VIDEO | Trefzekere Odgaard helpt Jong Denemarken aan ruime zege Botman met Oranje O20 nipt onderuit tegen Frankrijk Interlandcarrière lonkt voor Hahn: ''Hij zou op doel mogen staan'' Van den Berg terug in Heerenveen: ''We helpen graag oud-spelers'' De Jong droomt van Friese Derby: ''Mijn gevoel zit er niet vaak naast''

Van der Gijp: ''Je wordt heel verdrietig als je naar hem kijkt''

( 22 reacties)
Van der Gijp: ''Je wordt heel verdrietig als je naar hem kijkt''

Sam Larsson is bezig aan tweede seizoen in dienst van Feyenoord, maar wist tot dusver amper te overtuigen in De Kuip. Ook tegen Willem II was het spel van de Zweedse vleugelaanvaller wederom niet om over naar huis te schrijven, zagen ook de heren van Veronica Inside.

"Je wordt er heel verdrietig van als je naar hem kijkt", vertelt René van der Gijp aan tafel bij het immens populaire voetbalpraatprogramma. "Er is niets meer over van die leuke frivole en leuke speler die hij bij SC Heerenveen was."

"Bij SC Heerenveen was hij ook heel wisselvallig, vaak geblesseerd, maar daar valt het minder op", voegt Gertjan Verbeek, die te gast was, toe aan de bewoording van zijn tafelgenoot. "Bij Feyenoord wordt hij continu gewikt en gewogen. Het doet wel iets met een speler als hij wordt uitgefloten door het Legioen. Hij krijgt wel het vertrouwen van de trainer, maar als hij zo doorgaat..."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Mar 2019 om 22:03
    • Quote van 19 Mar 2019 om 21:28
      Roozemond heeft zichzelf niet aangesteld, dat deden commissies die daarvoor bedoelt zijn. Deal with it...

      Je kan nog 4000 keer roepen dat iets zo is, maar dat maakt het nog niet waar natuurlijk..
      Misschien is Heerenveen jouw club niet meer? Ik denk dat die club nooit van jou is geweest. Ik denk dat je dertig kilometer verderop een leuke club vind van jouw gading. Kun je op die fora lekker stoken...

      Doei!
    Vergeet er niet bij te vertellen dat die commissies of door Roozemond zelf zijn samengesteld nadat de vorige de laan uit was gestuurd, of waar hij eerder de voorzitter van was.
    Dus als dat al je retoriek op aanvallen z'n verhaal is, heeft het niet heel veel waarde.
  • 19 Mar 2019 om 21:30
    • Quote van 19 Mar 2019 om 18:48
      Die van Derksen stinkt nog veel erger. De snor heeft ooit een contract bij Veendam getekend, toen ie thuis kwam werd zijn vrouw zo boos dat hij er vanaf heeft gezien. Het lag toen ook allemaal aan die Groningers...ook gat in zijn c.v. !
    Vandaar de Derksen alleen maar grote monden opzet als hij weet dat zijn vrouw niet naar VI kijkt. Kun je wel raden wie daar de broek aan heeft, in die relatie :D

    Zijn snor schijnt ook enorm te stinken. Heb ik van horen zeggen, dus meer zeg ik niet.
  • 19 Mar 2019 om 21:28
    • Quote van 19 Mar 2019 om 20:19
      Duidelijkheid is er? Dat betwijfel ik ten zeer hoor hele andere geluiden vanuit mijn vak komen.

      Beseffen jullie wel dat er op moment helemaal geen controlerende mensen binnen de club zijn? Dat Roozemond zichzelf heeft aangesteld? Hij die in de commissie zat die o.a gefaald heeft?

      Ik zou graag wat meer onderbouwing willen horen waarom Roozemond goed is voor de club. En dan hoef ik geen reacties te horen van waarom zou hij niet goed genoeg zijn.. Ja daar kopen we niks voor.

