MATCHDAY | SC Heerenveen met Smit in de basis tegen FC Utrecht

184
MATCHDAY | SC Heerenveen met Smit in de basis tegen FC Utrecht

SC Heerenveen neemt het vanavond op tegen FC Utrecht. Waar de voorbereiding tot dusver nog moeizaam verloopt, hoopt de ploeg van Johnny Jansen in De Galgenwaard eindelijk te winnen.

Dat zal moeten gebeuren tegen FC Utrecht. Jansen heeft de afgelopen weken veel talenten de kans gegeven bij het eerste elftal en dat doet hij ook in de Domstad. Rein Smit mag zich vanaf de aftrap laten zien in de Galgenwaard. Hij krijgt de voorkeur boven Runar Espejord.

Een opsteker is de terugkeer van Rodney Kongolo op het middenveld. Hij kwam vanwege knieklachten alleen een half uur in actie tegen NAC Breda maar ontbrak tegen De Graafschap en Vitesse.

Opstelling SC Heerenveen: Erwin Mulder; Sherel Floranus, Ibrahim Dresevic, Joaquin Fernandez, Lucas Woudenberg; Sieben Dewaele, Joey Veerman, Rodney Kongolo; Mitchell van Bergen, Rein Smit, Chidera Ejuke.

Opstelling FC Utrecht: Maarten Paes; Sean Klaiber, Tommy St. Jago, Justin Hoogma, Django Warmerdam; Othmane Boussaid, Davy van den Berg, Simon Gustafson; Gyrano Kerk, Adrián Dalmau, Odysseus Velanas.

184 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Aug 2020 om 00:30
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:21
      Heb begrepen dat hij ook meer gehaald is en gezien wordt als tweede spits, niet een basispeler. Maar ook als stand-in heb je er niets aan.
    Zoals je zelf al zegt, dan heb je er dus weinig aan. Zo'n rol kan Smit ook op zich nemen. Een tweede spits moet toch druk zetten op de eerste, dat wordt op deze manier heel lastig. Het begint wel sneu te worden voor alle partijen.
  • 21 Aug 2020 om 00:27
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:31
      ...Zoiets inderdaad...maar owee jj is hier heilig verklaard maar ik zeg niks meer , heb ik geen zin in.
    Geen zin in reageren maar je doet het toch. Ik vind het overdreven om na een slechte tot hele slechte voorbereiding iemand eruit te gooien. Vorig seizoen was qua voetbal een redelijk tot goed seizoen waarin je jezelf te vaak niet hebt beloond. Daar zat potentie in, iets dat er nu niet uitkomt. Voordat het seizoen begonnen is al om een ontslag roepen, dan vraag je er inderdaad om om daar reacties op te krijgen.
  • 21 Aug 2020 om 00:23
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:32
      Vergelijk je ons nou serieus met Ajax? Het heeft ook gewoon puur met geld te maken. Wie kan zijn selectie nu al klaarmaken doormiddel van aankopen en wie moet wachten tot het laatst om nog afvallers binnen te halen.
    Dat heeft er zo ontzettend weinig mee te maken. Alsof wij spelen met een B elftal.. Nonsens. Ejuke, Veerman, Van Bergen, Dresevic: Onze parels doen gewoon mee, aangevuld met een jeugdspeler die blijkbaar beter is dan een net aangekochte spits, Kongolo, Floranus, een huurling van Anderlecht, een ervaren doelman en Woudenberg, toch ook geen groentje. Je kan er zeker mee verliezen van Utrecht die momenteel een aanval doen op de top 4, maar daar misten er nog wel een aantal. Het is gewoon zwaar ondermaats en reden tot zorg.
  • 20 Aug 2020 om 23:58
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:14
      5 ton?! Denk eerder 2-3
    5 ton. Ik denk dat een blinde hem gescout heeft, die mogen ze meteen ontslaan.
  • 20 Aug 2020 om 23:54
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:53
      Ah okay , dan excuus voor mijn (te overhaaste reactie)! (;
    Het zij je vergeven :)
  • 20 Aug 2020 om 23:53
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:49
      Ging mij om het doelpunt van Hajal. Niet de tussenstand.
    Ah okay , dan excuus voor mijn (te overhaaste reactie)! (;
  • 20 Aug 2020 om 23:52
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:06
      Zag de totale ontgoocheling bij JJ na afloop. Geeft weinig hoop.
    Hij heeft wel wat lichtpuntjes gezien zei hij in het interview.
  • 20 Aug 2020 om 23:49
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:37
      Nou nou nou dát hadden we niét gedacht .......wél 3-1....achter ..! Ben ik nou gek geworden, hierop zo'n reactie...mij zakt de broek af..sorry.
    Ging mij om het doelpunt van Hajal. Niet de tussenstand.
  • 20 Aug 2020 om 23:44
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:20
      Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Ik zie het niet!
    Wat betekent dat? Ben oprecht benieuwd
  • 20 Aug 2020 om 23:40
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:57
      Wat mij ook opviel tijdens de drinkpauzes.. Eén van ons beste buitenaanvallers ooit(Talan) staat maar wat gezapig achter JJ.. ga alsjeblieft eens met de aanvallers in gesprek.. vertel dat je best eens diep kunt gaan Chiddi, dat je je moet aanbieden Rein of vrij moet komen achter de verdediging Mitchel.. of op zn minst doen alsof.
    Introvert vind ik hem, zag het ook. Gaat niets vanuit.
  • 20 Aug 2020 om 23:37
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      He negatievelingen, 3-1! Hadden jullie niet gedacht he?
    Nou nou nou dát hadden we niét gedacht .......wél 3-1....achter ..! Ben ik nou gek geworden, hierop zo'n reactie...mij zakt de broek af..sorry.
  • 20 Aug 2020 om 23:33
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:14
      5 ton?! Denk eerder 2-3
    Dat is dan niet veel 2 of 3 ton. Salaris erbij van 2 ton kom je toch op 5 ton. Goede investering wanneer je geen geld hebt.
  • 20 Aug 2020 om 23:32
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:24
      Ajax loopt met dikke cijfers over dit Utrecht heen en wij maken werkelijk geen enkele schijn van kans. Ik weet niet wat er mis is binnen de spelersgroep maar vrijwel niemand haalt zijn niveau. Al de hele voorbereiding niet. Ik mag hopen dat ze intern weten wat er mis is, buiten het feit dat het hard nodig is een aantal ervaren goede voetballers toe te voegen aan de selectie. Geen enkele reactie na de afstraffing tegen de graafschap. Dat zegt genoeg. Als je geen strijd wil leveren, donder dan lekker op. Zonder inzet ben je de naam prof niet waardig. Het zit er uit alsof ze de eerste keer op een voetbalveld staan.
    Vergelijk je ons nou serieus met Ajax? Het heeft ook gewoon puur met geld te maken. Wie kan zijn selectie nu al klaarmaken doormiddel van aankopen en wie moet wachten tot het laatst om nog afvallers binnen te halen.
  • 20 Aug 2020 om 23:31
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:40
      Misschien jonny eens vervangen? Of mag dat hier niet gezegd worden? Vanaf maart kunnen voorbereiden en dan lever je dit af! Fysiek schrikbarend zwak, tactisch helemaal de weg kwijt, spelers erin die echt niets toevoegen.
