'FIFA legt laatste hand aan plan salarisverlaging spelers' KNVB laat supporters meebeslissen in cruciaal corona-overleg De Haan ziet vooruitgang: ''Er wordt anders gedacht en dat is goed'' 'Botman en Halilovic mogen blijven, exit voor Van Hau en Odgaard' Dubbel gevoel bij Jansen: ''Die beslissingen moeten anderen maken''

VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest bij Vitesse

64
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen verliest bij Vitesse

SC Heerenveen is er zondag voor het zevende Eredivisie-duel op rij niet in geslaagd te winnen. De Friezen trokken in een spektakelstuk met Vitesse met 4-2 aan het kortste eind.

SC Heerenveen kende een valse start in Arnhem. Al na tien minuten kwamen de Friezen op achterstand door Bryan Linssen, die schitterend afwerkte. De VAR checkte het doelpunt nog op hands, maar vond hier niet voldoende bewijs voor. 

Zes minuten later verdubbelde Vitesse de score in het Gelredome. Tim Matavz was Ibrahim Dresevic bij een duel op de middellijn te slim af, waarna hij oog in oog met Filip Bednarek koelbloedig bleef: 2-0. Een kwartier voor rust deed SC Heerenveen iets terug. Uit een voorzet van Joey Veerman wist Rodney Kongolo raak te koppen. 

Ruim vijf minuten later kwam SC Heerenveen ook op gelijke hoogte. Chidera Ejuke profiteerde van geschutter in de Vitesse-defensie en wist Remco Pasveer met een puntertje te passeren. Na rust nam Vitesse wederom de leiding. Bryan Linssen werd op het randje van buitenspel weggestuurd en maakte zijn tweede goal van de middag. 

In de 67e minuut verdubbelde Vitesse de marge nog maar eens, nadat de Arnhemmers na ingrijpen van de VAR een penalty toegekend kregen. Oussama Tannane schoot vanaf elf meter onberispelijk binnen en bepaalde daarmee de eindstand op 4-2 in het voordeel van Vitesse. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2020 om 13:14
    • Quote van 18 Feb 2020 om 10:28
      Heerenveen staat er simpelweg niet goed op, velen hebben hun handen er al vanaf getrokken, daarnaast is het heel menselijk dat iets dat nieuw is, interessant is waardoor bv bedrijven kunnen denken, "dat Heerenveen hebben wij al eens gehad, laten wij dit eens bekijken/proberen", daarnaast, succes trekt nu eenmaal meer dan een aanrommelend bolwerk die zijn uitstraling is verloren want dat kunnen wij inmiddels wel stellen.
      Overigens doet de stijgende lijn op de O.S.S.H. lijst mij wel goed dus laten wij hopen dat de stijgende lijn net op tijd opgepakt is.
    Laten we het hopen inderdaad! Mijn (voor) gevoel zegt het anders maar zoals gezegd deze mooie club mag gewoon niet naar de middelmaat zakken ...of erger door cambuur voorbijgestreefd worden !
  • 18 Feb 2020 om 10:28
    • Quote van 18 Feb 2020 om 09:07
      Precies , nu noem je inderdaad "onze vrienden uit Leeuwarden". Ik vrees net als jou als zij én met een nieuw stadion én promoveren als er dan bij ons niet op korte termijn iets structureel veranderd vrees ik dat we zowel commercieel en als club we in meerdere opzichten voorbij (over) lopen zullen worden. Ik wilde er in mijn vorige post (nog) niet over beginnen aangezien dat (hier) zeer gevoelig ligt...maar goed nu we er toch bij aanbeland zijn bij deze! Hopelijk is het een "nachtmerrie syndroom!..maar toch...
    Heerenveen staat er simpelweg niet goed op, velen hebben hun handen er al vanaf getrokken, daarnaast is het heel menselijk dat iets dat nieuw is, interessant is waardoor bv bedrijven kunnen denken, "dat Heerenveen hebben wij al eens gehad, laten wij dit eens bekijken/proberen", daarnaast, succes trekt nu eenmaal meer dan een aanrommelend bolwerk die zijn uitstraling is verloren want dat kunnen wij inmiddels wel stellen.
    Overigens doet de stijgende lijn op de O.S.S.H. lijst mij wel goed dus laten wij hopen dat de stijgende lijn net op tijd opgepakt is.
