'Twee serieuze twijfelgevallen bij SC Heerenveen voor duel met Vitesse'

10
'Twee serieuze twijfelgevallen bij SC Heerenveen voor duel met Vitesse'

SC Heerenveen-trainer Johnny Jansen zal tegen Vitesse noodgedwongen zijn opstelling op twee plekken moeten gaan aanpassen. Volgens Omrop Fryslân-verslaggever Roelof de Vries zijn zowel Chidera Ejuke als Rodney Kongolo momenteel ziek.

De Nigeriaanse aanvaller ontbreekt vrijdag zo goed als zeker, Kongolo zit mogelijk wel bij de wedstrijdselectie. Volgens De Vries zal Jansen waarschijnlijk voor Jordy Bruijn en Alen Halilovic kiezen als hun vervangers. De trainer wilde dat echter voor de camera's nog niet bevestigen.

Vermoedelijke opstelling: Hahn; Van Rhijn, Dresevic, Botman, Floranus; Faik, Veerman, Halilovic; Van Bergen, Odgaard, Bruijn.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Nov 2019 om 22:49
    Ejuke mis je wel.Bruijn valt dit seizoen erg tegen. Hopen dat we winnen.We krijgen nu veel concurrenten.
  • 28 Nov 2019 om 21:37
    We missen met Ejuke wel een bepalende speler die zijn doelpunten meepikt.Ik vind dit een groot gemis, echt balen.
  • 28 Nov 2019 om 21:11
    In tegenstelling tot veel anderen vind ik dit niet eens zo’n gekke keus. Bruijn speelde in het verleden wel vaker op linksbuiten onder Jansen, en tegen heracles ging dat ook erg leuk. En dan met halilovic voor Kongolo heb ik er alle vertrouwen in!
  • 28 Nov 2019 om 20:46
    Waarschijnlijk ligt het allemaal aan ons. Dit was bij de voorgaande trainers ook het geval. De laatste wedstrijden maakt Jansen wel vaker verkeerde keuzes, zie PSV uit. Waarom nu werr kiezen voor een middenvelder op de linksbuiten? Laat spelers gewoon spelen op de posities waar ze horen en Bruijn is een sympathie jongen hoor, maar komt in deze selectie te kort. Maar blijkt dat Dreyer nog slechter is
  • 28 Nov 2019 om 19:13
    Geen Bruijn maar Dreyer zou beter zijn.
  • 28 Nov 2019 om 18:49
    Rare actie weer zou dit zijn van Jansen. Zet op links gewoon een buitenspeler. Geen middenvelder. Vind zijn keuzes niet logisch. Moest hij vorige week ook herstellen.
  • 28 Nov 2019 om 18:34
    Waarom geen van der heide op de linksbuiten. Zonde om daar nu weer een middenvelder neer te zetten
  • 28 Nov 2019 om 18:32
    Bruijn is geen linksbuiten. Persoonlijk zou ik Halilovic voor Kongolo inbrengen en dan met Veerman en Faik op het middenveld. Geef Dreyer of eventueel vd Heide maar eens een volledige wedstrijd een kans! Dat zíj?n ook buitenspelers, of is een verkapte middenvelder beter dan 2 van origine buitenspelers.
  • 28 Nov 2019 om 17:10
    Halilovic voor Ejuke en Veerman voor Kongolo (als je kijkt naar de basiself tegen PSV). Ik zelf had liever Dreyer op de buitenkant gezien met Halilovic en Veerman op het middenveld.
  • 28 Nov 2019 om 17:08
    Ejuke, de gevaarlijkste aanvaller met goals en eindelijk een assist afgelopen zondag. Zonder hem gaan we, vrees ik weer de puntendokter uithangen.
vrijdag 2 oktober 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›