VIDEO | WOW! Talent SC Heerenveen maakt wereldtreffer vanaf aftrap Bruijn looft ploeggenoot: ''Hij is de beste van SC Heerenveen'' Seizoenkaarthouders gratis naar SC Heerenveen - Roda JC Jansen ziet verbeterpunten: ''Daarin willen we nog een stap maken'' Floranus wint met Jong Oranje, Van der Heide speelt doelpuntrijk gelijk

Van Bergen teleurgesteld: ''Het was gewoon een super klote avond''

( 59 reacties)
Van Bergen teleurgesteld: ''Het was gewoon een super klote avond''

De goede reeks die was ingezet, kon tegen FC Emmen niet voortgezet worden. Eén van de weinige lichtpuntjes bij SC Heerenveen was Mitchell van Bergen.

"Ik had wel een paar aardige acties, maar mijn rendement was gewoon slecht, daar baal ik enorm van", vertelt de jonge aanvaller aan Voetbal International. "De eerste helft heb ik helemaal niets laten zien, dat was gewoon slap. De tweede helft was ook niet echt top van mijn kant."

De aanwinst snapt weinig van de matte houding van zijn ploeg. "Je weet dat zij erbovenop zitten, maar wij gingen daar pas de tweede helft in mee. In de rust heeft Johnny (Jansen, red.) gezegd dat we alles moesten geven, toen geloofden we er nog in, maar de bal viel telkens niet goed. Al met al was dit gewoon een super klote avond."

Doelman Warner Hahn was bij de 1-0 van van Nikolai Laursen kansloos doordat hij net richting te andere hoek bewoog. "Dat stapje had ik niet moeten zetten, dat is gewoon dom. Anders had ik die bal gehad", vertelt hij teleurgesteld.

"We hebben een jonge ploeg en je weet dat Emmen-uit een lastige pot is, maar we hadden spierballen moeten tonen", is hij kritisch op de ploeg. "Nu verloren we alle duels en dan win je nooit een wedstrijd."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Aug 2019 om 07:04
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:25
      Echt, wanneer leren jullie eens begrijpend nederlands? Als iemand het heeft over dat Ajax het in Emmen moeilijk gaat krijgen moet je niet beginnen over de 5-0 thuis. Dat heeft er dan niks mee te maken.
      En Frank doet alsof het een foutje is, maar het ging om het kunstgras in Emmen dus hij moet dan niet met een thuiswedstrijd van Ajax in de Arena aankomen. Het hele onderwerp was het kunstgrasveld in Emmen...

      En dan doet het er niet toe of Ajax het daadwerkelijk moeilijk had vroeger, ooit in Emmen. Het gaat om dit jaar, en niet over 1 jaar terug of 26 jaar terug. Onderwerp was kunstgrasveld en hoe moeilijk dat is als je het niet gewend bent.

      https://ajaxfanzone.nl/2019/08/18/tadic-hekelt-kunstgras-in-venlo/



    Hey ppppsssttt Foppe, je zegt dat het gaat over het Kunst grasveld in EMMEN, dat het daarover gaat. Vervolgens Frank te verwijten dat ie er vanalles bij haalt. En je verwijst naar een artikel van Tadic over het kunstgrasveld in Venlo? Dacht dat het over Emmen ging?
  • 19 Aug 2019 om 07:01
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:25
      Echt, wanneer leren jullie eens begrijpend nederlands? Als iemand het heeft over dat Ajax het in Emmen moeilijk gaat krijgen moet je niet beginnen over de 5-0 thuis. Dat heeft er dan niks mee te maken.
      En Frank doet alsof het een foutje is, maar het ging om het kunstgras in Emmen dus hij moet dan niet met een thuiswedstrijd van Ajax in de Arena aankomen. Het hele onderwerp was het kunstgrasveld in Emmen...

      En dan doet het er niet toe of Ajax het daadwerkelijk moeilijk had vroeger, ooit in Emmen. Het gaat om dit jaar, en niet over 1 jaar terug of 26 jaar terug. Onderwerp was kunstgrasveld en hoe moeilijk dat is als je het niet gewend bent.

      https://ajaxfanzone.nl/2019/08/18/tadic-hekelt-kunstgras-in-venlo/



    Nogmaals. De uitwedstrijd tegen Emmen en het kunstgras waren twee verschillende dingen in mijn reactie naar ik meen op Koen. Ajax gaat het niet moeilijk krijgen in Emmen. Thuis was het een makkie en dat zal het uit worden ook worden met hun surplus aan kwaliteiten. Wat betreft kunstgras. Kunstgras mag geen excuus meer meer zijn nu het al jaren in Nederland ligt.
  • 19 Aug 2019 om 06:56
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:27
      Ik weet helemaal niets zeker.

      Lees nu het begin van de reacties nog even terug en lees dan de context waarin deze opmerking geplaatst is nog even goed. Je ziet dat deze opmerking geplaatst is om aan te geven dat Emmen uit een lastig duel is.

      Vervolgens leest Frank dat verkeerd en haalt ie er van alles bij en komen er nog enkele secondanten die een 0 voor begrijpend lezen scoren en als een beroepsautist losgaan op een zin die alleen iets wil verduidelijken en dus niet letterlijk genomen moet worden. Man man man, wat een onkunde.
    Owwww is dat het! Je wilt lekker Frank afzeiken met iets wat nergens op slaat omdat hij iets zegt wat niet klopt? Zeg dat dan, ga lekker je gang joh. Mij heb je er niet mee, en als jij denkt dat je er punten mee scoort, succes!
  • 19 Aug 2019 om 06:55
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:05
      Dat eerste klopt, dat tweede niet. Sowieso heb je weinig op met kritiek en commentaar op jouw doen en laten.
    Het tweede zeker wel. En nee daar heb ik niks mee. Zeker niet op de wijze waarop lieden als jij dat menen te moeten doen.
  • 19 Aug 2019 om 06:21
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:12
      Je weet zeker dat Ajax het er lastig gaat krijgen? Gebaseerd op? Glazen bol? Tarot kaarten? Ajax heeft het er nog nooit moeilijk gehad en scoort 4 a 5 goals per keer, waaruit blijkt dat ze het moeilijk gaan krijgen dan?
    Dat is toch vrij duidelijk Jelmer? Omdat wij het daar lastig hadden. Alleen daar is die uitspraak op gebaseerd. Om Ajax met ons te gaan vergelijken op dit moment is op zich al hartstikke grappig :)
  • 19 Aug 2019 om 06:16
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:23
      Sorry Mackan maar hier zit je echt fout..