  • 18 Feb 2020 om 09:07
    • Quote van 17 Feb 2020 om 20:38
      Begrijp je heel goed hoor, denk dat de meesten je gevoel wel kunnen onderschrijven! Geloof me, ik heb zondag ook heel wat lelijke woorden eruit gegooid en was echt even helemaal klaar met alles......onze blauw/witte harten lopen de laatste jaren aardig wat deuken op en dat doet pijn en toevallig dat ik je Roda zag benoemen want dat is een angst die toevallig v/h wknd mij ook bekroop want wij zitten ook op een vergelijkbare glijbaan en als onze “vrienden” uit Leeuwarden de komende jaren aardige resultaten halen hebben wij echt wel een serieus probleem als wij daar niet iets gelijkwaardig tegenover stellen..
    Precies , nu noem je inderdaad "onze vrienden uit Leeuwarden". Ik vrees net als jou als zij én met een nieuw stadion én promoveren als er dan bij ons niet op korte termijn iets structureel veranderd vrees ik dat we zowel commercieel en als club we in meerdere opzichten voorbij (over) lopen zullen worden. Ik wilde er in mijn vorige post (nog) niet over beginnen aangezien dat (hier) zeer gevoelig ligt...maar goed nu we er toch bij aanbeland zijn bij deze! Hopelijk is het een "nachtmerrie syndroom!..maar toch...
  • 17 Feb 2020 om 20:38
    • Quote van 17 Feb 2020 om 14:28
      Je hebt wel gelijk ik had wellicht mijn woorden wat beter uit kunnen kiezen , en niet zo impulsief. Maar ik ben ook net als meer hier zwaar teleurgesteld en gefrustreerd na jaren wanbeleid, een trainers carrousel die steeds totaal verkeerd uit kwam...en nu waarschijnlijk wederom etc etc. Maar ik ken Roda redelijk goed en heb dat verval daar goed mee gekregen....zeer triest kan ik je melden ! ....Het gaat bij Heerenveen vergelijkbaar die kant op...hopelijk wordt er op tijd aan alle kanten ingegrepen.Dat móet gebeuren hoe dan ook.... écht !
    Begrijp je heel goed hoor, denk dat de meesten je gevoel wel kunnen onderschrijven! Geloof me, ik heb zondag ook heel wat lelijke woorden eruit gegooid en was echt even helemaal klaar met alles......onze blauw/witte harten lopen de laatste jaren aardig wat deuken op en dat doet pijn en toevallig dat ik je Roda zag benoemen want dat is een angst die toevallig v/h wknd mij ook bekroop want wij zitten ook op een vergelijkbare glijbaan en als onze “vrienden” uit Leeuwarden de komende jaren aardige resultaten halen hebben wij echt wel een serieus probleem als wij daar niet iets gelijkwaardig tegenover stellen..
  • 17 Feb 2020 om 14:28
    • Quote van 17 Feb 2020 om 10:53
      Het zijn nou niet direct de bewoordingen die ik zou kiezen maar met name het laatste gedeelte....de vergelijking met Roda is helemaal niet zo onrealistisch.
    Je hebt wel gelijk ik had wellicht mijn woorden wat beter uit kunnen kiezen , en niet zo impulsief. Maar ik ben ook net als meer hier zwaar teleurgesteld en gefrustreerd na jaren wanbeleid, een trainers carrousel die steeds totaal verkeerd uit kwam...en nu waarschijnlijk wederom etc etc. Maar ik ken Roda redelijk goed en heb dat verval daar goed mee gekregen....zeer triest kan ik je melden ! ....Het gaat bij Heerenveen vergelijkbaar die kant op...hopelijk wordt er op tijd aan alle kanten ingegrepen.Dat móet gebeuren hoe dan ook.... écht !
  • 17 Feb 2020 om 11:27
    • Quote van 17 Feb 2020 om 09:02
      Waarom paniek zaaien we hebben even een dip maar dat krijgen andere ploegen ook of hebben hem al langer zaterdag dan maar een overwinning tegen Den-Haag en als dat ook niet lukt dan wordt het zorgelijker maar niks is onvoorspelbaarder dan voetbal want anders had ik de toto al vele malen gewonnen en velen met mij.Dus zaterdag gaan we weer op naar Sc.Heerenveen.
    ‘Even.....” ???