    ...Zoiets inderdaad...maar owee jj is hier heilig verklaard maar ik zeg niks meer , heb ik geen zin in.
  • 20 Aug 2020 om 23:25
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:14
      Zelfs dat wordt een drama. We zijn KKD onwaardig op dit moment. Weer een klotejaar tegemoet....baal daar zo Ongelooflijk van...
    Ja klopt. Misschien mogen we gelijk in de kkd starten.
  • 20 Aug 2020 om 23:24
    Ajax loopt met dikke cijfers over dit Utrecht heen en wij maken werkelijk geen enkele schijn van kans. Ik weet niet wat er mis is binnen de spelersgroep maar vrijwel niemand haalt zijn niveau. Al de hele voorbereiding niet. Ik mag hopen dat ze intern weten wat er mis is, buiten het feit dat het hard nodig is een aantal ervaren goede voetballers toe te voegen aan de selectie. Geen enkele reactie na de afstraffing tegen de graafschap. Dat zegt genoeg. Als je geen strijd wil leveren, donder dan lekker op. Zonder inzet ben je de naam prof niet waardig. Het zit er uit alsof ze de eerste keer op een voetbalveld staan.
  • 20 Aug 2020 om 23:24
    Ajax loopt met dikke cijfers over dit Utrecht heen en wij maken werkelijk geen enkele schijn van kans. Ik weet niet wat er mis is binnen de spelersgroep maar vrijwel niemand haalt zijn niveau. Al de hele voorbereiding niet. Ik mag hopen dat ze intern weten wat er mis is, buiten het feit dat het hard nodig is een aantal ervaren goede voetballers toe te voegen aan de selectie. Geen enkele reactie na de afstraffing tegen de graafschap. Dat zegt genoeg. Als je geen strijd wil leveren, donder dan lekker op. Zonder inzet ben je de naam prof niet waardig. Het zit er uit alsof ze de eerste keer op een voetbalveld staan.
  • 20 Aug 2020 om 23:21
    Heb begrepen dat hij ook meer gehaald is en gezien wordt als tweede spits, niet een basispeler. Maar ook als stand-in heb je er niets aan.
  • 20 Aug 2020 om 23:17
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:06
      Zag de totale ontgoocheling bij JJ na afloop. Geeft weinig hoop.
    Volkomen niet in control
  • 20 Aug 2020 om 23:14
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:09
      In Tromsø lachen ze nog steeds de ballen uit de broek, 500.000 gekregen voor een houten Klaas.
    5 ton?! Denk eerder 2-3
  • 20 Aug 2020 om 23:14
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:10
      Je ziet het ook bij de spelers.. Misschien een wedstrijd oefenen tegen een hoofdklasser voor het vertrouwen. Anders komen ze helemaal in een neerwaartse spiraal terecht.
    Zelfs dat wordt een drama. We zijn KKD onwaardig op dit moment. Weer een klotejaar tegemoet....baal daar zo Ongelooflijk van...
  • 20 Aug 2020 om 23:14
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:10
      Past dan perfect bij Mulder...
    Hahaha +1
  • 20 Aug 2020 om 23:10
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:06
      Zag de totale ontgoocheling bij JJ na afloop. Geeft weinig hoop.
    Je ziet het ook bij de spelers.. Misschien een wedstrijd oefenen tegen een hoofdklasser voor het vertrouwen. Anders komen ze helemaal in een neerwaartse spiraal terecht.
  • 20 Aug 2020 om 23:10
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:13
      Jammer dat het keeperstenue weer zo'n nietszeggende kleur heeft.. Straalt niets uit...
    Past dan perfect bij Mulder...
  • 20 Aug 2020 om 23:09
    • Quote van 20 Aug 2020 om 23:01
      Espejord lekker in Utrecht laten. Onvoorstelbaar matige speler.... gaat hem nooit worden.
    In Tromsø lachen ze nog steeds de ballen uit de broek, 500.000 gekregen voor een houten Klaas.
  • 20 Aug 2020 om 23:08
    Mijn excuus maar ik kom hier even een beetje mijn 'gal' spuwen. Mijn teleurstelling is gewoon erg groot. Als je vorig jaar een rechtsback op de linksback zet omdat de linksback tekort komt en eigenlijks zet je deze rechtsback op de linksback omdat die op de rechts back te kort komt. Moet je daar toch eens een even achter je oren gaan krabben dat die jongens niet geschikt zijn toch? Er zit op de bank ook geen enkele vervanger voor deze jongens. Waarom komen ze te kort? Als JJ zo compact wil gaan spelen achterin kan het in mijn ogen niet zo zijn dat er 2 man vrij voor de goal staan. Naast de backs, Fernandes weinig gezien maar heb mijn vraagtekens...
    Spits positie...Espajord? Wat een grap is dat... Hoe kan die jongen gescout zijn? Daar heeft karel Brandsma toch niks mee te maken gehad hoop ik...
    Toch probeer ik positief af te sluiten en met veerman heb je een duidelijke De beste speler worden. Ben blij dat die jongen verlengt heeft. Hajal ook behoorlijk opvallend in de 10.
    Met Timo letcher hoop ik dat er een leider achterin bij komt.
  • 20 Aug 2020 om 23:06
    Zag de totale ontgoocheling bij JJ na afloop. Geeft weinig hoop.
  • 20 Aug 2020 om 23:03
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:55
      Ik denk dat Gerry ook wacht voor de spits op het nieuws uit Amsterdam qua Suarez. Denk dat hij dan weer een hengeltje uitgooit naar Huntelaar. En mokotjo heeft vandaag getekend bij fc cincinatti
    Jammer van mokotjo. Huntelaar zou top zijn, maar lijkt me niet reëel.
  • 20 Aug 2020 om 23:01
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:54
      Zodra er een spits bijkomt zou ik afscheid nemen van Espejord. Pak je verlies maar want dat gaat hem niet worden.
    Espejord lekker in Utrecht laten. Onvoorstelbaar matige speler.... gaat hem nooit worden.
  • 20 Aug 2020 om 23:01
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:57
      Wat mij ook opviel tijdens de drinkpauzes.. Eén van ons beste buitenaanvallers ooit(Talan) staat maar wat gezapig achter JJ.. ga alsjeblieft eens met de aanvallers in gesprek.. vertel dat je best eens diep kunt gaan Chiddi, dat je je moet aanbieden Rein of vrij moet komen achter de verdediging Mitchel.. of op zn minst doen alsof.
    Viel mij ook op. Mag er meer pit in gooien, strenger zijn.
  • 20 Aug 2020 om 22:57
    Wat mij ook opviel tijdens de drinkpauzes.. Eén van ons beste buitenaanvallers ooit(Talan) staat maar wat gezapig achter JJ.. ga alsjeblieft eens met de aanvallers in gesprek.. vertel dat je best eens diep kunt gaan Chiddi, dat je je moet aanbieden Rein of vrij moet komen achter de verdediging Mitchel.. of op zn minst doen alsof.
  • 20 Aug 2020 om 22:56
    Zou Fran Sol haalbaar zijn?