      Als je een vrije trap hebt op zo'n 30 meter afstand wil je niet als trainer zijnde dat je 16m gebied vol staat met spelers. De keeper ziet niks, een kleine aanraking onderweg naar de goal en hij vliegt er zomaar in etc etc.
      Je wilt als keeper dat je spelers dan buiten de 16 staan, want mocht het zo zijn dat de vrije trap als een voorzet wordt gegeven hoog in de 16 dan kan de keeper de bal veel makkelijker pakken dan dat zijn hele 16 vol staat.
    Dat mag jij vinden, klopt voor een heel groot deel (over veel spelers in de 16) ook. Maar 1: Dit was geen vrije trap op 30 meter maar ik schat een meter of 22. 2 Het was een directe vrije trap die meestal niet als hoge voorzet worden gegeven. Dat zag je voordat de bal getrapt was al door 3: Op het moment dat de bal getrapt werd stonden alle spelers buiten de 16 en was er een muur van 3 Heerenveen spelers met nog een Heerenveen én Emmen speler er zo'n 1-1½ meter er naast. Zonder muur of met maar 1 Heerenveenspeler had Hahn alle overzicht van de wereld gehad. 4:Op het moment dat de bal in het netje lag was er niet één speler in het doelgebied dus zoals je schetst voor de neus van Hahn. Ik zou niet weten waarom 1 of 2 man voor de doellijn niet zou kunnen werken.

    Redelijk vergelijkbare situaties zijn de corners. Je bent ook op de hoogte van het feit dat er bij ons behoorlijk veel corners binnen gaan bij de 2e paal, sinds daar geen speler meer opgesteld wordt neem ik aan. Of er nu veel mensen voor Hahn z'n neus opduiken of niet. Het buitenspel stukje wat je daarmee opheft is in mijn ogen veel onbelangrijker dan het aantal ballen wat er bij Hahn vaak in zeilt uit standaard situaties. Als je een speler voor de 1e paal neerzet kun je ook net zo goed 1 bij de 2e paal neerzetten.

    Maar dat is zoals ik het zie. Ik ben voorstander van de keeper in de kleine(re) hoek en een speler die hem assisteert. Op twitter zie je daar ook zeer regelmatig opmerkingen over voorbij komen dus een echt afwijkende mening van me is het gelukkig niet ;)
  • 19 Aug 2019 om 00:27
    • Quote van 19 Aug 2019 om 00:12
      Je weet zeker dat Ajax het er lastig gaat krijgen? Gebaseerd op? Glazen bol? Tarot kaarten? Ajax heeft het er nog nooit moeilijk gehad en scoort 4 a 5 goals per keer, waaruit blijkt dat ze het moeilijk gaan krijgen dan?
    Ik weet helemaal niets zeker.

    Lees nu het begin van de reacties nog even terug en lees dan de context waarin deze opmerking geplaatst is nog even goed. Je ziet dat deze opmerking geplaatst is om aan te geven dat Emmen uit een lastig duel is.

    Vervolgens leest Frank dat verkeerd en haalt ie er van alles bij en komen er nog enkele secondanten die een 0 voor begrijpend lezen scoren en als een beroepsautist losgaan op een zin die alleen iets wil verduidelijken en dus niet letterlijk genomen moet worden. Man man man, wat een onkunde.
  • 19 Aug 2019 om 00:25
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:24
      Nogmaals mijn vraag, waarom is het zeker dat ajax en psv het er ook lastig gaan krijgen? Waar is dat op gebaseerd ?
    Echt, wanneer leren jullie eens begrijpend nederlands? Als iemand het heeft over dat Ajax het in Emmen moeilijk gaat krijgen moet je niet beginnen over de 5-0 thuis. Dat heeft er dan niks mee te maken.
    En Frank doet alsof het een foutje is, maar het ging om het kunstgras in Emmen dus hij moet dan niet met een thuiswedstrijd van Ajax in de Arena aankomen. Het hele onderwerp was het kunstgrasveld in Emmen...

    En dan doet het er niet toe of Ajax het daadwerkelijk moeilijk had vroeger, ooit in Emmen. Het gaat om dit jaar, en niet over 1 jaar terug of 26 jaar terug. Onderwerp was kunstgrasveld en hoe moeilijk dat is als je het niet gewend bent.

    https://ajaxfanzone.nl/2019/08/18/tadic-hekelt-kunstgras-in-venlo/



  • 19 Aug 2019 om 00:12
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:07
      Nogmaals; er wordt letterlijk gezegd:

      Ik weet zeker dat Ajax en PSV het er ook lastig gaan krijgen. Daarmee wordt aangegeven dat Emmen uit gewoon een lastig duel is. Dan moet dus niet over enkele duels gaan beginnen uit het verleden en al helemaal niet over Ajax-Emmen van vorige week. Jouw hele verhaal is leuk, maar doet niet ter zake.
    Je weet zeker dat Ajax het er lastig gaat krijgen? Gebaseerd op? Glazen bol? Tarot kaarten? Ajax heeft het er nog nooit moeilijk gehad en scoort 4 a 5 goals per keer, waaruit blijkt dat ze het moeilijk gaan krijgen dan?
  • 18 Aug 2019 om 23:24
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:07
      Nogmaals; er wordt letterlijk gezegd:

