Hajal blij met SC Heerenveen: ''Niet moeilijk om me thuis te voelen''

40
Hajal blij met SC Heerenveen: ''Niet moeilijk om me thuis te voelen''

Rami Hajal kwam in de zomer van 2019 van Falkenbergs FF naar sc Heerenveen toe. Op 8 januari 2020, in de met 3-1 verloren uitwedstrijd tegen Feyenoord, debuteerde de pas 19-jarige middenvelder voor Heerenveen.

''Dat was een mooi moment'', laat Hajal weten tegenover SC Heerenveen TV. ''Het was een mooi stadion om mijn debuut in te maken, maar helaas verloren we de wedstrijd. Je debuut vergeet je natuurlijk nooit meer. Tot nu toe ben ik nog niet in de basis begonnen, maar daar werk ik hard aan en het is mijn doel. Tot het zover is moet ik gewoon hard blijven werken, beter worden en mijn teamgenoten beter laten spelen, zodat we als team kunnen groeien.''

Hajal heeft het erg naar zijn zin bij sc Heerenveen. ''Hiervoor speelde ik bij een club uit Zweden, dus toen ik van club veranderde moest het de juiste club zijn voor de volgende stap. Deze club heeft me al veel geholpen in mijn ontwikkeling, maar ook in het leven. De veranderingen vielen mee en het was niet heel moeilijk om me hier thuis te voelen. Buiten het voetbalveld om ben ik ook volwassener geworden'', besluit Hajal. 

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2020 om 23:48
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:09
      Dan kom ik weer met een ander account terug. Daar heb je mij niet mee.
    Wel eens gehoord van een ip adres, graag normaal doen of ander vertier zoeken.
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    • Quote van 17 Oct 2020 om 19:55
      Ik heb toch gezegd dat ik hier net in Nederland ben. Ik ben marokkaans.
      Jij ben gelukkig zo goed.
      Maar je kan niet eens een kritische vraag stellen. Alles moet leren.
    Laats zat je nog te pochen dat je al 25 jaar een seizoenkaart had en nu ben je ineens net in Nederland , ach een schizofreen is nooit alleen blijkt maar weer .
  • 17 Oct 2020 om 20:53
    • Quote van 17 Oct 2020 om 19:29
      Dat zouden we allen graag doen Materazzi probleem is dat elke topic waar mensen het over voetbal hebben Petter de boel weer moet vervuilen met inhoudsloze one liners en verwijten .Om daarna zijn reacties weer te verwijderen waardoor het een soep wordt van niet samenhangende reacties . Antwoord geven op vragen doet hij niet ( we proberen het dan echt over voetbal te hebben) .
    Als we hem nu allemaal compleet negeren. Niet meer antwoorden. Lijkt mij mooie oplossing.
  • 17 Oct 2020 om 20:51
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:09
      Dan kom ik weer met een ander account terug. Daar heb je mij niet mee.
    Droeftoeter
  • 17 Oct 2020 om 20:47
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:35
      Er zijn gelukkig ook genoeg mensen die het niet hebben. Of snel weer beter zijn.
      Of griep hebben.
    Achja, sterven ook elke dag 54 mensen in NL door alcohol, afschaffen dat spul!
  • 17 Oct 2020 om 20:35
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:19
      Lief zijn voor elkaar.. de ic's liggen al vol, niet elkaar de tent uitvechten..
    Er zijn gelukkig ook genoeg mensen die het niet hebben. Of snel weer beter zijn.
    Of griep hebben.
  • 17 Oct 2020 om 20:19
    Lief zijn voor elkaar.. de ic's liggen al vol, niet elkaar de tent uitvechten..
  • 17 Oct 2020 om 20:09
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:03
      Zo is het Petter. Dat kan ik inderdaad niet. Ik zie dat je eerste posts al weer verwijdert hebt in dit topic. Tijd dat Massi gaat ingrijpen en je account blokkeert.
    Dan kom ik weer met een ander account terug. Daar heb je mij niet mee.
