Veerman maakt indruk: ''Die gaat niet voor minder dan 15 miljoen weg''

28
Veerman maakt indruk: ''Die gaat niet voor minder dan 15 miljoen weg''

Robert Mühren heeft zaterdag genoten van mede-Volendammer Joey Veerman. De Cambuur-spits is absoluut overtuigd van de kwaliteiten van de middenvelder van rivaal SC Heerenveen. 

Veerman speelde volgens Mühren een 'wereldwedstrijd' tegen Willem II. "Het was absurd. Hij is absoluut goed genoeg voor Ajax", stelt Mühren in de Sportcast van Omrop Fryslân. "Zet hem daar maar eens neer voor de verdediging. Ik heb niet veel spelers gezien die zo comfortabel aan de bal zijn."

Mocht Veerman deze zomer nog een transfer maken, dan is daar zeker een hoog transferbedrag mee gemoeid, zo denkt Mühren. "Het is een gekke wereld. Vanochtend aan het ontbijt zei ik toevallig: die gaat niet voor minder dan vijftien miljoen weg."

Mühren kan goed opschieten met zowel Joey als Henk Veerman van SC Heerenveen. Laatstgenoemde woont zelfs dicht bij hem in de buurt. "We hadden vorige week een buurtfeestje, dus dan zitten we even met elkaar", aldus Mühren.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 12:49
    • Quote van 15 Sep 2020 om 11:26
      Hij scoort anders verdomd makkelijk. Een ultra jonge pinchhitter haha, enorm goede vrije schop ook. Vind die rol helemaal niet zo gek. Beter dan Espejord die beetje verdwaasd rondloopt. Maakt mij niks uit wat NAC denkt, Pierre ging ook via-via naar de top (RBC nog) Maar goed, doet Hamstra vast niet ook al is risico laag. Hij zal t wel weten
    Zo eentje hebben we al. Rein Smit. Zit in zelfde fase en schuitje als Van Hooijdonk. Maar ik schat Smit hoger in qua snelheid, techniek, inzicht. Dan haal je een talemt dat een ander talent blokkeert.
  • 15 Sep 2020 om 12:21
    • Quote van 15 Sep 2020 om 08:18
      Denk ook dat die afspraak er wel is, maar dat die pas na dit seizoen in gaat bijvoorbeeld. Dan zal Hamstra soepeler zijn in zijn onderhandelingen. Dit seizoen verwacht ik dat er nog (te) veel gevraagd wordt voor Veerman, mocht hij nog dit seizoen weggekocht willen worden. Anders heeft Hamstra niet een hele slimme deal heeft gemaakt, en daar zie ik Hamstra niet voor aan.
    Ik hoop het.
    Het is ons beste speler.
  • 15 Sep 2020 om 11:26
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:32
      Dit meen je niet toch? Je mag bij NAC weg want daar is hij 2-3e spits. En dan zouden wij er wel wat aan hebben als 2e spits, teert alleen op zijn achternaam.
    Hij scoort anders verdomd makkelijk. Een ultra jonge pinchhitter haha, enorm goede vrije schop ook. Vind die rol helemaal niet zo gek. Beter dan Espejord die beetje verdwaasd rondloopt. Maakt mij niks uit wat NAC denkt, Pierre ging ook via-via naar de top (RBC nog) Maar goed, doet Hamstra vast niet ook al is risico laag. Hij zal t wel weten
  • 15 Sep 2020 om 10:41
    • Quote van 15 Sep 2020 om 06:21
      Wilfred Genee zei dat Veerman maar 5 miljoen moet kosten. Dit is hopelijk bullshit. Dat zou echt wanbeleid zijn als dat in zijn contract staat. Dit moet ook de 10 overschreiden.
    Omdat Wilfred zijn informatie van Transfermarkt.nl haalt. Daar staat 5 miljoen..
  • 15 Sep 2020 om 10:19
    • Quote van 15 Sep 2020 om 10:14
      Tsja Volendam... gerommel met die genen ook altijd!
    als dit het resultaat is dan zou ik zeggen.....vooral doorgaan :)
  • 15 Sep 2020 om 10:14
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:36
      Wel bizar dat er zoveel talent komt uit een plaats waar maar ca 25.000 mensen wonen.
    Tsja Volendam... gerommel met die genen ook altijd!
  • 15 Sep 2020 om 09:19
    • Quote van 15 Sep 2020 om 09:07
      Muy Manero is geen persoon hè.
    Weet ik de eigenaar is van Kooperen. Maar dat kantoor weet wel van wanten.
  • 15 Sep 2020 om 09:10
    • Quote van 15 Sep 2020 om 08:18