  • 17 Feb 2020 om 10:53
    • Quote van 17 Feb 2020 om 10:16
      Donderop man...gvd door juist dit soort "zachte heelmeesters", en de "schuld bij anderen leggers".Precies daar gaat de club van naar de kloten. Durf eens hét te benoemen! Flikker al die plucheplakkers de deur uit allen die door vriendjespolitiek oid zitten wáár ze zitten en nooit zelf weg zullen gaan! Durf eens te beoemen, dat de hele trainers staf incl JJ en Hamstra er (ook) helemaal niks van bakken zoals het al jaren gaat! Durf eens te benoemen dat die zelfde "zonnekoning" die van een hoofdsponsor die niét komt... die !! die zichzelf notabene op het pluche zette met een enorme schop onder zijn reet het stadion uitgeschopt dient te worden ! Doe je dit niet...dan is onze mooie club na hooguit drie jaar naar de knoppen...voorbeeld? Kijk naar Roda jc.
    Het zijn nou niet direct de bewoordingen die ik zou kiezen maar met name het laatste gedeelte....de vergelijking met Roda is helemaal niet zo onrealistisch.
  • 17 Feb 2020 om 10:16
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:11
      Heerenveen wordt voor de zoveelste keer genaaid door de VAR is een betere titel.
    Donderop man...gvd door juist dit soort "zachte heelmeesters", en de "schuld bij anderen leggers".Precies daar gaat de club van naar de kloten. Durf eens hét te benoemen! Flikker al die plucheplakkers de deur uit allen die door vriendjespolitiek oid zitten wáár ze zitten en nooit zelf weg zullen gaan! Durf eens te beoemen, dat de hele trainers staf incl JJ en Hamstra er (ook) helemaal niks van bakken zoals het al jaren gaat! Durf eens te benoemen dat die zelfde "zonnekoning" die van een hoofdsponsor die niét komt... die !! die zichzelf notabene op het pluche zette met een enorme schop onder zijn reet het stadion uitgeschopt dient te worden ! Doe je dit niet...dan is onze mooie club na hooguit drie jaar naar de knoppen...voorbeeld? Kijk naar Roda jc.
  • 17 Feb 2020 om 09:24
    • Quote van 17 Feb 2020 om 09:02
      Waarom paniek zaaien we hebben even een dip maar dat krijgen andere ploegen ook of hebben hem al langer zaterdag dan maar een overwinning tegen Den-Haag en als dat ook niet lukt dan wordt het zorgelijker maar niks is onvoorspelbaarder dan voetbal want anders had ik de toto al vele malen gewonnen en velen met mij.Dus zaterdag gaan we weer op naar Sc.Heerenveen.
    Dus nu geen reden tot "paniek" maar als we zaterdag niet presteren wel? Wat is het verschil?
  • 17 Feb 2020 om 09:02
    Waarom paniek zaaien we hebben even een dip maar dat krijgen andere ploegen ook of hebben hem al langer zaterdag dan maar een overwinning tegen Den-Haag en als dat ook niet lukt dan wordt het zorgelijker maar niks is onvoorspelbaarder dan voetbal want anders had ik de toto al vele malen gewonnen en velen met mij.Dus zaterdag gaan we weer op naar Sc.Heerenveen.
  • 17 Feb 2020 om 06:32
    • Quote van 16 Feb 2020 om 20:22
      Goh het zit weerveen periode even niet mee. Niets deugt meer en iedereen in paniek. Blijf even rustig mensen aub wat een paniek om een spelletje. Enige wat we kunnen dien is aanmoedigen en blijven komen ipv strontkar te legen werkt alleen averechts.
    vind ik persoonlijk iets tekort door de bocht......langzaam maar zeker glijdt de club steeds verder af, de eindklassering laten dit over de jaren heen ook zien, afgelopen seizoen gelijk in punten geëindigd met VVV en amper 3 punten verschil met een PEC en Emmen en ook nu staan wij qua punten slecht 3 boven Emmen, slechts 2 boven Sparta?
    Het lijkt mij dan ook logisch dat men niet tevreden is en het gros zich grote zorgen maakt?
  • 16 Feb 2020 om 20:22
    Goh het zit weerveen periode even niet mee. Niets deugt meer en iedereen in paniek. Blijf even rustig mensen aub wat een paniek om een spelletje. Enige wat we kunnen dien is aanmoedigen en blijven komen ipv strontkar te legen werkt alleen averechts.
  • 16 Feb 2020 om 18:43
    Hadden wij maar iemand als Advocaat binnen de organisatie. Een winnaar. Dan wil je het wel laten om de kantjes er af te lopen. Die blijft niet falende spelers opstellen.
  • 16 Feb 2020 om 17:28
    • Quote van 16 Feb 2020 om 15:54
      Triest dit soort reacties. Wat heeft GJ de afgelopen jaren gepresteerd dan, behalve overal weggestuurd te worden?
