VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen St. Pauli

( 36 reacties)
VIDEO | Samenvatting: SC Heerenveen speelt gelijk tegen St. Pauli

SC Heerenveen heeft vanmiddag in een oefenwedstrijd tegen St. Pauli gelijkgespeeld. De Friezen bleven in het Abe Lenstra Stadion steken op 1-1.

Al na anderhalve minuut kwam SC Heerenveen op voorsprong. Hicham Faik schoot raak met een schot van afstand. Na een uur spelen kwam St. Pauli op gelijke hoogte. Vanaf elf meter schoot Diamantakos raak.
 
Een kwartier voor tijd leek SC Heerenveen opnieuw op voorsprong te komen tegen de 2. Bundesliga-club. De goal van Jordy Bruijn werd echter afgekeurd vanwege buitenspel.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn, Floranus, Høegh, Dresevic, Woudenberg, Kongolo, Rienstra, Faik, Van Bergen, Odgaard, Bruijn.

Opstelling FC St. Pauli: Himmelmann, Kalla, Avevor, Østigård, Buballa, Miyaichi, Dæhli, Knoll, Becker, Conteh, Diamantakos.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2019 om 22:10
    • Quote van 21 Jul 2019 om 21:39
      Je hebt gelijk, mijn woordkeuze was inderdaad niet goed gekozen lees ik nu terug, excuus daarvoor en voor de lange tenen opmerking. Misschien zijn we ook wel erg verwend, normaal vind ik het ook goed geregeld allemaal.
    Geen probleem. Er kunnen nog zat dingen beter bij onze club, maar ik denk dat we moeten waken voor welke woorden we soms de ether inslingeren. Beeldvorming ;-)

    In ieder geval mooi dat je vrienden meenam naar het stadion. Als iedere seizoenkaarthouder 5x per jaar iemand meeneemt, levert ons dat gemiddeld zo'n 3000 toeschouwers per duel extra op.
  • 21 Jul 2019 om 21:39
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:22
      Als je zegt dat iets erg slecht geregeld is, terwijl je daar zelf vooral een aandeel in hebt, dan vind ik het wel de moeite waard om daar even op in te gaan. Heeft dus weinig met lange tenen te maken, maar des te meer met jouw woordkeus om iets erg slecht te noemen, terwijl dat vooraf duidelijk gecommuniceerd is en jij juist blij moet zijn dat je nog een kaartje kon kopen. Ze hadden ook net als Ajax tegen Anderlecht de boel kunnen verbieden en achter gesloten deuren kunnen spelen. Veel burgemeesters verbieden dit soort duels tegenwoordig helaas. Dit stukje nuance is wat mij betreft dus nodig, wanneer jij iets kwalificeert als erg slecht.
    Je hebt gelijk, mijn woordkeuze was inderdaad niet goed gekozen lees ik nu terug, excuus daarvoor en voor de lange tenen opmerking. Misschien zijn we ook wel erg verwend, normaal vind ik het ook goed geregeld allemaal.
  • 21 Jul 2019 om 17:22
    • Quote van 21 Jul 2019 om 16:31
      Klopt, dat wist ik ook, wij stonden dus inderdaad bij de hoofdingang waar een steeds langere rij kwam waar we uiteindelijk meer dan een half uur in stonden en het begin niet konden zien. Het is ook geen ramp maar niet handig als je aan klantenbinding wil doen, dat is alles.
      Als je beter zou lezen zou je ook zien dat het geen gal spuwen is, dat ik snap dat je niet op alles voorbereid kan zijn maar dat het niet handig is. Sorry als ik je lange tenen heb geraakt.