      Denk ook dat die afspraak er wel is, maar dat die pas na dit seizoen in gaat bijvoorbeeld. Dan zal Hamstra soepeler zijn in zijn onderhandelingen. Dit seizoen verwacht ik dat er nog (te) veel gevraagd wordt voor Veerman, mocht hij nog dit seizoen weggekocht willen worden. Anders heeft Hamstra niet een hele slimme deal heeft gemaakt, en daar zie ik Hamstra niet voor aan.
    Zoiets denk ik ook. Anders heeft het weinig zin om te verlengen. Voor beide kanten
  • 15 Sep 2020 om 09:07
    • Quote van 15 Sep 2020 om 07:53
      15 miljoen is natuurlijk onzin. Veerman heeft een maximaal transferbedrag afgesproken bij zijn contractverlenging. Welk bedrag dat is weet ik niet maar zeker geen 10 of 15 miljoen. Hij heeft Muy Manero als zaakwaarnemer die is niet gek. Ook de zaakwaarnemer van Botman waarbij hij ook een truc heeft toegepast waardoor Heerenveen wat centjes gaat missen.
    Muy Manero is geen persoon hè.
  • 15 Sep 2020 om 08:18
    Denk ook dat die afspraak er wel is, maar dat die pas na dit seizoen in gaat bijvoorbeeld. Dan zal Hamstra soepeler zijn in zijn onderhandelingen. Dit seizoen verwacht ik dat er nog (te) veel gevraagd wordt voor Veerman, mocht hij nog dit seizoen weggekocht willen worden. Anders heeft Hamstra niet een hele slimme deal heeft gemaakt, en daar zie ik Hamstra niet voor aan.
  • 15 Sep 2020 om 08:14
    7 tot 10 miljoen gaat hij wel weg.Hij heeft ook met hamstra wat afgesproken.Dat hij voor bepaald bedrag weg kon.
  • 15 Sep 2020 om 08:13
    • Quote van 15 Sep 2020 om 06:21
      Wilfred Genee zei dat Veerman maar 5 miljoen moet kosten. Dit is hopelijk bullshit. Dat zou echt wanbeleid zijn als dat in zijn contract staat. Dit moet ook de 10 overschreiden.
    Moest kosten, verleden tijd. Vóór z'n contractverlenging.
  • 15 Sep 2020 om 07:56
    • Quote van 15 Sep 2020 om 07:53
      15 miljoen is natuurlijk onzin. Veerman heeft een maximaal transferbedrag afgesproken bij zijn contractverlenging. Welk bedrag dat is weet ik niet maar zeker geen 10 of 15 miljoen. Hij heeft Muy Manero als zaakwaarnemer die is niet gek. Ook de zaakwaarnemer van Botman waarbij hij ook een truc heeft toegepast waardoor Heerenveen wat centjes gaat missen.
    Maar Hamstra is ook niet gek natuurlijk.
  • 15 Sep 2020 om 07:53
    15 miljoen is natuurlijk onzin. Veerman heeft een maximaal transferbedrag afgesproken bij zijn contractverlenging. Welk bedrag dat is weet ik niet maar zeker geen 10 of 15 miljoen. Hij heeft Muy Manero als zaakwaarnemer die is niet gek. Ook de zaakwaarnemer van Botman waarbij hij ook een truc heeft toegepast waardoor Heerenveen wat centjes gaat missen.
  • 15 Sep 2020 om 07:41
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:22
      Ik vind dit echt mooi man, allemaal maten van elkaar en geen gezeik omdat ze bij de rivaal onder contract staan. Prima
    Nee....!? ' naar ajks lullen ? Hou op zeg pure kinnesine van een c speler.
  • 15 Sep 2020 om 06:22
    • Quote van 15 Sep 2020 om 06:21
      Wilfred Genee zei dat Veerman maar 5 miljoen moet kosten. Dit is hopelijk bullshit. Dat zou echt wanbeleid zijn als dat in zijn contract staat. Dit moet ook de 10 overschreiden.
    Is natuurlijk ook onzin. Genee is een jaloerse cambuurman.
  • 15 Sep 2020 om 06:21
    Wilfred Genee zei dat Veerman maar 5 miljoen moet kosten. Dit is hopelijk bullshit. Dat zou echt wanbeleid zijn als dat in zijn contract staat. Dit moet ook de 10 overschreiden.
  • 14 Sep 2020 om 23:48
    Maakte er dan wel twee maar heeft niet het niveah voor Heerenveen. Hornkamp doet het overigens uitstekend bij Den Boscb.
  • 14 Sep 2020 om 23:18
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:59
      Gelijk ophalen
    Om P3 te schoffelen ofzo?
    Nee joh.. als je 3e spits bij NAC bent en je mag gratis weg.. Bovendien krijg je senior er ook gratis bij, daar zit ook niemand op te wachten.

