Llanez kijkt vooruit: ''Dan hoop ik daar de kans te krijgen''

8
Llanez kijkt vooruit: ''Dan hoop ik daar de kans te krijgen''

Ulysses Llanez speelt dit seizoen op huurbasis van VfL Wolfsburg bij SC Heerenveen. De Amerikaanse aanvaller (19) hoopt in Friesland ervaring op te doen die hij in zijn latere carrière in Duitsland kan gaan gebruiken.

"Ik wil slagen in Duitsland. Daarom is het een goede optie om te worden verhuurd. Zo kan ik mezelf ontwikkelen in he Europese voetbal. Ik wil hier zoveel mogelijk minuten maken. Als ik aan het einde van het seizoen terugkeer naar Duitsland, dan hoop ik daar de kans te krijgen in het eerste elftal", zo begint Llanez in FeanFan Magazine.
 
De Eredivisie bevalt Llanez goed. "Ik zag op beelden dat je veel in de een-tegen-een-situatie kan komen. Daar ligt mijn grootste kwaliteit. Dat was voor mij een reden om te kiezen voor SC Heerenveen en de Eredvisie", zo gaat de jongeling verder.
 
Op jonge leeftijd verruilde de Amerikaans international LA Galaxy voor VfL Wolfsburg. "Het was een goede stap voor mijzelf. In Europa zijn meer mogelijkheden om jezelf te laten zien. In het begin was het moeilijk om op jezelf te gaan en naar het buitenland te vertrekken, maar overal waar ik kom voel ik me thuis."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Dec 2020 om 11:50
    • Quote van 27 Dec 2020 om 01:20
      Zie liever vd Heide spelen eerlijk gezegd, vind dat eigen jeugd altijd voor moet gaan, zo ook hajal boven obm als die uit vorm is
    Gaat niet om huurovereenkomst eigen kweek, de beste op het moment moet spelen. Overigens heeft vd heide mij ook nog niet overtuigd. Veel inzet en (wilde) acties maar niet effectief.
  • 27 Dec 2020 om 09:42
    Ik zie ook liever van der Heide. Een huursspeler moet echt veel toevoegen om hem op te stellen anders heeft het geen nut.
    Van de huurspelers is van Hecke echt top ! LLanez, Maier en Nygren zijn erg matig en licht. Ik zou zelfs overwegen tussentijds te stoppen met een van deze huurspelers voegen erg weinig toe.
  • 27 Dec 2020 om 01:20
    • Quote van 26 Dec 2020 om 11:47
      Dient wel bij gezegd te worden dat deze jongen 10x minder speeltijd krijgt dan Nygren. En Nygren speelde echt als een natte krant de laatste tijd. Ik zou zelf nog wel iets meer van deze jongen willen zien
    Zie liever vd Heide spelen eerlijk gezegd, vind dat eigen jeugd altijd voor moet gaan, zo ook hajal boven obm als die uit vorm is
  • 26 Dec 2020 om 14:25
    Het is zo jammer dat O21 niet mag voetballen. Zo kunnen jongens als hij ook niet in een goede vorm of ritme komen. Al die jonge talenten op de bank staan nu stil.
  • 26 Dec 2020 om 11:47
    • Quote van 26 Dec 2020 om 10:30
      Ik heb deze jongen, evenals Nygren nog nooit een succesvolle passeeractie zien maken.
    Dient wel bij gezegd te worden dat deze jongen 10x minder speeltijd krijgt dan Nygren. En Nygren speelde echt als een natte krant de laatste tijd. Ik zou zelf nog wel iets meer van deze jongen willen zien
  • 26 Dec 2020 om 11:17
    Een wat anonieme speler waarvan mij nog niet duidelijk is wat zijn specifiele kwaliteiten zijn. Leuk voor de breedte erbij maar ik vind onze eigen Arjen vd Heide vooralsnog veel waardevoller
  • 26 Dec 2020 om 10:30
    Ik heb deze jongen, evenals Nygren nog nooit een succesvolle passeeractie zien maken.
  • 26 Dec 2020 om 10:19
    Lijkt me sterk, 0,0 laten zien hier.
Saturday 23 October 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›