'Concurrentie voor SC Heerenveen; eerste bod op spits afgeslagen' ''Deze overwinning is top, want we hebben er spijkerhard voor gewerkt'' Kongolo trots: ''Het is een goed teken dat we veel kansen krijgen'' SC Heerenveen boekt zwaarbevochten zege bij RKC Waalwijk MATCHDAY | Ejuke en Kongolo tegen RKC Waalwijk terug in de basis

MATCHDAY | SC Heerenveen oefent zonder internationals tegen Ajax

( 23 reacties)
MATCHDAY | SC Heerenveen oefent zonder internationals tegen Ajax

Terwijl de internationals op pad zijn met hun nationale teams, spelen de 'overgebleven' spelers van SC Heerenveen vanmiddag een oefenduel tegen Ajax. Aansluitend is er voor vroege seizoenkaartverlengers een Meet & Greet gepland in het Abe Lenstra Stadion.

Opstelling SC Heerenveen: Bednarek; Van Rhijn, Høegh, Skovgaard, Woudenberg; Kongolo, Halilovic, Akujobi; Frederiksen, Ejuke, Bruijn.

Opstelling Ajax: Varela; Ter Heide, Álvarez, Kemper, Musampa; Timber, De Jong, Eiting; Bandé, Huntelaar, Labyad.

