''Dat contract moet wel opgewaardeerd worden, dat lijkt me logisch'' Hamstra spreekt zich uit: ''Weer stabiel richting subtop gaan'' VIDEO | Van Hau in Indonesië door het stof na gemene overtreding FOX Sports zendt bekerduel SC Heerenveen niet rechtstreeks uit Botman: ''Heerenveen was in het begin wel even wennen voor me''

Jansen blij met Faik: ''Hij is echt een goede gozer voor ons''

( 17 reacties)
Jansen blij met Faik: ''Hij is echt een goede gozer voor ons''

Trainer Johnny Jansen zag dat Hicham Faik tegen FC Emmen niet zijn beste wedstrijd voor SC Heerenveen speelde. De Noordwoldiger heeft echter veel vertrouwen in de 27-jarige middenvelder, die niet voor niets aanvoerder was in de afgelopen duels.

Bij afwezigheid van Daniel Høegh vindt Jansen het logisch dat Faik momenteel captain is. "Hicham heeft de goede leeftijd en positie, is inhoudelijk sterk en wordt enorm gewaardeerd in de groep. Hij is echt een goede gozer voor ons", vertelt Jansen in gesprek met de Leeuwarder Courant.

Toch zal Faik zijn aanvoerdersband mogelijk in de komende weken weer af moeten staan. "Daniel is onze eerste aanvoerder en dat blijft hij ook als-ie straks weer terugkomt", aldus Jansen, die mogelijk komend weekend tegen FC Twente weer over Høegh kan beschikken.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 10:08
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:36
      Lijkt mij toch sterk dat Hoegh zaterdag weer in de basis zal staan
    Dat zou wel bijzonder zijn. Hoegh is op, pak hem beet, een week na net zo lang geblesseerd geweest als de gehele voorbereiding geduurd heeft. Die is dus niet wedstrijdfit. Je zou verwachten dat hij eerst wedstrijdritme op zou moeten doen bij de beloftes?
  • 19 Aug 2019 om 20:11
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:06
      Off-topic: Van de officiële clubsite. Definitieve breuk Sc Heerenveen-Groen Leven. De afgelopen periode hebben sc Heerenveen en GroenLeven gesproken over een nieuwe overeenkomst, met als inzet een nieuwe invulling van het sponsorschap. Ondanks de geleverde inspanningen komt er helaas een einde aan de samenwerking tussen beide partijen.
    Ander bericht gaat hierover
  • 19 Aug 2019 om 19:57
    Moeten we weer tegen Emmen, mag hopen van niet ;)
  • 19 Aug 2019 om 19:20
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:36
      Lijkt mij toch sterk dat Hoegh zaterdag weer in de basis zal staan
    En zeker niet tegen Emmen
  • 19 Aug 2019 om 18:17
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:25
      Voor wie zou Hoegh er dan weer in moeten komen? Vind het eigenlijk prima staan zo. Met Hoegh - Botman wordt het wel erg houterig allemaal en met Dresevic - Hoegh heb je twee rechtspoten centraal staan. Op linkscentraal was Dresevic nog niet al te best tot nog toe.
    Ik ben het met je eens, Hoegh is de meest overschatte speler van onze selectie maar ik vrees dat hij er straks gewoon in staat als ik Jansen mag geloven. Nu nog Ejuke weer op 10 zetten en Jansen heeft zijn krediet al weer verspeeld.
  • 19 Aug 2019 om 18:13
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:06
      Off-topic: Van de officiële clubsite. Definitieve breuk Sc Heerenveen-Groen Leven. De afgelopen periode hebben sc Heerenveen en GroenLeven gesproken over een nieuwe overeenkomst, met als inzet een nieuwe invulling van het sponsorschap. Ondanks de geleverde inspanningen komt er helaas een einde aan de samenwerking tussen beide partijen.
    Waardeloos, zeker als het geval met dat damesvoetbal ermee te maken heeft. Wel erg begrijpelijk dan van groenleven.
  • 19 Aug 2019 om 18:10
    • Quote van 19 Aug 2019 om 18:06
      Off-topic: Van de officiële clubsite. Definitieve breuk Sc Heerenveen-Groen Leven. De afgelopen periode hebben sc Heerenveen en GroenLeven gesproken over een nieuwe overeenkomst, met als inzet een nieuwe invulling van het sponsorschap. Ondanks de geleverde inspanningen komt er helaas een einde aan de samenwerking tussen beide partijen.
    Jammer dat er weinig details bij staan.
  • 19 Aug 2019 om 18:06
    Off-topic: Van de officiële clubsite. Definitieve breuk Sc Heerenveen-Groen Leven. De afgelopen periode hebben sc Heerenveen en GroenLeven gesproken over een nieuwe overeenkomst, met als inzet een nieuwe invulling van het sponsorschap. Ondanks de geleverde inspanningen komt er helaas een einde aan de samenwerking tussen beide partijen.
  • 19 Aug 2019 om 18:02
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:32
      Hoegh naar het middenveld en Faik op 10?
    Grappig idee. Het probleem is dat ik hoegh opbouwend niet zo veel vind brengen. Dresevic meer wat dat.betreft...
  • 19 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:32
      Hoegh naar het middenveld en Faik op 10?
    Is het proberen waard.
  • 19 Aug 2019 om 17:49
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:32
      Hoegh naar het middenveld en Faik op 10?
    Zou een leuke optie zijn haha,
  • 19 Aug 2019 om 17:47
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:25
      Jij was toch zo'n Hoegh fan?
    Ik vind hem niet slecht. Maar ben geen fan. En Dresevic/Botman staat nu gewoon goed.
  • 19 Aug 2019 om 17:36
    Lijkt mij toch sterk dat Hoegh zaterdag weer in de basis zal staan
  • 19 Aug 2019 om 17:32
    Hoegh naar het middenveld en Faik op 10?
  • 19 Aug 2019 om 17:25
    Voor wie zou Hoegh er dan weer in moeten komen? Vind het eigenlijk prima staan zo. Met Hoegh - Botman wordt het wel erg houterig allemaal en met Dresevic - Hoegh heb je twee rechtspoten centraal staan. Op linkscentraal was Dresevic nog niet al te best tot nog toe.
  • 19 Aug 2019 om 17:25
    • Quote van 19 Aug 2019 om 17:17
      Gewoon lekker Dresevic/Botman laten staan
    Jij was toch zo'n Hoegh fan?
  • 19 Aug 2019 om 17:17
    Gewoon lekker Dresevic/Botman laten staan
vrijdag 13 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›