Jansen baalt: ''Dat is gewoon een individuele fout''

( 9 reacties)
Jansen baalt: ''Dat is gewoon een individuele fout''

SC Heerenveen sloot het seizoen woensdagavond in mineur af. Op bezoek bij FC Utrecht werd er met 3-1 verloren, tot frustratie van trainer Johnny Jansen.

"Ik baal gewoon dat we verloren hebben", zegt de oefenmeester in gesprek met Omrop Fryslân. "Het begon wel slordig. Uiteindelijk kwamen we heel goed uit de wedstrijd en hadden we ze ook echt onder druk. Maar eigenlijk na de goal die we maakten, werd het bij ons iets minder. Dan krijgen we een cornerbal tegen, die er gewoon niet in mocht."

"Dat is gewoon een individuele fout", doelend op het halve dekken van Daniel Høegh. Jansen was niet ontevreden over het spel van SC Heerenveen in Stadion Galgenwaard. "We hebben bij momenten echt heel aardig gevoetbald, alleen dan maken ze die 2-1", baalt de trainer. "Dan is er geen druk op de bal en hij (Sander van de Streek, red.) kan veel te makkelijk schieten."

"Daarna moesten we Daniel (Høegh, red.) wisselen en gingen we met een extra middenvelder spelen", vervolgt Jansen. "Dan nemen we het heft helemaal over en spelen we alleen op hun helft. Zij maken uiteindelijk de 3-1, maar wij hebben wel de kansen gehad om de gelijkmaker te maken."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2019 om 07:08
    • Quote van 16 May 2019 om 20:59
      O !, zit het zo !, .....'t is net of ik de vorige trainer(s) hoor. Er gaat kortom niéts veranderen. Ik heb het inmiddels wel gehad met al deze prietpraat of het nu een trainer is een speler een td of een voorzitter. Allemaal hetzelfde geouwehoer bij " onze" club....al jaren nu.
    Yep
  • 16 May 2019 om 22:17
    Niets maar dan ook helemaal nieuws onder de zon. Slap verhaal veel overeenkomsten met streppel. We hollen nu wel heel erg achteruit
  • 16 May 2019 om 22:08
    • Quote van 16 May 2019 om 21:24
      Zwak verhaal. Aan de bal is het redelijk, maar onze organisatie staat gewoon niet. Dan kun je wel een verhaaltje houden over fouten, maar je had er gister wel 6 tegen kunnen krijgen.
    Idd zwak, ik heb het totaal anders ervaren. Organisatorisch klopte er niks van. Ze hadden JOR helemaal niet hoeven te ontslaan.
  • 16 May 2019 om 22:02
    De fout begint al bij de persoon die verzint dat er geen speler bij de tweede paal hoeft te staan. Als die bal over de keeper heen vliegt en een speler goed inloopt op die bal heeft hij vrij spel en dat gebeurde dus ook.
  • 16 May 2019 om 21:24
    Zwak verhaal. Aan de bal is het redelijk, maar onze organisatie staat gewoon niet. Dan kun je wel een verhaaltje houden over fouten, maar je had er gister wel 6 tegen kunnen krijgen.
  • 16 May 2019 om 21:21
    • Quote van 16 May 2019 om 21:17
      Dubbele moet zijn Dubbele.
    Ozo ja....wat laten we ons toch "foppen"...daar heb je er wéér één.
  • 16 May 2019 om 21:17
    • Quote van 16 May 2019 om 21:17
      Ja, ik snap ook echt niet dat de verantwoordelijken Dubbele niet voor de groep zetten. Alle problemen zijn dan accuut opgelost en als hondstrouwe fan neemt hij vast ook wel genoegen met een modaal inkomen.
      Dat ze dat niet inzien.
    Dubbele moet zijn Dubbele.
  • 16 May 2019 om 21:17
    • Quote van 16 May 2019 om 20:59
      O !, zit het zo !, .....'t is net of ik de vorige trainer(s) hoor. Er gaat kortom niéts veranderen. Ik heb het inmiddels wel gehad met al deze prietpraat of het nu een trainer is een speler een td of een voorzitter. Allemaal hetzelfde geouwehoer bij " onze" club....al jaren nu.
    Ja, ik snap ook echt niet dat de verantwoordelijken Dubbele niet voor de groep zetten. Alle problemen zijn dan accuut opgelost en als hondstrouwe fan neemt hij vast ook wel genoegen met een modaal inkomen.
    Dat ze dat niet inzien.
  • 16 May 2019 om 20:59
    O !, zit het zo !, .....'t is net of ik de vorige trainer(s) hoor. Er gaat kortom niéts veranderen. Ik heb het inmiddels wel gehad met al deze prietpraat of het nu een trainer is een speler een td of een voorzitter. Allemaal hetzelfde geouwehoer bij " onze" club....al jaren nu.