      Ik weet zeker dat Ajax en PSV het er ook lastig gaan krijgen. Daarmee wordt aangegeven dat Emmen uit gewoon een lastig duel is. Dan moet dus niet over enkele duels gaan beginnen uit het verleden en al helemaal niet over Ajax-Emmen van vorige week. Jouw hele verhaal is leuk, maar doet niet ter zake.
    Nogmaals mijn vraag, waarom is het zeker dat ajax en psv het er ook lastig gaan krijgen? Waar is dat op gebaseerd ?
  • 18 Aug 2019 om 23:07
    • Quote van 18 Aug 2019 om 23:01
      Dan mijn vraag aan jou en dan ook meteen het antwoord waarom Frank het niet zal toegeven.
      Waarom zou ajax het moeilijk hebben bij Emmen uit? Ajax heeft nog nooit verloren van emmen nog nooit gelijk gespeeld tegen ze en ze scoren gemiddeld 4 goals tegen Emmen..
      Dus wat is precies het argument dat Ajax het moeilijk zou krijgen als ze naar Emmen toe moeten? Deze hele discussie slaat sowieso nergens op want wat andere ploegen doen koop je niks voor. Wij hadden gisteren gewoon daar beter moeten presteren. Vorig jaar gingen we daar ook al op onze bek en nu weer. Dat zijn de feiten en daar moet iets aan veranderd worden.
    Nogmaals; er wordt letterlijk gezegd:

    Ik weet zeker dat Ajax en PSV het er ook lastig gaan krijgen. Daarmee wordt aangegeven dat Emmen uit gewoon een lastig duel is. Dan moet dus niet over enkele duels gaan beginnen uit het verleden en al helemaal niet over Ajax-Emmen van vorige week. Jouw hele verhaal is leuk, maar doet niet ter zake.
  • 18 Aug 2019 om 23:01
    • Quote van 18 Aug 2019 om 22:46
      Frank je zit zelf gewoon fout. Er werd letterlijk gezegd: Ik weet zeker dat Ajax en PSV het ER ook lastig gaan krijgen. Daarmee aangevend dat Emmen uit niet makkelijk is. Dat jij dat verkeerd leest en vervolgens hele verhalen over thuisduels van Ajax tegen Emmen begint heeft er niets mee te maken. Je kunt dit ook gewoon toegeven. Klaar.
    Dan mijn vraag aan jou en dan ook meteen het antwoord waarom Frank het niet zal toegeven.
    Waarom zou ajax het moeilijk hebben bij Emmen uit? Ajax heeft nog nooit verloren van emmen nog nooit gelijk gespeeld tegen ze en ze scoren gemiddeld 4 goals tegen Emmen..
    Dus wat is precies het argument dat Ajax het moeilijk zou krijgen als ze naar Emmen toe moeten? Deze hele discussie slaat sowieso nergens op want wat andere ploegen doen koop je niks voor. Wij hadden gisteren gewoon daar beter moeten presteren. Vorig jaar gingen we daar ook al op onze bek en nu weer. Dat zijn de feiten en daar moet iets aan veranderd worden.
  • 18 Aug 2019 om 22:46
    • Quote van 18 Aug 2019 om 19:18
      Ajax speelde thuis dat is waar ik fout zat maar dat deed niks af op het onderwerp. Je haalt dingen door elkaar. Geeft niet maar je zit er enorm naast. Één werd er beweerd dat Ajax het lastig ging krijgen tegen Emmen. Twee: Kunstgras maakt het ook lastig voor ons. Die twee punten hadden niks met elkaar te maken. Misschien eerst een goed lezen voordat je iemand te kakken wil zetten. Fijn dat we 5-0 thuis gaan winnen tegen Emmen. Weten we dat allemaal. Zou er alleen niet teveel op rekenen.
    Frank je zit zelf gewoon fout. Er werd letterlijk gezegd: Ik weet zeker dat Ajax en PSV het ER ook lastig gaan krijgen. Daarmee aangevend dat Emmen uit niet makkelijk is. Dat jij dat verkeerd leest en vervolgens hele verhalen over thuisduels van Ajax tegen Emmen begint heeft er niets mee te maken. Je kunt dit ook gewoon toegeven. Klaar.
  • 18 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 18 Aug 2019 om 20:54
      Klopt, maar dat is een compleet andere discussie. Als iemand zegt dat het waarschijnlijk degradatie gaat worden maar daarmee bedoeld dat je buiten de top 8 valt is het nogal een raar statement.
    Je snapt het niet he? Als je 2 keuzes zou hebben dus 2 geen 3 maar 2.
    Keuze 1 is heerenveen eindigt in de top 8
    Keuze 2 is heerenveen degradeert

    Dan zeg ik dat keuze 2 realistischer is. Meer niet.

    Wat jij er verder allemaal van maakt doet er inderdaad niet toe aan de discussie
  • 18 Aug 2019 om 22:28
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:57
      Foutje? Het ging toch om kunstgrasveld, en Emmen speelde uit bij Ajax. Waar geen kunstgrasveld was.
      Dus het was geen foutje, maar een enorme fout dat het hele verhaal onderuit haalde.. Ajax krijgt het uit tegen Emmen ook heel moeilijk. En Heerenveen gaat thuis tegen Emmen ook ongeveer met 5-0 winnen.

      De blamage waar je het over had heeft 50% met kunstgrasveld te maken en 50% met instelling. Zoals de 2-0 waar men een rechterverdediger ongedekt laat inkoppen. Een keeper die als een oude vrouw naar de hoek gaat.


    Emmen ajax in 2019 dus nog voor de zomer was het ook 0-5 voor ajax. Daarna werd 1-5 door een eigen goal van ajax en in de laatste minuten scoorde emmen zelf nog een x de 2-5 maar ajax had het daar dus totaal niet moeilijk en blijft Frank zijn verhaal dus gewoon staan.

    Waarom zou Ajax het moeilijk krijgen bij een Emmen uit?

    Ajax speelde in haar historie slechts 6 duels tegen FC Emmen. Daarvan won Ajax er 6 (100,0%) en gingen er 0 (0,0%) verloren. 0 (0,0%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 27 keer, een gemiddelde van 4,50 goals per wedstrijd. FC Emmen stelde daar 2 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,33 per wedstrijd.

    Thuis zou Ajax volgens het driepuntensysteem gemiddeld 3,0 punten gehaald hebben en uit 3,0.

    De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 2018-2019, 2019-2020: 5-0. Uit werd de grootste triomf gevierd in 2006-2007, toen Ajax won met 0-6.

