Veerman: ''Vijf gasten die niet boven de 1.50 meter uitkomen''

9
Veerman: ''Vijf gasten die niet boven de 1.50 meter uitkomen''

SC Heerenveen verloor afgelopen weekend met ruime cijfers op bezoek bij De Graafschap (5-1) en Joey Veerman toonde zich na afloop zeer kritisch. De kersverse aanvoerder beseft dat er nog heel veel werk aan de winkel is voor de ploeg van trainer Johnny Jansen. 

"Dit is echt verschrikkelijk. Ik heb er geen ander woord voor. Zwaar ondermaats", legt hij uit in het Friesch Dagblad. "En het is best wel alarmerend. Het is op dit moment veel te licht. Die gasten van De Graafschap zijn allemaal boven 1.90 meter en kunnen allemaal voetballen", constateert Veerman.

"En wij komen met vijf gasten die niet boven de 1.50 meter uitkomen. Het is leuk dat die jonge gasten debuteren, maar die jongens zijn nog niet toe aan de eredivisie", vervolgt hij realistisch. "En als ik de duels moet aangaan, dan gaat er wel wat mis bij ons. Dat klinkt misschien wel hard, maar dat is echt zorgwekkend. En het gaat ten koste van dat wat ik eigenlijk moet doen", besluit Veerman. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Aug 2020 om 23:17
    • Quote van 17 Aug 2020 om 22:19
      Laat man en paard maar eens genoemd worden. Het is al jaren zorgwekkend, zeker na de komst van Gerry Hamstra
    Heeft ie je meisje afgepakt? Of pestte hij je vroeger op het schoolplein?
  • 17 Aug 2020 om 23:10
    • Quote van 17 Aug 2020 om 22:56
      Normaal verdedig je Gerry wel. Maak me nu zorgen nu je dat voor het eerst niet doet.
    oei kan je dat wel aan jongen ? ( ja we zijn hier tegenwoordig op de kinderachtige toer bezig dus doe ik ook even mee ) Iemand met een andere mening dan jij, nou overhoor hem maar sleep hem voor het gerecht!
  • 17 Aug 2020 om 22:56
    • Quote van 17 Aug 2020 om 22:19
      Laat man en paard maar eens genoemd worden. Het is al jaren zorgwekkend, zeker na de komst van Gerry Hamstra
    Normaal verdedig je Gerry wel. Maak me nu zorgen nu je dat voor het eerst niet doet.
  • 17 Aug 2020 om 22:19
    • Quote van 17 Aug 2020 om 21:45
      Geen goede aanvoerder..zo praat je niet over je teamgenoten. Intern zeg je dat
    Laat man en paard maar eens genoemd worden. Het is al jaren zorgwekkend, zeker na de komst van Gerry Hamstra
  • 17 Aug 2020 om 21:54
    • Quote van 17 Aug 2020 om 21:45
      Geen goede aanvoerder..zo praat je niet over je teamgenoten. Intern zeg je dat
    Eens. Hoop dat veerman hier van leert. Mag van mij aanvoerder blijven kunt niet van het ene op het andere moment verwachten dat die een volleerde aanvoerder is.
  • 17 Aug 2020 om 21:45
    Geen goede aanvoerder..zo praat je niet over je teamgenoten. Intern zeg je dat
  • 17 Aug 2020 om 16:18
    Het zal ook wel schelen als Kongolo erbij komt denk ik. Die pakt ballen af en loopt veel. En achterin mag er nog wel . Vooral centraal een beest van (bijna) 2 meter. Fernandez gaat er wel hard in enzo, en moet er ook nog inkomen, maar hij is ook niet er groot en fysiek. Net als Dresevic. En van Dresevic had ik wel wat meer verwacht.
  • 17 Aug 2020 om 16:13
    Hij zal wel spijt hebben van zijn contractverlenging.
  • 17 Aug 2020 om 15:50
    Nou daar heeft hij zijn excuus voor een transfer, zal nu wel niet lang meer duren.