BREAKING | Thorsby mag terugkeren bij eerste elftal SC Heerenveen

( 22 reacties)
BREAKING | Thorsby mag terugkeren bij eerste elftal SC Heerenveen

Morten Thorsby keert per direct terug bij het eerste elftal van SC Heerenveen. De afgelopen weken trainde hij noodgedwongen mee met het belofteteam nadat hij een transfer had geforceerd naar het Italiaanse Sampdoria, dat hem komende zomer transfervrij overneemt.

"Ik heb een goed gesprek met Morten gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden en wil nu, net als wij, het seizoen goed afsluiten bij SC Heerenveen", vertelt technisch manager Gerry Hamstra op de officiële website van de Friezen.

"Na een maand meegetraind te hebben met Jong Heerenveen, is het nu weer tijd om bij de groep aan te sluiten. Iedereen kent Morten als een speler die veel voor de club gedaan heeft. Hij verdient een vertrek door de voordeur en een goed afscheid van de supporters", aldus Hamstra.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Feb 2019 om 09:01
    Eerst maar eens punten halen en zorgen dat we niet in de gevarenzone raken/blijven. Dus de beste opstellen (Thorsby dus). Mochten we de komende tijd voldoende punten halen dan kan er wat mij betreft weer gekeken worden naar het opstellen van spelers die hier langer blijven zodat die zich ook kunnen ontwikkelen.
  • 6 Feb 2019 om 02:23
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:59
      Sukkel verdiend altijd nog meer als wij... Nu jij....
    Dan! Dan wij......
  • 5 Feb 2019 om 21:49
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:59
      Sukkel verdiend altijd nog meer als wij... Nu jij....
    hamstra bedoel je?
  • 5 Feb 2019 om 21:23
    Zegt natuurlijk alles over het beleid bij Heerenveen, de ene keer zus de andere keer zo. Morten is wel een goede speler maar keuzes zoals onze TD ze maakt zijn wel erg onlogisch. Deze speler gaat over 4 maanden weg! Waarom geen vertrouwen in de spelers die doorlopende contracten hebben.
  • 5 Feb 2019 om 21:06
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:59
      Sukkel verdiend altijd nog meer als wij... Nu jij....
    Alsof geld alles is.
  • 5 Feb 2019 om 20:59
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:54
      sukkel..leuk voor de selectie als hij gelijk weer in de basis staat
    Sukkel verdiend altijd nog meer als wij... Nu jij....
  • 5 Feb 2019 om 20:54
    sukkel..leuk voor de selectie als hij gelijk weer in de basis staat
  • 5 Feb 2019 om 20:31
    Iedereen verdiend een 2e kans, dus Thorsby ook. Maandje straf gehad en klaar nu, streep eronder. Indien beter dan de concurrentie, dan ook in de basis. We moeten als de sodemieter punten pakken, met of zonder Thorsby. Dat belang gaat boven alles!
  • 5 Feb 2019 om 20:24
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:18
      Hij is een van de weinigen die afgelopen 2 seizoenen beter is geworden en boven zichzelf uit is gestegen. Cijfertjes liegen niet. Jij hebt liever degradatie met Rienstra dan speeltijd voor Morten zeker......
    Degradatie met Rienstra? Wat is dit voor onzin. Rienstra heeft toekomst hier, ze hadden hem overigens nooit moeten halen - maar dat geheel terzijde - en Thorsby vertrekt. Keuze is dan toch eenvoudig. Thorsby bankie, Rienstra basis.
  • 5 Feb 2019 om 20:18
    • Quote van 5 Feb 2019 om 20:04
      Ja, en volgend jaar moet Rienstra weer spelen. Die gozer wil toch pleite, die hebben wij dus niet meer nodig. Alsof Thorsby zo'n wereldwonder is.
    Hij is een van de weinigen die afgelopen 2 seizoenen beter is geworden en boven zichzelf uit is gestegen. Cijfertjes liegen niet. Jij hebt liever degradatie met Rienstra dan speeltijd voor Morten zeker......
  • 5 Feb 2019 om 20:04
    • Quote van 5 Feb 2019 om 19:48
      Yuki, 4 assists in 17 wedstrijden, in 1576 minuten. Morten 5 goals, 3 assists in 14 wedstrijden, 1176 minuten. Ben, 3 goals, 2 assists in 22 wedstrijden, 1756 minuten. Ik hoef mij voorkeur verder niet te verduidelijken denk ik. Voetbal draait om goals en niet om sentiment. Het akkefietje van januari is uitgesproken. Excuses gemaakt en geaccepteerd. Laat Morten nog maar mooi een paar goaltjes maken. Goed voor iedereen.
    Ja, en volgend jaar moet Rienstra weer spelen. Die gozer wil toch pleite, die hebben wij dus niet meer nodig. Alsof Thorsby zo'n wereldwonder is.
  • 5 Feb 2019 om 19:52
    Prima.. en over tot orde van de dag
  • 5 Feb 2019 om 19:48
    • Quote van 5 Feb 2019 om 19:27
      Yuki staat 2e als het gaat om assists
    Yuki, 4 assists in 17 wedstrijden, in 1576 minuten. Morten 5 goals, 3 assists in 14 wedstrijden, 1176 minuten. Ben, 3 goals, 2 assists in 22 wedstrijden, 1756 minuten. Ik hoef mij voorkeur verder niet te verduidelijken denk ik. Voetbal draait om goals en niet om sentiment. Het akkefietje van januari is uitgesproken. Excuses gemaakt en geaccepteerd. Laat Morten nog maar mooi een paar goaltjes maken. Goed voor iedereen.
  • 5 Feb 2019 om 19:29
    Natuurlijk laten voetballen deze kanjer heeft zich altijd voor Sc Heerenveen ingezet
  • 5 Feb 2019 om 19:27
    • Quote van 5 Feb 2019 om 19:16
      Rienstra kan prima op de bank. Net zo weinig bij goals betrokken als Yuki.
    Yuki staat 2e als het gaat om assists
  • 5 Feb 2019 om 19:17
    Goed nieuws.
  • 5 Feb 2019 om 19:16
    Rienstra kan prima op de bank. Net zo weinig bij goals betrokken als Yuki.
  • 5 Feb 2019 om 19:16
    Topper
  • 5 Feb 2019 om 19:13
    Rienstra dan op de bank? Vlap moet sws blijven staan en Schaars komt ook wel weer terug op zijn oude niveau.
  • 5 Feb 2019 om 19:11
    Verstandig.
  • 5 Feb 2019 om 19:06
    Gelukkig, we kunnen hem goed gebruiken
  • 5 Feb 2019 om 18:59
    Gewoon op 't bankie.
zondag 4 augustus 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›