Roorda geeft advies: ''Goed voor hem om nog een jaar te blijven''

( 10 reacties)
Roorda geeft advies: ''Goed voor hem om nog een jaar te blijven''

Geert-Arend Roorda denkt dat Michel Vlap beter bij PSV past dan Ajax. De middenvelder van Heerenveen lijkt klaar voor een stap hogerop, maar daar zet Roorda zijn vraagtekens nog bij.

"Ik vind dat PSV het beste past bij Vlap. Ajax speelt vooral heel veel in kleine ruimtes en PSV gebruikt in het aanvalspel en omschakeling wat meer ruimte en speelt dan ook wat directer", zegt Roorda in gesprek met VoetbalPrimeur. Roorda was jarenlang speler van sc Heerenveen.

Vlap kan volgens Roorda nog veel leren. "Ik denk daarnaast dat Mark van Bommel Vlap inhoudelijk nog heel veel kan bijleren als middenvelder. Ook de cultuur van PSV ligt het dichtste bij die van Heerenveen."

Of de middenvelder deze zomer moet vertrekken, is Roorda sceptisch. "Ik denk dat het goed is voor hem om nog een jaar bij Heerenveen te blijven en verbeterpunten aan te pakken, zodat hij een completere speler wordt en van hieruit ook constanter presteert."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Mar 2019 om 13:44
    Lammers nog een jaar huren en Vlap nog een jaar blijven. Dat is voor zowel Heerenveen en PSV het beste.
  • 14 Mar 2019 om 13:13
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:39
      Stuur maar een email naar info@feanonline.nl met je vragen. We proberen de discussies hier zoveel mogelijk vrij te laten, maar als deze persoonlijk worden en leeftijden en ziektes als Alzheimer in de discussies worden betrokken gaat het te ver. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
    Goed gehandeld Massi! Keurig!
  • 14 Mar 2019 om 12:08
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:39
      Stuur maar een email naar info@feanonline.nl met je vragen. We proberen de discussies hier zoveel mogelijk vrij te laten, maar als deze persoonlijk worden en leeftijden en ziektes als Alzheimer in de discussies worden betrokken gaat het te ver. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
    Beter.
  • 14 Mar 2019 om 12:05
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:39
      Stuur maar een email naar info@feanonline.nl met je vragen. We proberen de discussies hier zoveel mogelijk vrij te laten, maar als deze persoonlijk worden en leeftijden en ziektes als Alzheimer in de discussies worden betrokken gaat het te ver. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
    Netjes
  • 14 Mar 2019 om 11:39
    • Quote van 14 Mar 2019 om 11:32
      Ik wil weten wie dit beheerd? En wie jullie zijn
    Stuur maar een email naar info@feanonline.nl met je vragen. We proberen de discussies hier zoveel mogelijk vrij te laten, maar als deze persoonlijk worden en leeftijden en ziektes als Alzheimer in de discussies worden betrokken gaat het te ver. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
  • 14 Mar 2019 om 11:32
    • Quote van 14 Mar 2019 om 10:59
      Als je met deze simpele randvoorwaarden moeite hebt, dan kun je maar beter elders je bijdrages leveren.
    Ik wil weten wie dit beheerd? En wie jullie zijn
  • 14 Mar 2019 om 10:59
    • Quote van 14 Mar 2019 om 10:52
      Applaus! Grote jongen
    Als je met deze simpele randvoorwaarden moeite hebt, dan kun je maar beter elders je bijdrages leveren.
  • 14 Mar 2019 om 10:52
    • Quote van 14 Mar 2019 om 08:42
      Heb een aantal reacties verwijderd die persoonlijk werden. Laat elkaar graag in ieders waarde - of je het nou met iemand eens bent of niet! En het maakt dan ook niet uit of het over Geert-Arend gaat of iemand hier op het forum.
    Applaus! Grote jongen
  • 14 Mar 2019 om 09:45
    Keurig.
  • 14 Mar 2019 om 08:42
    Heb een aantal reacties verwijderd die persoonlijk werden. Laat elkaar graag in ieders waarde - of je het nou met iemand eens bent of niet! En het maakt dan ook niet uit of het over Geert-Arend gaat of iemand hier op het forum.