''Ik had gehoopt dat we in bepaalde dingen verder zouden zijn''

8
''Ik had gehoopt dat we in bepaalde dingen verder zouden zijn''

Johnny Jansen ziet dat zijn ploeg steeds beter op elkaar ingespeeld raakt maar is nog lang niet tevreden. Vrijdagmiddag ging SC Heerenveen in eigen stadion met 1-2 onderuit tegen Vitesse.

"Ik ben blij als ik zie dat we beter zijn dan de wedstrijd tegen NAC Breda. Maar het verdedigen moet echt nog beter. Vooral in de details moeten we beter en scherper worden. Maar dat past op dit moment wel in de voorbereiding. Van een aantal spelers verwacht ik wat meer en van sommige spelers accepteer ik het nog", zo begint Jansen tegenover SC Heerenveen TV.

Bij SC Heerenveen stond nieuweling Joaquin Fernandez meteen in de basis. "Als je er meteen moet staan dan is dat lastig. Hij spreekt redelijk Engels. Maar dan is het nog lastig. Maar hij is goed bezig om beter te worden. Hij is in ontwikkeling. Maar dat hoort ook bij oefenwedstrijden."

Jansen is echter nog lang niet tevreden. "Ik had gehoopt dat we in bepaalde dingen verder zouden zijn. We moeten echt nog stappen maken. Maar tegen De Graafschap wil ik dat we weer beter zijn. We hebben nog een mooie stap te maken richting de eerste competitiewedstrijd."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2020 om 15:41
    • Quote van 8 Aug 2020 om 15:24
      Er zit nu een dure directie. In de tijd van Riemer was dit allemaal vrijwilligerswerk. Dat scheelt ook een slok op een borrel.
    In de laatste periode van Riemer was het niet vrijwilligerswerk. Henk Yme en Jan stonden gewoon op de loonlijst.
  • 8 Aug 2020 om 15:24
    • Quote van 7 Aug 2020 om 23:03
      Ik hoop dat er nog een goede spits bijkomt. Helaas heeft Heerenveen geen groot vermogen meer, zoals in het verleden. Vraag mij toch af, wat er met al dat geld gebeurd is. Kan toch niet alleen de oorzaak zijn van Corona en dure huurkosten van ALS.
    Er zit nu een dure directie. In de tijd van Riemer was dit allemaal vrijwilligerswerk. Dat scheelt ook een slok op een borrel.
  • 8 Aug 2020 om 11:30
    • Quote van 7 Aug 2020 om 23:03
      Ik hoop dat er nog een goede spits bijkomt. Helaas heeft Heerenveen geen groot vermogen meer, zoals in het verleden. Vraag mij toch af, wat er met al dat geld gebeurd is. Kan toch niet alleen de oorzaak zijn van Corona en dure huurkosten van ALS.
    Gewoon simpel boekhouden Age, er komt minder binnen dan er uit gaat . Huurkosten, Corona, Salaris kosten , minder publiek , minder sponsors , minder omzet vanuit merchandise /horeca .
  • 8 Aug 2020 om 11:12
    Mogelijk stadion te kopen is er niet? Groot gedeelte is al betaald, met de lage rente nu.
  • 8 Aug 2020 om 10:09
    Er wordt al jaren dik verlies gedraaid (6 miljoen gemiddeld over de laatste 4, 5 jaar) dus ben je alle transferinkomsten kwijt in je exploitatie. Met zo nu en dan een aankoop houd je dus niks over. 5 keer 6 miljoen is 30 miljoen he? Daar moet je heel wat spelers voor verkopen. Er zijn naast stadionhuur en corona effecten kog steeds teveel mensen in dienst voor de inkomsten die er zijn.
  • 8 Aug 2020 om 06:53
    • Quote van 7 Aug 2020 om 23:03
      Ik hoop dat er nog een goede spits bijkomt. Helaas heeft Heerenveen geen groot vermogen meer, zoals in het verleden. Vraag mij toch af, wat er met al dat geld gebeurd is. Kan toch niet alleen de oorzaak zijn van Corona en dure huurkosten van ALS.
    Ze zullen waarschijnlijk wel een substantieel bedrag aan de kant houden om de onzekerheid van de corona crisis op te vangen. Niemand weet immers wanneer er weer met publiek gespeeld mag worden.
  • 7 Aug 2020 om 23:03
    Ik hoop dat er nog een goede spits bijkomt. Helaas heeft Heerenveen geen groot vermogen meer, zoals in het verleden. Vraag mij toch af, wat er met al dat geld gebeurd is. Kan toch niet alleen de oorzaak zijn van Corona en dure huurkosten van ALS.
  • 7 Aug 2020 om 22:51
    Toch wel weer veel open deuren...
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›