    Wie weet is het cynisme en zegt jouw reactie een hoop. Hahaha
  • 16 Feb 2020 om 17:16
    • Quote van 16 Feb 2020 om 15:20
      en dan kijk ik naar onze Groningse buren......daar lijkt het allemaal evenals afgelopen seizoen wel weer goed te vallen. Ik vrees dat men bij Heerenveen, in tegenstelling tot Groningen, iets teveel focus heeft op aanvallend voetbal willen spelen, publiek willen vermaken.......zonder punten is er ook bar weinig vermaak :(
    aanvallend voetbal? deden ze dat maar. t is alleen maar breien op het middenveld en vastlopen voorin
  • 16 Feb 2020 om 17:00
    Tuurlijk Zwolle al 2-0 voor. Wat een kut weekend weer!
  • 16 Feb 2020 om 16:14
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:54
      Met huursoldaten win je geen oorlog!
    ... en dus win je ook niet “De Slag om Arnhem”. Dit was vooral “Van Slag in Arnhem”...
  • 16 Feb 2020 om 15:54
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:19
      GJ Verbeek en Sibon? Kom er maar in.
    Triest dit soort reacties. Wat heeft GJ de afgelopen jaren gepresteerd dan, behalve overal weggestuurd te worden?
  • 16 Feb 2020 om 15:20
    en dan kijk ik naar onze Groningse buren......daar lijkt het allemaal evenals afgelopen seizoen wel weer goed te vallen. Ik vrees dat men bij Heerenveen, in tegenstelling tot Groningen, iets teveel focus heeft op aanvallend voetbal willen spelen, publiek willen vermaken.......zonder punten is er ook bar weinig vermaak :(
  • 16 Feb 2020 om 15:19
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:56
      Wij zijn de puntendokter voor ploegen die het moeilijk hebben. Dus ik verwacht dat we ze ADO weer cadeau gaan doen!
    Gisteren Den Haag _ PSV gezien, Den Haag speelt als VVV dus dat wordt nog wat.
  • 16 Feb 2020 om 15:14
    Zaterdag veel naar het stadion,komen de zelfde 11 weer op t veld dan bekijk ik het 15 minuten binnen en hopen dat dat de heren nou wel eens willen knokken, zo niet, ajuus
  • 16 Feb 2020 om 14:56
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:47
      Volgende week tegen ADO knallen
    Wij zijn de puntendokter voor ploegen die het moeilijk hebben. Dus ik verwacht dat we ze ADO weer cadeau gaan doen!
  • 16 Feb 2020 om 14:54
    Met huursoldaten win je geen oorlog!
  • 16 Feb 2020 om 14:51
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:32
      Ik ben voor de volgende opstelling tegen ADO: Bednarek; Floranus, Hoegh, Botman, Woudenberg; Veerman, Kongolo, Hajal; Ejuke, Smit, Van Bergen. Verdediging heeft lang genoeg zitten klooien nu. En de spits moet ook anders. Nu ben ik voor Smit, maar Espejord mag ook. Zolang het maar geen Odgaard is. ADO moet je echt wel winnen. Vitesse kan je verliezen, maar de manier waarop niet. Je geeft de wedstrijd direct al weg. Als Vitesse goed was hadden ze 4-0 gestaan binnen een half uur. Dan kom je terug, en in de tweede helft bak je er met name aanvallend weinig van. En dan heb je 2 spitsen erin staan, pomp die val daarheen dan. Niet combinatie blijven spelen, dat heeft geen zin.
    Ga ik helemaal in mee. Maar denk dat JJ vasthoud aan de bekende 11
  • 16 Feb 2020 om 14:50
    Laat me raden volgend weekend staan dezelfde 11 weer op het veld toch?
  • 16 Feb 2020 om 14:49
    Heerlijk fotootje van onze waardeloze spits. En goed dat dreyer weg is nu van bergen hopeloos uit vorm is. Ik hoop dat Janssen leert van deze crisis als beginnende trainer en het weer omkeert de komende tijd. Hoegh mag ook wel weer eens een kans krijgen trouwens.