    Sorry voor de offtopic. Maar ajax heeft nog nooit verloren van emmen.. of gelijk gespeeld dus waarom zouden ze het dan moeilijk krijgen??
  • 18 Aug 2019 om 22:23
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:56
      Alles wat voor de neus van de keeper opduikt moet zoals je het al zegt sowieso prooi voor de keeper zijn.
    Sorry Mackan maar hier zit je echt fout..

    Als je een vrije trap hebt op zo'n 30 meter afstand wil je niet als trainer zijnde dat je 16m gebied vol staat met spelers. De keeper ziet niks, een kleine aanraking onderweg naar de goal en hij vliegt er zomaar in etc etc.
    Je wilt als keeper dat je spelers dan buiten de 16 staan, want mocht het zo zijn dat de vrije trap als een voorzet wordt gegeven hoog in de 16 dan kan de keeper de bal veel makkelijker pakken dan dat zijn hele 16 vol staat.
  • 18 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 18 Aug 2019 om 21:19
      Als Heerenveen wint ben ik er ook gewoon hoor, ik snap dat je alleen in je eigen geraaskal gelooft maar ik ben altijd op FO aanwezig geweest. Nu, 5 en 10 jaar geleden ook al. Mensen die hier langer komen weten dat wel.
    Ik zeg ook niet dat je er niet al 5 of 10 jaar bent. Want vijf of tien jaar geleden verloor Heerenveen ook genoeg, dus je bent er genoeg geweest. Het valt me gewoon op dat je hier twee weken niet bent geweest, dan verliest Heerenveen met slecht voetbal een keer en mijnheer of mevrouw is er weer. Valt op.
  • 18 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 18 Aug 2019 om 19:37
      Ik praat poep. Ik vind het helemaal goed.
    Dat eerste klopt, dat tweede niet. Sowieso heb je weinig op met kritiek en commentaar op jouw doen en laten.
  • 18 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:54
      Jawel hoor. Vindt je het jammer dat ik doorhad dat jij hier alleen bent als Heerenveen verliest en als Heerenveen wint of gelijk speelt ben jij op vakantie? Is ook inhoudelijk. En niet po de man.
    Als Heerenveen wint ben ik er ook gewoon hoor, ik snap dat je alleen in je eigen geraaskal gelooft maar ik ben altijd op FO aanwezig geweest. Nu, 5 en 10 jaar geleden ook al. Mensen die hier langer komen weten dat wel.
  • 18 Aug 2019 om 20:57
    • Quote van 18 Aug 2019 om 16:24
      Beste, leg mij niets in de mond. Ik heb nergens gesproken over degradatie. Wellicht anderen !? Ik in ieder geval niet . Lees eens beter is het advies. Waar ik op reageerde bij jou stukje is het eeuwige "misplaatste optimisme"..al jaren lees ik zo'n reacties van de eeuwige optimisten, ik heb het daar even mee gehad na ettelijke baggerjaren..vandaar.
    Excuus sibbele, gezien je reactie op mijn reactie leek het dat je jezelf neer had gezet als 'realist' op mijn 'Optimist omdat ik denk dat Heerenveen niet zal gaan degraderen?' opmerking. Mocht je dat niet zo bedoeld hebben neem ik m'n reactie natuurlijk terug.
  • 18 Aug 2019 om 20:54
    • Quote van 18 Aug 2019 om 16:58
      Daarom sluit het 1 het andere nog niet uit? Of wel soms?
    Klopt, maar dat is een compleet andere discussie. Als iemand zegt dat het waarschijnlijk degradatie gaat worden maar daarmee bedoeld dat je buiten de top 8 valt is het nogal een raar statement.
  • 18 Aug 2019 om 19:37
    • Quote van 18 Aug 2019 om 19:26
      Kan je niet begrijpend lezen of zo? Echt, je praat poep... Koen stelde dat Ajax het tegen Emmen ook moeilijk krijgt, in Emmen. En jij stelde dat Ajax makkelijk won IN Emmen. Dus ja, het feit of Ajax thuis in Amsterdam speelt of uit in Emmen is wel heel belangrijk. Het is zelfs het onderwerp van discussie..

      Zoals kutgrasveld een onderwerp van discussie is en hopelijk is dat vanaf volgend jaar verboden. Het is gewoon competitievervalsing.
    Ik praat poep. Ik vind het helemaal goed.
  • 18 Aug 2019 om 19:26
    • Quote van 18 Aug 2019 om 19:18
      Ajax speelde thuis dat is waar ik fout zat maar dat deed niks af op het onderwerp. Je haalt dingen door elkaar. Geeft niet maar je zit er enorm naast. Één werd er beweerd dat Ajax het lastig ging krijgen tegen Emmen. Twee: Kunstgras maakt het ook lastig voor ons. Die twee punten hadden niks met elkaar te maken. Misschien eerst een goed lezen voordat je iemand te kakken wil zetten. Fijn dat we 5-0 thuis gaan winnen tegen Emmen. Weten we dat allemaal. Zou er alleen niet teveel op rekenen.
    Kan je niet begrijpend lezen of zo? Echt, je praat poep... Koen stelde dat Ajax het tegen Emmen ook moeilijk krijgt, in Emmen. En jij stelde dat Ajax makkelijk won IN Emmen. Dus ja, het feit of Ajax thuis in Amsterdam speelt of uit in Emmen is wel heel belangrijk. Het is zelfs het onderwerp van discussie..

    Zoals kutgrasveld een onderwerp van discussie is en hopelijk is dat vanaf volgend jaar verboden. Het is gewoon competitievervalsing.
  • 18 Aug 2019 om 19:18
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:57
      Foutje? Het ging toch om kunstgrasveld, en Emmen speelde uit bij Ajax. Waar geen kunstgrasveld was.
      Dus het was geen foutje, maar een enorme fout dat het hele verhaal onderuit haalde.. Ajax krijgt het uit tegen Emmen ook heel moeilijk. En Heerenveen gaat thuis tegen Emmen ook ongeveer met 5-0 winnen.

