VIDEO | Aanwinst Van Hau meldt zich bij SC Heerenveen

( 10 reacties)
VIDEO | Aanwinst Van Hau meldt zich bij SC Heerenveen

SC Heerenveen verraste in augustus met de komst van de Vietnamees Doan Van Hau. Nadat de 20-jarige linksback zijn werkvergunning geregeld heeft, is hij nu in Heerenveen aangekomen. 

De verwachting is dat hij vrijdag voor het eerst mee traint met de ploeg van trainer Johnny Jansen, maar vandaag heeft Van Hau het stadion al bekeken en heeft hij zijn plekje in de kleedkamer gevonden, zo laat SC Heerenveen weten via de officiële kanalen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2019 om 12:43
    • Quote van 18 Sep 2019 om 04:42
      Levert hij veel op? Wat weet jij wat anderen nog niet weten? Of doel je hierbij op de aantallen facebookvolgers en likes? ;)
    Vooral dat inderdaad - en hopelijk ook nog wat sponsordeals. In dat opzicht is alles wat we daar aan extra exposure/inkomsten aan krijgen mooi meegenomen.
  • 18 Sep 2019 om 11:52
    • Quote van 18 Sep 2019 om 11:14
      2 tot 3 nieuwe sponsoren per week, aldus Cees
    En er zitten bijna geen sponsors in het stadion. En ook minder pupliek dan vorig jaar.
  • 18 Sep 2019 om 11:14
    2 tot 3 nieuwe sponsoren per week, aldus Cees
  • 18 Sep 2019 om 10:21
    • Quote van 18 Sep 2019 om 09:28
      Cees en sponsors...2 handen op...
    Ja klopt
  • 18 Sep 2019 om 09:28
    • Quote van 18 Sep 2019 om 08:37
      Ik denk gewoon dat ze een gok wagen. En dat ze de optie sowieso niet lichten. Ik denk dat Cees hoopt veel sponsors daar weg.
    Cees en sponsors...2 handen op...
  • 18 Sep 2019 om 08:37
    • Quote van 17 Sep 2019 om 22:19
      Op basis van?
    Ik denk gewoon dat ze een gok wagen. En dat ze de optie sowieso niet lichten. Ik denk dat Cees hoopt veel sponsors daar weg.
  • 18 Sep 2019 om 04:42
    • Quote van 17 Sep 2019 om 22:26
      Ik heb vandaag nog wat beelden gekeken van Van Hau bij Vietnam en ik zie toch wel een speler die speelt met overtuiging, inzet en een prima techniek. Het meest lastige van dit hele verhaal is dat hij volgens mij amper een woord Engels praat en daar zal hij zo een halfjaar kwijt mee zijn. Pas aan het eind van het seizoen zullen we daarom denk ik pas iets van hem gaan zien - en dan zal besloten moeten worden of die koopoptie van circa 1,3 miljoen euro moet worden gelicht. Dat zal niet zomaar gebeuren. Maar aan de andere kant kost deze jongen ons amper iets en levert het ons op andere vlakken veel op. Dus het kan alleen maar meevallen.
    Levert hij veel op? Wat weet jij wat anderen nog niet weten? Of doel je hierbij op de aantallen facebookvolgers en likes? ;)
  • 17 Sep 2019 om 22:26
    Ik heb vandaag nog wat beelden gekeken van Van Hau bij Vietnam en ik zie toch wel een speler die speelt met overtuiging, inzet en een prima techniek. Het meest lastige van dit hele verhaal is dat hij volgens mij amper een woord Engels praat en daar zal hij zo een halfjaar kwijt mee zijn. Pas aan het eind van het seizoen zullen we daarom denk ik pas iets van hem gaan zien - en dan zal besloten moeten worden of die koopoptie van circa 1,3 miljoen euro moet worden gelicht. Dat zal niet zomaar gebeuren. Maar aan de andere kant kost deze jongen ons amper iets en levert het ons op andere vlakken veel op. Dus het kan alleen maar meevallen.
  • 17 Sep 2019 om 22:19
    • Quote van 17 Sep 2019 om 22:14
      Ik denk niet dat dit een aanwinst voor Heerenveen is.
    Op basis van?
  • 17 Sep 2019 om 22:14
    Ik denk niet dat dit een aanwinst voor Heerenveen is.
zondag 27 oktober 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›