    Als je zegt dat iets erg slecht geregeld is, terwijl je daar zelf vooral een aandeel in hebt, dan vind ik het wel de moeite waard om daar even op in te gaan. Heeft dus weinig met lange tenen te maken, maar des te meer met jouw woordkeus om iets erg slecht te noemen, terwijl dat vooraf duidelijk gecommuniceerd is en jij juist blij moet zijn dat je nog een kaartje kon kopen. Ze hadden ook net als Ajax tegen Anderlecht de boel kunnen verbieden en achter gesloten deuren kunnen spelen. Veel burgemeesters verbieden dit soort duels tegenwoordig helaas. Dit stukje nuance is wat mij betreft dus nodig, wanneer jij iets kwalificeert als erg slecht.
  • 21 Jul 2019 om 16:31
    • Quote van 21 Jul 2019 om 14:31
      Er is duidelijk gecommuniceerd dat de kassa's dicht zouden zijn ivm de grote aantallen Duitse fans. Binnen bij de hoofdingang kon je alsnog een kaartje halen met tonen van ID of clubkaart.
      Je moet gewoon beter lezen dus ipv nu je gal spuwen hier.
    Klopt, dat wist ik ook, wij stonden dus inderdaad bij de hoofdingang waar een steeds langere rij kwam waar we uiteindelijk meer dan een half uur in stonden en het begin niet konden zien. Het is ook geen ramp maar niet handig als je aan klantenbinding wil doen, dat is alles.
    Als je beter zou lezen zou je ook zien dat het geen gal spuwen is, dat ik snap dat je niet op alles voorbereid kan zijn maar dat het niet handig is. Sorry als ik je lange tenen heb geraakt.
  • 21 Jul 2019 om 15:03
    Dat pressie spelen en hoog druk zetten vraagt wel een heel hoog niveau. Dat halen er nog geen 10 clubs in Europa dus laten we dat iets slimmer doen. En dan kan het ook heel leuk voetbal opleveren. Zonder dat je keer op keer geslacht wordt want dat gaat echt gebeuren als je dat op ons niveau gaart proberen. Meer stevigheid achterin en meer ondersteuning vanaf middelveld naar voren, brengt ons een heel eind op weg.
  • 21 Jul 2019 om 14:37
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:24
      Ik begrijp het niet. Na het afgelopen seizoen zou je verwachten dat ze een evaluatie hebben gedaan over het afgelopen seizoen. Jansen, Hamstra, Talan, ome Cees. Daarbij zou je verwachten dat de conclusie is dat we het aanvallend hartstikkene prima gedaan hebben maar dat we verdedigend het lachertje van de eredivisie waren. Dit ziet iedereen maar je zou verwachten dat ze het in de top van ons clubje en miljoenenbedrijf ook zien. Eveneens werd tijdens het seizoen duidelijk dat de mogelijke vervangers van Kik Pierie duidelijk aanpassingsproblemen hadden en nog niet konden aanhaken. Zo viel Dresevic af en toe in voor Pierie of zelfs als rechtback, maar mocht Skovgaard nog geen minuten maken.
      Voor de vertrekkende Lammers is Odgaard aangetrokken, dit lijkt geen rare keus al kwam hij behoudens een balletje op de lat weinig aan bod. Voor Vlap is Rienstra op 10 de aangewezen vervanger, niet onlogisch daar hij bij Willem II op die positie ook aardig succesvol was. Voor de terugkerende Johnsen is een Nigeriaanse vervanger gevonden in Noorwegen, onze hoop in bange dagen.
      Faik komt erbij als linkspoot voor Kabayasi. Aardige trap en overzicht, verder vrij traag in handelingssnelheid. Maar waar zijn de versterkingen om het vreselijke aantal tegendoelpunten terug te brengen?? Ik zie nog steeds Floranus stuntelen, het centrum is traag en kan niet opbouwen, Woudenberg hobbelt plichtmatig mee..Waar is de vervanger van Schaars, waar is een goede back, waar is een sterke centrum verdediger die leiding kan geven? Help jongens, waar zijn ze???
      Laatste thuiswedstrijd vanmiddag voordat het nieuwe seizoen begint. Anderhalf uur vlammen om zo de mensen enthousiast te maken, twijfelaars over de streep trekken, aan pure klantenbinding doen! Pressie, het gras opvreten! Hoog druk zetten!