  • 20 Aug 2020 om 22:54
    Zodra er een spits bijkomt zou ik afscheid nemen van Espejord. Pak je verlies maar want dat gaat hem niet worden.
  • 20 Aug 2020 om 22:54
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:45
      Wie ziet het nog zitten in Espejord?
    Gaf hem aldoor nog voordeel van de twijfel. Maar hij pakt zijn kans niet. Vrees dat het een miskoop is.
  • 20 Aug 2020 om 22:54
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:49
      Jeetje die Espejord doet ook alles fout war je fout kan doen in een invalbeurt. Smit best prima, maar we missen wel een echte aanvallende middenvelder hoor. En hopelijk komt Letschert echt
    We missen een echte spits! Die 10 gewoon Hajal!
  • 20 Aug 2020 om 22:49
    Jeetje die Espejord doet ook alles fout war je fout kan doen in een invalbeurt. Smit best prima, maar we missen wel een echte aanvallende middenvelder hoor. En hopelijk komt Letschert echt
  • 20 Aug 2020 om 22:49
    Espefuort ermei!
    Overigens zie ik wel wat in Fernandez. Komt in een zwalkend elftal en zoekende in de ruimtes, maar 1 tegen 1 vind ik hem goed en hij is vrij rap.
  • 20 Aug 2020 om 22:49
    Espejord zou bij Harkemase Boys niet eens opvallen, hou kan je deze gozer binnen halen!? Slechter dan Dalgaard.
  • 20 Aug 2020 om 22:48
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:46
      Oei inderdaad, bij hem is zijn hele invalbeurt nog niets gelukt... niet selectiewaardig... wie heeft die ooit gescout?
    Hamstra zelf met nog iemand dacht Brandsma echte kenners
  • 20 Aug 2020 om 22:47
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:45
      Wie ziet het nog zitten in Espejord?
    Alleen Hamstra die heeft hem 3 keer bekeken, leuke trips naar Tromsø.
  • 20 Aug 2020 om 22:46
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:45
      Zo’n Espejord moet je toch uit zijn lijden verlossen. Is voor niemand leuk meer... Gaat nergens over dat die jongen nog steeds de selectie zit. Ik dacht dat Dalgaard het dieptepunt was, maar is inmiddels heeft hij dat punt bij mij bereikt.
    Haha!
  • 20 Aug 2020 om 22:46
    Die Espejord kunnen we wel terug naar Noorwegen sturen, gaat hem echt niet worden. Ook al is die niet fit, ontbreekt simpelweg aan basistechniek, voetbalgogme, killersinstict.
  • 20 Aug 2020 om 22:46
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:44
      Die Espejord.. Met een ploeggenoot alleen op de doelman af en dan de bal verspelen.
    Oei inderdaad, bij hem is zijn hele invalbeurt nog niets gelukt... niet selectiewaardig... wie heeft die ooit gescout?
  • 20 Aug 2020 om 22:45
    Wie ziet het nog zitten in Espejord?
  • 20 Aug 2020 om 22:45
    Zo’n Espejord moet je toch uit zijn lijden verlossen. Is voor niemand leuk meer... Gaat nergens over dat die jongen nog steeds de selectie zit. Ik dacht dat Dalgaard het dieptepunt was, maar is inmiddels heeft hij dat punt bij mij bereikt.
  • 20 Aug 2020 om 22:44
    Die Espejord.. Met een ploeggenoot alleen op de doelman af en dan de bal verspelen.
  • 20 Aug 2020 om 22:43
    Voor Ejuke kom ik naar het stadion 88 minuten onzichtbaar maar 2 minuten ongrijpbaar. Maar we moeten hem verkopen. En ik denk dat we met 6/8 miljoen genoegen moeten nemen. Dit geld kunnen we meer dan goed gebruiken voor 3/4 nieuwe spelers.
  • 20 Aug 2020 om 22:41
    Ipv 3-2(kans Espejord) nu toch weer 4-1. Houd je toch weer een heel slecht gevoel over aan deze wedstrijd.
  • 20 Aug 2020 om 22:41
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:38
      Hij was weer redelijk dramatisch vandaag. Echter is hij wel vrijwel de enige speler die enigszins een drang naar voren heeft, een actie heeft en waar wat beweging in zit. Het is echt triest, maar wel waar.
    Volgens mijn gaf van bergen weer 2 voorzetten wat kansen waren. Hoeveel zie jij er elke week van ejuke?
  • 20 Aug 2020 om 22:41
    Wat een fout van Mulder. #exithamstra ;-)
  • 20 Aug 2020 om 22:38
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:35
      Ejuke zsm verkopen. Bij far de slechtste. Als je daar nog een paar miljoen voor krijgt mag je blij zijn. Wat een drama.
    Hij was weer redelijk dramatisch vandaag. Echter is hij wel vrijwel de enige speler die enigszins een drang naar voren heeft, een actie heeft en waar wat beweging in zit. Het is echt triest, maar wel waar.
  • 20 Aug 2020 om 22:35
    Ejuke zsm verkopen. Bij far de slechtste. Als je daar nog een paar miljoen voor krijgt mag je blij zijn. Wat een drama.
  • 20 Aug 2020 om 22:33
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:25
      Staat geen Fries in.
    nu wel.
  • 20 Aug 2020 om 22:26
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:25
      Super, Dresevic en Veerman kwijt. Misschien kunnen we nog een afdankertje van Anderlecht huren als vervanger.
    Nah, deze blessure valt wel mee. Is even een tik binnenkant voet, heb je even last van
  • 20 Aug 2020 om 22:25
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:20
      Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Ik zie het niet!
    Staat geen Fries in.
  • 20 Aug 2020 om 22:25
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:24
      Nee, maar de eerste helft mag nooit gebeuren. Laat staan wat er tegen de graafschap is gebeurd.
    Staat toch 2e helft? Misschien moet jij even een brilletje aanschaffen.....
  • 20 Aug 2020 om 22:25
    Super, Dresevic en Veerman kwijt. Misschien kunnen we nog een afdankertje van Anderlecht huren als vervanger.
  • 20 Aug 2020 om 22:24
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:23
      Gaat de 2e helft toch gewoon prima? Of zijn we opeens Bayern Munchen die zo'n ploegje als Utrecht met 15-0 eraf moeten sturen?
    Wel licht moet jij de blauwe bril even af zetten.
  • 20 Aug 2020 om 22:24
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:23
      Gaat de 2e helft toch gewoon prima? Of zijn we opeens Bayern Munchen die zo'n ploegje als Utrecht met 15-0 eraf moeten sturen?
    Nee, maar de eerste helft mag nooit gebeuren. Laat staan wat er tegen de graafschap is gebeurd.
  • 20 Aug 2020 om 22:23
    Gaat de 2e helft toch gewoon prima? Of zijn we opeens Bayern Munchen die zo'n ploegje als Utrecht met 15-0 eraf moeten sturen?
  • 20 Aug 2020 om 22:21
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:20
      Hajal valt me in ieder geval wel positief op.
    Kan al snel! Meer als de helft is erg erg slecht. Zeer droevige bedoeling zo!