      De blamage waar je het over had heeft 50% met kunstgrasveld te maken en 50% met instelling. Zoals de 2-0 waar men een rechterverdediger ongedekt laat inkoppen. Een keeper die als een oude vrouw naar de hoek gaat.


    Ajax speelde thuis dat is waar ik fout zat maar dat deed niks af op het onderwerp. Je haalt dingen door elkaar. Geeft niet maar je zit er enorm naast. Één werd er beweerd dat Ajax het lastig ging krijgen tegen Emmen. Twee: Kunstgras maakt het ook lastig voor ons. Die twee punten hadden niks met elkaar te maken. Misschien eerst een goed lezen voordat je iemand te kakken wil zetten. Fijn dat we 5-0 thuis gaan winnen tegen Emmen. Weten we dat allemaal. Zou er alleen niet teveel op rekenen.
  • 18 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:25
      Dank je wel dat je dit eruit pikt. Loerend op een foutje zodat je gelijk op de man kan reageren ipv op de inhoud.
    Foutje? Het ging toch om kunstgrasveld, en Emmen speelde uit bij Ajax. Waar geen kunstgrasveld was.
    Dus het was geen foutje, maar een enorme fout dat het hele verhaal onderuit haalde.. Ajax krijgt het uit tegen Emmen ook heel moeilijk. En Heerenveen gaat thuis tegen Emmen ook ongeveer met 5-0 winnen.

    De blamage waar je het over had heeft 50% met kunstgrasveld te maken en 50% met instelling. Zoals de 2-0 waar men een rechterverdediger ongedekt laat inkoppen. Een keeper die als een oude vrouw naar de hoek gaat.


  • 18 Aug 2019 om 18:56
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:54
      Als je dat doet verandert ook het hele plaatje met het oog op buitenspel. 2 verdedigers die bij een paal gaan staan oid maakt ook de weg vrij voor een tegenstander voor de neus van de keeper.
    Alles wat voor de neus van de keeper opduikt moet zoals je het al zegt sowieso prooi voor de keeper zijn.
  • 18 Aug 2019 om 18:54
    • Quote van 18 Aug 2019 om 18:36
      Bij Foppe86 is normaal op de inhoud communiceren er niet bij. Jammer.
    Jawel hoor. Vindt je het jammer dat ik doorhad dat jij hier alleen bent als Heerenveen verliest en als Heerenveen wint of gelijk speelt ben jij op vakantie? Is ook inhoudelijk. En niet po de man.
  • 18 Aug 2019 om 18:36
    Bij Foppe86 is normaal op de inhoud communiceren er niet bij. Jammer.
  • 18 Aug 2019 om 18:25
    • Quote van 18 Aug 2019 om 16:30
      Emmen speelde uit in Amsterdam, niet thuis in Emmen. Daarmee geef je jezelf alleen maar meer een brevet van onvermogen, zoals altijd.
    Dank je wel dat je dit eruit pikt. Loerend op een foutje zodat je gelijk op de man kan reageren ipv op de inhoud.
  • 18 Aug 2019 om 16:58
    • Quote van 18 Aug 2019 om 15:31
      Degraderen en eerste 8 is wel een heel groot verschil vind je niet?
    Daarom sluit het 1 het andere nog niet uit? Of wel soms?
  • 18 Aug 2019 om 16:57
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:56
      Kom op aanvallen. Beide is niet realistisch. Aankomende twee weken wordt de selectie versterkt kwalitatief en kwantitatief.
    Mee eens, maar als ik moest kiezen waar ik me geld op zou zetten zou ik dat helaas, ik zeg helaas! eerder op degraderen inzetten dan dat we bij de eerste 8 komen.

    Nou ben benieuwd waarmee de selectie versterkt wordt. Het is tot nu toe alleen nog maar achteruit gegaan..
  • 18 Aug 2019 om 16:30
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:56
      Vrees dat je je verwachtingspatroon wat moet bij stellen met een plek bij de eerste 7. Een kunstgras is verschrikkelijk? Na de 0-4 bij Heracles heb ik niemand horen klagen over kunstgras. Tevens is er nou al een aantal jaren kunstgras in Nederland en moeten profvoetballers ook op die ondergrond uit de voeten kunnen. Overigens had Ajax een makje in Emmen en wonnen er 5-0. Zo moeilijk hadden die het dus niet. We hebben ons gewoon ontzettend geblameerd, een totale afgang tegen een team met 1/3 van onze begroting. Dit zijn wedstrijden die je niet mag verliezen in tegenstelling tot wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Utrecht en AZ. Volgend week tegen Twente zal er uit een ander vaatje moeten worden getapt. Tegen Heracles en Feyenoord konden we heel goed compact spelen. Tegen Emmen totaal niet. Werk aan de winkel voor Jansen. Werk aan de winkel. Zeker voor op onze linkerkant en ons middenveld. Go Johnny go!
    Emmen speelde uit in Amsterdam, niet thuis in Emmen. Daarmee geef je jezelf alleen maar meer een brevet van onvermogen, zoals altijd.
  • 18 Aug 2019 om 16:24
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:44
      Dus jij blijft volhouden dat het realistisch is dat Heerenveen gaat degraderen? En is er een reden dat al deze 'realisten' pas na een nederlaag iets te zeggen hebben? Oke, raar.
    Beste, leg mij niets in de mond. Ik heb nergens gesproken over degradatie. Wellicht anderen !? Ik in ieder geval niet . Lees eens beter is het advies. Waar ik op reageerde bij jou stukje is het eeuwige "misplaatste optimisme"..al jaren lees ik zo'n reacties van de eeuwige optimisten, ik heb het daar even mee gehad na ettelijke baggerjaren..vandaar.
  • 18 Aug 2019 om 16:11
    Gewoon een 10 en spits halen. Dan staat er een aardig elftal. Je kan op deze site niet de punt naar voren zetten maar dat moet je je dan maar even inbeelden: https://www.buildlineup.com/shared/5d595aff138c092e24ae0288

