BREAKING | SC Heerenveen zet ook streep door FeanDei Doelman ADO Den Haag keept zich in de kijker van SC Heerenveen KNVB komt met steunpakket van elf miljoen: ''Alle clubs hard nodig'' Verbeek terug naar Nederland: ''Zorgen over eventuele lockdown'' ''Hoffenheim is een beetje het Heerenveen van de Bundesliga''

Espejord: ''Een uur of zeventig minuten spelen zou moeten kunnen''

35
Espejord: ''Een uur of zeventig minuten spelen zou moeten kunnen''

Met zijn invalbeurt tegen Feyenoord is de kop er officieel af voor winteraanwinst Runar Espejord. Een oude enkelblessure zorgde ervoor dat hij nog niet kon starten in De Kuip, maar de 23-jarige Noor is ervan overtuigd dat hij over een week minimaal een uur kan spelen.

"A cool experience", reageerde Espejord in de Leeuwarder Courant na zijn debuut in De Kuip. "Ik had gehoopt dat we nog een paar doelpunten konden maken, maar dat zat er niet in helaas." De spits vond vanaf de bank gezien dat zijn teamgenoten in de eerste helft de aanvallers van Feyenoord veel ruimte gaven. "Het ging allemaal wat te makkelijk."

"Je mag je man nooit laten passeren of laten schieten. Het is man tegen man. Degene die het liefst een duel wil winnen, wint dat vaak ook", vervolgt Espejord (tweede van rechts op de foto), die in zijn korte invalbeurt in elk geval een gretige indruk achterliet. De vraag is nu vooral wanneer hij fit genoeg is om vanaf het begin te spelen.