  • 17 Oct 2020 om 20:07
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:01
      Dat je een supporters podcast vergelijkt met Omrop Fryslan laat zien dat je niet de meeste pientere bent. Luister je lekker daarna. Ligt niemand wakker van. Verwijder je posts maar weer, beantwoord geen vragen van anderen en vervuil het forum maar met je domme gezuig en getroll. Ik zet je zolang weer op de negeerstand.
    Kruip je hielke ook zo in de kont? Daarom vind je Arjan de boer ook niks. Die is wel kritisch.
  • 17 Oct 2020 om 20:03
    • Quote van 17 Oct 2020 om 19:55
      Ik heb toch gezegd dat ik hier net in Nederland ben. Ik ben marokkaans.
      Jij ben gelukkig zo goed.
      Maar je kan niet eens een kritische vraag stellen. Alles moet leren.
    Zo is het Petter. Dat kan ik inderdaad niet. Ik zie dat je eerste posts al weer verwijdert hebt in dit topic. Tijd dat Massi gaat ingrijpen en je account blokkeert.
  • 17 Oct 2020 om 20:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 19:50
      Bij omroep Friesland zijn ze wel kritisch.
      Als er iemand dom doet bij jij het wel.
      Je mag wel1 kritische vraag stellen is dat zo moeilijk.
    Dat je een supporters podcast vergelijkt met Omrop Fryslan laat zien dat je niet de meeste pientere bent. Luister je lekker daarna. Ligt niemand wakker van. Verwijder je posts maar weer, beantwoord geen vragen van anderen en vervuil het forum maar met je domme gezuig en getroll. Ik zet je zolang weer op de negeerstand.
  • 17 Oct 2020 om 19:58
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:40
      Tot aan maart ging het zeker de goede kant op, dus tenzij Corona de schuld van Cees is (nieuwe complottheorie?) moet hij in ieder geval het voordeel van de twijfel krijgen, maar mijns inziens zeker ook wat credits voor zijn werk
    De hoofdsponsor heeft hij goed gedaan. Verder valt het mij nog erg tegen. Ik snap wel dat corona er nu bij komt.
  • 17 Oct 2020 om 19:55
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:57
      Wanneer komt er eens wat zinvols uit je mond zonder dat het suggestieve leugens of onzin is of vol taalfouten of kan je dat niet?
    Ik heb toch gezegd dat ik hier net in Nederland ben. Ik ben marokkaans.
    Jij ben gelukkig zo goed.
    Maar je kan niet eens een kritische vraag stellen. Alles moet leren.
  • 17 Oct 2020 om 19:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:55
      Lul niet zo verschrikkelijk onnozel er in om man. Ik denk dat wij kritisch genoeg geweest zijn. Wat verwacht je een tribunaal als iemand te gast is? Het enige wat jij hier doet is als anomieme toetsenbordridder nietszeggende oneliners droppen in slecht Nederlands. Om het vervolgens weer te verwijderen zodat het forum totaal onleesbaar wordt. Je bent niks meer dan een troll, waarvan het nooit lang nog kan duren dat je geblokt wordt. Je hebt geen eens een seizoenkaart en het hoogste woord hier qua zeuren. Bah.
    Bij omroep Friesland zijn ze wel kritisch.
    Als er iemand dom doet bij jij het wel.
    Je mag wel1 kritische vraag stellen is dat zo moeilijk.
  • 17 Oct 2020 om 19:29
    • Quote van 17 Oct 2020 om 18:15
      Kunnen we het weer over voetbal en ons cluppie hebben stel oude wijven. Met Petter voorop..... man man man....
    Dat zouden we allen graag doen Materazzi probleem is dat elke topic waar mensen het over voetbal hebben Petter de boel weer moet vervuilen met inhoudsloze one liners en verwijten .Om daarna zijn reacties weer te verwijderen waardoor het een soep wordt van niet samenhangende reacties . Antwoord geven op vragen doet hij niet ( we proberen het dan echt over voetbal te hebben) .
  • 17 Oct 2020 om 18:15
    Kunnen we het weer over voetbal en ons cluppie hebben stel oude wijven. Met Petter voorop..... man man man....
  • 17 Oct 2020 om 17:57
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:51
      Het maakt ook niks uit als jij PVDA stemt. Moet iedereen zelf weten. De meeste Turkse mensen en Marokkaanse mensen praten gewoon hun eigen taal. En houden hun eigen cultuur. Erdogan blijft hun man. Als jij de burgemeester fantastisch vind mag ook. Wanneer stel je een keer een kritische vraag in je programma? Of mag dat niet.