Bank HEE: Doornbusch, Smit, Nunumete, Offerhaus, Westra, Boerhout.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Oct 2019 om 20:29
    • Quote van 11 Oct 2019 om 20:13
      Jarenlang fan en aanwezig bij meet en greet. Niks mis mee, dus stop met zeuren svp
    Lekker makkelijk. Een serieuze opmerking wegzetten als zeuren en jezelf ondertussen als “echte fan” op de borst kloppen. Klasse hoor
  • 11 Oct 2019 om 20:13
    • Quote van 11 Oct 2019 om 05:54
      Vind ik een beetje te makkelijk.....niet dat het mij echt interesseerde maar stel dat je hier als doorgewinterde fan naar had uitgekeken is het denk ik wel een kleine deceptie?
    Jarenlang fan en aanwezig bij meet en greet. Niks mis mee, dus stop met zeuren svp
  • 11 Oct 2019 om 05:54
    • Quote van 10 Oct 2019 om 19:16
      zucht.... ik zou zeggen ga naar Jerusalem , daar staat een grote muur waar je non stop mag klagen .
    Vind ik een beetje te makkelijk.....niet dat het mij echt interesseerde maar stel dat je hier als doorgewinterde fan naar had uitgekeken is het denk ik wel een kleine deceptie?
  • 10 Oct 2019 om 19:16
    • Quote van 10 Oct 2019 om 17:47
      Meat en greet met de beloften en bankzitters. Was volgens mij niet de afspraak toen er verlengd ging worden.
    zucht.... ik zou zeggen ga naar Jerusalem , daar staat een grote muur waar je non stop mag klagen .
  • 10 Oct 2019 om 18:19
    • Quote van 10 Oct 2019 om 17:47
      Meat en greet met de beloften en bankzitters. Was volgens mij niet de afspraak toen er verlengd ging worden.
    Meat and greet. Dat klinkt als een goede BBQ. Riemer bakte vroeger visjes, mooi dat die traditie blijft.
  • 10 Oct 2019 om 17:47
    Meat en greet met de beloften en bankzitters. Was volgens mij niet de afspraak toen er verlengd ging worden.
  • 9 Oct 2019 om 23:26
    • Quote van 9 Oct 2019 om 21:01
      Ben ik helemaal met je eens. Hij zat niet voor niks op de bank bij AZ. Het liefste was ie ook een buitenlands avontuur aangegaan maar aangezien daar niks bizonders voorbij kwam heeft ie maar bij ons getekend. Laat Sherel maar mooi staan, daar kan nog aan verdiend worden.
    Ik ben blij dat Sherel zulke enorme stappen maakt. Tegen PEC weer een van de beste spelers. Als van Rhijn na het seizoen vertrekt moet er wel weer een geduchte concurrent voor Floranus komen. Bij hem mag het gemak er absoluut niet in sluipen.
  • 9 Oct 2019 om 21:01
    • Quote van 9 Oct 2019 om 18:56
      Dat heeft Van Rhijn helaas al jaren over zich. Bij Ajax veelal aan de bal en dan valt dat minder op, maar zodra er echt verdedigd moet worden, is het allemaal wat slap. Zit geen vuur in meer helaas, gelukkig maar een contract voor een jaar.
    Ben ik helemaal met je eens. Hij zat niet voor niks op de bank bij AZ. Het liefste was ie ook een buitenlands avontuur aangegaan maar aangezien daar niks bizonders voorbij kwam heeft ie maar bij ons getekend. Laat Sherel maar mooi staan, daar kan nog aan verdiend worden.
  • 9 Oct 2019 om 18:56
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:02
      Enige die ik zwaar onder de maat vond was Van Rhijn. Zat niks in en straalt ook 0,0 uit. Ejuke, en Halilovic m.i de twee besten vandaag. Oost tribune voor een doordeweeks oefenpotje tussen twee grotendeels beloftenelftallen aardig gevuld!
    Dat heeft Van Rhijn helaas al jaren over zich. Bij Ajax veelal aan de bal en dan valt dat minder op, maar zodra er echt verdedigd moet worden, is het allemaal wat slap. Zit geen vuur in meer helaas, gelukkig maar een contract voor een jaar.
  • 9 Oct 2019 om 17:18
    Prima uitslag. Daarnaast krijg ik het gevoel dat Heerenveen op de goede weg is nadat er een aantal nieuwe mensen binnen de club werken.
  • 9 Oct 2019 om 17:02
    Enige die ik zwaar onder de maat vond was Van Rhijn. Zat niks in en straalt ook 0,0 uit. Ejuke, en Halilovic m.i de twee besten vandaag. Oost tribune voor een doordeweeks oefenpotje tussen twee grotendeels beloftenelftallen aardig gevuld!
  • 9 Oct 2019 om 16:37
    Hoe speelde die Skovgaard nou? Komt ie er ooit nog aan te pas? Of sturen ze m terug in de winter
  • 9 Oct 2019 om 16:30
    • Quote van 9 Oct 2019 om 16:29
      nog asltijd 1-0?
    Ja, afgelopen! Gewonnen, heel netjes.
  • 9 Oct 2019 om 16:29
    nog asltijd 1-0?
  • 9 Oct 2019 om 16:08
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:55
      Geen Pierie?
    nee, hij is opgeroepen voor Oranje onder 20
  • 9 Oct 2019 om 15:55
    Geen Pierie?
  • 9 Oct 2019 om 15:01
    Minuut 15. 1-0 Bruijn.
  • 9 Oct 2019 om 15:00
    Ook leuke scoutingsmogelijkheid, denk dat de helft van dit Ajax elftal op zoek moet naar nieuw team
  • 9 Oct 2019 om 14:50
    • Quote van 9 Oct 2019 om 14:44
      Zit Progon Maloku nog wel bij ons?
    Ja, maar heeft geen profcontract. Zal uiteindelijk als er een nieuwe spits bijkomt wel afhaken. Vrees dat hij te licht is.
  • 9 Oct 2019 om 14:49
    1-0
  • 9 Oct 2019 om 14:46
    7/8 spelers die bij Heerenveen basis staan/kunnen staan tegenover 4 à 5 van Ajax. Zou dus niet raar opkijken als het een leuke pot is, waarbij Heerenveen als winnaar uit de strijd komt.
  • 9 Oct 2019 om 14:44
    Zit Progon Maloku nog wel bij ons?
  • 9 Oct 2019 om 13:56
    Is de wedstrijd ook ergens live te volgen? Overigens zou het me ook erg leuk lijken om een middenveld te zien met bruijn-veerman-halilovic met bruijn dan in de rol van kongolo en veerman in faik zijn rol.
vrijdag 13 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›