  • 16 Feb 2020 om 14:47
    zoekend naar de juiste woorden maar die komen niet....diep, diep teleurgesteld en werkelijk nooit maar dan ook nooit kunnen bevroeden dat mijn mooie cluppie na die opmars en jaarlijks Europees voeltbal zou kunnen verworden tot een kleurloze middenmotor en wellicht ben ik dan nog te positief. Mensen zeggen wel dat wij niet zullen degraderen maar uhm, met alle respect, wij zijn echt niets meer dan een club als Emmen? volgens mij vorig seizoen 3 punten boven hun geëindigd en ook nu hebben wij maar 3 punten meer? gelijk aan VVV en op de voet gevolgd door PEC en dit seizoen staan wij er niet beter op kortom, realiteit is dat wij inmiddels gelijkwaardig zijn maar wel een veel groter jasje aan hebben en dat kan ons wel eens opbreken, uitsluiten doe ik in ieder geval niets meer!
    Dit seizoen zie ik niet meer goed komen en ik zou werkelijk waar niet weten hoe je het jubileum jaar succesvol zou kunnen laten verlopen want er gaan weer veel spelers weg en met een steeds krapper wordend budget geen enkele armslag om directe kwaliteit te halen.
    En een ieder die nog eens over ons trainingscomplex wil beginnen, waarvan? welk geld?
  • 16 Feb 2020 om 14:47
    Volgende week tegen ADO knallen
  • 16 Feb 2020 om 14:43
    Volgend jaar Huntelaar en Espejord
  • 16 Feb 2020 om 14:37
    De zweep moet er eens overheen. Onze club straalt lamlendigheid uit. Feyenoord supporters vrolijk laten provoceren, spelers die niks presteren mogen maanden passielos blijven aanmodderen en een staf wat ook niet ingrijpt. Lijkt wel een grote winterslaap waar de club zit. Hoofdsponsor? Trainingscomplex?
  • 16 Feb 2020 om 14:35
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:27
      het gaat er meer om dat veel mensen om Woudenberg schreeuwen maar het blijkt gewoon dat van Rhijn of Woudenberg lood om oud ijzer is . Dat degredatie gezeur horen we nu al 7 jaar elk jaar zijn er weer van de profeten die het voorspellen .
    Als je Woudenberg of van Rhijn lood om oud ijzer vindt, helemaal prima maar laat Floranus dan tenminste op z’n favoriete plek spelen als het toch niet uitmaakt.
  • 16 Feb 2020 om 14:33
    Maar als we alles even op een rijtje zetten: Hamstra heeft het zo gek nog niet gedaan. Van Hau is onbegrijpelijk, maak eens inzichtelijk waarom dat commercieel zo interessant was? Die Vietnamezen hebben geen cent te makken.. Die gladjanus uit de paardensport heeft helemaal niets goed gedaan voor de club, behalve vettig kijken en geen actie ondernemen waar het nodig is, waar blijft bijvoorbeeld die langverwachte hoofdsponsor. Vertel mij eens, wat doet deze drafmeneer nou goed? Wat kost een jaar spelen zonder hoofdsponsor, hoe verdien je dat terug? Al met al zijn we een jaar geleden de verkeerde richting op geslagen met deze zelfbenoemde flippo. Velen hebben daar voor gewaarschuwd, het geluk is geweest dat JJ goed lag bij de supporters, en hij de kans kreeg van CR. Maar Johnny wat is er ineens aan de hand, je lijkt bevroren lang de kantlijn, geen actie, geen verandering. Wees alsjeblieft eerlijk, heb je er nog vertrouwen in, mijn kansen heb je bijna verspeelt.. Je kunt eindeloos met een spits blijven spelen die niet kan scoren en bij het minste geringste omvalt, je kan niet, niets doen.
  • 16 Feb 2020 om 14:32
    Ik ben voor de volgende opstelling tegen ADO: Bednarek; Floranus, Hoegh, Botman, Woudenberg; Veerman, Kongolo, Hajal; Ejuke, Smit, Van Bergen. Verdediging heeft lang genoeg zitten klooien nu. En de spits moet ook anders. Nu ben ik voor Smit, maar Espejord mag ook. Zolang het maar geen Odgaard is. ADO moet je echt wel winnen. Vitesse kan je verliezen, maar de manier waarop niet. Je geeft de wedstrijd direct al weg. Als Vitesse goed was hadden ze 4-0 gestaan binnen een half uur. Dan kom je terug, en in de tweede helft bak je er met name aanvallend weinig van. En dan heb je 2 spitsen erin staan, pomp die val daarheen dan. Niet combinatie blijven spelen, dat heeft geen zin.
