'Spannende fase' voor SC Heerenveen: ''Drie serieuze kandidaten'' Dreyer keek raar op: ''Ik weet nu dat het 'different' betekent'' Roozemond krabbelt terug: ''Misschien moeten we er van afwijken'' Botman door Eredivisie opgenomen in Elftal van de Maand Dreyer: ''Dan ga ik mijn situatie bespreken met de beide clubs''

Derksen geniet van Van Bergen: ''Het is een begenadigd talent''

( 15 reacties)
Derksen geniet van Van Bergen: ''Het is een begenadigd talent''

Johan Derksen kan niet genieten van al het voetbal dat hij op televisie ziet, maar voor bepaalde spelers gaat zijn voetbalhart een stukje sneller lopen. In de Eredivisie denkt de analist dan onder meer Gyrano Kerk van FC Utrecht en SC Heerenveen-aanvaller Mitchell van Bergen.

"Je zit soms naar wedstrijden te kijken en dan denk je: wat zit ik hier te doen? Maar dan ga je kijken naar spelers waar je wél van kunt genieten. Kerk van Utrecht, daar geniet ik van. Wat is die jongen goed! Die rechtsbuiten van Heerenveen, Mitchell van Bergen, idem", begint de voormalig hoofdredacteur van Voetbal International vol lof bij Veronica Inside.

Derksen kan er daarom met zijn hoofd niet bij dat Vitesse hem een jaar geleden zo gemakkelijk heeft laten gaan. "Er is een schaarste aan ouderwetse velugelspelers in Nederland. Dan snap ik niet dat een Vitesse een jongen aan Heerenveen verkoopt omdat ze daar niets in zien. Het is een begenadigd talent, écht een hele goede rechtsbuiten."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 05:42
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:28
      Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
    Winnen van Twente zou volgende week zaterdag een goede prestatie zijn :))
  • 13 Aug 2019 om 23:47
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:28
      Off; Wat zie ik Huntelaar graag terugkomen, ik weet dat het niet haalbaar maar alsnog.. Dat zou toch de perfecte aankoop zijn ;)
    Niet de perfecte. We moeten nu gewoon een jongen van rond de 20 halen die er volgend jaar staat om eerste spits te worden.
  • 13 Aug 2019 om 23:28
    Off; Wat zie ik Huntelaar graag terugkomen, ik weet dat het niet haalbaar maar alsnog.. Dat zou toch de perfecte aankoop zijn ;)
  • 13 Aug 2019 om 23:03
    • Quote van 13 Aug 2019 om 22:38
      Wat voor een biertje? Pilsener of een speciale?
    Pilsener van het merk Amstel, ik hijs hem wel omhoog
  • 13 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 13 Aug 2019 om 22:31
      Volgende week word mijn nieuwste biertje gepresenteert op de omloop van Noord
    Wat voor een biertje? Pilsener of een speciale?
  • 13 Aug 2019 om 22:37
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:53
      Eentje maar!
    Geen idee, volgens mij wel.
  • 13 Aug 2019 om 22:31
    Volgende week word mijn nieuwste biertje gepresenteert op de omloop van Noord
  • 13 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:28
      Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
    Ja, een winst op Emmen
  • 13 Aug 2019 om 21:53
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:37
      Ik hoor net ook dat er nog iemand gepresenteerd gaat worden voor de transferdeadline..
    Eentje maar!
  • 13 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:28
      Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
    Ik hoor net ook dat er nog iemand gepresenteerd gaat worden voor de transferdeadline..
  • 13 Aug 2019 om 21:35
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:33
      Zou je ook kunnen vertellen wat je bron is? Volgensmij roep jij niet zomaar wat :) Ik hoop/denk een controleur of spits
    Hij zit te stangen joh
  • 13 Aug 2019 om 21:33
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:28
      Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
    Zou je ook kunnen vertellen wat je bron is? Volgensmij roep jij niet zomaar wat :) Ik hoop/denk een controleur of spits
  • 13 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:28
      Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
    Ik geloof dat Pietje z'n strafwerk van afgelopen zomer gaat presenteren bij aanvang van het nieuwe schooljaar.
  • 13 Aug 2019 om 21:31
    Ik heb geen idee.
  • 13 Aug 2019 om 21:28
    Volgende week wordt er een prestatie gepland. Iemand een idee om wie het gaat?
zondag 8 december 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›