alleen ook weer gemakzuchtig en Bochniewicz is goed scherp.

    Verder nog niemand een voldoende. Henk Veerman zal weer heel erg blij zijn met zichzelf en maakt een fraaie goal, maar moet veel en veel meer gaan brengen voor het team. Balletjeswachten doet ie maar op de dijk in Volendam. Alleen wie in dit team durft hem en Joey aan te spreken?
  • 14 Jan 2021 om 19:45
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:41
      We staan voor, maar daar is ook alles mee gezegd. Waar trainen wij op? Positioneel zwak, aan de bal werkelijk dramatisch, zonder bal geen enkele druk op de bal en communicatie onderling ook slecht. En ga nu niet beginnen over een gebrek aan kwaliteit, want wij hebben gewoon veel meer kwaliteit rondlopen dan RKC, Heracles, ADO en Fortuna!
      Laten wij Grim maar aanstellen als trainer. Die man slaagt erin om een elftal zonder goede spelers toch herkenbaar en met lef te laten spelen! Hij zal wel gek worden van het gebrek aan kwaliteit bij zijn aanvallers, want anders hadden ze hier lachend met een overwinning van veld gelopen.
      Veerman en Veerman stel luilakken die alleen wakker worden als de bal in de buurt komt en dan elkaar alleen zoeken. Kongolo heeft echt geen idee waar hij moet lopen en verspeelt bijna ieder duel en de afstemming op het middenveld klopt ook helemaal niet. Men staat constant op 5/10m van de man. Nooit eens kort en kans om pressie te spelen. Geen enkel antwoord op hun inschuivende verdedigers. We hebben mazzel dat Bochniewicz alles weghaalt.Je krijgt ook echt heel veel ruimte, maar daar doen we niks mee.
      Ik vind JJ een beste vent, maar ik zie geen enkele progressie. Het publiek vermaken? Niks van te merken. Het lijkt alleen iedere week minder te worden.
      En dan heb je nu twee assistenten die vastgeniet zitten op hun stoeltje. Waar is de beleving?
      Ik ben echt helemaal klaar met ons spel. Er is genoeg kwaliteit om veel beter te voetballen. Tegen Vitesse en PSV was dat prima te zien.

    Je kan niet verwachten dat het van een paar dagen geleden tot nu wij ineens een wereldpartij op dag mat kunnen leggen. Grim is al even trainer daar. Ben met je eens dat we een beter team hebben en er mee uitgehaald kan worden. Die stappen MOETEN we maken. Toch ben ik wel blij met het realistische spel vandaag! Zakelijk en compact. We geven niks weg en hebben wel onze kansen. Ik ben blij :)
    Komende weken moeten we wel meer stappen zetten
  • 14 Jan 2021 om 19:43
    Gelukkig komt nu onze sterktste helft :)
  • 14 Jan 2021 om 19:43
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:41
      We staan voor, maar daar is ook alles mee gezegd. Waar trainen wij op? Positioneel zwak, aan de bal werkelijk dramatisch, zonder bal geen enkele druk op de bal en communicatie onderling ook slecht. En ga nu niet beginnen over een gebrek aan kwaliteit, want wij hebben gewoon veel meer kwaliteit rondlopen dan RKC, Heracles, ADO en Fortuna!
      Laten wij Grim maar aanstellen als trainer. Die man slaagt erin om een elftal zonder goede spelers toch herkenbaar en met lef te laten spelen! Hij zal wel gek worden van het gebrek aan kwaliteit bij zijn aanvallers, want anders hadden ze hier lachend met een overwinning van veld gelopen.
      Veerman en Veerman stel luilakken die alleen wakker worden als de bal in de buurt komt en dan elkaar alleen zoeken. Kongolo heeft echt geen idee waar hij moet lopen en verspeelt bijna ieder duel en de afstemming op het middenveld klopt ook helemaal niet. Men staat constant op 5/10m van de man. Nooit eens kort en kans om pressie te spelen. Geen enkel antwoord op hun inschuivende verdedigers. We hebben mazzel dat Bochniewicz alles weghaalt.Je krijgt ook echt heel veel ruimte, maar daar doen we niks mee.
      Ik vind JJ een beste vent, maar ik zie geen enkele progressie. Het publiek vermaken? Niks van te merken. Het lijkt alleen iedere week minder te worden.
      En dan heb je nu twee assistenten die vastgeniet zitten op hun stoeltje. Waar is de beleving?
      Ik ben echt helemaal klaar met ons spel. Er is genoeg kwaliteit om veel beter te voetballen. Tegen Vitesse en PSV was dat prima te zien.