  • 16 Feb 2020 om 14:30
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:28
      is goed aanvallen
    Had al gelezen dat je meerdere mensen uitmaakt voor aanvallen als het je te lastig wordt. Prima
  • 16 Feb 2020 om 14:29
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:27
      het gaat er meer om dat veel mensen om Woudenberg schreeuwen maar het blijkt gewoon dat van Rhijn of Woudenberg lood om oud ijzer is . Dat degredatie gezeur horen we nu al 7 jaar elk jaar zijn er weer van de profeten die het voorspellen .
    Als ik kijk naar onze financiële status lijkt het met economisch slimmer om Woudenberg te laten spelen en floranus op zijn favoriete plek te zetten. Maar die paar euro’s is lood om oud ijzer.. toch?
  • 16 Feb 2020 om 14:28
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:26
      Van rhijn heeft geen gif, Woudenberg wel en floranus op rechts ook meer. Woudenberg kwam zelfs paar x mee op wat voor variatie zorgde. Floranus op rechts is ook meteen een tempo hoger en gevaarlijker.
      Verder kunnen we aan Woudenberg en floranus op rechts nog transferwaarde opkrikken. Ipv te investeren in van rhijn die niks oplevert.
      En geef Woudenberg ook een wedstrijd of 2 weer de tijd. Dan zul je zien dat het tempo in de opbouw een stuk hoger komt te liggen.
    is goed aanvallen
  • 16 Feb 2020 om 14:28
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:25
      Tegen Feyenoord was hij ook werkelijk dramatisch, nu geeft hij weer 2 goals zomaar weg. Ja dat is toch echt de schuld van Woudenberg zelf en heeft niks met van Rhijn te maken. En nee van Rhijn is ook absoluut geen topper, maar Woudenberg is geen haar beter.
    Thuis tegen Feyenoord was van rhijn idd dramatisch. Lekker dekken op afstand. Geen duel aan durven te gaan. Ga weg man.. die goals waren op conto van van rhijn te schrijven
  • 16 Feb 2020 om 14:27
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:23
      Tuurlijk Woudenberg de schuld geven die 45 minuten speelt. Sorry maar die van Rhijn speelt al 10 wedstrijden om te janken. Sinds hij erin is gekomen krijgen we er veel meer tegen. Daarvoor stonden we goed maar opeens moest van Rhijn erin. Het seizoen is over heren, op naar volgend seizoen, je eindigt hier 10/11/12, volgend jaar weer en we zakken met de jaren steeds iets dieper. Nog 4 jaar dan doen we mee om degradatie ben ik bang.
    het gaat er meer om dat veel mensen om Woudenberg schreeuwen maar het blijkt gewoon dat van Rhijn of Woudenberg lood om oud ijzer is . Dat degredatie gezeur horen we nu al 7 jaar elk jaar zijn er weer van de profeten die het voorspellen .
  • 16 Feb 2020 om 14:26
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:18
      Dresevic echt rampzalig slecht vandaag. Scoor je weer eens 2 goals maar geef je ze weer zo makkelijk weg. Vitesse had 1e helft 4/5x kunnen scoren door fouten van Dresevic en dan de 2e helft een Woudenberg die eerst buitenspel opheft en daarna een penalty weg geeft.
      Mag toch wel hopen dat de schreeuw om Woudenberg wel iets minder wordt. Van Rhijn is inderdaad niet alles maar Woudenberg is nog een stuk minder.
    Van rhijn heeft geen gif, Woudenberg wel en floranus op rechts ook meer. Woudenberg kwam zelfs paar x mee op wat voor variatie zorgde. Floranus op rechts is ook meteen een tempo hoger en gevaarlijker.
    Verder kunnen we aan Woudenberg en floranus op rechts nog transferwaarde opkrikken. Ipv te investeren in van rhijn die niks oplevert.
    En geef Woudenberg ook een wedstrijd of 2 weer de tijd. Dan zul je zien dat het tempo in de opbouw een stuk hoger komt te liggen.
  • 16 Feb 2020 om 14:25
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:23
      Tuurlijk Woudenberg de schuld geven die 45 minuten speelt. Sorry maar die van Rhijn speelt al 10 wedstrijden om te janken. Sinds hij erin is gekomen krijgen we er veel meer tegen. Daarvoor stonden we goed maar opeens moest van Rhijn erin. Het seizoen is over heren, op naar volgend seizoen, je eindigt hier 10/11/12, volgend jaar weer en we zakken met de jaren steeds iets dieper. Nog 4 jaar dan doen we mee om degradatie ben ik bang.
    Tegen Feyenoord was hij ook werkelijk dramatisch, nu geeft hij weer 2 goals zomaar weg. Ja dat is toch echt de schuld van Woudenberg zelf en heeft niks met van Rhijn te maken. En nee van Rhijn is ook absoluut geen topper, maar Woudenberg is geen haar beter.
