Floranus: ''Ik heb geen goed jaar gehad, zo eerlijk moet ik zijn''

8
Floranus: ''Ik heb geen goed jaar gehad, zo eerlijk moet ik zijn''

Sherel Floranus kende een moeilijk debuutseizoen bij SC Heerenveen. De vleugelverdediger wil zich in zijn tweede seizoen van een sterkere kant laten zien aan het Heerenveen-publiek.

"Ik heb geen goed jaar gehad. Zo eerlijk moet ik zijn", begint Floranus tegenover de Leeuwarder Courant. "Ik heb wel veel gevoetbald, maar ook slechte wedstrijden gespeeld. Vervolgens raakte ik geblesseerd en verloor ik mijn basisplek."

Floranus hoopt zich dit seizoen te bewijzen. "Ik ben met een andere instelling aan dit seizoen begonnen. Ik moet gewoon mijn directe tegenstander uitschakelen. Dat is het belangrijkste. Elke wedstrijd is voor mij persoonlijk een finale. En ik ben van plan om die te winnen."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Aug 2019 om 08:35
    • Quote van 26 Aug 2019 om 08:32
      Trent Sainsbury of Derrick Luckassen niet wat voor ons ?
    Luckassen als Cvm zou nog kunnen. Maar voor de posities cv zijn we voldoende bezet. Met skovgaard, Botman lcv en Hoegh en dresevic rcv
  • 26 Aug 2019 om 08:32
    Trent Sainsbury of Derrick Luckassen niet wat voor ons ?
  • 26 Aug 2019 om 00:23
    • Quote van 26 Aug 2019 om 00:13
      Off topic. Pec bezig met Novakovic. Dat zou toch ook een prima spits voor Heerenveen zijn? Begin me wel zorgen te maken over eventuele nieuwe versterkingen.
    Die gaat niet komen, zal misschien een prima speler wezen maar gaat niet gebeuren.
  • 26 Aug 2019 om 00:22
    Woudenberg had toch ook een matig debuutseizoen gehad? Heeft zich als een basisspeler weten te ontwikkelen nu. Hopelijk zal dat met Floranus ook zo zijn. Er zit wel verbetering in ieder geval. Heeft nog wel van die typische momenten zoals het balverlies o.a.
  • 26 Aug 2019 om 00:13
    Off topic. Pec bezig met Novakovic. Dat zou toch ook een prima spits voor Heerenveen zijn? Begin me wel zorgen te maken over eventuele nieuwe versterkingen.
  • 25 Aug 2019 om 23:36
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:07
      Zit zeker verbetering in! Had dat eerlijk gezegd niet meer verwacht.
    Wel nog van die typische Floranus momentjes.. Maar indd wel verbetering.
  • 25 Aug 2019 om 23:09
    Hij speelt idd beter dan vorig jaar. Alleen levert hij soms ballen in die levensgevaarlijk zijn. Ben benieuwd of hij van Rhijn op de bank kan houden.
  • 25 Aug 2019 om 22:07
    Zit zeker verbetering in! Had dat eerlijk gezegd niet meer verwacht.
zaterdag 14 maart 2020
18:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›