      Ik heb het niet gezien, behalve het eerste kwartier een beetje. In de 2e helft leken ze ook wel moe, zakten ze in. Hoe zit het met de conditie? Een testspeler 10 minuten voor tijd laten invallen?? Ik zie het nut niet, waarom niet de hele wedstrijd? Van Woudenberg weten we wel hoe die is.
      Ik vrees voor een zelfde seizoen als vorig jaar. Toen zag ik onder JOR en Jansen als assistent ook weinig wat nou precies de bedoeling was, qua spelopvatting? Ik heb weinig pressie gezien vandaag, weinig goede opbouw van achteruit of verrassende dingen, en wil echt niet negatief zijn...
    Mooi verhaal van je. Meestal wordt ik hier neergezet als een negatieveling, dus ik wil niet al te verkeerd overkomen. Ik riep/ roep het al veel langer, je kunt niet 2 weken voor de competitie begint nog zo stuntelen als dat wij nu doen. Er zit nog steeds totaal geen enkele lijn in het elftal, Sankt - pauli was matig maar wij waren nog minder. Dat zegt genoeg denk ik. Tijd voor echte versterkingen.
  • 21 Jul 2019 om 14:31
    Er is duidelijk gecommuniceerd dat de kassa's dicht zouden zijn ivm de grote aantallen Duitse fans. Binnen bij de hoofdingang kon je alsnog een kaartje halen met tonen van ID of clubkaart.
    Je moet gewoon beter lezen dus ipv nu je gal spuwen hier.
  • 21 Jul 2019 om 14:23
    Het verkopen van kaartjes was naar mijn mening ook erg slecht geregeld, ruim een half uur in de rij gestaan om met m'n seizoenskaart 3 kaarten voor vrienden te halen, eerste goal net gemist. Snap dat ze niet op alles voorbereid kunnen zijn maar als je 1 kassa met pin open doet kan je verwachten dat dit vlak voor de wedstrijd een drama gaat worden. Het rondje van de spelers na de wedstrijd zei al genoeg, schuifelend over het veld met het hoofd naar beneden en geen enige intentie om de vele supporters te bedanken. Ik had er echt wel vertrouwen in, ook al is dit minder geworden na gister zal ik ook altijd onze club blijven steunen maar zorg alsjeblieft voor wat beleving en in ieder geval strijd met de intentie om jezelf te bewijzen. De enige bij wie ik die beleving zag was van Bergen en soms Bruijn, voor de rest was het zoals ik zei schuifelend over het veld met het hoofd naar beneden. Zo, dat lucht op, nu weer hopen op betere tijden (en hopelijk spelers)
  • 21 Jul 2019 om 13:24
    We kunnen allemaal wel die Floranus gaan afbranden maar daar gaat hij niet beter van worden. Sterker nog waarschijnlijk slechter. Sta achter de elf die er in staan ipv zo negatief te lullen. Ik zou ook geen klik met publiek hebben als ze me de hele wedstrijd uitfluiten.
  • 21 Jul 2019 om 13:03
    Zolang dezelfde pruts verdediger(s) erin blijven staan zal het net als vorig jaar gaan.. vrij simpel..
  • 21 Jul 2019 om 12:59
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:08
      De moderne profvoetballer heeft ook minder plezier en gaat er minder voor lijkt het wel. Hoeveel spelers laten nou nog zien dat ze plezier hebben? Het lijkt steeds meer een manier om snel veel geld te verdienen en minder een hobby die beroep werd.
    Klopt Er is geen enkele spelvreugde meer te bekennen. Ook geen onderlinge contacten spelers. Geen contact met supporters. Strakke gezichten van spelers en zo kun je wel doorgaan. Hier moet inderdaad verandering in komen anders spelen ze straks voor lege tribunes.
  • 21 Jul 2019 om 12:08
    De moderne profvoetballer heeft ook minder plezier en gaat er minder voor lijkt het wel. Hoeveel spelers laten nou nog zien dat ze plezier hebben? Het lijkt steeds meer een manier om snel veel geld te verdienen en minder een hobby die beroep werd.