  • 16 Feb 2020 om 14:23
    Het wordt op deze manier een behoorlijk kleurloos seizoen in de marge, waarbij we nog moeten gaan uitkijken niet écht in problemen te komen. Lastig te duiden waar nu het grootste pijnpunt zit, nadat we toch heel goed zijn begonnen aan het seizoen. Hopen dat Jansen het tij kan keren en er iemand opstaat die doelpunten gaat maken. Misschien Smit eens laten invallen in plaats van Espejord?
  • 16 Feb 2020 om 14:23
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:18
      Dresevic echt rampzalig slecht vandaag. Scoor je weer eens 2 goals maar geef je ze weer zo makkelijk weg. Vitesse had 1e helft 4/5x kunnen scoren door fouten van Dresevic en dan de 2e helft een Woudenberg die eerst buitenspel opheft en daarna een penalty weg geeft.
      Mag toch wel hopen dat de schreeuw om Woudenberg wel iets minder wordt. Van Rhijn is inderdaad niet alles maar Woudenberg is nog een stuk minder.
    Tuurlijk Woudenberg de schuld geven die 45 minuten speelt. Sorry maar die van Rhijn speelt al 10 wedstrijden om te janken. Sinds hij erin is gekomen krijgen we er veel meer tegen. Daarvoor stonden we goed maar opeens moest van Rhijn erin. Het seizoen is over heren, op naar volgend seizoen, je eindigt hier 10/11/12, volgend jaar weer en we zakken met de jaren steeds iets dieper. Nog 4 jaar dan doen we mee om degradatie ben ik bang.
  • 16 Feb 2020 om 14:23
    Spelers die vertrekken: Van Rhijn( 1 jaar contract, gaat hopelijk niet verlengd worden) van Hau( Koopoptie zal niet gelicht worden), Hahn( aflopend contract, wil zelf vertrekken), Botman( terug naar Ajax), Skovgaard(is al verhuurd), Hallilovic( huur loopt af), Odgaard( huur loopt af).Zal interesse zijn voor: Veerman, Ejuke, van Bergen. ( wellicht ook Kongolo en Floranus).Spelers die niet genoeg kwaliteit hebben; Woudenberg, Faik, Bruijn( zal nooit basisspeler worden, goede optie voor de bank wellicht).
    Kortom wordt een drukke zomer voor Hamstra.Hopelijk geen huurspelers halen. Jongens als Hajal en van der Heide moeten echt de kans krijgen volgend seizoen.
    Hopelijk gaat Hamstra in Nederland scouten. Bijvoorbeeld een Pinas van Ado( indien Ado degradeert kan dit mogelijk zijn), en jongens halen die goed presteren in de kkdivisie of jongens die er net niet aan toe komen bij de top3
  • 16 Feb 2020 om 14:23
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:20
      Daarom kwamen ze ook terug in de wedstrijd pannenkoek.
    Is goed lieverd, snap dat het lastig is. Het was gewoon weer niet goed genoeg, we komen inderdaad terug in de wedstrijd maar geven het net zo makkelijk weer weg.
  • 16 Feb 2020 om 14:22
    Foppe en Riemer kom maar uit de luie stoel..
  • 16 Feb 2020 om 14:21
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:19
      Jammer maar ook te verwachten natuurlijk.Rechtsback die zijn man altijd kwijt is.Centrale verdediger die in 2020 overal naast zit.Rechtsvoor die geen man voorbij komt.Spits die geen goal maakt.Een trainer elke x met het zelfde elftal begint.Moeten we ook geen hoge verwachtingen meer verwachten dit seizoen.zaterdag gewoon weer het zelfde elftal Johnny!!!
    Het probleem is dat alternatieven er niet zijn of niet beter zijn of zelfs slechter. Van Rhijn en Woudenberg maakt geen enkel verschil, van Bergen of Halilovic ook niet en Espejord heeft ook nog niet laten zien dat hij weet wat een doelpunt is.
  • 16 Feb 2020 om 14:21
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:18
      Lekker postief jonguh.
    Had je iets anders verwacht na 6 wedstrijden niks. VVV is er ondertussen 5 zonder nederlaag en pakt opeens punten. Fortuna en Emmen thuis uitstekend qua winstpartijen. Ja ik begin me zorgen te maken nu.
