Halilovic moet mee verdedigen: ''Het hoort bij je werk''

37
Halilovic moet mee verdedigen: ''Het hoort bij je werk''

De laatste weken is Alen Halilovic één van de blikvangers van SC Heerenveen. Vooral aanvallend doet hij het erg goed, al zal hij tegen Ajax vanavond ook veel moeten mee verdedigen.

"Dat klopt, maar hij wordt er steeds beter in om in het collectief mee te denken. Nu is het belangrijk dat hij gesteund wordt door zijn collega's in de coaching en dat hij vanuit daar keuzes kan maken", aldus Johnny Jansen tegenover Omrop Fryslân.

"Dat zijn dingen die hij gewoon moet doen, maar dat geldt ook voor Mitchell (Van Bergen, red.) aan de andere kant en voor iedere speler. Het hoort bij je werk", vervolgt de trainer. "Uiteindelijk ligt er ook heel veel ruimte voor hem als we aan de bal komen om naar voren te kunnen spelen."

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Mar 2020 om 08:06
    • Quote van 7 Mar 2020 om 23:26
      Begrijp nog steeds niet hoe je daar bij komt, maakt 8 goals op de buitenkant bij de nummer 10 van de competitie op 2/3 van het seizoen. Wanneer heeft hij wel rendement in jouw ogen?
    Wanneer hij ook anderen laat scoren. Ok, jij hebt wel een punt, ik ga te snel voorbij aan zij acht doelpunten. Het zijn die eindeloze(mooie) dribbels die de laatste tijd te vaak stranden terwijl een eindpass een betere optie was geweest. Je hoeft dat niet met mij eens te zijn maar daar hadden wij m.i meer doelpunten(anderen) mee kunnen en moeten maken, dus ook een paar puntjes erbij. Hoe dan ook, ik hoop dat wij nog lang van hem mogen genieten of dat hij voor de jackpot vertrekt!
  • 7 Mar 2020 om 23:26
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:56
      Ik kom even terug op mijn mening van een tijdje terug over 0,0 rendement van Ejuke. Ik blijf daar bij op de buitenkant maar in de spits is het een verademing!! Had nu de pech een topkeeper tegen te komen maar als deze basis blijft staan gaat hij er nog wel aantal binnen schieten. Daarnaast alle hoop op Espejord want Odgaard, daar ben ik echt klaar mee!
    Begrijp nog steeds niet hoe je daar bij komt, maakt 8 goals op de buitenkant bij de nummer 10 van de competitie op 2/3 van het seizoen. Wanneer heeft hij wel rendement in jouw ogen?
  • 7 Mar 2020 om 23:11
    Typisch Heerenveen. Na de 0-1 gelijk de wedstrijd weggeven. Ik vind het toch ook wel Een mentale kwestie. Hetzelfde na de 1-3, iedereen sjokt wat terug, niet 1 die ook nog maar een sprankeltje hoop uitstraalt. Dat is dus het verschil tussen bijvoorbeeld Utrecht en Heerenveen in zo’n wedstrijd. Die vreten het gras op. Heerenveen blijven toch altijd de 11 ideale schoonzonen. Staat nooit eens iemand bij de scheidsrechter te klagen, laten het allemaal maar over zich heen komen. Kom op he, mag best eens wat oorlog gemaakt worden. Wat dat betreft toch een zure nasmaak, want er was veel meer te halen vandaag.
  • 7 Mar 2020 om 22:56
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:51
      Jammer dat Odgaard er in kwam. Heerenveen speelde vanaf dat moment met 10 man. Verder mogen de Heerenveen spelers best wat harder en mondiger zijn. Die Tadic klaagde bij elke overtreding. En ja hoor, de scheids fluit weer in het voordeel van Tadic. Verder speelde Heerenveen een prima pot. Heerenveen had kunnen winnen, als ze wat scherper waren. Onana speelde een sterke pot. Ik hoop dat er voor volgend seizoen een nieuwe sterke spits staat.
    Ik kom even terug op mijn mening van een tijdje terug over 0,0 rendement van Ejuke. Ik blijf daar bij op de buitenkant maar in de spits is het een verademing!! Had nu de pech een topkeeper tegen te komen maar als deze basis blijft staan gaat hij er nog wel aantal binnen schieten. Daarnaast alle hoop op Espejord want Odgaard, daar ben ik echt klaar mee!
  • 7 Mar 2020 om 22:51
    Jammer dat Odgaard er in kwam. Heerenveen speelde vanaf dat moment met 10 man. Verder mogen de Heerenveen spelers best wat harder en mondiger zijn. Die Tadic klaagde bij elke overtreding. En ja hoor, de scheids fluit weer in het voordeel van Tadic. Verder speelde Heerenveen een prima pot. Heerenveen had kunnen winnen, als ze wat scherper waren. Onana speelde een sterke pot. Ik hoop dat er voor volgend seizoen een nieuwe sterke spits staat.
  • 7 Mar 2020 om 22:43
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:40
      Pas maar op dat Finja je niet aanspreekt. Maar je hebt helemaal gelijk. Zonde, zat zoveel meer in....
    Haha jochie toch, neem nog een flesje azijn, knap je vast van op. En om je op te fleuren zal ik je nog deels gelijk geven ook, zat inderdaad meer in, helaas.
  • 7 Mar 2020 om 22:40
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:38
      Wat is Odgaard ook ongelooflijk nutteloos zeg... Hij werkelijk nog niet EEN bal goed geraakt. Elke bal verloren, zonder uitzondering...
