Dresevic debuteert bij winnend Kosovo

( 12 reacties)
Dresevic debuteert bij winnend Kosovo

Ibrahim Dresevic heeft vanavond zijn debuut gemaakt voor het Kosovaarse elftal. De verdediger van SC Heerenveen speelde een oefeninterland tegen Gibraltar. 

Dresevic won met Kosovo van dus Gibraltar. In Pristina werd het 1-0, door het doelpunt van Berisha. De stopper speelde de hele wedstrijd in het hart van de verdediging. Maandag komen Kosovo en Dresevic weer in actie, dan gaat het om een EK-kwalificatiewedstrijd tegen Montenegro. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Oct 2019 om 16:08
    Met app(IOS) geen enkel probleem. Alleen een bericht bewerken wil niet.
  • 11 Oct 2019 om 14:48
    Ik heb ook Android maar nooit popups en ook niet naar boven schieten?
  • 11 Oct 2019 om 13:33
    • Quote van 11 Oct 2019 om 12:07
      Om maar niet te beginnen over de Android issues.. Ik reageer bijna nooit meer/volg de discussies amper, aangezien ik de reacties niet eens normaal kan lezen zonder dat hij weer naar boven schiet
    Ik heb dit probleem ook. Heel erg vervelend. Waarom wordt er nog niks aangedaan als ik vragen mag?
  • 11 Oct 2019 om 13:00
    • Quote van 11 Oct 2019 om 12:43
      Gebruik de ios app, geen last van pop ups, log zonder problemen in en scrollen is ook geen probleem.
    Heb alleen af en toe een netwerkfout melding en dan doet de app raar.
  • 11 Oct 2019 om 12:43
    • Quote van 11 Oct 2019 om 09:09
      Ik erger me de laatste tijd ook mateloos, het wordt met de dag erger en erger.
      Tussen de tekst door en reclame die je niet 123 wegkrijgt. Op de iPhone moet ik steeds opnieuw inloggen, daar ben ik maar mee gestopt.
    Gebruik de ios app, geen last van pop ups, log zonder problemen in en scrollen is ook geen probleem.
  • 11 Oct 2019 om 12:10
    Deze jongen doet het dit jaar ook goed.
  • 11 Oct 2019 om 12:07
    • Quote van 11 Oct 2019 om 09:56
      Het begint inderdaad een serieuze irritatiebron te worden.
      Je klikt het weg maar idd zoals Mackan68 zegt, amper 10 sec later plopt het weer terug je scherm in
    Om maar niet te beginnen over de Android issues.. Ik reageer bijna nooit meer/volg de discussies amper, aangezien ik de reacties niet eens normaal kan lezen zonder dat hij weer naar boven schiet
  • 11 Oct 2019 om 11:49
    Wat ook vervelend is, is dat hij steeds weer automatisch omhoog scrolt als je oudere reacties wilt lezen.
  • 11 Oct 2019 om 09:56
    • Quote van 11 Oct 2019 om 09:09
      Ik erger me de laatste tijd ook mateloos, het wordt met de dag erger en erger.
      Tussen de tekst door en reclame die je niet 123 wegkrijgt. Op de iPhone moet ik steeds opnieuw inloggen, daar ben ik maar mee gestopt.
    Het begint inderdaad een serieuze irritatiebron te worden.
    Je klikt het weg maar idd zoals Mackan68 zegt, amper 10 sec later plopt het weer terug je scherm in
  • 11 Oct 2019 om 09:09
    • Quote van 11 Oct 2019 om 04:12
      OFF: Begint het gekloot met de privacy instellingen weer Massi? Komt de pop-up weer om de halve minuut in beeld zonder keuzemogelijkheden. Met als doel dat mensen accepteren en zo weer van allerlei zooi kunnen verwachten? Gister zelfs een 2e partij met een andere popup. In- en uitgeschakeld en opgeslagen en wat schetst mijn verbazing? 10 Seconden later dezelfde melding.... Nogmaals graag actie hierop zodat het eindelijk eens definitief klaar is. Dankjewel!
    Ik erger me de laatste tijd ook mateloos, het wordt met de dag erger en erger.
    Tussen de tekst door en reclame die je niet 123 wegkrijgt. Op de iPhone moet ik steeds opnieuw inloggen, daar ben ik maar mee gestopt.
  • 11 Oct 2019 om 04:12
    OFF: Begint het gekloot met de privacy instellingen weer Massi? Komt de pop-up weer om de halve minuut in beeld zonder keuzemogelijkheden. Met als doel dat mensen accepteren en zo weer van allerlei zooi kunnen verwachten? Gister zelfs een 2e partij met een andere popup. In- en uitgeschakeld en opgeslagen en wat schetst mijn verbazing? 10 Seconden later dezelfde melding.... Nogmaals graag actie hierop zodat het eindelijk eens definitief klaar is. Dankjewel!
  • 11 Oct 2019 om 03:58
    Mooi ! Deze jongen gaat het helemaal maken...! Let op !
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›