  • 20 Aug 2020 om 22:20
    Hajal valt me in ieder geval wel positief op.
  • 20 Aug 2020 om 22:20
    Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Ik zie het niet!
  • 20 Aug 2020 om 22:19
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:04
      Ja tijdens een oefenwedstrijd inderdaad! Godverdomme zeg! Dat is toch het aller minste wat je kan verwachten! Ik wil passie strijd en beleving zien als ze op de fiets zitten richting de training! Laat staan bij een oefenwedstrijd! Mensen kinderen als dat al niet meer kan kunnen we wel stoppen! Als het voetballend niet lukt dan moet er gevochten worden!
    Precies, passie strijd en beleving!! Als dat er niet is flikker dan maar op!!!!
  • 20 Aug 2020 om 22:19
    Ik wil niet te pessimistisch zijn, maar ik heb dewaele nu 3 potten zien voetballen en qua verdedigend positioneren ziet deze jongen het tactisch wel redelijk, maar ik vind hem aan de bal vrij weinig tot niets extra's toevoegen.. En dan te bedenken dat we Jordy Bruijn nu makkelijk hebben laten gaan. Ik weet het het is te vroeg om conclusies te trekken, maar Bruijn is echt niet veel minder dan deze Anderlecht huurling. Kanttekening: ik zie Fernandez zich al beter manifesteren t.o.v. de Graafschap
  • 20 Aug 2020 om 22:13
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:04
      Ja tijdens een oefenwedstrijd inderdaad! Godverdomme zeg! Dat is toch het aller minste wat je kan verwachten! Ik wil passie strijd en beleving zien als ze op de fiets zitten richting de training! Laat staan bij een oefenwedstrijd! Mensen kinderen als dat al niet meer kan kunnen we wel stoppen! Als het voetballend niet lukt dan moet er gevochten worden!
    Klinkt gek, maar ik ben het toch met je eens. Daar begint het mee. Het moet verd*mme een eer zijn om voor deze club te mogen spelen. Ik durf te wedden dat als ik er nu zou staan, de longen uit m’n lijf zou rennen dn het gras uit het veld.
  • 20 Aug 2020 om 22:11
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:05
      RUSTAAAGGHHH Badr, moet jij trouwens niet in de bosjes liggen met je telelens zodat je weer ijzersterke geruchten de wereld in kunt slingeren ???
    Zag net 6 spelersbussen aankomen bij het ALS schijnen allemaal nieuwe spelers in te zitten! Inclusief .... PHIL JONES!
  • 20 Aug 2020 om 22:09
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:04
      Wat doet Dalgaard tegenwoordig?
    Hoe is het met Fazli?
  • 20 Aug 2020 om 22:05
    • Quote van 20 Aug 2020 om 22:04
      Ja tijdens een oefenwedstrijd inderdaad! Godverdomme zeg! Dat is toch het aller minste wat je kan verwachten! Ik wil passie strijd en beleving zien als ze op de fiets zitten richting de training! Laat staan bij een oefenwedstrijd! Mensen kinderen als dat al niet meer kan kunnen we wel stoppen! Als het voetballend niet lukt dan moet er gevochten worden!
    RUSTAAAGGHHH Badr, moet jij trouwens niet in de bosjes liggen met je telelens zodat je weer ijzersterke geruchten de wereld in kunt slingeren ???
  • 20 Aug 2020 om 22:04
    Wat doet Dalgaard tegenwoordig?
  • 20 Aug 2020 om 22:04
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:59
      wat is de goede mentaliteit dan in jou ogen ??? mensen hebben het over Passie Inzet en strijd tijdens een oefenwedstrijd ..... Natuurlijk lijkt het nog nergens op maar dat riepen diezelfde lui vorig jaar ook maar toen wel schijnheilig staan juichen toen het meer dan uitstekend ging in de competitie.
    Ja tijdens een oefenwedstrijd inderdaad! Godverdomme zeg! Dat is toch het aller minste wat je kan verwachten! Ik wil passie strijd en beleving zien als ze op de fiets zitten richting de training! Laat staan bij een oefenwedstrijd! Mensen kinderen als dat al niet meer kan kunnen we wel stoppen! Als het voetballend niet lukt dan moet er gevochten worden!
  • 20 Aug 2020 om 22:04
    Ook voor de tegenstander is het een wedstrijd in de voorbereiding. Maar de instelling is bij Heerenveen totaal anders dan bij Utrrcht. En vorige week Graafschap.
  • 20 Aug 2020 om 22:01
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:59
      wat is de goede mentaliteit dan in jou ogen ??? mensen hebben het over Passie Inzet en strijd tijdens een oefenwedstrijd ..... Natuurlijk lijkt het nog nergens op maar dat riepen diezelfde lui vorig jaar ook maar toen wel schijnheilig staan juichen toen het meer dan uitstekend ging in de competitie.
    Elke training en wedstrijd volledig gefocust en 100% geven.
  • 20 Aug 2020 om 21:59
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:56
      Dan nog kun je wel met de goede mentaliteit van start gaan
    wat is de goede mentaliteit dan in jou ogen ??? mensen hebben het over Passie Inzet en strijd tijdens een oefenwedstrijd ..... Natuurlijk lijkt het nog nergens op maar dat riepen diezelfde lui vorig jaar ook maar toen wel schijnheilig staan juichen toen het meer dan uitstekend ging in de competitie.
  • 20 Aug 2020 om 21:59
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      HET IS DE VOORBEREIDING!!!! Vorig jaar speelden we verdomme gelijk tegen een ploeg uit het 3e niveau van Duitsland en wonnen nipt 1-0 van Sunderland. Donder even heel gauw een eind op!
    Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk het niet. Als je in een oefenwedstrijd al geen lef hebt hoe moet het dan in de competitie?
  • 20 Aug 2020 om 21:58
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:55
      Dan zouden we elk jaar gedegradeert moeten zijn. Dit is typisch het spel wat we kennen in de voorbereiding.
    Nee haha, sorry. Ik probeer echt positief te blijven maar het is helemaal niks. Zit ook geen progressie in.. Deze hele voorbereiding is gewoon te zwaar. Wij hebben nu gewoon lokale tegenstanders nodig we oprollen om vertrouwen te tanken.. Blik van Mulder zegt alles.. echt pijnlijk om te zien.
  • 20 Aug 2020 om 21:56
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:56
      Bijna geen enkele club heeft zoveel spelers moeten laten gaan als SCH, wederom een nieuw elftal, bij de rest is dat veel minder
    Dan nog kun je wel met de goede mentaliteit van start gaan
  • 20 Aug 2020 om 21:56
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:49
      De rest van de eredivisie toch ook niet? Slecht excuus vind ik dat altijd. Hoor dit wel vaker "we zijn nog maar net begonnen aan de voorbereiding" "nieuwe spelers moeten nog even aan elkaar wennen" "Het is heet" etc.
      Andere ploegen hebben dezelfde situaties en doen het vaak toch stukken beter.
      Topsport mentaliteit ontbreekt soms nog wel eens bij sc Heerenveen heb ik het idee, en dat vind ik wel jammer.