    Linksback en rechtsbuiten hebben niet prioriteit en moet je met een beperkt budget nu ook niet gaan halen.
  • 18 Aug 2019 om 15:57
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:44
      Dus jij blijft volhouden dat het realistisch is dat Heerenveen gaat degraderen? En is er een reden dat al deze 'realisten' pas na een nederlaag iets te zeggen hebben? Oke, raar.
    Net zo realistisch als het halen van Europees voetbal. Bij de ene heb je alle geluk vd wereld nodig en bij de andere kom je alle pech tegen.
  • 18 Aug 2019 om 15:31
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:54
      Het is realistischer dat we degraderen dan dat we bij de eerste 8 eindigen..
    Degraderen en eerste 8 is wel een heel groot verschil vind je niet?
  • 18 Aug 2019 om 15:01
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:37
      Zo'n makkie had Ajax het niet. Ja het is 5-0 geworden maar zeker het 1e half uur vond ik Emmen even goed of zelfs beter dan Ajax. Het was een heel groot voordeel dat Ajax thuis speelde. Ik verwacht dat ze in Emmen het een stuk lastiger krijgen. Ze kunnen er zeker punten laten liggen, zelfde geld voor alle andere ploegen in de competitie. Ik stel mijn verwachtingspatroon niet bij, absoluut niet. Het kan echt, mits ze dezelfde inzet geven als de 1e 2 wedstrijden. Zeker wanneer er nog wat spelers bijkomen, wat ik ook zeker verwacht. Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Vitesse zijn duidelijk beter. Wij zijn even goed, beter of veel beter vergeleken met de rest van de competitie. Een verlies tegen laagvliegers is van alle tijden bij Heerenveen, zelfs in de glorietijden. We moeten nu niet gaan denken dat we ineens degradatiekandidaat zijn zoals sommigen hier beweren. Ik verwacht dit seizoen een plaats in het linkerrijtje en met een beetje geluk een top 7 klassering.
    Joh Ajax scoort altijd vroeg of laat. Over de gehele wedstrijd was het een makkie voor Ajax. Met een beetje geluk eerste 7? Dan heb je bergen geluk nodig. Ik ga me dit jaar eens niet blind staren op welke plek we eindigen zolang we niet op degradatieplaatsen staan. Ik hoop vooral weer leuk voetbal te zien in het Abe Lenstrastadion. Als we dan 7e eindigen of 11e maakt me dan niet uit.
  • 18 Aug 2019 om 14:56
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:54
      Het is realistischer dat we degraderen dan dat we bij de eerste 8 eindigen..
    Kom op aanvallen. Beide is niet realistisch. Aankomende twee weken wordt de selectie versterkt kwalitatief en kwantitatief.
  • 18 Aug 2019 om 14:54
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:44
      Dus jij blijft volhouden dat het realistisch is dat Heerenveen gaat degraderen? En is er een reden dat al deze 'realisten' pas na een nederlaag iets te zeggen hebben? Oke, raar.
    Het is realistischer dat we degraderen dan dat we bij de eerste 8 eindigen..
  • 18 Aug 2019 om 14:44
    • Quote van 18 Aug 2019 om 14:13
      "Negatievelingen" ?, realisten bedoel je zeker ?
    Dus jij blijft volhouden dat het realistisch is dat Heerenveen gaat degraderen? En is er een reden dat al deze 'realisten' pas na een nederlaag iets te zeggen hebben? Oke, raar.
  • 18 Aug 2019 om 14:37
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:56
      Vrees dat je je verwachtingspatroon wat moet bij stellen met een plek bij de eerste 7. Een kunstgras is verschrikkelijk? Na de 0-4 bij Heracles heb ik niemand horen klagen over kunstgras. Tevens is er nou al een aantal jaren kunstgras in Nederland en moeten profvoetballers ook op die ondergrond uit de voeten kunnen. Overigens had Ajax een makje in Emmen en wonnen er 5-0. Zo moeilijk hadden die het dus niet. We hebben ons gewoon ontzettend geblameerd, een totale afgang tegen een team met 1/3 van onze begroting. Dit zijn wedstrijden die je niet mag verliezen in tegenstelling tot wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Utrecht en AZ. Volgend week tegen Twente zal er uit een ander vaatje moeten worden getapt. Tegen Heracles en Feyenoord konden we heel goed compact spelen. Tegen Emmen totaal niet. Werk aan de winkel voor Jansen. Werk aan de winkel. Zeker voor op onze linkerkant en ons middenveld. Go Johnny go!
    Zo'n makkie had Ajax het niet. Ja het is 5-0 geworden maar zeker het 1e half uur vond ik Emmen even goed of zelfs beter dan Ajax. Het was een heel groot voordeel dat Ajax thuis speelde. Ik verwacht dat ze in Emmen het een stuk lastiger krijgen. Ze kunnen er zeker punten laten liggen, zelfde geld voor alle andere ploegen in de competitie. Ik stel mijn verwachtingspatroon niet bij, absoluut niet. Het kan echt, mits ze dezelfde inzet geven als de 1e 2 wedstrijden. Zeker wanneer er nog wat spelers bijkomen, wat ik ook zeker verwacht. Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht, AZ en Vitesse zijn duidelijk beter. Wij zijn even goed, beter of veel beter vergeleken met de rest van de competitie. Een verlies tegen laagvliegers is van alle tijden bij Heerenveen, zelfs in de glorietijden. We moeten nu niet gaan denken dat we ineens degradatiekandidaat zijn zoals sommigen hier beweren. Ik verwacht dit seizoen een plaats in het linkerrijtje en met een beetje geluk een top 7 klassering.
  • 18 Aug 2019 om 14:21
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:08
      Hahn, zet bij een vrije trap van zo'n grote afstand lekker geen muur neer. Of hooguit 1 speler. Dan kun je je op de lijn laten assisteren door 2 man.
    Geen muur ben ik mee eens, maar 2 man op de lijn laten assisteren lijkt me niet zo handig. Daarmee hef je buitenspel op en wordt het wel heel druk in het doelgebied voor Hahn..
