Vlap: ''Wel raar dat ze nog geen liedje voor me hebben''

( 15 reacties)
Vlap: ''Wel raar dat ze nog geen liedje voor me hebben''

Michel Vlap heeft zich dit seizoen stormachtig ontwikkeld bij SC Heerenveen. De aanvallende middenvelder is daarnaast een echte Fries, waardoor hij snel is uitgegroeid tot een publiekslieveling.

"Ik voel heel veel warmte van de tribune naar mij, dat is heel mooi", zegt Vlap in gesprek met FeanFan Magazine. "Wel raar dat ze dan nog geen liedje voor me hebben. Met zo'n makkelijke naam had ik dat eigenlijk wel verwacht, haha."

Vlap is samen met Kik Pierie de exponent van de jeugdopleiding. Beide talenten zijn ook nog eens Fries. "Mooi toch? ", reageert Vlap. "Ik ben zo Fries en voel me zo Fries als maar kan. Maar ik spreek geen Fries, maar Snekers. Friezen zijn nuchter en daar voldoe ik ook aan. Verder ben ik blond, vrij groot, blauwe ogen en ben ik direct en eerlijk. Hoe Fries wil je het hebben?"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 10:53
    • Quote van 15 Mar 2019 om 04:28
      Zegt er 1 wat over een saai leven hebben, wanneer je het laatste jaar alleen maar bezig bent geweest met lopen klagen over Hamstra.
    En jij reageert op alles en iedereen die niet dezelfde mening deelt als jou. Zegt weer wat over jouw leven..
  • 15 Mar 2019 om 10:44
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:36
      Wat moet jij een saai leven hebben. Alsof ik serieus ben. Ging even mee met het niveau van de mensen hieronder.
    Is Lassie en Adriaan geen goede beat. En dan samen met Sammie. Sammie en Michel dat zijn de beste vrinden, die het netje vinden. Sammie is een dribbelaar en michel zorgt altijd voor gevaar. Oja ik ik vraag hier geen patent op.
  • 15 Mar 2019 om 04:28
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:36
      Wat moet jij een saai leven hebben. Alsof ik serieus ben. Ging even mee met het niveau van de mensen hieronder.
    Zegt er 1 wat over een saai leven hebben, wanneer je het laatste jaar alleen maar bezig bent geweest met lopen klagen over Hamstra.
  • 14 Mar 2019 om 22:05
    He's one of our own He's one of our own Michel Vlap He's one of our one (Als bij Harry Kane)
  • 14 Mar 2019 om 21:55
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:36
      Wat moet jij een saai leven hebben. Alsof ik serieus ben. Ging even mee met het niveau van de mensen hieronder.
    Heb je ook een mening over Hamstra eigenlijk?
  • 14 Mar 2019 om 21:44
    Ristretto is zelf volgens mij niet helemaal 100. Dikke grappenmaker is dat.
  • 14 Mar 2019 om 21:36
    • Quote van 14 Mar 2019 om 20:36
      Wat moet jij een saai leven hebben. Alsof ik serieus ben. Ging even mee met het niveau van de mensen hieronder.
    Ik ben er vrij zeker van dat meneer Ristretto ook niet serieus was. Sarcasme/cynisme is natuurlijk ook moeilijk te begrijpen soms, zeker op het internet.
  • 14 Mar 2019 om 20:36
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:40
      Doe maar. Het rijmt alleen niet, maar dat is de schuld van Hamstra.
    Wat moet jij een saai leven hebben. Alsof ik serieus ben. Ging even mee met het niveau van de mensen hieronder.
  • 14 Mar 2019 om 19:55
    Sneek City, Sneek Sneek City, op de melodie van big city
  • 14 Mar 2019 om 18:40
    • Quote van 14 Mar 2019 om 18:32
      He’s our Forward half
      He’s our number
      Watch him play
      And we watch him score…
      He can pass the ball
      Calm as you like…
      He’s Michel Vlap
      He’s Michel Vlap
    Doe maar. Het rijmt alleen niet, maar dat is de schuld van Hamstra.
  • 14 Mar 2019 om 18:32
    He’s our Forward half
    He’s our number
    Watch him play
    And we watch him score…
    He can pass the ball
    Calm as you like…
    He’s Michel Vlap
    He’s Michel Vlap
  • 14 Mar 2019 om 18:17
    • Quote van 14 Mar 2019 om 14:37
      Bizzey:Drup drup drup drup drup Vlap Vlap Vlap Vlap Vlap ;-)
    Nee, daar doe je niemand een plezier mee.
  • 14 Mar 2019 om 16:03
    Iets op de melodie van schni schna schnappie?
  • 14 Mar 2019 om 14:37
    Bizzey:Drup drup drup drup drup Vlap Vlap Vlap Vlap Vlap ;-)
  • 14 Mar 2019 om 14:32
    Voortaan vlappie het koniin zingen als hij gescoord heeft?