SC Heerenveen mist Van der Heide in uitwedstrijd bij Ajax

11
SC Heerenveen mist Van der Heide in uitwedstrijd bij Ajax

SC Heerenveen kan zondag in het uitduel met Ajax niet beschikken over Arjen van der Heide. De jongeling heeft klachten aan zijn enkel en wordt aan de kant gehouden.

Dit meldt de Leeuwarder Courant. Wie Van der Heide gaat vervangen is nog niet bekend. Benjamin Nygren kan zijn debuut gaan maken voor SC Heerenveen. Ook Ulysses Llanez is een optie voor Johnny Jansen.

Mogelijk is het ook een mogelijkheid om Ibrahim Dresevic als extra middenvelder in te zetten. Oliver Batista-Meier zal dan naar de vleugel verhuizen.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2020 om 20:56
    • Quote van 17 Oct 2020 om 10:06
      Niet moeilijker maken dan het is! Dresevic er bij op de midden en B Meier een vrij rol vanaf links. Van Bergen en H Veerman iets dichter bij elkaar. Veerman Dresevic en Kongolo naast elkaar waarin Kongolo de meters naar voren kan maken vanuit de omschakeling.
    Hm, dit lijkt me juist heeelemaal niets
  • 17 Oct 2020 om 19:30
    Weet iemand of Joey erbij is morgen? En dan in het veld bedoel ik...;-)
  • 17 Oct 2020 om 15:05
    Groningen had het voordeel dat Kudus niet meedeed, wel één van de gevaarlijkste en handige spelers van Ajax.
  • 17 Oct 2020 om 10:06
    Niet moeilijker maken dan het is! Dresevic er bij op de midden en B Meier een vrij rol vanaf links. Van Bergen en H Veerman iets dichter bij elkaar. Veerman Dresevic en Kongolo naast elkaar waarin Kongolo de meters naar voren kan maken vanuit de omschakeling.
  • 17 Oct 2020 om 08:44
    Veerman is geen 10, dat hebben we in de voorbereiding wel gezien.. hij mist het loopvermogen. Lekker op 6 het spel verdelen!
  • 16 Oct 2020 om 21:45
    • Quote van 16 Oct 2020 om 21:13
      Ik vind dat je Joey juist op 6 moet zetten om onder de druk uit te kunnen voetballen. Op 10 zal hij veel minder aan de bal komen. Ik mag hopen dat Jansen zo slim is om Joey op 6 te laten.
    Ik hoop dat Janssen zo slim is om je aan te passen aan de tegenstander zoals het Nederlands elftal deed tegen Italië. Ik zal net als Groningen 442 spelen in een ruit met veerman en van bergen voorin, Bautista op 10 en veerman, dresevic en kongolo op het middenveld
  • 16 Oct 2020 om 21:13
    • Quote van 16 Oct 2020 om 20:48
      Denk dat de optie van Dresevic op het middenveld en OBM naar de vleugels de beste optie is. Iets meer zekerheid op het middenveld dan en dan kan Joey wat dichter bij het Ajax doel staan om een beslissende pass te geven.
    Ik vind dat je Joey juist op 6 moet zetten om onder de druk uit te kunnen voetballen. Op 10 zal hij veel minder aan de bal komen. Ik mag hopen dat Jansen zo slim is om Joey op 6 te laten.
  • 16 Oct 2020 om 20:48
    Denk dat de optie van Dresevic op het middenveld en OBM naar de vleugels de beste optie is. Iets meer zekerheid op het middenveld dan en dan kan Joey wat dichter bij het Ajax doel staan om een beslissende pass te geven.
  • 16 Oct 2020 om 20:25
    • Quote van 16 Oct 2020 om 20:21
      Veerman en veerman weer fit?
    Ja en Piet veerman is ook fit
  • 16 Oct 2020 om 20:25
    Dat is niet zo heel erg.Is vervangbaar.
  • 16 Oct 2020 om 20:21
    Veerman en veerman weer fit?
zaterdag 24 oktober 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›