      Waarom moest en zal er zo nodig een persoon benoemd worden voor deze functie, waarom kon dat nog niet echt wachten? Het wordt er allemaal maar doorgedrukt maar er is echt niemand die verantwoordelijkheid neemt. Een paar statements worden er naar buiten gebracht en Roozemond lult wat mooie praatjes de wereld in op tv. Maar ik heb nog niemand gehoord met een uitleg waarom Roozemond behalve dat hij zelf daar uitleg over komt geven.

      Maar goed, ik heb het al eerder gezegd, misschien is Heerenveen mijn club niet meer. De saamhorigheid, de beschaafdheid die er altijd was. Die is er allang niet meer. De club wordt financieel leeg getrokken en bobo's vullen hun buiken kostelijk op rekening van de club.
    Roozemond heeft zichzelf niet aangesteld, dat deden commissies die daarvoor bedoelt zijn. Deal with it...

    Je kan nog 4000 keer roepen dat iets zo is, maar dat maakt het nog niet waar natuurlijk..
    Misschien is Heerenveen jouw club niet meer? Ik denk dat die club nooit van jou is geweest. Ik denk dat je dertig kilometer verderop een leuke club vind van jouw gading. Kun je op die fora lekker stoken...

    Doei!
  • 19 Mar 2019 om 20:19
    • Quote van 19 Mar 2019 om 15:21
      Duidelijk is er.
      Dat jij het er niet mee eens bent dat is iets anders.
      Statements van NN en FF zijn subjectief en je kunt het er mee eens zijn of niet.
      Dat dingen niet kloppen dat is ook voor jouw rekening. Allemaal aannames.
      De mensen achter deze site hebben ook vaak een baan / studie. Dit is een hobbie dingetje.

      Topics over dit onderwerp draaien nu heel vaak uit op tegen elkaar schreeuwen en op de man spelen.
      Als honden die in hun eigen staart proberen te bijten. Je schiet er niet veel mee op.
    Duidelijkheid is er? Dat betwijfel ik ten zeer hoor hele andere geluiden vanuit mijn vak komen.

    Beseffen jullie wel dat er op moment helemaal geen controlerende mensen binnen de club zijn? Dat Roozemond zichzelf heeft aangesteld? Hij die in de commissie zat die o.a gefaald heeft?

    Ik zou graag wat meer onderbouwing willen horen waarom Roozemond goed is voor de club. En dan hoef ik geen reacties te horen van waarom zou hij niet goed genoeg zijn.. Ja daar kopen we niks voor.

    Waarom moest en zal er zo nodig een persoon benoemd worden voor deze functie, waarom kon dat nog niet echt wachten? Het wordt er allemaal maar doorgedrukt maar er is echt niemand die verantwoordelijkheid neemt. Een paar statements worden er naar buiten gebracht en Roozemond lult wat mooie praatjes de wereld in op tv. Maar ik heb nog niemand gehoord met een uitleg waarom Roozemond behalve dat hij zelf daar uitleg over komt geven.