    Pas maar op dat Finja je niet aanspreekt. Maar je hebt helemaal gelijk. Zonde, zat zoveel meer in....
  • 7 Mar 2020 om 22:39
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:38
      Wat is Odgaard ook ongelooflijk nutteloos zeg... Hij werkelijk nog niet EEN bal goed geraakt. Elke bal verloren, zonder uitzondering...
    Die wissel begreep ik ook echt niet. Weg alle snelheid.
  • 7 Mar 2020 om 22:38
    Wat is Odgaard ook ongelooflijk nutteloos zeg... Hij werkelijk nog niet EEN bal goed geraakt. Elke bal verloren, zonder uitzondering...
  • 7 Mar 2020 om 22:38
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:34
      Zei je dat ook toen er nog geen sponsor was en bijna onder ieder topic wel iemand was die daar over begon terwijl het totaal niet relevant was?
    Als dat nodig was bij bepaalde personen wel ja. Als anderen dat al niet deden... Maar ga er lekker mee door als het je een goed gevoel geeft... mij heb je er niet mee
  • 7 Mar 2020 om 22:34
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:33
      Volgens mij heeft iedereen het hieronder over voetbal en jij haalt dit er zelf bij... trek je conclusies
    Zei je dat ook toen er nog geen sponsor was en bijna onder ieder topic wel iemand was die daar over begon terwijl het totaal niet relevant was?
  • 7 Mar 2020 om 22:33
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:31
      Vroeg het me gewoon af. Aangezien Materazzi 1 van de mensen is die constant alles afzeikt, zoals nu ook weer, maar nergens te bekennen is zodra er goed nieuws is. Maar prima, ik probeer het uit te lokken, dat constante gezeur heeft inderdaad wel een toegevoegde waarde.
    Volgens mij heeft iedereen het hieronder over voetbal en jij haalt dit er zelf bij... trek je conclusies
  • 7 Mar 2020 om 22:32
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:31
      Vroeg het me gewoon af. Aangezien Materazzi 1 van de mensen is die constant alles afzeikt, zoals nu ook weer, maar nergens te bekennen is zodra er goed nieuws is. Maar prima, ik probeer het uit te lokken, dat constante gezeur heeft inderdaad wel een toegevoegde waarde.
    Ongelooflijke pannekoek....
  • 7 Mar 2020 om 22:31
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:21
      Wat heeft dat met het voetbal te maken? Ow je probeert weer iets uit te lokken... je zal het wel nodig hebben... veel plezier er mee
    Vroeg het me gewoon af. Aangezien Materazzi 1 van de mensen is die constant alles afzeikt, zoals nu ook weer, maar nergens te bekennen is zodra er goed nieuws is. Maar prima, ik probeer het uit te lokken, dat constante gezeur heeft inderdaad wel een toegevoegde waarde.
  • 7 Mar 2020 om 22:21
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:09
      Hey wat vind je van de nieuwe hoofdsponsor? Prima werk van Cees of niet?
    Wat heeft dat met het voetbal te maken? Ow je probeert weer iets uit te lokken... je zal het wel nodig hebben... veel plezier er mee
  • 7 Mar 2020 om 22:09
    • Quote van 7 Mar 2020 om 22:03
      Die Ajacied v Rhijn staat weer eens te dromen....sjezus......
    Hey wat vind je van de nieuwe hoofdsponsor? Prima werk van Cees of niet?
  • 7 Mar 2020 om 22:08
    Zou die commentator bij Fox nu in zijn Ajax pyjama voor de microfoon zitten? Wat een ongelooflijke zaad stengel is dat zeg...
  • 7 Mar 2020 om 22:08
    sc Puntendokterveen back at it again
  • 7 Mar 2020 om 22:07
    Wat slecht dit zeg.. Zonde.
  • 7 Mar 2020 om 22:06
    speel je 55 minuten goed. en dan is het in ene gedaan :(
  • 7 Mar 2020 om 22:04
    Aii.. Gooi je de wedstrijd in 5 min weg, zonde dit
  • 7 Mar 2020 om 22:03
    Die Ajacied v Rhijn staat weer eens te dromen....sjezus......
  • 7 Mar 2020 om 21:37
    Kongolo speelt ook echt goed, veerman wat minder.
  • 7 Mar 2020 om 21:36
    Dit Ajax is echt te pakken!! Tweede helft het nekslagje maar snel toedienen. Die Ejuke in de spits, wat een heerlijkheid. Bednarek idem, Hahn gaat het knap moeilijk krijgen.
  • 7 Mar 2020 om 21:34
    Mooie pot en us FeanOnline de beste kansen. Onzichtbare vd Bergen en Veerman... Botman, Bednarek, EJUKE, dresevic en Kongolese wereld pot.
  • 7 Mar 2020 om 21:33
    Kijk Odgaard had m daar natuurlijk gewoon gemaakt hé :)
  • 7 Mar 2020 om 21:32
    Jeetje, die ejuke speelt een goeie pot
  • 7 Mar 2020 om 20:51
    Ajax laten ballen, snel counteren....als het een keer kan is het nu....come on boys
  • 7 Mar 2020 om 19:52
    Verwacht ruim 5000 Ajax supporters in de thuisvakken. Zitten hou je bek kunnen we alvast inleiden :D
  • 7 Mar 2020 om 19:34
    Hoppa, zelfde opstelling weer.
  • 7 Mar 2020 om 19:10
    • Quote van 7 Mar 2020 om 16:45
      Waar haal je dit nou weer vandaan? Jansen zegt expliciet dat van Bergen AAN DE ANDERE KANT hetzelfde moet doen. Zou Van Bergen dan aan de andere kant op de bank zitten vanavond?