Het bekerduel met Willem II komt waarschijnlijk nog te vroeg, maar zaterdag tegen AZ wellicht? "Een uur of zeventig minuten spelen zou moeten kunnen. Maar we moeten zien hoe het gaat en hoe mijn lichaam voelt", besluit de van Tromsø IL overgekomen spits.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2020 om 21:00
    • Quote van 21 Jan 2020 om 14:04
      Ik denk dat jij 12eMan niet snapt :)
    Jij snapt mij niet.
    Maakt niks uit.
  • 21 Jan 2020 om 16:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 15:57
      Nou Woudenberg op links? Was wederom geen succes afgelopen zaterdag.
    Van Rijn op rechts ook niet ;-)
  • 21 Jan 2020 om 15:57
    • Quote van 20 Jan 2020 om 21:43
      Ben het wel met je eens. Floranus gewoon weer rechtsback. Woudenberg weer op links. Dat stond in het begin prima.
    Nou Woudenberg op links? Was wederom geen succes afgelopen zaterdag.
  • 21 Jan 2020 om 14:49
    • Quote van 21 Jan 2020 om 14:33
      Onze vorige voorzitter heeft gezorgd voor een hoofdsponsor die meer dan vijf ton minder dan de vorige hoofdsponsor betaalde. Heeft deze voorzitter nu ook al eigenlijk bereikt ;)
    Ik zeg maar niet te veel meer over cees.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt financieel.
  • 21 Jan 2020 om 14:33
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:35
      Er mag van mij wel meer over gepraat worden.
      Het wordt nu wel een keer tijd dat er een hoofdsponsor Komt.
      Onze oud voorzitters is het ook allemaal gelukt.
    Onze vorige voorzitter heeft gezorgd voor een hoofdsponsor die meer dan vijf ton minder dan de vorige hoofdsponsor betaalde. Heeft deze voorzitter nu ook al eigenlijk bereikt ;)
  • 21 Jan 2020 om 14:11
    • Quote van 21 Jan 2020 om 14:10
      Kom dan ook eens in het stadion :)
    Ik ben er al weer een paar keer geweest.
  • 21 Jan 2020 om 14:10
    • Quote van 21 Jan 2020 om 14:02
      Het is vechten tegen de bierkaai 12eMan ;)
    Waar bemoei jij je mee.
    Je wilt even steun zoeken
    Mag van mij.
  • 21 Jan 2020 om 14:10
    • Quote van 21 Jan 2020 om 14:08
      Het spel is heel goed.
      Dat is jaren slecht geweest.
      Het is weer leuk om naar Heerenveen te kijken.
    Kom dan ook eens in het stadion :)
  • 21 Jan 2020 om 14:08
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:59
      Niet direct een link naar het ontbreken van een hoofdsponsor maar ik zie het door de vingers. En nee ik kijk liever naar het spel en dat bevalt me beduidend beter dan vorig seizoen. Ik geniet weer en kijk met plezier naar mijn club.
    Het spel is heel goed.
    Dat is jaren slecht geweest.
    Het is weer leuk om naar Heerenveen te kijken.
  • 21 Jan 2020 om 14:04
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:18
      Jij misschien wel. Bij Utrecht kan een speler ook meer verdienen dan bij ons. Maar dat snap jij niet.
    Ik denk dat jij 12eMan niet snapt :)
  • 21 Jan 2020 om 14:02
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:14
      Word jij niet ontzettend moe van jezelf??
    Het is vechten tegen de bierkaai 12eMan ;)
  • 21 Jan 2020 om 13:59
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:42
      Jij vind het niet te lang duren?
    Niet direct een link naar het ontbreken van een hoofdsponsor maar ik zie het door de vingers. En nee ik kijk liever naar het spel en dat bevalt me beduidend beter dan vorig seizoen. Ik geniet weer en kijk met plezier naar mijn club.
  • 21 Jan 2020 om 13:42
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:37
      Ja inderdaad. Misschien moet je in al je berichten een link leggen naar de nog missende hoofdsponsor. Succes!
    Jij vind het niet te lang duren?
  • 21 Jan 2020 om 13:37
    • Quote van 21 Jan 2020 om 13:35
      Er mag van mij wel meer over gepraat worden.
      Het wordt nu wel een keer tijd dat er een hoofdsponsor Komt.
      Onze oud voorzitters is het ook allemaal gelukt.
    Ja inderdaad. Misschien moet je in al je berichten een link leggen naar de nog missende hoofdsponsor. Succes!
  • 21 Jan 2020 om 13:35
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:14
      Hebben we nog geen hoofdsponsor? Waarom besteden we daar zo weinig aandacht aan? Ik zou minimaal bij 9 van de 10 berichten verwachten dat het over het achterblijven van hoofdsponsor zou gaan.
    Er mag van mij wel meer over gepraat worden.
    Het wordt nu wel een keer tijd dat er een hoofdsponsor Komt.
    Onze oud voorzitters is het ook allemaal gelukt.
  • 21 Jan 2020 om 13:25
    • Quote van 21 Jan 2020 om 10:23
      En water is nat.
    En gras is groen
  • 21 Jan 2020 om 13:25
    • Quote van 21 Jan 2020 om 12:28
      Maar wij verkopen nog wel spelers voor aardige bedragen. Komende zomer waarschijnlijk van Bergen, misschien Ejuke. En met Botman bijvoorbeeld maken we ook mooie reclame voor talenten om hier te komen.
    Ja klopt.
    Maar daar van moet ook weer een groot gedeelte in het tekort. En deze 3 spelers zijn moeilijk te vervangen.
  • 21 Jan 2020 om 13:18
    • Quote van 21 Jan 2020 om 11:14
      Word jij niet ontzettend moe van jezelf??
    Jij misschien wel. Bij Utrecht kan een speler ook meer verdienen dan bij ons. Maar dat snap jij niet.
  • 21 Jan 2020 om 12:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:20
      Heerenveen heeft ook weinig geld.
      Nog steeds een tekort van 6 miljoen.
      En nog steeds geen hoofdsponsor.
    Maar wij verkopen nog wel spelers voor aardige bedragen. Komende zomer waarschijnlijk van Bergen, misschien Ejuke. En met Botman bijvoorbeeld maken we ook mooie reclame voor talenten om hier te komen.
  • 21 Jan 2020 om 11:28
    • Quote van 21 Jan 2020 om 07:11
      Utrecht zit juist niet goed. Kopt duur in. Verkoopt niet voor heel veel geld. Vele vreemde transfers. Zo goed is Utrecht niet bezig, hoor
    Vreemd is het idd wel. Makienok die gratis deur uitloopt straks, dacht ik. Bahebeck die weinig speelt. Dalmau loopt er nog rond, vd Streek speelt dan weer vaak voorin. Kerk doet t wel aardig maar Cerny lijkt ook wel weer weggegooid geld. Kost een hoop maar levert idd weinig op. Arme v Seumeren denk ik dan maar.
  • 21 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:20
      Heerenveen heeft ook weinig geld.
      Nog steeds een tekort van 6 miljoen.
      En nog steeds geen hoofdsponsor.
    Hebben we nog geen hoofdsponsor? Waarom besteden we daar zo weinig aandacht aan? Ik zou minimaal bij 9 van de 10 berichten verwachten dat het over het achterblijven van hoofdsponsor zou gaan.
  • 21 Jan 2020 om 11:14
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:20
      Heerenveen heeft ook weinig geld.
      Nog steeds een tekort van 6 miljoen.
      En nog steeds geen hoofdsponsor.
    Word jij niet ontzettend moe van jezelf??
  • 21 Jan 2020 om 10:23
    • Quote van 21 Jan 2020 om 09:20
      Heerenveen heeft ook weinig geld.
      Nog steeds een tekort van 6 miljoen.
      En nog steeds geen hoofdsponsor.
    En water is nat.
  • 21 Jan 2020 om 09:20
    • Quote van 21 Jan 2020 om 07:11
      Utrecht zit juist niet goed. Kopt duur in. Verkoopt niet voor heel veel geld. Vele vreemde transfers. Zo goed is Utrecht niet bezig, hoor
    Heerenveen heeft ook weinig geld.
    Nog steeds een tekort van 6 miljoen.
    En nog steeds geen hoofdsponsor.
  • 21 Jan 2020 om 07:11
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:13
      Utrecht heeft ook veel meer geld dan Heerenveen.
    Utrecht zit juist niet goed. Kopt duur in. Verkoopt niet voor heel veel geld. Vele vreemde transfers. Zo goed is Utrecht niet bezig, hoor
  • 20 Jan 2020 om 21:43
    Ben het wel met je eens. Floranus gewoon weer rechtsback. Woudenberg weer op links. Dat stond in het begin prima.
  • 20 Jan 2020 om 21:02
    Alsjeblieft die v Rhijn thuislaten. Brengt helemaal niks. Lui, langzaam en 0,0 passie. Bah....
  • 20 Jan 2020 om 20:10
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:37
      Utrecht op zich niet. Maar hun suikeroom lapt wel weer bij indien nodig. Hier zou eigenlijk eens naar gekeken moeten worden door de KNVB, maar kennelijk gaat het allemaal volgens de regeltjes van Financial Fair Play.
    Ja klopt
  • 20 Jan 2020 om 20:09
    • Quote van 20 Jan 2020 om 19:03
      Man, verdiep je eerst eens in de materie voordat je gaat blaten. De club (Utrecht) heeft een negatief eigen vermogen en een klein werkkapitaal. Van Seumeren gaat/moet aandelen verkopen en dat geld gaat weer richting de club. https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schrijft-voor-de-tiende-keer-rode-cijfers-onder-van-seumeren
    Van seumeren gooit er wel weer geld in.
    Heeft hij altijd nog gedaan.
    Die man heeft zo veel geld.
    En is een echte supporter.

