Jansen laat winnend SC Heerenveen intact tegen FC Utrecht

( 16 reacties)
Jansen laat winnend SC Heerenveen intact tegen FC Utrecht

Interim-trainer Johnny Jansen gaat voor de laatste wedstrijd van het seizoen tegen FC Utrecht geen wijzigingen meer doorvoeren. Dat meldt journalist Sander de Vries op de website van de Leeuwarder Courant.

Dezelfde elf spelers wisten afgelopen zondag in het Abe Lenstra Stadion met veel moeite met 2-1 te winnen van NAC Breda. Voor Doke Schmidt, Kik Pierie, Yuki Kobayashi (foto), Pelle van Amersfoort en Sam Lammers betekent het dat ze als basisspeler afscheid gaan nemen van SC Heerenveen.

Pierie vertrekt na dit seizoen naar Ajax, terwijl het contract van de andere drie spelers afloopt. De enige afwezige in het elftal is Stijn Schaars.

Vermoedelijke opstelling: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Kobayashi, Van Amersfoort; Vlap, Lammers, Van Bergen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2019 om 18:11
    Onbegrijpelijk dat je zo begint
  • 15 May 2019 om 05:52
    Wat is er mis mee om na de wanvertoning van zondag er eens een fris team in te gooien. Jansen geeft daarmee een brevet van onvermogen af. Vlap moet gewoon op 10 spelen. Dat is een systeem dat werkt.
  • 15 May 2019 om 01:49
    • Quote van 14 May 2019 om 19:37
      Misschien Kongolo of Thorsby, maar wie zou er anders moeten spelen? Er vallen nog tonnen aan tv-geld binnen te slepen, dus jonge jongens een kans geven is ook niet verstandig toch?
    Rienstra en Yuki voegen werkelijk niets toe en had hij er gewoon uit moeten laten. Daarbij is Pelle hangend op links ook nog geen moment een goede keuze geweest. Ik zie niet in waarom hij dit team zo moet laten staan. Vooral Yuki en Rienstra zijn werkelijk dramatisch.
  • 14 May 2019 om 22:16
    • Quote van 14 May 2019 om 20:46
      Jij bedoelt zeker Druijff van AZ ?
    Ik dacht dat ik Druijf had geschreven ;)
  • 14 May 2019 om 22:14
    • Quote van 14 May 2019 om 19:56
      Als ze met de zelfde instelling spelen wordt het 5-0 , stelletje lamzakken.
    Johnsen en Kongolo nu dus definitief afgeschreven?
  • 14 May 2019 om 22:04
    • Quote van 14 May 2019 om 21:32
      Die speelt volgemd seizoen zeer waarschijnlijk in de Primera Diivision.
    Dat was een goede spits voor Heerenveen geweest.
  • 14 May 2019 om 21:35
    • Quote van 14 May 2019 om 21:14
      Hercules ? Bedoel je Heracles zijn spits: Dalmau ? Die gaat zeker naar een mooie club in het buitenland.
    Ja jammer. Dalmau is véél beter.
    Als die druijff zo goed is neemt AZ hem wel terug. Is toch weer een gok.
  • 14 May 2019 om 21:32
    Die speelt volgemd seizoen zeer waarschijnlijk in de Primera Diivision.
  • 14 May 2019 om 21:14
    Hercules ? Bedoel je Heracles zijn spits: Dalmau ? Die gaat zeker naar een mooie club in het buitenland.
  • 14 May 2019 om 20:50
    • Quote van 14 May 2019 om 20:44
      Off topic Volgens omroep Gelderland heeft onze club belangstelling voor Ferdy Druijf van AZ. Hij was verhuurd aan NEC. Hij heeft in de nacompetitie niks bizonders laten zien.
    Bruijn? Druijff bedoel je maat
  • 14 May 2019 om 20:46
    https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2408881/Heerenveen-wil-NEC-spits-Ferdy-Druijf-aantrekken
  • 14 May 2019 om 20:46
    Jij bedoelt zeker Druijff van AZ ?
  • 14 May 2019 om 20:44
    Off topic Volgens omroep Gelderland heeft onze club belangstelling voor Ferdy Druijf van AZ. Hij was verhuurd aan NEC. Hij heeft in de nacompetitie niks bizonders laten zien.
  • 14 May 2019 om 19:56
    Als ze met de zelfde instelling spelen wordt het 5-0 , stelletje lamzakken.
  • 14 May 2019 om 19:37
    • Quote van 14 May 2019 om 19:23
      Want deze jongens lieten zondag zien dat ze krediet verdienen? Ongelooflijk dit. Wederom een zwakke beurt van Jansen, als dit klopt.
    Misschien Kongolo of Thorsby, maar wie zou er anders moeten spelen? Er vallen nog tonnen aan tv-geld binnen te slepen, dus jonge jongens een kans geven is ook niet verstandig toch?
  • 14 May 2019 om 19:23
    Want deze jongens lieten zondag zien dat ze krediet verdienen? Ongelooflijk dit. Wederom een zwakke beurt van Jansen, als dit klopt.