      Zo ook laatst iemand met het voorbeeld hoe onze trainers erbij lopen qua fysiek, was niet iedereen het met hem eens maar ik wel. Vind dat hij daarin gelijk heeft. Goed voorbeeld doet volgen. Dwing je veel meer respect mee af.
    Bijna geen enkele club heeft zoveel spelers moeten laten gaan als SCH, wederom een nieuw elftal, bij de rest is dat veel minder
  • 20 Aug 2020 om 21:55
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:46
      Dus Hamstra en JJ doe iets verkeerd...
    Er is geen geld, er moeten in de begroting gaten gedicht worden. Hamstra moet ook met een lege portemonnee winkelen. Jansen moeten het doen met de spelers die hij heeft. De enige oplossing is zien dat de portemonnee gevuld wordt. Elke TD kan hier weinig mee.
  • 20 Aug 2020 om 21:55
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:53
      Smit is een type hornkamp. Afmaken doet hij goed, maar aan de bal... deweale is prima aan de bal, maar verdedigend levert hij letterlijk niks. Woudenberg blijft foutenberg. Michel van bergen vertragd elk veldspel. En waar is de coaching in het team? We hebben echt snel een ervaren cv, cvm en cam/spits nodig want wat is dit slecht zeg. Gerry haal a.u.b. die Letchert en een degelijke cvm. Is Mokotjo niet iets voor ons? Kent de eredivisie en is ervaren.
    Ik denk dat Gerry ook wacht voor de spits op het nieuws uit Amsterdam qua Suarez. Denk dat hij dan weer een hengeltje uitgooit naar Huntelaar. En mokotjo heeft vandaag getekend bij fc cincinatti
  • 20 Aug 2020 om 21:55
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:51
      Het schiet me werkelijk voor het eerst door m'n hoofd bij het kijken van deze wedstrijd.. maar op deze manier spelen we volgend jaar weer een Friese derby.. wel in de KKD.. word er gewoon een beetje verdrietig van..
    Dan zouden we elk jaar gedegradeert moeten zijn. Dit is typisch het spel wat we kennen in de voorbereiding.
  • 20 Aug 2020 om 21:54
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:52
      Hopelijk heb je gelijk en dat meen ik!
    Kan me die oefenpot in de winter ook nog wel herinneren. Speelden we ook gelijk tegen een nietszeggend ploegje uit Spanje. Alsjeblieft, wacht nou maar gewoon af.
  • 20 Aug 2020 om 21:53
    Smit is een type hornkamp. Afmaken doet hij goed, maar aan de bal... deweale is prima aan de bal, maar verdedigend levert hij letterlijk niks. Woudenberg blijft foutenberg. Michel van bergen vertragd elk veldspel. En waar is de coaching in het team? We hebben echt snel een ervaren cv, cvm en cam/spits nodig want wat is dit slecht zeg. Gerry haal a.u.b. die Letchert en een degelijke cvm. Is Mokotjo niet iets voor ons? Kent de eredivisie en is ervaren.
  • 20 Aug 2020 om 21:53
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:49
      De rest van de eredivisie toch ook niet? Slecht excuus vind ik dat altijd. Hoor dit wel vaker "we zijn nog maar net begonnen aan de voorbereiding" "nieuwe spelers moeten nog even aan elkaar wennen" "Het is heet" etc.
      Andere ploegen hebben dezelfde situaties en doen het vaak toch stukken beter.
      Topsport mentaliteit ontbreekt soms nog wel eens bij sc Heerenveen heb ik het idee, en dat vind ik wel jammer.
      Zo ook laatst iemand met het voorbeeld hoe onze trainers erbij lopen qua fysiek, was niet iedereen het met hem eens maar ik wel. Vind dat hij daarin gelijk heeft. Goed voorbeeld doet volgen. Dwing je veel meer respect mee af.
    Amen....
  • 20 Aug 2020 om 21:52
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:51
      Meer, aldus mister niet extreem negatief in de voorbereiding omdat het elk jaar zo loopt in de voorbereiding.....
    Hopelijk heb je gelijk en dat meen ik!
  • 20 Aug 2020 om 21:51
    Het schiet me werkelijk voor het eerst door m'n hoofd bij het kijken van deze wedstrijd.. maar op deze manier spelen we volgend jaar weer een Friese derby.. wel in de KKD.. word er gewoon een beetje verdrietig van..
  • 20 Aug 2020 om 21:51
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      Aldus mister posiviteit!
    Meer, aldus mister niet extreem negatief in de voorbereiding omdat het elk jaar zo loopt in de voorbereiding.....
  • 20 Aug 2020 om 21:50
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:47
      Alles is afhankelijk van de transfers die nog gaan komen. Halen we 3-4 directe versterkingen of worden het allemaal van die halve versterkingen waar je net niks aan hebt. Als dat zo is, gaan we echt een *** seizoen tegemoet. Want het elftal is totaal niet in balans.
    Dit team is nu niet goed genoeg voor de middenmoot en niet strijdbaar genoeg voor de lagere plaatsen. Dat is nu helaas de realiteit.
  • 20 Aug 2020 om 21:49
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      Ja want ze konden zo lekker veel tactisch oefenen ook die maanden...
    De rest van de eredivisie toch ook niet? Slecht excuus vind ik dat altijd. Hoor dit wel vaker "we zijn nog maar net begonnen aan de voorbereiding" "nieuwe spelers moeten nog even aan elkaar wennen" "Het is heet" etc.
    Andere ploegen hebben dezelfde situaties en doen het vaak toch stukken beter.
    Topsport mentaliteit ontbreekt soms nog wel eens bij sc Heerenveen heb ik het idee, en dat vind ik wel jammer.
    Zo ook laatst iemand met het voorbeeld hoe onze trainers erbij lopen qua fysiek, was niet iedereen het met hem eens maar ik wel. Vind dat hij daarin gelijk heeft. Goed voorbeeld doet volgen. Dwing je veel meer respect mee af.
  • 20 Aug 2020 om 21:49
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      Wat heeft onze chiddi de 1e helft gedaan ?
    Ikndurf wel te beweren dat je met een 'mindere' voetballer een sterker feam krijgt. Eentje die wat soberder de taak uitvoert. Ejuke gaat niet verkocht worden zo. Net zo min als Van Bergen. Niet goed genoeg om de prijs op te brengen die de club graag willen vangen.
  • 20 Aug 2020 om 21:48
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:46
      De spelers lopen rond als een kip zonder kop. Ze zijn de hele week aan voorbereiden op deze wedstrijd, maar hebben geen idee wat ze moeten doen. Dat mag je JJ zeker aanrekenen. Dit team is op Botman, Faik en Hahn na voor het grootste gedeelte identiek aan vorig seizoen, maar in tactisch opzicht zijn ze zo ver verwijderd van vorig seizoen.
    Van Rhijn odgaard Halilovic faik?
  • 20 Aug 2020 om 21:47
    Alles is afhankelijk van de transfers die nog gaan komen. Halen we 3-4 directe versterkingen of worden het allemaal van die halve versterkingen waar je net niks aan hebt. Als dat zo is, gaan we echt een *** seizoen tegemoet. Want het elftal is totaal niet in balans.