  • 21 Jul 2019 om 10:56
    Ze voetballen tegenwoordig veel te veel volgens opdrachten die ze meekrijgen mogen niks meer doen waar ze eingelijk voor gehaald zijn bijvoorbeeld een buitenspeler die alleen staat mee te verdedigen iplv aanvallen
  • 20 Jul 2019 om 20:01
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:15
      Helemaal met je eens. Ik heb al eerder gereageerd, maar wilde me wat inhouden. Jij zegt het wat scherper en daar wil ik me graag bij aansluiten. Als vorig seizoen Vlap de bal had, dan dacht hij meteen naar voren, desnoods door elke verdediger heen.Hij kon een team op sleeptouw nemen. Als ze nu de bal hadden, dachten ze meteen naar achteren en van daaruit tikkie tikkie via veel omwegen naar voren, want ja daar staat het vijandige doel. Helaas kwamen ze daar nauwelijks. En als ze eens de lange bal probeerden, kwam die nooit aan, kortom chaos. Natuurlijk waren er ook lichtpunten, maar te weinig. Ik zit hier met een katterig gevoel en moet dit even kwijt. Ik hoop dat Johnny Jansen mijn vertrouwen in hem niet beschaamt, maar na wat ik vanmiddag heb gezien, heb ik er een hard hoofd in. En dan vlak ik het nog even af door te constateren dat St Pauli wel een heel goeie tegenstander was. Vooral hun druk zetten en de omschakeling was vele malen beter dan die van Heerenveen. Nu ben ik mijn agressie kwijt en hoop dat het met ons Heerenveen goed komt. Ondanks alles roest oude liefde niet.
    Top wat je beargumenteerd en we houden ons niet ìn,
  • 20 Jul 2019 om 19:48
    JJ alstublieft NOOOOOIT meer Floranus.
  • 20 Jul 2019 om 19:39
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:28
      Ik kon het niet volgen helaas maar deed die Engelse linksback ook mee? Die was toch deze week op proef? Je zou verwachten dat die minimaal één helft mee zou doen...
    Heeft een kwartiertje meegedaan, daar kun je hem nog niet op beoordelen...
  • 20 Jul 2019 om 19:28
    Ik kon het niet volgen helaas maar deed die Engelse linksback ook mee? Die was toch deze week op proef? Je zou verwachten dat die minimaal één helft mee zou doen...
  • 20 Jul 2019 om 19:24
    Ik begrijp het niet. Na het afgelopen seizoen zou je verwachten dat ze een evaluatie hebben gedaan over het afgelopen seizoen. Jansen, Hamstra, Talan, ome Cees. Daarbij zou je verwachten dat de conclusie is dat we het aanvallend hartstikkene prima gedaan hebben maar dat we verdedigend het lachertje van de eredivisie waren. Dit ziet iedereen maar je zou verwachten dat ze het in de top van ons clubje en miljoenenbedrijf ook zien. Eveneens werd tijdens het seizoen duidelijk dat de mogelijke vervangers van Kik Pierie duidelijk aanpassingsproblemen hadden en nog niet konden aanhaken. Zo viel Dresevic af en toe in voor Pierie of zelfs als rechtback, maar mocht Skovgaard nog geen minuten maken.
    Voor de vertrekkende Lammers is Odgaard aangetrokken, dit lijkt geen rare keus al kwam hij behoudens een balletje op de lat weinig aan bod. Voor Vlap is Rienstra op 10 de aangewezen vervanger, niet onlogisch daar hij bij Willem II op die positie ook aardig succesvol was. Voor de terugkerende Johnsen is een Nigeriaanse vervanger gevonden in Noorwegen, onze hoop in bange dagen.
