Oefenduel SC Heerenveen afgelast na positieve corona-test

7
Oefenduel SC Heerenveen afgelast na positieve corona-test

De geplande oefenwedstrijd van SC Heerenveen tegen Team VVCS is dinsdag afgelast. Bij de tegenstander is een speler positief getest op corona, zo meldden de Friezen op haar officiële website.

De wedstrijd stond gepland voor dinsdagmiddag om 14.00 uur. Ter vervanging zal SC Heerenveen een onderling oefenduel spelen. Deze wedstrijd zal (eveneens) besloten zijn en wordt gespeeld op sportpark 't Heidefjild in Jubbega.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2020 om 16:57
    • Quote van 4 Aug 2020 om 14:57
      Er staat toch precies wat er is?
    Klopt, maar door weg te laten dat het om een tegenstander gaat wil men bewust de suggestie wekken dat het om een eigen speler zou kunnen gaan. Dat is in mijn ogen onnodig, als je in een titel vollediger kunt zijn moet je dat gewoon doen. Maar dat is slechts mijn mening hè.
  • 4 Aug 2020 om 16:13
    • Quote van 4 Aug 2020 om 16:01
      Als er corona bij een speler van Heerenveen was, denk je dan echt dat de titel zou zijn'' oefenduel Heerenveen afgelast na positieve coronatest''?
    Ik kijk nergens meer van op, maar dat is niet het punt.
    Titels zijn met enige regelmaat suggestief of algemene zaken worden omschreven alszijnde specifiek voor Heerenveen. Persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van; doet een beetje af aan het meestal wel redelijke niveau.
    Het viel me dan ook 100 punten mee dat ze eerder deze week met een fatsoenlijke titel kwamen: "KNVB gaat vanaf twee weken voor start competitie testen op corona" in plaats van
    "KNVB gaat vanaf twee weken voor start competitie Heerenveen testen op corona"
    :p
  • 4 Aug 2020 om 16:01
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:54
      Een doodnormale titel kan ook als clickbait overkomen.
      Je hoeft maar 2 woorden toe te voegen om 'm duidelijker én niet als clickbait over te laten komen: "Oefenduel SC Heerenveen afgelast na positieve corona-test bij tegenstander".
    Als er corona bij een speler van Heerenveen was, denk je dan echt dat de titel zou zijn'' oefenduel Heerenveen afgelast na positieve coronatest''?
  • 4 Aug 2020 om 15:54
    • Quote van 4 Aug 2020 om 15:46
      nieuwe hype titels afkraken terwijl het een doodnormale titel is
    Een doodnormale titel kan ook als clickbait overkomen.
    Je hoeft maar 2 woorden toe te voegen om 'm duidelijker én niet als clickbait over te laten komen: "Oefenduel SC Heerenveen afgelast na positieve corona-test bij tegenstander".
  • 4 Aug 2020 om 15:46
    • Quote van 4 Aug 2020 om 14:57
      Er staat toch precies wat er is?
    nieuwe hype titels afkraken terwijl het een doodnormale titel is
  • 4 Aug 2020 om 14:57
    • Quote van 4 Aug 2020 om 14:28
      Haha, lekker clickbait-titeltje
    Er staat toch precies wat er is?
  • 4 Aug 2020 om 14:28
    Haha, lekker clickbait-titeltje
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›