  • 20 Aug 2020 om 21:46
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      Je bent afgelopen seizoen je hele as kwijt geraakt. Alle automatismen zijn weg. Bijna elke nieuwe speler zal hier verzuipen. Hopen dat de blessure van Dresevic meevalt.
    Dus Hamstra en JJ doe iets verkeerd...
  • 20 Aug 2020 om 21:46
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      Je bent afgelopen seizoen je hele as kwijt geraakt. Alle automatismen zijn weg. Bijna elke nieuwe speler zal hier verzuipen. Hopen dat de blessure van Dresevic meevalt.
    Dus Hamstra en JJ doe iets verkeerd...
  • 20 Aug 2020 om 21:46
    De spelers lopen rond als een kip zonder kop. Ze zijn de hele week aan voorbereiden op deze wedstrijd, maar hebben geen idee wat ze moeten doen. Dat mag je JJ zeker aanrekenen. Dit team is op Botman, Faik en Hahn na voor het grootste gedeelte identiek aan vorig seizoen, maar in tactisch opzicht zijn ze zo ver verwijderd van vorig seizoen.
  • 20 Aug 2020 om 21:46
    was te verwachten. Elftal is nog niet veel veranderd. Moet hoog nodig wat persoonlijkheden bij. Maar zonder geld wordt het echt lastig..Wellicht zou het goed zijn om Ejuke te verkopen zodat we met dat geld wat meer balans aan kunnen brengen. Maar goed we hebben nog eventjes de tijd. Werk aan de winkel voor Hamstra en ook JJ
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    Je bent afgelopen seizoen je hele as kwijt geraakt. Alle automatismen zijn weg. Bijna elke nieuwe speler zal hier verzuipen. Hopen dat de blessure van Dresevic meevalt.
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      Ja want ze konden zo lekker veel tactisch oefenen ook die maanden...
    Net zoveel als alle andere clubs, dus dat is geen excuus
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      Aldus mister posiviteit!
    Precies dit!
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:45
      Kerel, open de ogen! Als het voetballend niet lukt.. oke. Maar er zit überhaupt geen strijd, beleving, power in niks!
    Voorbereiding vorig jaar was precies hetzelfde..... Alleen toen werd het verbloemt door de zeges op de amateurcluppies
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      HET IS DE VOORBEREIDING!!!! Vorig jaar speelden we verdomme gelijk tegen een ploeg uit het 3e niveau van Duitsland en wonnen nipt 1-0 van Sunderland. Donder even heel gauw een eind op!
    Aldus mister posiviteit!
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    Mooie kopgoal van Hajal.
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:44
      Yes, 3-1 Hajal :)
    Hahahahaha, heerlijk
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:43
      HET IS DE VOORBEREIDING!!!! Vorig jaar speelden we verdomme gelijk tegen een ploeg uit het 3e niveau van Duitsland en wonnen nipt 1-0 van Sunderland. Donder even heel gauw een eind op!
    Kerel, open de ogen! Als het voetballend niet lukt.. oke. Maar er zit überhaupt geen strijd, beleving, power in niks!
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:39
      Degradatievoetbal komend jaar. Werkelijk beschamend, ik heb spijt van het feit dat ik mijn seizoenskaart verlengd heb.
    dat zijn de echte fans
  • 20 Aug 2020 om 21:45
    He negatievelingen, 3-1! Hadden jullie niet gedacht he?
  • 20 Aug 2020 om 21:44
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:37
      Okay vries jij weet het... dan zie je niet alle reacties dus.... Ik wou inderdaad dat ik eens wat positiefs kon zeggen hier, echter de realiteit is anders...3-0... Er valt gewoon niets positiefs te zeggen helaas
    Kijk een goal, zeg eens wat positiefs
  • 20 Aug 2020 om 21:44
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:41
      Wat jij allemaal uitkraamt op dit forum is geen realiteit, maar puur zeiken. Jij zeikt werkelijk waar alles af. En nee dan heb ik het niet alleen over transfers en wedstrijden.
    Yes, 3-1 Hajal :)
  • 20 Aug 2020 om 21:44
    3-1!!!!
  • 20 Aug 2020 om 21:43
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:40
      Misschien jonny eens vervangen? Of mag dat hier niet gezegd worden? Vanaf maart kunnen voorbereiden en dan lever je dit af! Fysiek schrikbarend zwak, tactisch helemaal de weg kwijt, spelers erin die echt niets toevoegen.
    Ja want ze konden zo lekker veel tactisch oefenen ook die maanden...
  • 20 Aug 2020 om 21:43
    Wat heeft onze chiddi de 1e helft gedaan ?
  • 20 Aug 2020 om 21:43
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:42
      Momenteel is degradatie gewoon aan de orde
    HET IS DE VOORBEREIDING!!!! Vorig jaar speelden we verdomme gelijk tegen een ploeg uit het 3e niveau van Duitsland en wonnen nipt 1-0 van Sunderland. Donder even heel gauw een eind op!
  • 20 Aug 2020 om 21:43
    Wat doen de staf en de hele week? Klaverjassen?Er is nul progressie, geen karakter en die Fernandez heeft het niveau van VV Heerenveen. En Dewaele bakt er ook niets van. Dus Botman, Faik en Ogaard weg, en drie spelers erin die het niveau niet hebben. De rest heeft er geen zin in. En dat durft zich prof te noemen.
  • 20 Aug 2020 om 21:42
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:41
      Wat jij allemaal uitkraamt op dit forum is geen realiteit, maar puur zeiken. Jij zeikt werkelijk waar alles af. En nee dan heb ik het niet alleen over transfers en wedstrijden.
    Momenteel is degradatie gewoon aan de orde
  • 20 Aug 2020 om 21:41
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:27
      Realiteit manneke
    Wat jij allemaal uitkraamt op dit forum is geen realiteit, maar puur zeiken. Jij zeikt werkelijk waar alles af. En nee dan heb ik het niet alleen over transfers en wedstrijden.
  • 20 Aug 2020 om 21:40
    Misschien jonny eens vervangen? Of mag dat hier niet gezegd worden? Vanaf maart kunnen voorbereiden en dan lever je dit af! Fysiek schrikbarend zwak, tactisch helemaal de weg kwijt, spelers erin die echt niets toevoegen.
  • 20 Aug 2020 om 21:40
    Ze verliezen ook 19 van de 20 duels. Naast dat er tactisch geen reet klopt, is het ook nog eens heel erg slap en futloos.
  • 20 Aug 2020 om 21:40
    Fijne avond nog ga wat anders kijken dit is niet om aan te gluren hopen dat de dubbele cijfers ons bespaart blijven :-((
  • 20 Aug 2020 om 21:39
    Degradatievoetbal komend jaar. Werkelijk beschamend, ik heb spijt van het feit dat ik mijn seizoenskaart verlengd heb.
  • 20 Aug 2020 om 21:39
    Ik snap prima dat Fernandez moet wennen maar volgens mij kunnen we nu al wel concluderen dat die een stukje reactievermogen mist. Draait compleet verkeerd bij de 2-0 en bij de 3-0 doet die ook helemaal niks.