  • 20 Jan 2020 om 19:03
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:13
      Utrecht heeft ook veel meer geld dan Heerenveen.
    Man, verdiep je eerst eens in de materie voordat je gaat blaten. De club (Utrecht) heeft een negatief eigen vermogen en een klein werkkapitaal. Van Seumeren gaat/moet aandelen verkopen en dat geld gaat weer richting de club. https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schrijft-voor-de-tiende-keer-rode-cijfers-onder-van-seumeren
  • 20 Jan 2020 om 17:48
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:37
      Utrecht op zich niet. Maar hun suikeroom lapt wel weer bij indien nodig. Hier zou eigenlijk eens naar gekeken moeten worden door de KNVB, maar kennelijk gaat het allemaal volgens de regeltjes van Financial Fair Play.
    De gebroeders van Seumeren doen alles volgens de regels. Ik zou eerder naar Vitesse kijken. De gebroeders dichten gaten tot maximaal 2,5 miljoen. Loopt het verlies hoger op staan zij niet garant. Tevens hebben zij een salarisplafond ingestelt, daarom zie je er eigenlijk ook alleen maar europese spelers.
  • 20 Jan 2020 om 17:37
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:13
      Utrecht heeft ook veel meer geld dan Heerenveen.
    Utrecht op zich niet. Maar hun suikeroom lapt wel weer bij indien nodig. Hier zou eigenlijk eens naar gekeken moeten worden door de KNVB, maar kennelijk gaat het allemaal volgens de regeltjes van Financial Fair Play.
  • 20 Jan 2020 om 17:13
    • Quote van 20 Jan 2020 om 17:04
      Lekker dan. Ondertussen haalt Utrecht Peterson van Swansea.. die had hier ook wel geldt als vervanger van Dreyer, Mihajlovic. Bij Utrecht hebben ze al een bank vol..
    Utrecht heeft ook veel meer geld dan Heerenveen.
  • 20 Jan 2020 om 17:04
    Lekker dan. Ondertussen haalt Utrecht Peterson van Swansea.. die had hier ook wel geldt als vervanger van Dreyer, Mihajlovic. Bij Utrecht hebben ze al een bank vol..
  • 20 Jan 2020 om 16:57
    gewoon starten met deze man in de punt. Woensdag er op of er onder. Dus geen gezeik.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›