    Faik komt erbij als linkspoot voor Kabayasi. Aardige trap en overzicht, verder vrij traag in handelingssnelheid. Maar waar zijn de versterkingen om het vreselijke aantal tegendoelpunten terug te brengen?? Ik zie nog steeds Floranus stuntelen, het centrum is traag en kan niet opbouwen, Woudenberg hobbelt plichtmatig mee..Waar is de vervanger van Schaars, waar is een goede back, waar is een sterke centrum verdediger die leiding kan geven? Help jongens, waar zijn ze???
    Laatste thuiswedstrijd vanmiddag voordat het nieuwe seizoen begint. Anderhalf uur vlammen om zo de mensen enthousiast te maken, twijfelaars over de streep trekken, aan pure klantenbinding doen! Pressie, het gras opvreten! Hoog druk zetten!
    Ik heb het niet gezien, behalve het eerste kwartier een beetje. In de 2e helft leken ze ook wel moe, zakten ze in. Hoe zit het met de conditie? Een testspeler 10 minuten voor tijd laten invallen?? Ik zie het nut niet, waarom niet de hele wedstrijd? Van Woudenberg weten we wel hoe die is.
    Ik vrees voor een zelfde seizoen als vorig jaar. Toen zag ik onder JOR en Jansen als assistent ook weinig wat nou precies de bedoeling was, qua spelopvatting? Ik heb weinig pressie gezien vandaag, weinig goede opbouw van achteruit of verrassende dingen, en wil echt niet negatief zijn...
  • 20 Jul 2019 om 19:23
    Misschien dat deze wedstrijd dan de wake-up call is voor Hamstra om nu snel aanwinsten te halen. Ik mag het iig hopen
  • 20 Jul 2019 om 19:20
    Ook opvallend, de scheidsrechter kwam bin Jansen om te vragen of er blessuretijd bij moest, Johnny gaf aan dat dit niet nodig was.
  • 20 Jul 2019 om 19:15
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:31
      Ben net terug uit het stadion. Wat ik gezien heb? De morele winnaar vandaag. Skt Pauli. Zij waren veel beter op elkaar ingespeeld. Heerenveen voetbalde de hele wedstrijd zoals je een 1-0 overwinning uit het vuur probeert te halen. Balletje breed stond weer op het menu. Ik heb geen steekpass gezien, ik heb geen verrassende aanval gezien. Wanneer je nu de laatste 5 minuten van zo'n wedstrijd zo voetbalt, dat is dan tot daar aan toe! En ik heb in deze wedstrijd, wat ik nog veel erger vindt, Heerenveenspelers gezien, die ìk na deze wedstrijd echt ritueel zou fileren. Het zijn toch profs die in het veld staan? En ik had zo'n nog goed gevoel op de heenweg naar het stadion. Echt! Maar deze wedstrijd was geen klantenbinding.
    Helemaal met je eens. Ik heb al eerder gereageerd, maar wilde me wat inhouden. Jij zegt het wat scherper en daar wil ik me graag bij aansluiten. Als vorig seizoen Vlap de bal had, dan dacht hij meteen naar voren, desnoods door elke verdediger heen.Hij kon een team op sleeptouw nemen. Als ze nu de bal hadden, dachten ze meteen naar achteren en van daaruit tikkie tikkie via veel omwegen naar voren, want ja daar staat het vijandige doel. Helaas kwamen ze daar nauwelijks. En als ze eens de lange bal probeerden, kwam die nooit aan, kortom chaos. Natuurlijk waren er ook lichtpunten, maar te weinig. Ik zit hier met een katterig gevoel en moet dit even kwijt. Ik hoop dat Johnny Jansen mijn vertrouwen in hem niet beschaamt, maar na wat ik vanmiddag heb gezien, heb ik er een hard hoofd in. En dan vlak ik het nog even af door te constateren dat St Pauli wel een heel goeie tegenstander was. Vooral hun druk zetten en de omschakeling was vele malen beter dan die van Heerenveen. Nu ben ik mijn agressie kwijt en hoop dat het met ons Heerenveen goed komt. Ondanks alles roest oude liefde niet.
