''Nu je het benoemt, begint het wel weer te knagen''

( 16 reacties)
''Nu je het benoemt, begint het wel weer te knagen''

Met vier punten uit twee wedstrijden is SC Heerenveen het seizoen goed begonnen. Met deze start wil coach Johnny Jansen vanavond maar één ding: De drie punten mee nemen vanuit Emmen.

"We willen verrassender spelen zodat we moeilijker te bestrijden zijn", geeft Jansen op de website van SC Heerenveen aan. Qua spelers weinig veranderen aan de basiself. In Emmen kan Jansen niet beschikken over Daniel Høegh. "Voor hem komt de wedstrijd te vroeg", zegt hij over de verdediger die herstelt van een enkelblessure.

"Daniel heeft deze week wel weer meegetraind, maar we nemen geen risico. Maandag sluit hij weer aan. We rekenen onszelf niet rijk", verzekert Jansen na de goede seizoensstart van zijn ploeg. "Het wordt gewoon een lastig avondje. Je wint daar niet zomaar. Emmen is een leuk, strijdbaar en hardwerkend elftal."

Vorig seizoen verloor Jansen als assistent met SC Heerenveen van de Drentenaren. "Of ik revanchegevoelens heb? Nu je het benoemt, begint het wel weer te knagen. Dat willen we niet nog een keer. Tegelijkertijd is dit weer een nieuw duel. Een duel op zich. Eentje die we ontzettend graag willen winnen. Daar gaan we alles aan doen", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Aug 2019 om 11:44
    Ik verwacht een fitte hoegh ook niet weer in de basis. Vind het duo Dresevic Botman solide overkomen.
  • 17 Aug 2019 om 11:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:26
      Ik ben stiekem Johnny Jansen, Jelmer is mijn alter ego en alias ;-)
    Hahaha
  • 17 Aug 2019 om 11:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:29
      Johnnie Jansen? Is dat het broertje van onze hoofdtrainer Johnny Jansen?
    Typo
  • 17 Aug 2019 om 11:29
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:26
      Ik ben stiekem Johnny Jansen, Jelmer is mijn alter ego en alias ;-)
    Johnnie Jansen? Is dat het broertje van onze hoofdtrainer Johnny Jansen?
  • 17 Aug 2019 om 11:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:23
      Je eerste zinnen klinken als voorbeschouwing van een door de KNVB opgeleide trainer met mediatraining Jelmer :-)
    Ik ben stiekem Johnny Jansen, Jelmer is mijn alter ego en alias ;-)
  • 17 Aug 2019 om 11:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:24
      Ik heb er wel vertrouwen in. Als het team doet wat het moet doen, de afspraken na komt, en elkaar steun geeft waar nodig zie ik nog wel leuke dingen gebeuren. Het is in ieder geval leuk om naar te kijken. En dat was vorig jaar vaak anders. :-) Op naar de 3 punten! :-D
    Je eerste zinnen klinken als voorbeschouwing van een door de KNVB opgeleide trainer met mediatraining Jelmer :-)
  • 17 Aug 2019 om 11:20
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:58
      Speelde die niet eerst bij PSV? Een centrale verdediger? Verder volg ik Emmen eigenlijk ook niet echt. Niet meer dan de wekelijkse samenvattingen. Geldt overigens voor zo'n beetje alle eredivisieclubs. Behalve Heerenveen natuurlijk haha
    Die Laursen is echt een goede speler, heb Emmen nu twee keer zien spelen en daar komt al het gevaar vandaan. Speelt een beetje hangend op rechts, komt vaak naar binnen en passeert heel gemakkelijk een mannetje. Bovendien vormt ie een aardige tandem met Bijl, die er vaak overheen komt. Aan vooral Woudenberg en Bruijn de taak om dit goed op te vangen, en dan zie ik het wel goed komen.
  • 17 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:58
      Speelde die niet eerst bij PSV? Een centrale verdediger? Verder volg ik Emmen eigenlijk ook niet echt. Niet meer dan de wekelijkse samenvattingen. Geldt overigens voor zo'n beetje alle eredivisieclubs. Behalve Heerenveen natuurlijk haha
    Laursen is gehuurd van PSV en is een aanvallende middenvelder en vleugelspeler.
  • 17 Aug 2019 om 10:58
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:37
      Moet zeggen dat er wel eens een dag is dat ik niet naar FC Emmen kijk, ik ken hem niet, maar dat zou kunnen ja.
    Speelde die niet eerst bij PSV? Een centrale verdediger? Verder volg ik Emmen eigenlijk ook niet echt. Niet meer dan de wekelijkse samenvattingen. Geldt overigens voor zo'n beetje alle eredivisieclubs. Behalve Heerenveen natuurlijk haha
  • 17 Aug 2019 om 10:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:31
      Laursen is anders ook geen onaardige speler, daar zal vanavond het Drentse gevaar vandaan komen..
    Moet zeggen dat er wel eens een dag is dat ik niet naar FC Emmen kijk, ik ken hem niet, maar dat zou kunnen ja.
  • 17 Aug 2019 om 10:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:30
      Anco Jansen doet ook niet mee, dat is veruit hun beste speler.
    Laursen is anders ook geen onaardige speler, daar zal vanavond het Drentse gevaar vandaan komen..
  • 17 Aug 2019 om 10:30
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:49
      Niet onbelangrijk: Emmen mist Caner Cavlan. Die was in deze wedstrijd voor ons een pain in the ass, terwijl de anderen aanvallend eigenlijk helemaal niet zo geweldig waren. Vol goede moed op naar Emmen. En hopen dat Odgaard vanaf vandaag los gaat.
    Anco Jansen doet ook niet mee, dat is veruit hun beste speler.
  • 17 Aug 2019 om 10:24
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:49
      Niet onbelangrijk: Emmen mist Caner Cavlan. Die was in deze wedstrijd voor ons een pain in the ass, terwijl de anderen aanvallend eigenlijk helemaal niet zo geweldig waren. Vol goede moed op naar Emmen. En hopen dat Odgaard vanaf vandaag los gaat.
    Ik heb er wel vertrouwen in. Als het team doet wat het moet doen, de afspraken na komt, en elkaar steun geeft waar nodig zie ik nog wel leuke dingen gebeuren. Het is in ieder geval leuk om naar te kijken. En dat was vorig jaar vaak anders. :-) Op naar de 3 punten! :-D
  • 17 Aug 2019 om 10:01
    In Janssen we trust!
    Zolang er wordt gestreden voor elke bal, vind ik het al een stuk minder erg om te verliezen..Maar ik verwacht een leuke pot van twee kanten met ús Fean als winnaar!
  • 17 Aug 2019 om 09:49
    Niet onbelangrijk: Emmen mist Caner Cavlan. Die was in deze wedstrijd voor ons een pain in the ass, terwijl de anderen aanvallend eigenlijk helemaal niet zo geweldig waren. Vol goede moed op naar Emmen. En hopen dat Odgaard vanaf vandaag los gaat.
  • 17 Aug 2019 om 09:44
    Moeten inderdaad niet denken dat wij in Emmen even gaan winnen. Altijd veel strijd er is wel 1 verandering te opzichte van vorig jaar. Wij hebben nu ook een elftal staan dat strijd wil leveren voor 3 punten. Gok toch op 3 punten vanavond.
zondag 22 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›