Hahn wil stap zetten in Sittard: ''Weg uit de onderste regionen''

( 11 reacties)
Hahn wil stap zetten in Sittard: ''Weg uit de onderste regionen''

Warner Hahn heeft een bittere nasmaak overgehouden aan de thuiswedstrijd met PSV. In het Abe Lenstra Stadion stevende de thuisploeg op een 2-1 zege af, totdat Donyell Malen in de slotseconden van de wedstrijd voor de gelijkmaker zorgde.  

"Ontzettend zuur, want het was een geweldige wedstrijd", blikt Hahn terug op de website van SC Heerenveen. "Ik had negentig minuten lang een wow-gevoel. Als je ziet hoeveel energie wij en de supporters hebben gegeven, was de enige passende beloning voor iedereen een zege geweest. Nu pakten we maar een puntje, terwijl we zo dicht bij drie waren."

Het goede gevoel van het gelijkspel tegen PSV hoopt Hahn zaterdagavond mee te nemen in het uitduel met Fortuna Sittard. "De wedstrijd tegen Fortuna is voor ons een heel belangrijke. Het mag duidelijk zijn dat wij maar één ding willen en dat is winnen. Weg uit de onderste regionen. Dat willen we en dus is winst het enige dat telt. Dan krijgt het punt tegen PSV achteraf ook meer waarde."

Op het moment bezet SC Heerenveen de vijftiende plek op de ranglijst. 'Dat is niet waar we willen staan", reageert Hahn. 'Voetballend maken we stappen. Nu de punten nog. We hebben na de winterstop in de competitie één keer verloren. Ook dat is een gegeven. Natuurlijk hebben we te vaak gelijkgespeeld en staan we waar we staan, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we op de ranglijst gaan klimmen. Zaak is nu om spoedig wedstrijden te winnen.'

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2019 om 07:16
    • Quote van 23 Feb 2019 om 06:08
      Idd heel irritant
    Klopt
  • 23 Feb 2019 om 06:08
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:01
      klopt
    Idd heel irritant
  • 23 Feb 2019 om 02:21
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:10
      Heb je hem opgemeten? Weet jij alles precies....
    Dat hebben anderen al gedaan. Gewoon even googelen en je weet het :)
  • 22 Feb 2019 om 21:28
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:10
      Heb je hem opgemeten? Weet jij alles precies....
    Yep 1,98.
  • 22 Feb 2019 om 20:10
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:11
      Hij is net geen 2 meter.. is dat te klein?
    Heb je hem opgemeten? Weet jij alles precies....
  • 22 Feb 2019 om 20:01
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:28
      Even een bericht aan de makers van de app; "kunnen jullie er ook voor zorgen dat de app niet steeds automatisch naar boven gaat bij de reacties? Als ik reacties lees, moet ik zeker 20x naar onderen scrollen om te lezen, elke keer schiet hij automatisch weer omhoog".
    klopt
  • 22 Feb 2019 om 19:30
    Laten we de spelers nu maar eens een keer aan hun woord houden. Dus voordat de wedstrijd gespeeld is hun het voordeel van de twijfel geven. Ze zullen allemaal wel de volle overtuiging hebben dat het echt nu moet gebeuren, verschuilen kan een paar keer, maar niet altijd.
  • 22 Feb 2019 om 19:28
    Even een bericht aan de makers van de app; "kunnen jullie er ook voor zorgen dat de app niet steeds automatisch naar boven gaat bij de reacties? Als ik reacties lees, moet ik zeker 20x naar onderen scrollen om te lezen, elke keer schiet hij automatisch weer omhoog".
  • 22 Feb 2019 om 19:11
    • Quote van 22 Feb 2019 om 18:43
      Hahn maakt te veel fouten met keepen soms onzeker en Warner is gewoon iets te klein.
    Hij is net geen 2 meter.. is dat te klein?
  • 22 Feb 2019 om 18:43
    Hahn maakt te veel fouten met keepen soms onzeker en Warner is gewoon iets te klein.
  • 22 Feb 2019 om 18:34
    vertrouwen waardoor. hahn hou je stil man..
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›