    Vooralsnog hebben we nog gewoon 2 (reserve) spitsen in de selectie.
  • 14 Sep 2020 om 22:59
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:22
      Off Topic: Sidney Van Hooijdonk mag transfervrij vertrekken, misschien een 2e kans geven en lekker als 2e spits achter H Veerman zetten?
    Gelijk ophalen
  • 14 Sep 2020 om 22:44
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:36
      Joey staat volgens Transfermarkt op plek 37 van de meest waardevolle spelers in de Eredivisie. Eerste speler buiten de top 4 (AZ, Ajax, psv en Feyenoord)
    Maarja heeft op TM een waarde van 5m.. Sowieso is dat lijstje nogal verwerpelijk want J Veerman is beter dan de meesten van Fey en AZ en evt PSV..
  • 14 Sep 2020 om 22:36
    Joey staat volgens Transfermarkt op plek 37 van de meest waardevolle spelers in de Eredivisie. Eerste speler buiten de top 4 (AZ, Ajax, psv en Feyenoord)
  • 14 Sep 2020 om 22:36
    Joey staat volgens Transfermarkt op plek 37 van de meest waardevolle spelers in de Eredivisie. Eerste speler buiten de top 4 (AZ, Ajax, psv en Feyenoord)
  • 14 Sep 2020 om 22:36
    Wel bizar dat er zoveel talent komt uit een plaats waar maar ca 25.000 mensen wonen.
  • 14 Sep 2020 om 22:32
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:22
      Off Topic: Sidney Van Hooijdonk mag transfervrij vertrekken, misschien een 2e kans geven en lekker als 2e spits achter H Veerman zetten?
    Dit meen je niet toch? Je mag bij NAC weg want daar is hij 2-3e spits. En dan zouden wij er wel wat aan hebben als 2e spits, teert alleen op zijn achternaam.
  • 14 Sep 2020 om 22:27
    • Quote van 14 Sep 2020 om 22:22
      Off Topic: Sidney Van Hooijdonk mag transfervrij vertrekken, misschien een 2e kans geven en lekker als 2e spits achter H Veerman zetten?
    Lijkt mij ook wel wat
  • 14 Sep 2020 om 22:22
    Ik vind dit echt mooi man, allemaal maten van elkaar en geen gezeik omdat ze bij de rivaal onder contract staan. Prima
  • 14 Sep 2020 om 22:22
    Off Topic: Sidney Van Hooijdonk mag transfervrij vertrekken, misschien een 2e kans geven en lekker als 2e spits achter H Veerman zetten?