  • 20 Jul 2019 om 18:34
    Hoe kom je daarbij? Feanplaza was dicht, maar volgens mij juist vanwege het feit dat ze daar geen supporters wilden en dat ze het met de standjes rondom het veld wel af konden qua drukte. Er was alleen een brassband aan het warmspelen voor een optreden tijdens en na de wedstrijd. Ook was er een buffet voor genodigden geloof ik. Iets voor spelers, sponsoren en gasten. Feanplaza was vandaag verder helemaal niet nodig. Alle tentjes rondom het veld waren open en dat was ruim voldoende. Ik heb mijn sjaal binnen en al een kaart voor iemand geregeld tegen Feyenoord. De eerste van de drie.Ook de actie voor het binnenbrengen van seizoenkaarthouders met daarbij 20% korting voor een bestaande seizoenkaarthouder vind ik dikke prima. Zoiets hadden ze veel en veel eerder moeten doen. Waardering voor de huidige kaarthouders. Ook het aanpassen naar poortjes waar je ook je telefoon kunt laten scannen vind ok broodnodig. Neemt ook weer een drempel weg voor mensen.Het woord is nu aan JJ en de spelers.
  • 20 Jul 2019 om 18:31
    Ben net terug uit het stadion. Wat ik gezien heb? De morele winnaar vandaag. Skt Pauli. Zij waren veel beter op elkaar ingespeeld. Heerenveen voetbalde de hele wedstrijd zoals je een 1-0 overwinning uit het vuur probeert te halen. Balletje breed stond weer op het menu. Ik heb geen steekpass gezien, ik heb geen verrassende aanval gezien. Wanneer je nu de laatste 5 minuten van zo'n wedstrijd zo voetbalt, dat is dan tot daar aan toe! En ik heb in deze wedstrijd, wat ik nog veel erger vindt, Heerenveenspelers gezien, die ìk na deze wedstrijd echt ritueel zou fileren. Het zijn toch profs die in het veld staan? En ik had zo'n nog goed gevoel op de heenweg naar het stadion. Echt! Maar deze wedstrijd was geen klantenbinding.
  • 20 Jul 2019 om 18:26
    Absoluut verkeerde keus gebleken om tegen St Pauli te oefenen. Beetje dom dus.
  • 20 Jul 2019 om 18:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:47
      Ik ben het met je eens. Ik snap ook echt niet dat er geen passie is. Met nog geen 10.000 seizoenskaarten ga je toch de ballen uit de broek voetballen
    Dat de spelers niet aan klantenbinding doen. Tegen Mechelen deden ze dat wel. Maar vanuit de club? Ik las op twitter dat Feanplaza na de wedstrijden voor Feansupporters gesloten was omdat de Duitse gasten hun feestje daar mochten vieren. Dan zakt mij de broek af...
  • 20 Jul 2019 om 18:13
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:52
      Wat ook niet helpt is dat je er over 2 weken moet staan maar het team alles behalve compleet is. Je mist een linksvoor, rechtsback, en doordat je die mist moet je schuiven en straks weer moet schuiven met nieuwe spelers. Kost allemaal extra tijd en dat heb je bijna niet meer, ik snap wel dat het niet anders kan maar dit speelt ook zeker mee...
    Is maar 1 oplossing voor. De markt moet gewoon overal sluiten voor 1 Augustus.
  • 20 Jul 2019 om 18:07
    En dat is al jaren zo. Pas in september weten we waar we staan zei Verbeek altijd.
  • 20 Jul 2019 om 17:52
    Wat ook niet helpt is dat je er over 2 weken moet staan maar het team alles behalve compleet is. Je mist een linksvoor, rechtsback, en doordat je die mist moet je schuiven en straks weer moet schuiven met nieuwe spelers. Kost allemaal extra tijd en dat heb je bijna niet meer, ik snap wel dat het niet anders kan maar dit speelt ook zeker mee...