  • 18 Aug 2019 om 14:13
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:40
      Optimist omdat ik denk dat Heerenveen niet zal gaan degraderen? Niemand van jullie 'negatievelingen' was hier te bekennen na 2 goede wedstrijden maar wel als een gek erop springen als het een dag niet lukt. Maar als je echt denkt dat Heerenveen met dit team zal gaan vechten tegen degradatie geef ik de hoop op bij je..
    "Negatievelingen" ?, realisten bedoel je zeker ?
  • 18 Aug 2019 om 13:56
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:51
      Dan heb jij de rest van de ploegen niet zien spelen. Op basis daarvan is Heerenveen kandidaat voor een top 7 plaats. Mits de strijd en beleving zoals in de 1e 2 wedstrijden er zal zijn. Vergeet ook niet dat dit een ploeg in opbouw is met veelal jonge spelers, een verlies tegen Emmen is te voorkomen maar kan gebeuren. Ik weet zeker dat ook Ajax en PSV het er hartstikke moeilijk gaan krijgen, en zelfs punten laten liggen. Het heeft totaal geen zin om na het verlies van gisteren te gaan doemdenken. Wij hebben genoeg kwaliteit om het linkerrijtje te halen of zelfs meer. Ik wil het niet als excuus gebruiken maar kunstgras is echt verschrikkelijk om op te voetballen. Het zal zeker een factor geweest zijn gisteren. Daarbij stond Emmen met 5 verdedigers ook goed. Daar is ook heel moeilijk tegen te spelen. De ploeg wilde echt wel voetballen maar er lukte te weinig. Op naar volgende week! Twente thuis! Laten we met z'n allen vol achter de ploeg gaan staan!!!
    Vrees dat je je verwachtingspatroon wat moet bij stellen met een plek bij de eerste 7. Een kunstgras is verschrikkelijk? Na de 0-4 bij Heracles heb ik niemand horen klagen over kunstgras. Tevens is er nou al een aantal jaren kunstgras in Nederland en moeten profvoetballers ook op die ondergrond uit de voeten kunnen. Overigens had Ajax een makje in Emmen en wonnen er 5-0. Zo moeilijk hadden die het dus niet. We hebben ons gewoon ontzettend geblameerd, een totale afgang tegen een team met 1/3 van onze begroting. Dit zijn wedstrijden die je niet mag verliezen in tegenstelling tot wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse, Utrecht en AZ. Volgend week tegen Twente zal er uit een ander vaatje moeten worden getapt. Tegen Heracles en Feyenoord konden we heel goed compact spelen. Tegen Emmen totaal niet. Werk aan de winkel voor Jansen. Werk aan de winkel. Zeker voor op onze linkerkant en ons middenveld. Go Johnny go!
  • 18 Aug 2019 om 13:46
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:51
      Dan heb jij de rest van de ploegen niet zien spelen. Op basis daarvan is Heerenveen kandidaat voor een top 7 plaats. Mits de strijd en beleving zoals in de 1e 2 wedstrijden er zal zijn. Vergeet ook niet dat dit een ploeg in opbouw is met veelal jonge spelers, een verlies tegen Emmen is te voorkomen maar kan gebeuren. Ik weet zeker dat ook Ajax en PSV het er hartstikke moeilijk gaan krijgen, en zelfs punten laten liggen. Het heeft totaal geen zin om na het verlies van gisteren te gaan doemdenken. Wij hebben genoeg kwaliteit om het linkerrijtje te halen of zelfs meer. Ik wil het niet als excuus gebruiken maar kunstgras is echt verschrikkelijk om op te voetballen. Het zal zeker een factor geweest zijn gisteren. Daarbij stond Emmen met 5 verdedigers ook goed. Daar is ook heel moeilijk tegen te spelen. De ploeg wilde echt wel voetballen maar er lukte te weinig. Op naar volgende week! Twente thuis! Laten we met z'n allen vol achter de ploeg gaan staan!!!
    Ajax heeft laatst 0-5 gewonnen bij Emmen. Gong niet altijd even makkelijk maar ze winnen wel gewoon 5-0. Is niet te vergelijken met ons. Maar die laten geen punten liggen
  • 18 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:40
      Optimist omdat ik denk dat Heerenveen niet zal gaan degraderen? Niemand van jullie 'negatievelingen' was hier te bekennen na 2 goede wedstrijden maar wel als een gek erop springen als het een dag niet lukt. Maar als je echt denkt dat Heerenveen met dit team zal gaan vechten tegen degradatie geef ik de hoop op bij je..
    Niemand was hier te bekennen? Joh het ontplofte hier afgelopen weken qua positiviteit. Één en al polonaise. En dat mag en moet ook na een overwinning. Dat een iedere wat chagrijnig is na een nederlaag en complete afgang tegen een club met 1/3 van onze begroting dat mag ook lijkt me. Doorslaan naar we gaan degraderen heb je hier maar volgende week winnen we weer en roepen een aantal dat we wel 6e kunnen eindigen.
  • 18 Aug 2019 om 12:40
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:20
      Optimist...
    Optimist omdat ik denk dat Heerenveen niet zal gaan degraderen? Niemand van jullie 'negatievelingen' was hier te bekennen na 2 goede wedstrijden maar wel als een gek erop springen als het een dag niet lukt. Maar als je echt denkt dat Heerenveen met dit team zal gaan vechten tegen degradatie geef ik de hoop op bij je..
  • 18 Aug 2019 om 12:20
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:36
      De eerste 2 wedstrijden was alles mooi en prachtig en na 1 verliespartij komen mensen als jij weer boven water die onze club maar al te graag zien degraderen, hou toch een keer op met dat doem-denken, Heerenveen gaat niet degraderen. Waar was je na de 4-0 of de prima 1-1 vorige week
    Optimist...
  • 18 Aug 2019 om 11:51
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:59