      Echt, serieus, begrijpend lezen is hier niet aan mensen besteed lijkt het wel.
    Nou nou
  • 7 Mar 2020 om 19:09
    • Quote van 7 Mar 2020 om 17:18
      Hij heeft gisteren toch al gezegd met dezelfde elf te beginnen? Dus daar ga ii niet vanuit. Dan speel je weer met een man minder.
    Dat heb ik dan gemist
  • 7 Mar 2020 om 18:36
    • Quote van 7 Mar 2020 om 16:45
      Waar haal je dit nou weer vandaan? Jansen zegt expliciet dat van Bergen AAN DE ANDERE KANT hetzelfde moet doen. Zou Van Bergen dan aan de andere kant op de bank zitten vanavond?

      Echt, serieus, begrijpend lezen is hier niet aan mensen besteed lijkt het wel.
    Denk om de bloeddruk.
  • 7 Mar 2020 om 17:36
    • Quote van 7 Mar 2020 om 16:45
      Waar haal je dit nou weer vandaan? Jansen zegt expliciet dat van Bergen AAN DE ANDERE KANT hetzelfde moet doen. Zou Van Bergen dan aan de andere kant op de bank zitten vanavond?

      Echt, serieus, begrijpend lezen is hier niet aan mensen besteed lijkt het wel.
    Doe eens rustig.
  • 7 Mar 2020 om 17:18
    • Quote van 7 Mar 2020 om 16:37
      Zou die dan toch met odgaard beginnen?
    Hij heeft gisteren toch al gezegd met dezelfde elf te beginnen? Dus daar ga ii niet vanuit. Dan speel je weer met een man minder.
  • 7 Mar 2020 om 16:45
    • Quote van 7 Mar 2020 om 16:37
      Zou die dan toch met odgaard beginnen?
    Waar haal je dit nou weer vandaan? Jansen zegt expliciet dat van Bergen AAN DE ANDERE KANT hetzelfde moet doen. Zou Van Bergen dan aan de andere kant op de bank zitten vanavond?

    Echt, serieus, begrijpend lezen is hier niet aan mensen besteed lijkt het wel.
  • 7 Mar 2020 om 16:37
    Zou die dan toch met odgaard beginnen?
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›