    Maar goed, ik heb het al eerder gezegd, misschien is Heerenveen mijn club niet meer. De saamhorigheid, de beschaafdheid die er altijd was. Die is er allang niet meer. De club wordt financieel leeg getrokken en bobo's vullen hun buiken kostelijk op rekening van de club.
  • 19 Mar 2019 om 19:11
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:45
      Verbeek was er gisteren ook, waarom komt daar niet een stukje over? Of sluit dat niet aan bij de statements die uitgegeven zijn door Feanfan en Nieuwnoord?
      Valt me erg tegen..
    Zat clubs zoeken een nieuwetrainer, maar waarom wil geen club GJV hebben? Is overal ontslagen en mislukt, valt me erg tegen...
    Kan daar een stukje over?
  • 19 Mar 2019 om 18:48
    • Quote van 19 Mar 2019 om 17:41
      Stel je niet zo aan meid. Juist deze site post elke scheet die Verbeek laat en Riemer en Foppe. En zij vinden elke scheet die de grote drie laten heerlijk ruiken.
    Die van Derksen stinkt nog veel erger. De snor heeft ooit een contract bij Veendam getekend, toen ie thuis kwam werd zijn vrouw zo boos dat hij er vanaf heeft gezien. Het lag toen ook allemaal aan die Groningers...ook gat in zijn c.v. !
  • 19 Mar 2019 om 17:41
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:45
      Verbeek was er gisteren ook, waarom komt daar niet een stukje over? Of sluit dat niet aan bij de statements die uitgegeven zijn door Feanfan en Nieuwnoord?
      Valt me erg tegen..
    Stel je niet zo aan meid. Juist deze site post elke scheet die Verbeek laat en Riemer en Foppe. En zij vinden elke scheet die de grote drie laten heerlijk ruiken.
  • 19 Mar 2019 om 16:16
    • Quote van 19 Mar 2019 om 15:21
      Duidelijk is er.
      Dat jij het er niet mee eens bent dat is iets anders.
      Statements van NN en FF zijn subjectief en je kunt het er mee eens zijn of niet.
      Dat dingen niet kloppen dat is ook voor jouw rekening. Allemaal aannames.
      De mensen achter deze site hebben ook vaak een baan / studie. Dit is een hobbie dingetje.

      Topics over dit onderwerp draaien nu heel vaak uit op tegen elkaar schreeuwen en op de man spelen.
      Als honden die in hun eigen staart proberen te bijten. Je schiet er niet veel mee op.
    Precies dat is wat ik bedoel.
  • 19 Mar 2019 om 15:42
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:52
      Ben het helemaal met je eens. Mooi voorbeeld van hoe machtig de journalistiek is. Is er iets met feanonline afgesproken?
    Had je je aluhoedje op toen je dit schreef? :-)
  • 19 Mar 2019 om 15:21
    • Quote van 19 Mar 2019 om 15:07
      Kennelijk is er nog geen duidelijkheid onder de supporters en klopt het statement niet wat er is uitgedragen. Het klopt gewoon allemaal niet en het zegt ook heel wat dat ze het niet de site stukjes over plaatsen.

      Bang voor reacties, bang dat het opvalt er toch een hoop supporters twijfels bij hebben over de gang van zaken?
      Deze site is toch bedoeld voor discussies?
    Duidelijk is er.
    Dat jij het er niet mee eens bent dat is iets anders.
    Statements van NN en FF zijn subjectief en je kunt het er mee eens zijn of niet.
    Dat dingen niet kloppen dat is ook voor jouw rekening. Allemaal aannames.
    De mensen achter deze site hebben ook vaak een baan / studie. Dit is een hobbie dingetje.

    Topics over dit onderwerp draaien nu heel vaak uit op tegen elkaar schreeuwen en op de man spelen.
    Als honden die in hun eigen staart proberen te bijten. Je schiet er niet veel mee op.
  • 19 Mar 2019 om 15:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:59
      Dan kunnen we weer dezelfde discussies verwachten.
    Kennelijk is er nog geen duidelijkheid onder de supporters en klopt het statement niet wat er is uitgedragen. Het klopt gewoon allemaal niet en het zegt ook heel wat dat ze het niet de site stukjes over plaatsen.