  • 16 Feb 2020 om 14:21
    Waarom gaf de VAR geen penalty bij vasthouden van Odgaard in de 16. Waarom geen VAR toen een verdediger van Vitesse hands maakte in de 16. 3e goal duidelijk buitenspel van Vitesse. Bij de 1e goal leek het ook buitenspel. Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik heb de beelden meerdere keren bekeken. Duidelijk buitenspel. Heerenveen is lekker genaaid door de VAR.
  • 16 Feb 2020 om 14:20
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:19
      GJ Verbeek en Sibon? Kom er maar in.
    Hahaha
  • 16 Feb 2020 om 14:20
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:13
      Onzin, leuk bedacht maar vandaag waren we zelf gewoon exht dramatisch
    Daarom kwamen ze ook terug in de wedstrijd pannenkoek.
  • 16 Feb 2020 om 14:19
    GJ Verbeek en Sibon? Kom er maar in.
  • 16 Feb 2020 om 14:19
    Jammer maar ook te verwachten natuurlijk.Rechtsback die zijn man altijd kwijt is.Centrale verdediger die in 2020 overal naast zit.Rechtsvoor die geen man voorbij komt.Spits die geen goal maakt.Een trainer elke x met het zelfde elftal begint.Moeten we ook geen hoge verwachtingen meer verwachten dit seizoen.zaterdag gewoon weer het zelfde elftal Johnny!!!
  • 16 Feb 2020 om 14:18
    Dresevic echt rampzalig slecht vandaag. Scoor je weer eens 2 goals maar geef je ze weer zo makkelijk weg. Vitesse had 1e helft 4/5x kunnen scoren door fouten van Dresevic en dan de 2e helft een Woudenberg die eerst buitenspel opheft en daarna een penalty weg geeft.
    Mag toch wel hopen dat de schreeuw om Woudenberg wel iets minder wordt. Van Rhijn is inderdaad niet alles maar Woudenberg is nog een stuk minder.
  • 16 Feb 2020 om 14:18
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:18
      Met een beetje pech sta je na vanmiddag nog maar 5 punten voor de nacompetitie streep. Schrikbarend verval en het einde is nog niet inzicht ben ik bang.
    Lekker postief jonguh.
  • 16 Feb 2020 om 14:18
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:13
      Onzin, leuk bedacht maar vandaag waren we zelf gewoon exht dramatisch
    Ik zeg ook niet dat we zelf niet dramatisch waren, maar bij deze: - 1e helft maakt Tronstad hands in de 16, wordt niet naar gekeken. - 3-2 van Linssen is buitenspel, daarvoor overtreding op Odgaard. - Geen penalty voor Odgaard terwijl hij naar beneden getrokken wordt. - Penalty geven na 3,5 minuut wat amper te zien is. - Odgaard word nog eens omver gekegeld in de 16, totaal geen intentie om de bal te spelen. De arbitrage en VAR is gewoon één kansloze bedoeling. Als er met twee maten gemeten wordt maakt zo'n VAR het spel nooit eerlijker.
  • 16 Feb 2020 om 14:18
    Met een beetje pech sta je na vanmiddag nog maar 5 punten voor de nacompetitie streep. Schrikbarend verval en het einde is nog niet inzicht ben ik bang.
  • 16 Feb 2020 om 14:16
    Hier word je echt hopeloos van
  • 16 Feb 2020 om 14:15
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:13
      Onzin, leuk bedacht maar vandaag waren we zelf gewoon exht dramatisch
    We hadden de VAR zeker niet mee. Maar we hebben inderdaad vooral van onszelf verloren
  • 16 Feb 2020 om 14:14
    Shame on you, wat weer een beschamende vertoning!
  • 16 Feb 2020 om 14:13
    • Quote van 16 Feb 2020 om 14:11
      Heerenveen wordt voor de zoveelste keer genaaid door de VAR is een betere titel.
    Onzin, leuk bedacht maar vandaag waren we zelf gewoon exht dramatisch
  • 16 Feb 2020 om 14:12
    Volgende week dezelfde 11, Johnny! Dan kunnen ze zich revancheren. En de week erop weer. En de week daarop.
  • 16 Feb 2020 om 14:11
    Heerenveen wordt voor de zoveelste keer genaaid door de VAR is een betere titel.
  • 16 Feb 2020 om 14:11
    Was weer veel te slap, te veel rondgetik alsof het een trainingspotje was. En zo gaat het al weken alleen zelf veranderen ze niets!
  • 16 Feb 2020 om 14:09
    Paar ton per jaar verdienen en niks presteren TRIEST
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›