  • 20 Jul 2019 om 17:47
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:44
      Het helpt ook niet dat er op dit moment bijna geen concurrentie is. Het wordt al snel plichtmatig. Men hoeft niet te knokken voor een plek en ik mis gretigheid. Ik vond Akujobi wel fel invallen trouwens. Verder erg plichtmatig. Ben benieuwd wat JJ zegt na afloop. Als hij tevreden is, dan vrees ik voor weer een kleurloos jaar en staat ook JJ met 0-1 achter wat mij betreft. Leuk die praatjes over pressie en publiek binden, maar ik zag die intentie niet. Het is trouwens makkelijk om alleen naar Floranis te wijzen. Onze aanvoerder mag ook weleens in de spiegel kijken, want die laat zich iedere keer weer op dezelfde manier wegzetten en aan de bal is het een drama.
    Ik ben het met je eens. Ik snap ook echt niet dat er geen passie is. Met nog geen 10.000 seizoenskaarten ga je toch de ballen uit de broek voetballen
  • 20 Jul 2019 om 17:47
    En ik zie dat we weer met de juiste kousen speelden? Dat is goed nieuws!
  • 20 Jul 2019 om 17:44
    Het helpt ook niet dat er op dit moment bijna geen concurrentie is. Het wordt al snel plichtmatig. Men hoeft niet te knokken voor een plek en ik mis gretigheid. Ik vond Akujobi wel fel invallen trouwens. Verder erg plichtmatig. Ben benieuwd wat JJ zegt na afloop. Als hij tevreden is, dan vrees ik voor weer een kleurloos jaar en staat ook JJ met 0-1 achter wat mij betreft. Leuk die praatjes over pressie en publiek binden, maar ik zag die intentie niet. Het is trouwens makkelijk om alleen naar Floranis te wijzen. Onze aanvoerder mag ook weleens in de spiegel kijken, want die laat zich iedere keer weer op dezelfde manier wegzetten en aan de bal is het een drama.
  • 20 Jul 2019 om 17:44
    Rienstra was ook niet best. Bruijn kwam pas los toen hij op het middenveld werd gezet na de wissel van Rienstra, die jongen moet je niet op linksbuiten zetten, daar verpietert hij helemaal. Tamme bedoeling vanmiddag.
  • 20 Jul 2019 om 17:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:06
      Ik heb de live-stream gevolgd. M’n optimisme heeft een behoorlijke knauw gekregen. Ik heb matig en tamelijk ongeïnspireerd voetbal gezien. Het beeld van afgelopen seizoenen kwam weer boven drijven. Had op meer gehoopt, maar helaas.....Ik klamp me nu maar vast aan het feit, dat het een oefenwedstrijd was. Over 2 weken moeten ze er wel staan.
    Hier sluit ik me wel bij aan. Wat was die Floranus vooral enorm slecht! Snap oprecht niet dat deze speler nog in de basis staat. Als dit het niveau wordt dan gaan we een zwaar seizoen krijgen.
  • 20 Jul 2019 om 17:19
    De lijn omhoog zal geen constamte zijn. Rekrn voorlopig op niets meer dan plek 10-12. En verkijk je niet op Tweede Bundesliga hoor. In de hele 2e Bunesliga gaat merr geld om dan in de totale eredivisie. Daar spelen clubs die hier play offs voor Europees voetba zouden halen. Met begrotingen van tientallen miljoenen. En een bezoekrsgemiddelde van tegen de 20.000 toeschouwers.
  • 20 Jul 2019 om 17:17
    Heb ook livestrean gezien. Gelijkspelen tegen een tweede niveau duitsland. Het zegt genoeg. Maak me serieus zorgen ook over vertoonde spel
  • 20 Jul 2019 om 17:06
    Ik heb de live-stream gevolgd. M’n optimisme heeft een behoorlijke knauw gekregen. Ik heb matig en tamelijk ongeïnspireerd voetbal gezien. Het beeld van afgelopen seizoenen kwam weer boven drijven. Had op meer gehoopt, maar helaas.....Ik klamp me nu maar vast aan het feit, dat het een oefenwedstrijd was. Over 2 weken moeten ze er wel staan.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›