    Bang voor reacties, bang dat het opvalt er toch een hoop supporters twijfels bij hebben over de gang van zaken?
    Deze site is toch bedoeld voor discussies?
  • 19 Mar 2019 om 14:22
    • Quote van 19 Mar 2019 om 11:45
      Door zijn instelling, of anderszins zijn ogenschijnlijk nonchalante houding in het veld, heeft hij mij bij Heerenveen anders ook nooit echt kunnen imponeren.Gevoelsmatig is het echt een mentaliteits probleem bij hem maar goed, ik ken hem niet dus echt oordelen kan ik niet.
    Hij vond zichzelf gegeven moment te goed voor Heerenveen en liet dat in het veld ook duidelijk blijken. Hoe hij hier is weggegaan is daar een voorbeeld van. Bij Feyenoord is het een ander verhaal.
  • 19 Mar 2019 om 14:17
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:14
      Precies, heb meteen gezegd bij de overgang naar F'noord dat de mentale instelling hem parten gaat spelen, en dat daardoor het nooit wat wordt . Blijkt nu pijnlijk zichtbaar te worden en uit te komen. Zijn mentaliteit is gewoon niet oké voor een profspeler.
    Ik denk niet dat het zijn mentaliteit is. Hij is een momentenvoetballer en is niet beter wat we misschien eerst wel dachten. Ik heb hem ook wel betere wedstrijden zien voetballen bij Feyenoord maar kan niet wekelijks uitblinken wat bij een topclub wel gevraagd wordt.
  • 19 Mar 2019 om 13:14
    • Quote van 19 Mar 2019 om 11:45
      Door zijn instelling, of anderszins zijn ogenschijnlijk nonchalante houding in het veld, heeft hij mij bij Heerenveen anders ook nooit echt kunnen imponeren.Gevoelsmatig is het echt een mentaliteits probleem bij hem maar goed, ik ken hem niet dus echt oordelen kan ik niet.
    Precies, heb meteen gezegd bij de overgang naar F'noord dat de mentale instelling hem parten gaat spelen, en dat daardoor het nooit wat wordt . Blijkt nu pijnlijk zichtbaar te worden en uit te komen. Zijn mentaliteit is gewoon niet oké voor een profspeler.
  • 19 Mar 2019 om 13:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:45
      Verbeek was er gisteren ook, waarom komt daar niet een stukje over? Of sluit dat niet aan bij de statements die uitgegeven zijn door Feanfan en Nieuwnoord?
      Valt me erg tegen..
    Zal ongetwijfeld een dezer dagen iets over voorbij komen.
  • 19 Mar 2019 om 13:02
    • Quote van 19 Mar 2019 om 13:00
      Nou hij is best wel een type wat na noch een paar jaar olieveld ja mischien interessant wordt?
    Weer iets te heel gedronken pik ?! Mik de pik....Altijd waardevolle bijdrage' s of was het nu waardeloze...?
  • 19 Mar 2019 om 13:00
    Nou hij is best wel een type wat na noch een paar jaar olieveld ja mischien interessant wordt?
  • 19 Mar 2019 om 12:59
    Dan kunnen we weer dezelfde discussies verwachten.
  • 19 Mar 2019 om 12:56
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:52
      Ben het helemaal met je eens. Mooi voorbeeld van hoe machtig de journalistiek is. Is er iets met feanonline afgesproken?
    op dat stuk zat ik ook te wachten over Cees is nogal wat gezegd en normaal gesproken komen er stukjes voorbij, wat zijdelings met heerenveen te maken en nu lees je er niks over.
  • 19 Mar 2019 om 12:52
    • Quote van 19 Mar 2019 om 12:45
      Verbeek was er gisteren ook, waarom komt daar niet een stukje over? Of sluit dat niet aan bij de statements die uitgegeven zijn door Feanfan en Nieuwnoord?
      Valt me erg tegen..
    Ben het helemaal met je eens. Mooi voorbeeld van hoe machtig de journalistiek is. Is er iets met feanonline afgesproken?
  • 19 Mar 2019 om 12:45
    Verbeek was er gisteren ook, waarom komt daar niet een stukje over? Of sluit dat niet aan bij de statements die uitgegeven zijn door Feanfan en Nieuwnoord?
    Valt me erg tegen..
  • 19 Mar 2019 om 11:45
    Door zijn instelling, of anderszins zijn ogenschijnlijk nonchalante houding in het veld, heeft hij mij bij Heerenveen anders ook nooit echt kunnen imponeren.Gevoelsmatig is het echt een mentaliteits probleem bij hem maar goed, ik ken hem niet dus echt oordelen kan ik niet.
zondag 24 november 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›