      Heerenveen is gewoon een middel*matige ploeg , en ze eindigen dit seizoen op een 10 / 12 plaats.Ieder jaar wordt het minder dus geniet er nog maar van want de degradatie strijd komt eraan .En als het op strijd en passie aankomt dan delft Heerenveen het onderspit dus genieter nog 2 jaar van en dan op vrijdagavond lekker in de k.k.d. spelen.En toen werd ik wakker en hoop ik dat mijn droom niet uitkomt .Dromen zijn bedrog,toch?
    Dan heb jij de rest van de ploegen niet zien spelen. Op basis daarvan is Heerenveen kandidaat voor een top 7 plaats. Mits de strijd en beleving zoals in de 1e 2 wedstrijden er zal zijn. Vergeet ook niet dat dit een ploeg in opbouw is met veelal jonge spelers, een verlies tegen Emmen is te voorkomen maar kan gebeuren. Ik weet zeker dat ook Ajax en PSV het er hartstikke moeilijk gaan krijgen, en zelfs punten laten liggen. Het heeft totaal geen zin om na het verlies van gisteren te gaan doemdenken. Wij hebben genoeg kwaliteit om het linkerrijtje te halen of zelfs meer. Ik wil het niet als excuus gebruiken maar kunstgras is echt verschrikkelijk om op te voetballen. Het zal zeker een factor geweest zijn gisteren. Daarbij stond Emmen met 5 verdedigers ook goed. Daar is ook heel moeilijk tegen te spelen. De ploeg wilde echt wel voetballen maar er lukte te weinig. Op naar volgende week! Twente thuis! Laten we met z'n allen vol achter de ploeg gaan staan!!!
  • 18 Aug 2019 om 11:36
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:59
      Heerenveen is gewoon een middel*matige ploeg , en ze eindigen dit seizoen op een 10 / 12 plaats.Ieder jaar wordt het minder dus geniet er nog maar van want de degradatie strijd komt eraan .En als het op strijd en passie aankomt dan delft Heerenveen het onderspit dus genieter nog 2 jaar van en dan op vrijdagavond lekker in de k.k.d. spelen.En toen werd ik wakker en hoop ik dat mijn droom niet uitkomt .Dromen zijn bedrog,toch?
    De eerste 2 wedstrijden was alles mooi en prachtig en na 1 verliespartij komen mensen als jij weer boven water die onze club maar al te graag zien degraderen, hou toch een keer op met dat doem-denken, Heerenveen gaat niet degraderen. Waar was je na de 4-0 of de prima 1-1 vorige week
  • 18 Aug 2019 om 11:23
    Ik doe dat op fifa ook altijd, werkt uitstekend, mannetje op de lijn naast de keeper posteren. Heeft me al heel wat tegengoals bespaard.
  • 18 Aug 2019 om 10:54
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:08
      Hahn, zet bij een vrije trap van zo'n grote afstand lekker geen muur neer. Of hooguit 1 speler. Dan kun je je op de lijn laten assisteren door 2 man.
    Als je dat doet verandert ook het hele plaatje met het oog op buitenspel. 2 verdedigers die bij een paal gaan staan oid maakt ook de weg vrij voor een tegenstander voor de neus van de keeper.
  • 18 Aug 2019 om 10:28
    Heb de wedstrijd niet kunnen zien nog, maar heb wel even de interviews gehoord. Balen dat wij hebben verloren, maar misschien ook wel even nodig. Nu komt er wat meer druk op aantrekken van toch nog 2 directe versterkingen. Had je deze wedstrijd gewonnen wat wel mooi had geweest. Dan denkt men snel van het staat wel goed, dus hand op de knip.Nu kan Hamstra nog even winkelen.
  • 18 Aug 2019 om 10:16
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:08
      Je zag in eertste minuten al dat het niet scherp was. Beetje hooghartig, niemand doet ons wat. En xan kun je van iedereen verliezen. Want Emmen heeft een leuke ploeg.
    Met de strijd die ze gister lieten zien gaan ze inderdaad weer verrassen. Ik weet niet of het hooghartigheid was, de organisatie leek helemaal weg ten opzichte van de vorige wedstrijden. 2e Helft op een gegeven moment één kluit van spelers en hotseknots de bal van rood-wit naar blauw-wit. Creëer dan juist ruimte i.p.v het voetballen jezelf onmogelijk te maken. Bruijn op linksvoor? Laat hem daar dan ook spelen. Dresevic liep op een gegeven moment helemaal weg van zijn positie, terwijl Emmen er een aantal keer supersnel doorheen sneed. Gelukkig knapte op dat moment Floranus heel veel vuil werk op. Maar op zo'n moment kan je ook zomaar overlopen worden en kun je met 3 of 4-0 naar huis gestuurd worden. Gelukkig maakten Hahn en Floranus hun fouten goed, jammer alleen dat het kwaad al geschied was.
  • 18 Aug 2019 om 10:08
    Hahn, zet bij een vrije trap van zo'n grote afstand lekker geen muur neer. Of hooguit 1 speler. Dan kun je je op de lijn laten assisteren door 2 man.
  • 18 Aug 2019 om 10:08
    Je zag in eertste minuten al dat het niet scherp was. Beetje hooghartig, niemand doet ons wat. En xan kun je van iedereen verliezen. Want Emmen heeft een leuke ploeg.
  • 18 Aug 2019 om 10:00
    Van Bergen valt weinig te verwijten, alles valt of staat op dit moment met zijn presteren. Dat slaat nergens op. Het is gewoon te mager in de selectie. Ejuke lijkt me zeker een versterking maar hoort op de flank en heeft ook wat tijd nodig. Een extra spits en middenvelder en het voetbalseizoen ziet er op zich prima uit voor Heerenveen.
  • 18 Aug 2019 om 09:59
    Heerenveen is gewoon een middel*matige ploeg , en ze eindigen dit seizoen op een 10 / 12 plaats.Ieder jaar wordt het minder dus geniet er nog maar van want de degradatie strijd komt eraan .En als het op strijd en passie aankomt dan delft Heerenveen het onderspit dus genieter nog 2 jaar van en dan op vrijdagavond lekker in de k.k.d. spelen.En toen werd ik wakker en hoop ik dat mijn droom niet uitkomt .Dromen zijn bedrog,toch?
  • 18 Aug 2019 om 09:41
    Elke keer hetzelfde tegen Emmen. Had niemand de duels van vorig jaar tegen Emmen terug gekeken?
    Hoelang duurt het voordat ze in de gaten hebben dat dat kleine beetje extra kwaliteit, in zulke wedstrijden niet voldoende is.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›