    Vooral heel erg eens met het gedeelte over Kongolo en de slordigheden die we veel en veel te veel hebben. Akujobi maakt ook nog niet echt een sterke indruk.
  • 14 Jan 2021 om 19:42
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:39
      Hou toch op man, tis toch weer een zwaar bescheten pot. Houden geen bal in bezit, lopen elkaar in de weg, bal aannames gaan 10 mtr van de man, passes komen niet aan. Ja.....als Henk......als v Bergen....... Gelukkig lig ik lekker op de bank en gaan de ogen inderdaad al een beetje dicht...
    Realistisch en zakelijk voetbal heet dat! :)
    Gewoon een voorsprong met genoeg kansen voor ons :)
  • 14 Jan 2021 om 19:41
    We staan voor, maar daar is ook alles mee gezegd. Waar trainen wij op? Positioneel zwak, aan de bal werkelijk dramatisch, zonder bal geen enkele druk op de bal en communicatie onderling ook slecht. En ga nu niet beginnen over een gebrek aan kwaliteit, want wij hebben gewoon veel meer kwaliteit rondlopen dan RKC, Heracles, ADO en Fortuna!
    Laten wij Grim maar aanstellen als trainer. Die man slaagt erin om een elftal zonder goede spelers toch herkenbaar en met lef te laten spelen! Hij zal wel gek worden van het gebrek aan kwaliteit bij zijn aanvallers, want anders hadden ze hier lachend met een overwinning van veld gelopen.
    Veerman en Veerman stel luilakken die alleen wakker worden als de bal in de buurt komt en dan elkaar alleen zoeken. Kongolo heeft echt geen idee waar hij moet lopen en verspeelt bijna ieder duel en de afstemming op het middenveld klopt ook helemaal niet. Men staat constant op 5/10m van de man. Nooit eens kort en kans om pressie te spelen. Geen enkel antwoord op hun inschuivende verdedigers. We hebben mazzel dat Bochniewicz alles weghaalt.Je krijgt ook echt heel veel ruimte, maar daar doen we niks mee.
    Ik vind JJ een beste vent, maar ik zie geen enkele progressie. Het publiek vermaken? Niks van te merken. Het lijkt alleen iedere week minder te worden.
    En dan heb je nu twee assistenten die vastgeniet zitten op hun stoeltje. Waar is de beleving?
    Ik ben echt helemaal klaar met ons spel. Er is genoeg kwaliteit om veel beter te voetballen. Tegen Vitesse en PSV was dat prima te zien.

  • 14 Jan 2021 om 19:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:34
      Weet je wat jij eens zou moeten doen, ff een tukje doen , de situatie eens bekijken en misschien je verwachtingen eens bijstellen , na afgelopen weekend kun je toch verwachten dat het lek nog niet gedicht is.
    Hou toch op man, tis toch weer een zwaar bescheten pot. Houden geen bal in bezit, lopen elkaar in de weg, bal aannames gaan 10 mtr van de man, passes komen niet aan. Ja.....als Henk......als v Bergen....... Gelukkig lig ik lekker op de bank en gaan de ogen inderdaad al een beetje dicht...
  • 14 Jan 2021 om 19:39
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:36
      We hebben geluk dat we niet 1-3 achter staan daar RKC niet hun kansen benut
    Welke kansen? Hebben ze al een normaal schot op doel?
  • 14 Jan 2021 om 19:38
    • Quote van 14 Jan 2021 om 19:36
      We hebben geluk dat we niet 1-3 achter staan daar RKC niet hun kansen benut
    Ik ben het met je eens dat RKC de bovenliggende partij is en domineert op het veld, maar welke kansen? Ik vind niet dat RKC nou enorm veel grote kansen creeert. Ze zijn beter en domineren, maar de grootste kansen (de goal, van Bergen 1 op 1 waar die valt en die kans van Henk daarna nog) zijn toch echt voor Heerenveen.
  • 14 Jan 2021 om 19:38
    Siem en Syb erin !!!@@@
Friday 26 February 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›