    Wanneer komt er eens wat zinvols uit je mond zonder dat het suggestieve leugens of onzin is of vol taalfouten of kan je dat niet?
  • 17 Oct 2020 om 17:55
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:54
      Iets? Er is geen kritische vraag gesteld.
    Lul niet zo verschrikkelijk onnozel er in om man. Ik denk dat wij kritisch genoeg geweest zijn. Wat verwacht je een tribunaal als iemand te gast is? Het enige wat jij hier doet is als anomieme toetsenbordridder nietszeggende oneliners droppen in slecht Nederlands. Om het vervolgens weer te verwijderen zodat het forum totaal onleesbaar wordt. Je bent niks meer dan een troll, waarvan het nooit lang nog kan duren dat je geblokt wordt. Je hebt geen eens een seizoenkaart en het hoogste woord hier qua zeuren. Bah.
  • 17 Oct 2020 om 17:40
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:31
      Sorry het gaat geweldig nu cees er is.
    Tot aan maart ging het zeker de goede kant op, dus tenzij Corona de schuld van Cees is (nieuwe complottheorie?) moet hij in ieder geval het voordeel van de twijfel krijgen, maar mijns inziens zeker ook wat credits voor zijn werk
  • 17 Oct 2020 om 17:33
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:31
      Sorry het gaat geweldig nu cees er is.
    daar ga je weer troll , wat doet Cees dan verkeerd volgens jou , kom eens met een inhoudelijke reactie in plaats van je hersenloze getroll Leg de vinger dan eens op de zere plek inplaats van alleen maar inhoudsloze one liners .
  • 17 Oct 2020 om 17:31
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:25
      Jij geeft alleen nooit antwoord op de vragen die mensen jou stellen , je komt alleen maar met slechte one liners . Wat had hij moeten vragen ?? Jij komt alleen met kreten als : Het tekort loopt op en blijft oplopen Dit is nogal logisch met het corona gebeuren , voordat het corona gebeuren begon was er wel degelijk een positieve daling te zien , meer sponsors , meer toeschouwers etc etc Door de corona zijn we terug bij af . Dan kom je met hij gaf eerst altijd af op Cees, kan iemand op basis van de resultaten die geboekt werden , zie eerder genoemde voorbeelden , niet van mening veranderen. Nogmaals Cees zijn manier van hoe hij aan de macht is gekomen kan mij ook niet bekoren , maar persoonlijk vind ik dat hij echt wel dingen in gang heeft gezet " met de anderen " en dingen gedaan die mij wel bevallen . Ik lees en hoor liever Frank dan dat ik 1 woord van jou gewauwel moet lezen , inhoudsloze one liners en trolling is het enige dat jij schijnt te kunnen.
    Sorry het gaat geweldig nu cees er is.
  • 17 Oct 2020 om 17:25
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:16
      Het gaat er om.
      Hij vond bijna niks goed aan cees op het forum. Zit cees bij hun en dan zegt hij niks.
    Jij geeft alleen nooit antwoord op de vragen die mensen jou stellen , je komt alleen maar met slechte one liners . Wat had hij moeten vragen ?? Jij komt alleen met kreten als : Het tekort loopt op en blijft oplopen Dit is nogal logisch met het corona gebeuren , voordat het corona gebeuren begon was er wel degelijk een positieve daling te zien , meer sponsors , meer toeschouwers etc etc Door de corona zijn we terug bij af . Dan kom je met hij gaf eerst altijd af op Cees, kan iemand op basis van de resultaten die geboekt werden , zie eerder genoemde voorbeelden , niet van mening veranderen. Nogmaals Cees zijn manier van hoe hij aan de macht is gekomen kan mij ook niet bekoren , maar persoonlijk vind ik dat hij echt wel dingen in gang heeft gezet " met de anderen " en dingen gedaan die mij wel bevallen . Ik lees en hoor liever Frank dan dat ik 1 woord van jou gewauwel moet lezen , inhoudsloze one liners en trolling is het enige dat jij schijnt te kunnen.
