''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden''

6
 ''Waarschijnlijk zal het contract van Bednarek verlengd worden''

Het is aannemelijk dat doelman Filip Bednarek ook komend seizoen(en) onder de lat staat bij SC Heerenveen. Volgens Omrop Fryslân zal het in de zomer aflopende contract van de 27-jarige Bednarek 'waarschijnlijk verlengd worden.'

Afgelopen week heeft technisch manager Gerry Hamstra gesprekken gevoerd met Bednarek, maar ook met derde doelman Trevor Doornbusch en rechtsback Ricardo van Rhijn. De omroep schrijft alleen bij Bednarek dat de kans aannemelijk is dat hij een nieuw contract gaat tekenen.

Van de andere spelers met aflopende contracten werd eerder al bekend dat Daniel Høegh en Warner Hahn de club definitief gaan verlaten. Hetzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de huurlingen Jens Odgaard (Sassuolo), Alen Halilovic (AC Milan), Sven Botman (Ajax) en Doan Van Hau (Hanoi FC).

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Mar 2020 om 14:21
    • Quote van 29 Mar 2020 om 14:16
      Wat een sneu verhaal al met al voor van Hau. 10 min op het veld gestaan, geel gepakt en klaar.... dat ze jongen nooit een echte kans heeft gekregen is voor mij een raadsel. Alsof we verdedigend zo solide waren...
    Voor de winterstop stond het gewoon goed. Na de stop was het wat minder maar niet vreemd met zo n gemiddelde leeftijd.
  • 29 Mar 2020 om 14:19
    • Quote van 28 Mar 2020 om 17:50
      Van Rhijn zal logischerwijs vertrekken. Heeft geen verlenging afgedwongen en zal zelf (ijdele?) hoop hebben op een club van hoger niveau (sportief en/of financieel).
    Laten we hopen dat hij vertrekt. Heeft totaal geen indruk gemaakt. Met al zijn ervaring had hij veel meer moeten betekenen.
  • 29 Mar 2020 om 14:16
    Wat een sneu verhaal al met al voor van Hau. 10 min op het veld gestaan, geel gepakt en klaar.... dat ze jongen nooit een echte kans heeft gekregen is voor mij een raadsel. Alsof we verdedigend zo solide waren...
  • 29 Mar 2020 om 10:27
    • Quote van 28 Mar 2020 om 17:50
      Van Rhijn zal logischerwijs vertrekken. Heeft geen verlenging afgedwongen en zal zelf (ijdele?) hoop hebben op een club van hoger niveau (sportief en/of financieel).
    Ik hoop dat van Rhijn vertrekt. Ik ga ervan uit dat hij een stuk meer verdient dan de rest, terwijl hij niet beter is. Dan moet hij minder gaan verdienen of weg. Dan zie ik liever iemand anders komen. Een back-up voor Floranus op rechts. En een nieuwe linksback om te concurreren met Woudenberg.
  • 28 Mar 2020 om 20:28
    Logisch dat ze gaan verlengen met Bednarak, hij heeft het prima gedaan
  • 28 Mar 2020 om 17:50
    Van Rhijn zal logischerwijs vertrekken. Heeft geen verlenging afgedwongen en zal zelf (ijdele?) hoop hebben op een club van hoger niveau (sportief en/of financieel).
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›