''Hij heeft de kwaliteiten van Frenkie en de pass van Ziyech''

14
''Hij heeft de kwaliteiten van Frenkie en de pass van Ziyech''

Joey Veerman was ook tegen Fortuna Sittard één van de uitblinkers aan de kant van SC Heerenveen. De 21-jarige middenvelder was trefzeker vanaf de penaltystip, maar viel met name op door een fabuleuze pass met de buitenkant van zijn voet. 

Sportjournalist Arjen de Boer is vol lof over Veerman. "Hij heeft dezelfde kwaliteiten als Frenkie de Jong, blijft altijd rustig en heeft de pass van een Hakim Ziyech. Hij is de onmisbare schakel van het hele efficiënte team van Johnny Jansen", stelt De Boer bij de Sportcast van Omrop Fryslân.

Andor Faber is het helemaal met De Boer eens. "Veerman staat met zijn gezicht naar de eigen goal en heeft twee verdedigers in zijn rug. Hoe hij het doet, geen idee, maar hij draait zich om en gaat zo tussen die beide twee verdedigers door." 

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Sep 2020 om 11:05
    • Quote van 22 Sep 2020 om 10:46
      wanneer heeft AZ voor het laatst zoveel uitgegeven voor 1 speler?
    Nog nooit naar mijn weten, dus dat gaan ze nu ook niet doen. Alleen PSV en Ajax zouden het kunnen.
  • 22 Sep 2020 om 10:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:25
      Poeh, overdrijven is ook een vak. Laten we ff rustig blijven met z’n allen. Is het al te laat voor vrees ik. Nu maar hopen dat er geen miljoenen over tafel vliegen bij bijv AZ.. als die Koopmeiners en Stengs of Boadu verpatsen weet ik wel wat er gebeurt. Dan is 11,12 mln zo gelapt
    wanneer heeft AZ voor het laatst zoveel uitgegeven voor 1 speler?
  • 21 Sep 2020 om 23:01
    1 helft goed spelen is nog niet genoeg voor een stap omhoog. Er valt bij Heerenveen genoeg te leren voor J. Veerman. Afgelopen zaterdag heeft hij de tweede helft elke bal naar de verkeerde kleur gespeeld. Dat wordt bij een topclub(in NL) of bij een subtopper in het buitenland niet gewaardeerd.. nog een jaartje groeien, bij ons, en dan een mooie stap maken!
  • 21 Sep 2020 om 22:50
    Eerst bij ons maar eens een heel seizoen de ploeg op sleeptouw nemen. Of allereerst misschien een hele ipv een halve wedstrijd..
  • 21 Sep 2020 om 22:50
    Eerst bij ons maar eens een heel seizoen de ploeg op sleeptouw nemen. Of allereerst misschien een hele ipv een halve wedstrijd..
  • 21 Sep 2020 om 22:03
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:43
      Ben bang dat Hamstra iets afgesproken heeft qua bedrag. Maar in de huidige markt is ie wel voor 15+ te verkopen. Plus een goeie doorverkoop.
    Denk het niet, gok dat zijn salaris behoorlijk omhoog is gegaan. Kwam binnen als speler van de Jupiler League en zal waarschijnlijk een relatief laag salaris aangeboden zijn, zal nu 1 van de grootverdieners zijn.
  • 21 Sep 2020 om 21:50
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:44
      En weer 5 miljoen bij de waarde op. Nu nog 10 goals en 15 a 20 assists/beslissende passes... ik zeg minimaal 25 miljoen
    Precies minimaal 25m. Nederlandse clubs kunnen hem niet meer betalen. Misschien een mooie Spaanse of Engelse club. Volgend jaar Nederlands elftal. Kan hij ook aan met zijn kwaliteiten.
  • 21 Sep 2020 om 21:44
    En weer 5 miljoen bij de waarde op. Nu nog 10 goals en 15 a 20 assists/beslissende passes... ik zeg minimaal 25 miljoen
  • 21 Sep 2020 om 21:43
    Ben bang dat Hamstra iets afgesproken heeft qua bedrag. Maar in de huidige markt is ie wel voor 15+ te verkopen. Plus een goeie doorverkoop.
  • 21 Sep 2020 om 21:40
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:25
      Poeh, overdrijven is ook een vak. Laten we ff rustig blijven met z’n allen. Is het al te laat voor vrees ik. Nu maar hopen dat er geen miljoenen over tafel vliegen bij bijv AZ.. als die Koopmeiners en Stengs of Boadu verpatsen weet ik wel wat er gebeurt. Dan is 11,12 mln zo gelapt
    Gaat Joey niet voor weg Hamstra kennende
  • 21 Sep 2020 om 21:33
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:25
      Poeh, overdrijven is ook een vak. Laten we ff rustig blijven met z’n allen. Is het al te laat voor vrees ik. Nu maar hopen dat er geen miljoenen over tafel vliegen bij bijv AZ.. als die Koopmeiners en Stengs of Boadu verpatsen weet ik wel wat er gebeurt. Dan is 11,12 mln zo gelapt
    Gewoon wachten op een Engelse / Spaanse club. Die hebben geld genoeg.
  • 21 Sep 2020 om 21:29
    En dan is die ook nog eens 2 jaar jonger dan Frenkie. Die gaat niet meer voor onder de 100 miljoen weg.
  • 21 Sep 2020 om 21:25
    Poeh, overdrijven is ook een vak. Laten we ff rustig blijven met z’n allen. Is het al te laat voor vrees ik. Nu maar hopen dat er geen miljoenen over tafel vliegen bij bijv AZ.. als die Koopmeiners en Stengs of Boadu verpatsen weet ik wel wat er gebeurt. Dan is 11,12 mln zo gelapt