  • 17 Oct 2020 om 17:16
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:09
      Er werd best goed ingegaan op het hele debacle rondom zijn aanstelling en het gedoe. Daarnaast waren er op dat moment ook meer dan genoeg redenen om positief te zijn: nieuwe hoofdsponsor, uitverkocht ALS, goede wedstrijd tegen Ajax. Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooien, maar ik vind de interviews altijd goed gebalanceerd. Bij een volgend interview zou ik het ook goed vinden als er wordt ingegaan op het begrotingstekort en de oplossingen daarvoor, maar ik voel niks voor allemaal haat en nijd die is gebaseerd op de manier van aanstelling: als het je echt zo hoog zit, mail Cees dan een keer voor een (virtueel) kopje koffie.
    Het gaat er om.
    Hij vond bijna niks goed aan cees op het forum. Zit cees bij hun en dan zegt hij niks.
  • 17 Oct 2020 om 17:09
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:54
      Iets? Er is geen kritische vraag gesteld.
    Er werd best goed ingegaan op het hele debacle rondom zijn aanstelling en het gedoe. Daarnaast waren er op dat moment ook meer dan genoeg redenen om positief te zijn: nieuwe hoofdsponsor, uitverkocht ALS, goede wedstrijd tegen Ajax. Je kan natuurlijk niet altijd 6 gooien, maar ik vind de interviews altijd goed gebalanceerd. Bij een volgend interview zou ik het ook goed vinden als er wordt ingegaan op het begrotingstekort en de oplossingen daarvoor, maar ik voel niks voor allemaal haat en nijd die is gebaseerd op de manier van aanstelling: als het je echt zo hoog zit, mail Cees dan een keer voor een (virtueel) kopje koffie.
  • 17 Oct 2020 om 16:54
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:49
      Ik heb de desbetreffende aflevering van Radio Camataru ook geluisterd, en ondanks dat ik ook het gevoel had dat er wel iets meer kritische noten in hadden gekund vond ik het absoluut geen propagandastuk. Ik word ook altijd intens triest van mensen die een burgemeester, of eigenlijk iedereen, afrekenen op hun politieke voorkeur. Misschien vindt Frank de burgemeester wel gewoon een toffe vent om hele andere redenen? Het feit dat je hier anoniem je mening kan uiten betekent niet dat je iedere vage gedachte hier maar moet neerkalken: een beetje nuance is wel fijn.
    Iets? Er is geen kritische vraag gesteld.
  • 17 Oct 2020 om 16:51
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:42
      Petter heeft een abonnement op dom praat zie ik. Maakt niet uit straks verwijdert hij zijn posts toch weer. Zeker qua politieke voorkeur van mij blijkt maar weer dat ie helemaal niets weet en graag suggestief iemand een in hoekje wil zetten. Of politieke voorkeur hier überhaupt iets toe doet.
    Het maakt ook niks uit als jij PVDA stemt. Moet iedereen zelf weten. De meeste Turkse mensen en Marokkaanse mensen praten gewoon hun eigen taal. En houden hun eigen cultuur. Erdogan blijft hun man. Als jij de burgemeester fantastisch vind mag ook. Wanneer stel je een keer een kritische vraag in je programma? Of mag dat niet.
  • 17 Oct 2020 om 16:49
    • Quote van 17 Oct 2020 om 15:50
      Dan moet hier op forum gaan Grote bek hebben. En dan in je programma Cees roozemond in zijn kont kruipen. Dan ben je erg laf. En iedere keer slijmen met de burgemeester van de PVDA.

    Ik heb de desbetreffende aflevering van Radio Camataru ook geluisterd, en ondanks dat ik ook het gevoel had dat er wel iets meer kritische noten in hadden gekund vond ik het absoluut geen propagandastuk. Ik word ook altijd intens triest van mensen die een burgemeester, of eigenlijk iedereen, afrekenen op hun politieke voorkeur. Misschien vindt Frank de burgemeester wel gewoon een toffe vent om hele andere redenen? Het feit dat je hier anoniem je mening kan uiten betekent niet dat je iedere vage gedachte hier maar moet neerkalken: een beetje nuance is wel fijn.