  • 20 Aug 2020 om 21:39
    We een CV nodig die ervaring heeft en oplet. En een linksback met ballen. Wellicht is Fernandez dat. Die verdedigt ook matig. Wie niet eigenlijk? En Ejuke ook al een half uur niet gezien
  • 20 Aug 2020 om 21:39
    Flooranus staat ook kilometers van zijn man af. Is niks en zal ook nooit wat worden die man zelfde als woudenberg ook niks Heerenveen moet een complete nieuwe achter hoede halen! Wat er nu is mag weg of op de bank
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Ik schrik hier oprecht heel erg van. Had toch stiekem gehoopt op een incident tegen de Graafschap. Zit geen lef in, geen initiatie. Iedereen is bang.. ik zou zeggen, wisselen! Maar ja... Wie.. er is niks..Faik laten gaan voor een appel en een ei.. niet dat ik fan was van Faik maar nu.. nu heb je niks.. de realiteit is werkelijk hard..
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:33
      De conclusie is dat er op dit moment gewoon heel weinig klopt van dit elftal. Verdedigend staat het niet, het middenveld is totaal niet in balans en doet verdedigend veel te weinig en in de aanval hebben we één vleugelspeler die alleen maar wil dribbelen en verder weinig ziet en één die al maanden totaal uit vorm is. Ik hoop natuurlijk dat het omdraait, maar ik zie het op dit moment vrij somber in. Er klopt heel weinig van.
    Goede analyse.
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Wat triest dit, alles gaat zo gemakkelijk.. moet echt nog veel gebeuren
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:28
      wel zielig voor je dan manneke dat jou realiteit altijd zo gallisch negatief is , in geen enkele reactie kan ik maar iets vinden dat duidt op dat jij een Heerenveen fan bent , ik heb zwaar het vermoeden dat je gewoon een troll bent van DKV of Gr**nn
    Okay vries jij weet het... dan zie je niet alle reacties dus.... Ik wou inderdaad dat ik eens wat positiefs kon zeggen hier, echter de realiteit is anders...3-0... Er valt gewoon niets positiefs te zeggen helaas
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:28
      wel zielig voor je dan manneke dat jou realiteit altijd zo gallisch negatief is , in geen enkele reactie kan ik maar iets vinden dat duidt op dat jij een Heerenveen fan bent , ik heb zwaar het vermoeden dat je gewoon een troll bent van DKV of Gr**nn
    Okay vries jij weet het... dan zie je niet alle reacties dus.... Ik wou inderdaad dat ik eens wat positiefs kon zeggen hier, echter de realiteit is anders...3-0... Er valt gewoon niets positiefs te zeggen helaas
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Dit is de vierde oefenwedstrijd en het lijkt echt he-le-maal nergens op.
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Ejuke heeft al 20 minuten de bal niet me er gehad.
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Eerst Dewaele maar wisselen. Dan ook van Bergen.
  • 20 Aug 2020 om 21:37
    Als je het zo bekijkt vraag ik mij af wat ze op de training doen, lijkt nergens op zonder druk kunnen ze nog niet eens de bal in de ploeg houden. Er moeten nog wel 4/5 spelers bij komen want dit kan echt niet wat een ramp.
  • 20 Aug 2020 om 21:36
    Dit wordt echt heel pijnlijk. Als Utrecht echt doorzet, ga je er straks met 6-0 af. We hebben wel Eens vaker slechte voorbereidingen gehad, maar dit slaat tot dusver wel alles.
  • 20 Aug 2020 om 21:36
    En dat is 3
  • 20 Aug 2020 om 21:34
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:30
      Er wordt afgegeven op de defensie, maaf het middenveld staat vooral totaal verkeerd. Alles loopt er zo doorheen. Dewaele totaal geen snelheid Veerman en Kongolo schakelen erg traag om.
    Klopt, hier door wordt het verdedigend ook lastig. Echter is de kwaliteit er ook gewoon niet.
  • 20 Aug 2020 om 21:34
    Van Bergen is gewoon een van de zwakkeren in het team. Krijgt geen bal voor als hij als eens langs zijn man komt. Geen enkel rendement.
  • 20 Aug 2020 om 21:33
    Diepte punt. Woudenberg. Waardeloos, is niks wordt niks.
  • 20 Aug 2020 om 21:33
    De conclusie is dat er op dit moment gewoon heel weinig klopt van dit elftal. Verdedigend staat het niet, het middenveld is totaal niet in balans en doet verdedigend veel te weinig en in de aanval hebben we één vleugelspeler die alleen maar wil dribbelen en verder weinig ziet en één die al maanden totaal uit vorm is. Ik hoop natuurlijk dat het omdraait, maar ik zie het op dit moment vrij somber in. Er klopt heel weinig van.
  • 20 Aug 2020 om 21:33
    De conclusie is dat er op dit moment gewoon heel weinig klopt van dit elftal. Verdedigend staat het niet, het middenveld is totaal niet in balans en doet verdedigend veel te weinig en in de aanval hebben we één vleugelspeler die alleen maar wil dribbelen en verder weinig ziet en één die al maanden totaal uit vorm is. Ik hoop natuurlijk dat het omdraait, maar ik zie het op dit moment vrij somber in. Er klopt heel weinig van.
  • 20 Aug 2020 om 21:32
    Het erge is dat dit min of meer Utrecht 2 is en wij met de sterkst mogelijke 11 spelen.
  • 20 Aug 2020 om 21:32
    Zoveel jongens die zonder vertrouwen spelen. Het is allemaal wat lafjes. Te laag tempo, te veel fouten, te weinig initiatief. Van Bergen is al 20x aangespeeld, maar niet een keer zijn man voorbij gekomen. Die jongen raken we straks aan de straatstenen niet meer kwijt.
  • 20 Aug 2020 om 21:30
    Er wordt afgegeven op de defensie, maaf het middenveld staat vooral totaal verkeerd. Alles loopt er zo doorheen. Dewaele totaal geen snelheid Veerman en Kongolo schakelen erg traag om.
  • 20 Aug 2020 om 21:30
    Die van bergen mag koffie gaan zetten met rust, de schoenen poetsen van de spelers of de bus aftanken. Voetballen wordt hem niet meer. Vraag me steeds vaker af, is die man uit vorm of had hij in het verleden gewoon heel veel geluk.
  • 20 Aug 2020 om 21:30
    Vreeman erg positief!!!
  • 20 Aug 2020 om 21:29
    Veerman speelt ook zijn eigen wedstrijd. Sjokt continu in één tempo. Als een tweede spits bij tijd en wjjle. Totaal niet in dienst van het team
  • 20 Aug 2020 om 21:29
    Er moet echt sneller gespeeld worden maar zijn bang om de bal te verliezen lijkt het wel.
  • 20 Aug 2020 om 21:28
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:27
      Realiteit manneke
    wel zielig voor je dan manneke dat jou realiteit altijd zo gallisch negatief is , in geen enkele reactie kan ik maar iets vinden dat duidt op dat jij een Heerenveen fan bent , ik heb zwaar het vermoeden dat je gewoon een troll bent van DKV of Gr**nn
  • 20 Aug 2020 om 21:28
    Woudenberg kan echt he-le-maal niks. Het is echt ongelooflijk hoe slecht die speler is.
