Jansen bevestigt: Bruijn in de spits tegen Feyenoord ''Lang heeft donderdagavond een afspraak gehad bij Heerenveen'' ''Daarom lijkt het me logischer dat hij naar FC Twente gaat'' Cziommer voorspelt: ''Er moet iets gaande zijn bij Heerenveen'' ''Het bewijst dat Heerenveen in staat is om tot het gaatje te gaan''

Odgaard op weg terug: ''Het gaat de goede kant op met Jens''

( 10 reacties)
Odgaard op weg terug: ''Het gaat de goede kant op met Jens''

Jens Odgaard is op de weg terug van de voetblessure die hij net voor de winterstop opliep tegen Roda JC. Trainer Johnny Jansen liet vorige maand weten dat hij rekende op een hersteltijd van "vier tot vijf weken" en die richting gaat het inmiddels ook op. 

"Het gaat de goede kant op met Jens, maar hij is nog niet klaar om het veld op te gaan", vertelt Jansen tegenover de Leeuwarder Courant.  "Dat duurt nog eventjes. Hij moet eerst nog in looppas komen." Pas als dat weer het geval is, kan er gekeken worden wanneer hij weer kan terugkeren in de selectie.

Omdat ook Runar Espejord nog sukkelt met een enkelblessure, moet Jansen gaan puzzelen wie het beste in de spits kan starten tegen Feyenoord. "We hebben daar nog geen beslissing over genomen. Dat gaan we de komende dagen doen. Zowel Alen als Jordy kan gewoon goed voetballen."

Voor de rest is de opstelling zo goed als zeker, hetgeen betekent dat Lucas Woudenberg op linksback de geschorste Sherel Floranus vervangt. "Alleen de spitspositie moeten we nog invullen", bevestigt Jansen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 23:05
    • Quote van 15 Jan 2020 om 21:26
      We moeten niets van hem, maar met het vertrek van Dreyer hebben we de posities niet dubbel bezet. Maar goed, als jij denkt van niet, dan niet!
    Het gaat mij om het huren. Dat moet niet teveel. Vandaar mijn reactie
  • 15 Jan 2020 om 21:26
    • Quote van 15 Jan 2020 om 20:36
      En wat moeten wij met hem? En wil jij nog meer spelers voor Ajax opleiden? Dacht het niet
    We moeten niets van hem, maar met het vertrek van Dreyer hebben we de posities niet dubbel bezet. Maar goed, als jij denkt van niet, dan niet!
  • 15 Jan 2020 om 20:52
    • Quote van 15 Jan 2020 om 19:12
      off topic is het geen optie om Lang van Ajax te huren. lees net dat dit kan en twente interesse heeft. dan zijn wij toch een betere optie
    Nee is geen optie voor wat mij betreft wij hebben met van bergen en ejuke prima spelers bovendien met van der heide/bruin prima alternatieven die ook speel minuten moeten blijven maken voor hun ontwikkeling.
  • 15 Jan 2020 om 20:36
    En wat moeten wij met hem? En wil jij nog meer spelers voor Ajax opleiden? Dacht het niet
  • 15 Jan 2020 om 19:12
    off topic is het geen optie om Lang van Ajax te huren. lees net dat dit kan en twente interesse heeft. dan zijn wij toch een betere optie
  • 15 Jan 2020 om 19:05
    • Quote van 15 Jan 2020 om 16:22
      Off topic: wanneer ontbinden ze het contract van die Mihajlovic eens? Gaan we die serieus nog een half jaar topsalaris betalen voor helemaal niks. Ik heb hem op instagram. Die jongen rijdt alleen maar een beetje rondjes in zijn dikke wagen.
    Had hem ook op Instagram vanaf zijn komst. Maar wat jij zegt hij lijkt niet echt te genieten van het voetbal maar wel van z’n Barbie en salaris. Kan ik natuurlijk ook niet goed beoordeelden op basis van Instagram maar toch
  • 15 Jan 2020 om 18:31
    • Quote van 15 Jan 2020 om 16:22
      Off topic: wanneer ontbinden ze het contract van die Mihajlovic eens? Gaan we die serieus nog een half jaar topsalaris betalen voor helemaal niks. Ik heb hem op instagram. Die jongen rijdt alleen maar een beetje rondjes in zijn dikke wagen.
    Want zijn contract ontbinden gaat ons minder kosten? Het is te hopen dat iemand hem gratis wil overnemen, je winst is dan zijn salaris die je niet meer hoeft te betalen.
  • 15 Jan 2020 om 17:47
    • Quote van 15 Jan 2020 om 17:12
      Off topic: zal mij niets verbazen als Heerenveen lang van Ajax gaat huren.
    Nah.
    Zal Twente wel worden.
  • 15 Jan 2020 om 17:12
    Off topic: zal mij niets verbazen als Heerenveen lang van Ajax gaat huren.
  • 15 Jan 2020 om 16:22
    Off topic: wanneer ontbinden ze het contract van die Mihajlovic eens? Gaan we die serieus nog een half jaar topsalaris betalen voor helemaal niks. Ik heb hem op instagram. Die jongen rijdt alleen maar een beetje rondjes in zijn dikke wagen.
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›