  • 17 Oct 2020 om 16:42
    • Quote van 17 Oct 2020 om 15:59
      Ik volg de politiek in H'veen niet. Is moeilijk op zo'n afstand. Maar is FB een vriendje van de burgemeester cq een pvda 'er ?
    Petter heeft een abonnement op dom praat zie ik. Maakt niet uit straks verwijdert hij zijn posts toch weer. Zeker qua politieke voorkeur van mij blijkt maar weer dat ie helemaal niets weet en graag suggestief iemand een in hoekje wil zetten. Of politieke voorkeur hier überhaupt iets toe doet.
  • 17 Oct 2020 om 16:31
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:01
      Ja klopt De partij van de buitenlanders.
    Ok....
  • 17 Oct 2020 om 16:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 15:59
      Ik volg de politiek in H'veen niet. Is moeilijk op zo'n afstand. Maar is FB een vriendje van de burgemeester cq een pvda 'er ?
    Ja klopt De partij van de buitenlanders.
  • 17 Oct 2020 om 15:59
    • Quote van 17 Oct 2020 om 15:50
      Dan moet hier op forum gaan Grote bek hebben. En dan in je programma Cees roozemond in zijn kont kruipen. Dan ben je erg laf. En iedere keer slijmen met de burgemeester van de PVDA.

    Ik volg de politiek in H'veen niet. Is moeilijk op zo'n afstand. Maar is FB een vriendje van de burgemeester cq een pvda 'er ?
  • 17 Oct 2020 om 15:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 15:34
      Denk aan je hart! Gelukkig maakt iemands politieke voorkeur en/of vriendenkring hier verder niet uit, dus laat het lekker gaan en ga je verheugen op de mooie pot van morgen
    Dan moet hier op forum gaan Grote bek hebben. En dan in je programma Cees roozemond in zijn kont kruipen. Dan ben je erg laf. En iedere keer slijmen met de burgemeester van de PVDA.

  • 17 Oct 2020 om 15:34
    • Quote van 17 Oct 2020 om 14:00
      Nee die praten vaak alleen Turks. Ik snap wel dat jij dat zegt als PVDA stemmer. En als vriend van de burgemeester.
    Denk aan je hart! Gelukkig maakt iemands politieke voorkeur en/of vriendenkring hier verder niet uit, dus laat het lekker gaan en ga je verheugen op de mooie pot van morgen
  • 17 Oct 2020 om 14:08
    • Quote van 17 Oct 2020 om 14:02
      Is Petter Turks?
      Ik dacht Zweeds.
    Nee marokkaans. Mijn vrouw heeft een hoofddoek op. Wij zijn baas als mannen in ons cultuur. Ik weet wel dat onze mensen veel vaker in de criminaliteit voor komen dan nederlanders. Dat is wel 80 procent. Zie opsporing verzocht maar. Ik hoef nog geen Nederlands te leren.
  • 17 Oct 2020 om 14:02
    Is Petter Turks?
    Ik dacht Zweeds.
  • 17 Oct 2020 om 14:00
    • Quote van 17 Oct 2020 om 13:57
      Die spreken beter Nederlands.
    Nee die praten vaak alleen Turks. Ik snap wel dat jij dat zegt als PVDA stemmer. En als vriend van de burgemeester.
  • 17 Oct 2020 om 13:57
    • Quote van 17 Oct 2020 om 13:15
      Nee Turks.
    Die spreken beter Nederlands.
  • 17 Oct 2020 om 13:15
    • Quote van 17 Oct 2020 om 12:57
      * ik verwacht dat verder zou zijn * is wel Nederlands ???
    Nee Turks.
  • 17 Oct 2020 om 12:57
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    * ik verwacht dat verder zou zijn * is wel Nederlands ???
  • 17 Oct 2020 om 12:12
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Misschien vindt hij het wel prettiger om zich te uiten in het Engels, aangezien hij vast nog geen vloeiend Nederlands kan. Deze jongen is trouwens nog maar 18, even geduld zou ik zeggen. Volgend jaar staat hij er vast en zeker, want hij kan heel aardig ballen en ook fysiek gezien voldoet hij aan de voorwaarden.
zaterdag 24 oktober 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›