  • 20 Aug 2020 om 21:28
    Verdediging niet om aan te gluren hebben te veel naar Rutte geluisterd 1.5m afstand houden.
  • 20 Aug 2020 om 21:27
    Moet Janssen nu niet een andere tactiek hanteren? Gewoon in de man dekking met één centrale verdediger er achter voor de man dekking Becks iets hoger op en de vleugel spelers op kort op staan.
  • 20 Aug 2020 om 21:27
    Wat een verrassing zeg... dit had ik nooit verwacht.... wordt een K seizoen. Bereid je maar voor
  • 20 Aug 2020 om 21:27
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:24
      Alsjeblieft, ben jij überhaupt wel voor Heerenveen?
    Realiteit manneke
  • 20 Aug 2020 om 21:26
    Beter spelen met alleen maar aanvallers. De verdediging is toch niks je loopt er zo doorheen DIEP TRIEST.
  • 20 Aug 2020 om 21:25
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:20
      Kunnen Van Bergen en Woudenberg niet eens gewisseld worden? Al is het enkel om ze scherp te houden, want dit oogt ook voor geen meter.
    We hebben niet beter.... of heb jij suggesties?
  • 20 Aug 2020 om 21:25
    Wat een bende dit! Het is toch werkelijkwaar een team waar niets in zit! Het spel is ook niet om aan te gluren maar ach voor de positivo’s hier! 12 sep staan ze er!
  • 20 Aug 2020 om 21:25
    Verdediging is wel erg matig hoor. Centraal weten ze niet wat ze moeten
  • 20 Aug 2020 om 21:25
    Hier word je niet vrolijk van. Zelf nul gevaar en op ons middenveld en achterin geven we ze keurig anderhalve meter.
  • 20 Aug 2020 om 21:24
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:24
      Bijna de TOTO goed! Triest elftal
    Alsjeblieft, ben jij überhaupt wel voor Heerenveen?
  • 20 Aug 2020 om 21:24
    Het gaat wel heel makkelijk hoor die goals. Afstemming met het middenveld is er ook niet. Die gufstafson loopt continu langs alles en iedereen. Hoop toch niet dat het weer 4 of 5-0 wordt.
  • 20 Aug 2020 om 21:24
    Het gaat wel erg moeizaam. Erg onwennig in de verdediging en middenveld. Dewaele ook totaal onzichtbaar.
  • 20 Aug 2020 om 21:24
    Bijna de TOTO goed! Triest elftal
  • 20 Aug 2020 om 21:24
    Er wordt geen poot uitgestoken bij 2e goal.
  • 20 Aug 2020 om 21:23
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:02
      Lekker positief man. Keurig.
    Realistisch
  • 20 Aug 2020 om 21:23
    Triest niveau dit
  • 20 Aug 2020 om 21:23
    Heeft niets met scherpte te maken. Woidenberg heeft geen benul wanneer hij het duel moet aan gaan of de man voor zich moet houden. Die kan gewoon echt niet beter. Va Bergen doet alles vanuit twijfel. Maar doet wel zijn best. Is ook gewoon niet beter dan dit.
  • 20 Aug 2020 om 21:20
    Kunnen Van Bergen en Woudenberg niet eens gewisseld worden? Al is het enkel om ze scherp te houden, want dit oogt ook voor geen meter.
  • 20 Aug 2020 om 21:18
    Als v Bergen zo blijft spelen dan verkopen ze die ook niet.
  • 20 Aug 2020 om 21:15
    • Quote van 20 Aug 2020 om 20:59
      Veelzeggend dat hij na een dik half jaar nog steeds niet fit is. Dat is toch wel erg zorgwekkend. Als er straks nog een spits bijkomt wordt hij 3e spits. Kan je hem net zo goed weer van de hand doen...
    Bij zijn vorige clubs ook veelal geblesseerd geweest.... van wat ik heb gezien van Espejord werd ik ook niet warm. Wat niet is kan nog komen maar ik verwacht het niet komt echt veel kwaliteit tekort.
  • 20 Aug 2020 om 21:15
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:13
      Jammer dat het keeperstenue weer zo'n nietszeggende kleur heeft.. Straalt niets uit...
    is nog steeds het tenue van vorig seizoen
  • 20 Aug 2020 om 21:15
    Klopt, zou nu geel moeten zijn.
  • 20 Aug 2020 om 21:14
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:13
      Jammer dat het keeperstenue weer zo'n nietszeggende kleur heeft.. Straalt niets uit...
    Je weet dat dit het tenue van afgelopen seizoen is?
  • 20 Aug 2020 om 21:14
    • Quote van 20 Aug 2020 om 21:11
      Die hadden wij ook kunnen maken als Ejuke daarvoor de bal voorgeeft waar twee man klaar staan. Om gek van te worden.
    vandaar ook die naam zeker :P
  • 20 Aug 2020 om 21:13
    Jammer dat het keeperstenue weer zo'n nietszeggende kleur heeft.. Straalt niets uit...
  • 20 Aug 2020 om 21:11
    Die hadden wij ook kunnen maken als Ejuke daarvoor de bal voorgeeft waar twee man klaar staan. Om gek van te worden.
  • 20 Aug 2020 om 21:07
    Wat is dit nou weer voor lucky goal? Het zit ook niet mee
  • 20 Aug 2020 om 21:07
    1-0
  • 20 Aug 2020 om 21:07
    Begint weer goed..... 1-0
  • 20 Aug 2020 om 21:02
    • Quote van 20 Aug 2020 om 20:59
      Moet echt nog kwaliteit bij komen.. zal nu nog wel 4-0 worden
    Lekker positief man. Keurig.
  • 20 Aug 2020 om 20:59
    • Quote van 20 Aug 2020 om 20:56
      JJ gaf net aan dat Smit fitter en verder is dan Espejord. Is geen positief beeld van espejord
    Veelzeggend dat hij na een dik half jaar nog steeds niet fit is. Dat is toch wel erg zorgwekkend. Als er straks nog een spits bijkomt wordt hij 3e spits. Kan je hem net zo goed weer van de hand doen...
  • 20 Aug 2020 om 20:59
    Moet echt nog kwaliteit bij komen.. zal nu nog wel 4-0 worden
  • 20 Aug 2020 om 20:59
    Moet echt nog kwaliteit bij komen.. zal nu nog wel 4-0 worden
  • 20 Aug 2020 om 20:58
    Benieuwd of Fernandez nu weer een stapje kan zetten. Toch iets meer zekerheid voor zijn neus en ook een ervaren doelman achter zich.
  • 20 Aug 2020 om 20:56
    • Quote van 20 Aug 2020 om 20:46
      Dan weet Espejord ook waar hij aan toe is. Zal echt actiever en scherper moeten worden wil hij de voorkeur krijgen.
    JJ gaf net aan dat Smit fitter en verder is dan Espejord. Is geen positief beeld van espejord
  • 20 Aug 2020 om 20:46
    Dan weet Espejord ook waar hij aan toe is. Zal echt actiever en scherper moeten worden wil hij de voorkeur krijgen.
  • 20 Aug 2020 om 20:45
    Dacht dat kongolo geblesseerd was maar mooi dat die weer speelt
zondag 6 december 2020
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›