Jansen schreeuwt naar Veerman: ''Het ene oor in en het andere uit''

12
Jansen schreeuwt naar Veerman: ''Het ene oor in en het andere uit''

Joey Veerman weet zich tot dusver positief te onderscheiden bij SC Heerenveen. De talentvolle middenvelder kreeg zaterdag tegen VVV-Venlo echter de wind van voren van trainer Johnny Jansen.

"Ik heb Joey nu ergens achterop mijn tong getatoeëerd, zo vaak heb ik naar hem geroepen", laat de geïrriteerde Jansen weten aan de Volkskrant. "Joey moet met een man meer uit de drukte blijven, ruimte voor zichzelf creëren en de bal laten rondgaan. Dat kan hij als geen ander."

Veerman zelf reageert ietwat nonchalant op de woorden van de oefenmeester. "Ik heb het wel gehoord. Maar het gaat af en toe het ene oor in en het andere uit. Ik snap wat-ie bedoelde, maar denk niet dat we in de problemen zijn gekomen, ik denk dat ik het goed heb ingevuld", aldus de middenvelder.

Het talent wordt gevolgd door meerdere clubs, maar is naar eigen zeggen niet de ultieme prof. "Ik volg geen voedingslijstjes. Het moet leuk blijven", meent Veerman. "Ik werk hard aan het verdedigende deel, aan meer scoren. Misschien dat ik op een hoger niveau meer op voeding ga letten. Maar ik vind voetbal leuk en moet me goed voelen. Op dit moment voel ik me goed."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Sep 2020 om 23:02
    • Quote van 29 Sep 2020 om 22:55
      Bedankt, Jomanda!
    at your service
  • 29 Sep 2020 om 22:55
    • Quote van 29 Sep 2020 om 20:29
      Gaat de top niet halen.
    Bedankt, Jomanda!
  • 29 Sep 2020 om 21:17
    Wel n beetje n vreemde reactie....uiteindelijk bepaald de coach want die is ook eindverantwoordelijk.....zou wat zijn als alle spelers maar hun eigen interpretatie v/h spel erop na zouden houden want je kunt toch niet echt stellen dat we niet in de problemen zijn gekomen.
    Misschien dat dit ook het voorbehoud is wat de grotere clubs in NL hebben bij hem? Denk dat ze zijn kwaliteiten dan wel onderschatten maar kan mij voorstellen dat het ietwat afschrikt want het gaat wel om n flinke investering natuurlijk.
  • 29 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 29 Sep 2020 om 20:40
      Ik zit even te googlen op Tromso. Maar ze hebben daar dus een BurgerKIng, Noorderlicht, een kerk met veel verlichting, skigebied en veel ruige natuur. Maar het is mij te noordelijk.
    Wel leuk om een keer naar op vakantie te gaan denk ik. Maar Espejord was wel al na 1 helft gewisseld las ik dus nog steeds niet fit. Ook geen verrassing meer trouwens.
  • 29 Sep 2020 om 20:40
    Ik zit even te googlen op Tromso. Maar ze hebben daar dus een BurgerKIng, Noorderlicht, een kerk met veel verlichting, skigebied en veel ruige natuur. Maar het is mij te noordelijk.
  • 29 Sep 2020 om 20:31
    Off: Espejord scoort 2 keer binnen 5 minuten voor Tromso. Hij kán het toch!
  • 29 Sep 2020 om 20:29
    • Quote van 29 Sep 2020 om 19:25
      Onzin. Geen wereldprof misschien, maar zeker een prof.
    Gaat de top niet halen.
  • 29 Sep 2020 om 20:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 19:49
      Off: Espejord heeft er na 35 minuten bij zijn ‘nieuwe’ club alweer 2 inliggen. Hij kan het dus wel.
    Heeft iemand daar ooit aan getwijfeld dan?
  • 29 Sep 2020 om 19:49
    Off: Espejord heeft er na 35 minuten bij zijn ‘nieuwe’ club alweer 2 inliggen. Hij kan het dus wel.
  • 29 Sep 2020 om 19:25
    • Quote van 29 Sep 2020 om 19:06
      Geen echte prof.
    Onzin. Geen wereldprof misschien, maar zeker een prof.
  • 29 Sep 2020 om 19:14
    Cruijff rookte vroeger in de kleedkamer hoor je ook niemand over
  • 29 Sep 2020 om 19:06
    Geen echte prof.