Jansen houdt opstelling geheim: ''Paar dingen nog niet duidelijk''

8
Jansen houdt opstelling geheim: ''Paar dingen nog niet duidelijk''

SC Heerenveen krijgt morgenavond bezoek van RKC Waalwijk. De Friezen willen na een slechte reeks in de Eredivisie weer eens goede zakendoen, erkent trainer Johnny Jansen.

"We moeten gedisciplineerd voetballen, met energie en gif. We hebben vorig seizoen ook weleens slechte wedstrijden gespeeld. Maar toen gingen we wel met applaus van het veld, omdat het publiek zich identificeerde met de arbeid die we leverden", aldus Jansen bij de Leeuwarder Courant.

Tegen Fortuna Sittard ging SC Heerenveen bij afwezigheid van Jansen hard met 1-3 onderuit. "Het ten koste van alles willen winnen, dat heb ik gemist. Het donderde na onze eerste tegentreffer in elkaar. We hebben het in de tweede helft nog wel geprobeerd, maar hadden niet genoeg stootkracht om het Fortuna echt lastig te maken."

Jansen is daarnaast blij met de komst van Tibor Halilovic. "Hij maakt een heel goede indruk op me. Tibor kan goed voetballen, maar is ook sterk in de persoonlijke duels. Hij speelde bij Rijeka op de 6- of 8-positie. Ik ga ervan uit dat hij die rol ook bij ons gaat vervullen. Maar dat is nog even afwachten. Daarvoor ken ik hem nog niet goed genoeg", vervolgt Jansen, die zijn opstelling nog niet kwijt wil.

"Er zijn een paar dingen nog niet helemaal duidelijk. We moeten bijvoorbeeld nog een paar uitslagen van de coronatesten binnenkrijgen", aldus Jansen.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 23:04
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:46
      Van mij mogen de nieuwelingen allemaal wel starten. Mulder - Kaib, Pawel, van Hecke, Floranus - Veerman, Halilovic, de Jong - vd Heide, Veerman, van Bergen
    Mee eens dan heb je veel meer kwaliteit staan maar kaib begint deze week met trainen zei hij in het interview dus ga d’r van uit dat hij dr nog niet is
  • 13 Jan 2021 om 22:57
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:46
      Van mij mogen de nieuwelingen allemaal wel starten. Mulder - Kaib, Pawel, van Hecke, Floranus - Veerman, Halilovic, de Jong - vd Heide, Veerman, van Bergen
    Kaib is helaas morgen nog het speelgerechtigd. Voor de rest kan ik mijn vinden in je opstelling
  • 13 Jan 2021 om 22:14
    • Quote van 13 Jan 2021 om 21:05
      Van der Heide sowieso. Er is geen goede reden om hem op de bank te houden. Zowel Nygren als van Bergen laten niks zien. Ik zou dan van Bergen wel weer op rechts zetten en vd Heide op links. Zoals in het begin van het seizoen. Ik denk niet dat Jansen gelijk de nieuwelingen erin gooit. Al denk ik dat je Halilovic best kan laten spelen al. Ik zou wel graag zien dat komend weekend Halilovic en Kaib in de basis beginnen.
    Volledig met je eens. Veel minder dan woudenberg kan Kaib niet zijn lijkt me.
  • 13 Jan 2021 om 21:46
    Van mij mogen de nieuwelingen allemaal wel starten. Mulder - Kaib, Pawel, van Hecke, Floranus - Veerman, Halilovic, de Jong - vd Heide, Veerman, van Bergen
  • 13 Jan 2021 om 21:05
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:55
      Hoop op halilovic en vd heide. Met vd Heide heeft woudenberg het ook minder zwaar
    Van der Heide sowieso. Er is geen goede reden om hem op de bank te houden. Zowel Nygren als van Bergen laten niks zien. Ik zou dan van Bergen wel weer op rechts zetten en vd Heide op links. Zoals in het begin van het seizoen. Ik denk niet dat Jansen gelijk de nieuwelingen erin gooit. Al denk ik dat je Halilovic best kan laten spelen al. Ik zou wel graag zien dat komend weekend Halilovic en Kaib in de basis beginnen.
  • 13 Jan 2021 om 19:55
    • Quote van 13 Jan 2021 om 19:42
      Ik vrees dat de opstelling van morgen nauwelijks zal afwijken van die van zondag.
    Hoop op halilovic en vd heide. Met vd Heide heeft woudenberg het ook minder zwaar
  • 13 Jan 2021 om 19:42
    Ik vrees dat de opstelling van morgen nauwelijks zal afwijken van die van zondag.
  • 13 Jan 2021 om 15:50
    Off: ik zie nu pas dat FO ook een optie heeft om de advertenties af te kopen voor 4 euro per jaar. Top! Dat vind ik een mooie manier om de site te ondersteunen! Speciaal hiervoor een account gemaakt.
zaterdag 23 januari 2021
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›